abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65061574
Noes!
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  donderdag 15 januari 2009 @ 10:22:18 #202
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_65061591
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 10:21 schreef Goodbye het volgende:
Noes!
Que?
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
pi_65061597
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 09:51 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Niet om je te ontmoedigen maar dat gaat vaak een tijdje goed en uiteindelijk sluipt het er dan toch weer aan. Tenminste, dat was mijn ervaring. Hou het in de gaten en als je er iets bij ziet komen, onderneem dan wel meteen actie, anders zit je zo weer met een paar kilo's die er opnieuw vanaf moeten (zoals ik ).
Kickboksen helpt natuurlijk wel.
het is niet alsof ik eet wat ik wíl hoor
Dus ik eet nu gewoon op mijn onderhoudsniveau. Ik snoep nog steeds niet en houd me aan mijn tussendoortjes, maar om af te vallen moet ik beter mijn best doen.

Dat bedoelde ik meer...
Ja doei.
pi_65061603
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 10:11 schreef Abbadon het volgende:

[..]

onzin....

tenzij je het over jouw persoonlijke broekje hebt, want dat kan ik niet inschatten...
Ik ben er ook niet zeker van of dat klopt, maar mijn vriend en 'vrienden' beweren dit ten stelligste. Als ze de kans zouden krijgen, dan zouden ze het doen. Altijd.
Alleen lelijke vrouwen hebben platonische vriendschappen met mannen, en dat is een uitspraak die ik ook niet zelf heb verzonnen!

En over mij? Ik ben niet hemeltergend knap maar lag altijd wel goed in de markt. En ja, al mijn mannelijke vrienden hebben weleens wat geprobeerd, behalve de vrienden van mijn vriend(innen), die zelf een relatie hebben.
pi_65061641
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 10:18 schreef Muis006 het volgende:

[..]

Ik weet niet waarom, maar door jouw woestijnmetafoor en Co die in de regen wil staan moest ik aan een liedje van America denken

Ive been through the desert on a horse with no name
It felt good to be out of the rain
In the desert you can remember your name
cause there aint no one for to give you no pain
La, la ...

Echt een klassieker!
Are you pondering what I'm pondering?
  donderdag 15 januari 2009 @ 10:25:19 #206
148689 Muis006
pi_65061691
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 10:22 schreef cinnamongirl het volgende:

[..]

Ik ben er ook niet zeker van of dat klopt, maar mijn vriend en 'vrienden' beweren dit ten stelligste. Als ze de kans zouden krijgen, dan zouden ze het doen. Altijd.
Alleen lelijke vrouwen hebben platonische vriendschappen met mannen, en dat is een uitspraak die ik ook niet zelf heb verzonnen!

En over mij? Ik ben niet hemeltergend knap maar lag altijd wel goed in de markt. En ja, al mijn mannelijke vrienden hebben weleens wat geprobeerd, behalve de vrienden van mijn vriend(innen), die zelf een relatie hebben.
Ik vind het altijd zo verwarrend!
Vooral als ze dan zeggen dat ze niks met je willen en dan wel opvallend dicht bij je gaan staan en overly protective zijn enzo.

Doe eens duidelijk denk ik dan
pi_65061693
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 10:22 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

het is niet alsof ik eet wat ik wíl hoor
Dus ik eet nu gewoon op mijn onderhoudsniveau. Ik snoep nog steeds niet en houd me aan mijn tussendoortjes, maar om af te vallen moet ik beter mijn best doen.

Dat bedoelde ik meer...
Oh okee, dan had ik het verkeerd begrepen.
Maar zoals je nu eet zie je het jezelf wel volhouden? Da's wel een relaxt idee.
pi_65061713
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 09:04 schreef Abbadon het volgende:

[..]

semi-vrijwillig

Wat is je scriptie-onderwerp?
Ik maak een editie van een zeventiende eeuws hofdicht, waar ik daarnaast ook een inleidende beschouwing over schrijf.
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 09:07 schreef Sugar het volgende:
Poeh, scripties. Ik heb er twee geschreven voor mijn twee studies en hoewel het ook heel interessant was, vond ik het slepende processen, hoor.
Succes DaD!
Dank je wel Sugar. .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 15 januari 2009 @ 10:28:02 #209
163650 Greys
pi_65061756
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 10:21 schreef Goodbye het volgende:
Noes!
Oh nee
quote:
Beste nieuwkomer 2008: Goodbye
Favoriete lurker (schandalig dat die categorie er niet is!): Muis006
Zo had ik het ingevuld!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_65061767
ik eet gewoon lekker mn drie maaltijden en tussendoor wat fruit of een cracker enzo, en nou ja... dit is echt prima vol te houden. Nooit honger en nou ja, als ik trek heb dan eet ik gewoon wat 'gezonds'.

Soms heb ik wel een snackbehoefte, maar da's eens in de maand ofzo? En die stukjes frituur of halve zak chips moeten dan ook wel een keer kunnen

Ik moet mezelf wel echt schoppen om weer meer te gaan sporten, maar dat komt ook omdat ik nu zo weinig college heb, dat ik niet echt een ritme heb. Straks als de colleges weer beginnen ben ik regelmatiger op de faculteit en loop ik ook makkelijker daarna even naar het sportcentrum.

Wel stom, dat ik wel de moeite neem om op dit gewicht te blijven, maar niet om af te vallen terwijl ik dat nog wel echt wil

Hardlopen vanaf 1 februari maar weer écht oppakken, 3 keer per week Evy. Maar officieel wil ik volgende week al beginnen, misschien ook wel fijn als rustmoment tussen het leren door?
Ja doei.
pi_65061770
Ik moet voor 1 studie 2 scripties schrijven, een Bachelorscriptie en de Masterscriptie.
Of 'telt' de Bachelorscriptie voor jullie niet zo mee? Ik krijg er maar 5 ECTS voor.
  donderdag 15 januari 2009 @ 10:28:57 #212
148689 Muis006
pi_65061772
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 10:28 schreef Greys het volgende:

[..]

Oh nee
[..]

Zo had ik het ingevuld!
Mehehe heb ik in ieder geval 1 (niet bestaande) award gewonnen!

pi_65061788
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 10:28 schreef Greys het volgende:

[..]

Oh nee
[..]

Zo had ik het ingevuld!
Ja, lekker die twee moeders van mij
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_65061817
In de ban van de awards . Ik ben zelf vergeten te stemmen .

Zo, ontbijt ook weer weggewerkt. Ik geloof dat ik pindakaas te smeuig vind en het stinkt.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  donderdag 15 januari 2009 @ 10:32:02 #215
148689 Muis006
pi_65061847
Ik ga maar eens abschlussen, Amsterdam awaits

Ciao!
pi_65061852
Ik heb verschillende scripties geschreven, maar vooral mijn afstudeerscriptie aan de uni was een hel! Maar dat komt voroal omdat ik niet zo wetenschappelijk ben enzo en ik literatuuronderzoek ook niet leuk vond.
Maar het is me wel gelukt.

Ergo: als ik het kan, dan kan iedereen het!
pi_65061856
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 10:28 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik moet voor 1 studie 2 scripties schrijven, een Bachelorscriptie en de Masterscriptie.
Of 'telt' de Bachelorscriptie voor jullie niet zo mee? Ik krijg er maar 5 ECTS voor.
Dat moet iedereen, dacht ik? De BA-scriptie was voor ons 10 punten, de MA-scriptie 20.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_65061884
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 10:28 schreef motorbloempje het volgende:
ik eet gewoon lekker mn drie maaltijden en tussendoor wat fruit of een cracker enzo, en nou ja... dit is echt prima vol te houden. Nooit honger en nou ja, als ik trek heb dan eet ik gewoon wat 'gezonds'.

Soms heb ik wel een snackbehoefte, maar da's eens in de maand ofzo? En die stukjes frituur of halve zak chips moeten dan ook wel een keer kunnen

Ik moet mezelf wel echt schoppen om weer meer te gaan sporten, maar dat komt ook omdat ik nu zo weinig college heb, dat ik niet echt een ritme heb. Straks als de colleges weer beginnen ben ik regelmatiger op de faculteit en loop ik ook makkelijker daarna even naar het sportcentrum.

Wel stom, dat ik wel de moeite neem om op dit gewicht te blijven, maar niet om af te vallen terwijl ik dat nog wel echt wil

Hardlopen vanaf 1 februari maar weer écht oppakken, 3 keer per week Evy. Maar officieel wil ik volgende week al beginnen, misschien ook wel fijn als rustmoment tussen het leren door?
Hoeveel moet er dan nog vanaf? Op je foto's ben je al best slank.

Ik zou gewoon een keer gaan hardlopen en kijken hoe het gaat. Als je tot rust komt doe je het vaker en als het alleen maar extra stress oplevert vanwege nog een verplichting wacht je nog een weekje. Het belangrijkste aan een afvalplan is dat het haalbaar en vol te houden is, toch?
pi_65061898
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 10:32 schreef Muis006 het volgende:
Ik ga maar eens abschlussen, Amsterdam awaits

Ciao!
Succes!
pi_65061920
Ik zou zo slank worden als ik zou sporten. Dat denk ik, omdat ik nu 0,0 aan sport doe.
Maar ik kan het gewoon niet opbrengen. Argh.
  donderdag 15 januari 2009 @ 10:35:30 #221
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_65061927
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 10:35 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik zou zo slank worden als ik zou sporten. Dat denk ik, omdat ik nu 0,0 aan sport doe.
Maar ik kan het gewoon niet opbrengen. Argh.
Sporten!

Gewoon gaan kickboksen!
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
pi_65061929
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 10:32 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Dat moet iedereen, dacht ik? De BA-scriptie was voor ons 10 punten, de MA-scriptie 20.
O, bij mij is dat 5 om 10 ECTS!
pi_65061982
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 08:11 schreef kaasplankje het volgende:
Ja die Crooker's mix draaien ze nu veel op 538 en dat vinnik zo'n dikke plaat

Ik vond em een half jaar geleden al tof en nu issie opeens popi
pi_65061989
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 10:33 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Hoeveel moet er dan nog vanaf? Op je foto's ben je al best slank.

Ik zou gewoon een keer gaan hardlopen en kijken hoe het gaat. Als je tot rust komt doe je het vaker en als het alleen maar extra stress oplevert vanwege nog een verplichting wacht je nog een weekje. Het belangrijkste aan een afvalplan is dat het haalbaar en vol te houden is, toch?
ik heb niet echt een vaste hoeveelheid

Ik ga zo mijn streef maar 's op 60 zetten en kijk wanneer ik vind dat 't genoeg en goed is. Dat kan bij 64 zijn, maar ook bij 62 of 60.

Denk niet dat ik mezelf nog heel tof zou vinden onder de 60? maargoed, ik riep ook ooit dat ik 75 wel genoeg zou vinden, en daarna 70.

Het is niet alsof ik door wil slaan: ik wil echt nog wel een zacht buikje hebben en een beetje vet mag van mij echt nog wel, maar op dit moment ben ik nog niet tevreden: ik wil hetzelfde resultaat als ik in de spiegel kijk, als ik nu mijn buik inhoud, zo ongeveer Nu ja, da's een best meetbare grens
Ja doei.
  donderdag 15 januari 2009 @ 10:38:36 #225
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_65061997
10 ECTS voor je amsterscriptie echt?!?

ik heb oude stijl gedaan, doctoraal scriptie in de richting wetenschappelijk (is grotere scriptie), die was 30 ECTS... maar als ik zie wat sommigen hun BA studenten allemaal laten doen voor een BA scriptie (die hier 10 punten is) dan vraag ik me af of dat allemaal wel klopt...zo groot was mijn scrioptie niet namelijk.
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
pi_65062002
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 10:35 schreef boem-dikkie het volgende:

[..]

Sporten!

Gewoon gaan kickboksen!
vanmiddag weer

ténzij de motorwinkel belt dat mn motor klaar is. De werkplaats is tot 5 uur open en ik moet om 5 uur kickboksen dus als ze kwart over 4, half 5 bellen, dan kan ik niet
Ja doei.
pi_65062004
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 10:37 schreef P.F het volgende:

[..]

Oh ben jij er zo één

Die kende ik al heel lang heurrrr en nu vindt iedereen het ineens leuk niet cooool
pi_65062025
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 10:35 schreef boem-dikkie het volgende:

[..]

Sporten!

Gewoon gaan kickboksen!
Dat soort sporten is niet voor iedereen weggelegd. Ik zou alleen maar in elkaar gebeukt worden.

Ik zou echt willen dat ik iets met een bal kon ofzo, want dat soort sporten is veel leuker om te doen en dan heb je ook nog een team die verwachten dat je komt. Dat motiveert een stuk meer dan een grauwe fitnesszaal waar het niemand interesseert dat jij je uit staat te sloven.
pi_65062034
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 10:37 schreef P.F het volgende:

[..]

Trendwatcher!
Ik heb het!!! Je moet trendwatcher worden!!!
Fok!bejaarde
pi_65062050

ik vind 't altijd een beetje stom als mensen iemand minder tof vinden als 'ineens iedereen' die persoon kent, ofzo

zo van 'ik vond 'm alleen leuk toen alleen ik 'm kende'

Ja doei.
pi_65062079
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 09:51 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Niet om je te ontmoedigen maar dat gaat vaak een tijdje goed en uiteindelijk sluipt het er dan toch weer aan. Tenminste, dat was mijn ervaring. Hou het in de gaten en als je er iets bij ziet komen, onderneem dan wel meteen actie, anders zit je zo weer met een paar kilo's die er opnieuw vanaf moeten (zoals ik ).
Kickboksen helpt natuurlijk wel.
Ik had met mezelf afgesproken dat ik weer ging kickboksen als ik een kamer had dus dat is zeer binnenkort !!
pi_65062099
en ik denk niet dat ik mezelf ooit nog toe zou staan om boven de 70 uit te komen, ik vind boven de 68 al een ramp

ik weeg me nog wel elke dag dus ik zie 't meteen fout gaan, als 't fout zou gaan
Ja doei.
pi_65062104
Ik lees geen boeken als ze op de bestsellerslijst staan. Of omdat 'iedereen' het een goed boek vindt.
Als een boek 'iedereen' aanspreekt dan is het imo geen goed boek.
Ben ik nu ook stom?
Fok!bejaarde
pi_65062138
nee, maar stel, jij vindt Artiest A helemaal tof!

zo van maar die gast is nog niet echt bekend, dus jij bent een van de weinigen die zijn briljante muziek hoort

Op een dat wordt Artiest A bekend en IEDEREEN vindt hem tof, en dan vervolgens zeggen "mwah, ik vond 'm toffer toen hij nog niet bekend was"
Ja doei.
  donderdag 15 januari 2009 @ 10:45:08 #235
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_65062155
Ik vind het dom klinken als iemand zegt: " Vanmiddag lekker op de bank zitten met een goed boek. "

Is dat gek ?
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
pi_65062182
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 10:38 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

ik heb niet echt een vaste hoeveelheid

Ik ga zo mijn streef maar 's op 60 zetten en kijk wanneer ik vind dat 't genoeg en goed is. Dat kan bij 64 zijn, maar ook bij 62 of 60.

Denk niet dat ik mezelf nog heel tof zou vinden onder de 60? maargoed, ik riep ook ooit dat ik 75 wel genoeg zou vinden, en daarna 70.

Het is niet alsof ik door wil slaan: ik wil echt nog wel een zacht buikje hebben en een beetje vet mag van mij echt nog wel, maar op dit moment ben ik nog niet tevreden: ik wil hetzelfde resultaat als ik in de spiegel kijk, als ik nu mijn buik inhoud, zo ongeveer Nu ja, da's een best meetbare grens
Maar buik inhouden, is dat echt inhouden of gewoon buikspieren altijd aangespannen houden? Want dat laatste doe ik (onbewust) ook en daar kom ik, al ben ik vel over been, echt niet meer vanaf .

@PF: waar ga je trainen? A'dam bij dat studenten sportcentrum in buurt van de VU? Want dan kom ik misschien een keer een lesje afkijken . Heb nog 2 proeflessen daar tegoed.
pi_65062210
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 10:42 schreef Anosmie het volgende:
Ik lees geen boeken als ze op de bestsellerslijst staan. Of omdat 'iedereen' het een goed boek vindt.
Als een boek 'iedereen' aanspreekt dan is het imo geen goed boek.
Ben ik nu ook stom?
Nu je het zegt, daarom heb ik destijds ook de Da Vinci Code niet gelezen. Ok, ook omdat mijn Creative Writing-docent zei dat je het juist niet moest lezen omdat het zo'n hype was want het was geen echte literatuur maar een slecht geschreven, makkelijk te lezen verhaaltje.
pi_65062227
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 10:45 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik vind het dom klinken als iemand zegt: " Vanmiddag lekker op de bank zitten met een goed boek. "

Is dat gek ?
ja, want dat vind ik echt heel fijn, soms
al lees ik bijna niet meer vroeger verslond ik echt vele boeken, maar het is een beetje afgetaaid
Ja doei.
pi_65062255
Ik heb de DaVinciCode wel gelezen, omdat ik wel van dat soort verhalen houd.
Vond het een leuk boek, maar ben het niet gaan lezen 'omdat iedereen het las', eiks...

Vond het ook geen hoogstaand meesterwerk, was gewoon een leuk en goed verhaaltje
Ja doei.
pi_65062272
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 10:41 schreef P.F het volgende:

[..]

Ik had met mezelf afgesproken dat ik weer ging kickboksen als ik een kamer had dus dat is zeer binnenkort !!
Je weet wel dat mensen die op kamers gaan plotseling nergens geld meer voor hebben?

Nee hoor, ik vind het een goed voornemen. Zouden meer mensen moeten doen.
pi_65062294
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 10:38 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Oh ben jij er zo één

Die kende ik al heel lang heurrrr en nu vindt iedereen het ineens leuk niet cooool
Nou ja ik kijk toch nooit tv of luister nooit radio.. Alleen tijdens rijles, hoor ik dat liedje 3 keer, bleh.
pi_65062299
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 10:44 schreef motorbloempje het volgende:

zo van maar die gast is nog niet echt bekend, dus jij bent een van de weinigen die zijn briljante muziek hoort

Op een dat wordt Artiest A bekend en IEDEREEN vindt hem tof, en dan vervolgens zeggen "mwah, ik vond 'm toffer toen hij nog niet bekend was"
Omdat die artiest toen een beetje meer van hem/haar was. Zodra artiesten in de picture komen worden ze van de massa. Mensen zijn wel klapvee, gaan en masse met de stroom mee, maar zien zichzelf toch heul graag als individu. Muziek is een van de zaken waarmee de mensch zich probeert te onderscheiden van de massa. Maar als de massa dan onze muziek pikt zijn we weer terug bij af.

*neuriet The ciiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiircle of life*
Fok!bejaarde
pi_65062320
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 10:39 schreef Anosmie het volgende:

[..]

Trendwatcher!
Ik heb het!!! Je moet trendwatcher worden!!!
Hehe, nee ik kende het ook alleen maar via mijn mr, maar die clip is geniaal!
pi_65062347
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 10:47 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

ja, want dat vind ik echt heel fijn, soms
al lees ik bijna niet meer vroeger verslond ik echt vele boeken, maar het is een beetje afgetaaid
Jij ook al... Hier hetzelfde, als kind verslond ik ze maar nu lees ik nauwelijks meer. Terwijl ik het nog steeds leuk vind, maar het komt er gewoon niet meer van ofzo, het is makkelijker om bij de tv of computer te blijven hangen. Ik hoor ook wel van veel medestudenten dat ze 'makkelijke' boeken juist lekker vinden om te lezen omdat je voor je studie al genoeg moeilijke teksten moet lezen, da's op zich ook wel waar.
Hm, misschien moet ik toch maar eens aan de Da Vinci Code beginnen.
pi_65062373
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 10:49 schreef Anosmie het volgende:

[..]

Omdat die artiest toen een beetje meer van hem/haar was. Zodra artiesten in de picture komen worden ze van de massa. Mensen zijn wel klapvee, gaan en masse met de stroom mee, maar zien zichzelf toch heul graag als individu. Muziek is een van de zaken waarmee de mensch zich probeert te onderscheiden van de massa. Maar als de massa dan onze muziek pikt zijn we weer terug bij af.

*neuriet The ciiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiircle of life*

wat een filosofie, maar ik vind 't toch stom dat als ik de muziek van die gast A helemaal vindt en vervolgens niet meer.. dan ben je juist een meelopende tegenloper, ofzo dan durf je, ondanks dat het wel jouw smaak is, niet toe te geven dat jij het net als de massa blijkbaar, ook mooi vindt
Ja doei.
pi_65062405
Goedemorgen!

Even wat teruggelezen:
Scripties schrijven zuigt heel erg. Voor mijn BA kreeg ik 10 ECTS en voor mijn MA 20. De eerste was ongeveer 20-25 pagina's, en nu zit ik rond de 60 en ik moet nog 1 hoofdstuk schrijven. Volgens mij best redelijk als ik kijk naar wat anderen voor mijn opleiding hebben geschreven. Maar ik ben ook perfectionistisch en ik kan slecht plannen, dus ben ik alweer bijna een half jaar langer bezig dan gepland...

En mannelijke vrienden... Ik heb er wel een paar (hoewel ik bij 1 vermoed dat hij me wel iets meer dan aardig vind, maar ik wil idd de vriendschap niet verpesten door erover te beginnen), maar nieuwe vriendschappen sluiten nu ik een vriend heb, is wel lastig. Vaak hoor ik niets meer van ze nadat ze vernomen hebben dat ik bezet ben. Beetje jammer.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_65062430
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 10:44 schreef motorbloempje het volgende:

Ik vond Maria Mena 3 jaar geleden tof.. En toen werd 't opeens een hype dus toen dacht ik.. laat maar.. Maar sinds kort luister ik weer naar haar
pi_65062431
PF, is jouw opleiding bij de HvA? Zo ja, dan kan je bij USC tot juni kickboksen (en vrij trainen) voor 35 Euro .

http://www.usc.uva.nl/index.html
pi_65062449
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 10:46 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Maar buik inhouden, is dat echt inhouden of gewoon buikspieren altijd aangespannen houden? Want dat laatste doe ik (onbewust) ook en daar kom ik, al ben ik vel over been, echt niet meer vanaf .

@PF: waar ga je trainen? A'dam bij dat studenten sportcentrum in buurt van de VU? Want dan kom ik misschien een keer een lesje afkijken . Heb nog 2 proeflessen daar tegoed.
Jup, bij de boelelaan of zo?
pi_65062471
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 10:54 schreef P.F het volgende:

[..]

Jup, bij de boelelaan of zo?
Yups dacht het wel. Tis goedkoop . Heb er wel eens een tkd les meegedaan, superzwaar, maar ook stoer. Zou er vaker komen, maar toen kneusde ik mn enkel en hebben ze nooit meer van me gehoord.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')