Dat heb ik ook... maar ik moet morgen wel de trein van 7:04 halenquote:Op donderdag 15 januari 2009 00:02 schreef bluejean het volgende:
Ik kan nooit vroeg slapen. Of opstaan.
bezig..quote:Op woensdag 14 januari 2009 23:42 schreef neen het volgende:
[..]
je moet de nieuwe plaat van Franz Ferdinand downloaden
Nou, ik ga dus niet verhuizen, maar ik word verhuisd! Dat is nog dubbel zo ideaal. M'n moeder zei al: 'daar mag je oma wel voor bedanken!'quote:Op woensdag 14 januari 2009 23:43 schreef P.F het volgende:
Ondanks alles, leuk dat je gaat verhuizen!
Ik wil ook graag dozen inpakken maar ik heb nog geen spullen
Die is leukquote:Op donderdag 15 januari 2009 00:22 schreef Anosmie het volgende:
Oh poppetjes, het is ernstig gesteld met me vanavond. Ik lig gewoon in een deuk om mezelf..
Ik was uit eten met een vriend en ik maak gewoon de meest lompe opmerking aller tijden. Zó genant. We zaten voor het eten aan de bar te bieren. Maar ik had intussen best wel trek. Dus ik denk, ik vraag even of hij ook al aan tafel wil.. Zeg ik: Zullen we vragen of er al een kamer vrij is?.
.
quote:
Maar een bok produceert toch ook heul geen melk?quote:Op donderdag 15 januari 2009 08:13 schreef sigme het volgende:
Mogge.
SHE, bij geitenkaas krijg je een probleem met je VvE. Geitebokken stinken legendarisch.
Komt er melk uit jouw tieten?quote:Op donderdag 15 januari 2009 08:17 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Maar een bok produceert toch ook heul geen melk?. Of zeg ik nu iets heel stoms?
.
geen idee ik zou zeggen probeer het eens op de kinderboerderijquote:Op donderdag 15 januari 2009 08:17 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Maar een bok produceert toch ook heul geen melk?. Of zeg ik nu iets heel stoms?
.
Hahaha.quote:Op donderdag 15 januari 2009 08:56 schreef DevilsAndDust het volgende:
Goedemorgen! Zo een gesprek met m'n scriptiebegeleider (welke scriptie?) en dan ga ik daarna bijlezen wat m'n joepiepoepievrouwenclubje*) allemaal te zeggen heeft gehad!
Zo noemt m'n vriend ons.
.
respectloosquote:Op donderdag 15 januari 2009 08:56 schreef DevilsAndDust het volgende:
Goedemorgen! Zo een gesprek met m'n scriptiebegeleider (welke scriptie?) en dan ga ik daarna bijlezen wat m'n joepiepoepievrouwenclubje*) allemaal te zeggen heeft gehad!
* ) Zo noemt m'n vriend ons..
Nou, wat relaxedquote:Op donderdag 15 januari 2009 08:59 schreef Abbadon het volgende:
scriptie schrijven is wel relaxed, though
Ik heb 'm nog niet verteld dat er ook mannen zijn die vrijwillig meeposten. Dat gaat z'n verstand écht te boven, denk ik.quote:Op donderdag 15 januari 2009 08:59 schreef Abbadon het volgende:
[..]
respectloos![]()
scriptie schrijven is wel relaxed, though
het is zo moeilijk als je het zelf maakt natuurlijk...ik vond het zo ongeveer het meest ontspannen deel van m'n studie...beetje research doen, beetje schrijven, beetje uitslapen, beetje babbelen met je scriptiebegeleider...quote:Op donderdag 15 januari 2009 09:00 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nou, wat relaxed. Ik heb nog nooit in m'n leven zoveel gestresst als tijdens het schrijven van m'n masterscriptie
.
semi-vrijwilligquote:Op donderdag 15 januari 2009 09:01 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb 'm nog niet verteld dat er ook mannen zijn die vrijwillig meeposten. Dat gaat z'n verstand écht te boven, denk ik.
En vind je? Ik vind het vreselijk.
quote:Op donderdag 15 januari 2009 09:01 schreef DevilsAndDust het volgende:
En vind je? Ik vind het vreselijk.
dat zal ongetwijfeld niet helpen, neequote:Op donderdag 15 januari 2009 09:04 schreef Viking84 het volgende:
[..]
.
Maar wij zijn dan ook heel neurotisch, daar zal het wel mee te maken hebben.
Ik ben een perfectionist, dus dat lukt mij niet, zelfs als ik het zou willen. Soms vervloek ik mezelf echtquote:Op donderdag 15 januari 2009 09:08 schreef Abbadon het volgende:
[..]
dat zal ongetwijfeld niet helpen, nee
ik ben een luie hond die de kantjes ervan af loopt en daar eigenlijk altijd mee weg komt...![]()
ik vind perfectie zonde van mijn tijd...ik slaap liever uitquote:Op donderdag 15 januari 2009 09:12 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik ben een perfectionist, dus dat lukt mij niet, zelfs als ik het zou willen. Soms vervloek ik mezelf echt.
quote:Op donderdag 15 januari 2009 00:22 schreef Anosmie het volgende:
Oh poppetjes, het is ernstig gesteld met me vanavond. Ik lig gewoon in een deuk om mezelf..
Ik was uit eten met een vriend en ik maak gewoon de meest lompe opmerking aller tijden. Zó genant. We zaten voor het eten aan de bar te bieren. Maar ik had intussen best wel trek. Dus ik denk, ik vraag even of hij ook al aan tafel wil.. Zeg ik: Zullen we vragen of er al een kamer vrij is?.
.
Neej. Zijn blik had meer iets weg van:quote:Op donderdag 15 januari 2009 09:26 schreef Greys het volgende:
[..]En hoe keek hij daarna? Wellustig?
![]()
Mogguh allen!
Maar bij Anos was het 'een' vriend!quote:Op donderdag 15 januari 2009 09:31 schreef Goodbye het volgende:
Mijn vriend had gelijk gezegd: is goed, maar we kunnen ook gewoon naar huis toch?
Oh, dat stukje had ik even gemist!quote:Op donderdag 15 januari 2009 09:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar bij Anos was het 'een' vriend!
quote:Op donderdag 15 januari 2009 09:44 schreef conleche het volgende:
Mogge! Moet gaan werken vandaag en ik word maar niet wakker want ik heb alleen nog maar <censored>
Ga ff bloot buiten in de regen staanquote:Op donderdag 15 januari 2009 09:44 schreef conleche het volgende:
Mogge! Moet gaan werken vandaag en ik word maar niet wakker want ik heb alleen nog maar décafé
Dat hoort gewoon bij FOK! Alles duurt hier onnodig langquote:Op donderdag 15 januari 2009 09:47 schreef Greys het volgende:
Mogguh Cootje
Wáárop is het nou zo lang wachten bij die User Awards?
Ik snap er niets van, ik wil de rest ook ingevuld zien!Wat gaat daar nou toch allemaal mis?
Het grappige is: die nespressocupjes met décafé zijn niet eens vies!! Maar wakker word je er dus niet van.quote:Op donderdag 15 januari 2009 09:48 schreef Anosmie het volgende:
[..]! Oh bah, ga je mond spoelen.
Heb je cola in huis? Of diepvriesspinazie?
Niet om je te ontmoedigen maar dat gaat vaak een tijdje goed en uiteindelijk sluipt het er dan toch weer aan. Tenminste, dat was mijn ervaring. Hou het in de gaten en als je er iets bij ziet komen, onderneem dan wel meteen actie, anders zit je zo weer met een paar kilo's die er opnieuw vanaf moeten (zoals ikquote:Op donderdag 15 januari 2009 09:43 schreef motorbloempje het volgende:
goedemorgen![]()
Zit nog steeds stabiel @ 67,7kg en nah... mij hoor je niet klagen: het gaat er niet weer aan, ondanks dat ik niet echt oplet
Fijne gedachte
zo maar naar de uni, dingen doenen daarna kickboksen
Doe zoals ik en ga onderweg bij een espressobar wat halen.quote:Op donderdag 15 januari 2009 09:44 schreef conleche het volgende:
Mogge! Moet gaan werken vandaag en ik word maar niet wakker want ik heb alleen nog maar décafé
Ja Co, hup!quote:Op donderdag 15 januari 2009 09:50 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ga ff bloot buiten in de regen staan
[Users] Uitslagen FOK!awards Deel Iquote:Is er ergens al een lijstje trouwens?
dat waarderen ze vast!! ...zijn er nog meer awards die je wil winnen?quote:Op donderdag 15 januari 2009 09:56 schreef Greys het volgende:
Zullen we aanbieden om te helpen tellen?
Ik heb je anders wel genomineerdquote:
waarvoor precies?quote:Op donderdag 15 januari 2009 09:59 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik heb je anders wel genomineerd
Ohhhquote:Op donderdag 15 januari 2009 09:59 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik heb je anders wel genomineerd
quote:Op donderdag 15 januari 2009 09:59 schreef conleche het volgende:
Buiten in de regen staan kent 2 obstakels.
1. Het regent niet
2. Er wordt nogal veel verbouwd bij verschillende buren en die verbouwing wordt gedaan door bouwvakkers. Nu ben ik niet pesé heel preuts aangelegd, maar het gaat wat ver.
Leukste nieuwkomer!quote:
Het eigen tijd indelen-gedeelte klinkt mij wel heel aantrekkelijk in de oren. Normaal gesproken hebben wij ongeveer de hele week contacturen, dus ik ben allang blij als ik iets gewoon lekker thuis kan doen. Maarja, ik heb nog nooit een scriptie geschreven en ik ben ook wel wat perfectionistischer dan jij dus misschien valt het in de praktijk wel tegen.quote:Op donderdag 15 januari 2009 09:03 schreef Abbadon het volgende:
[..]
het is zo moeilijk als je het zelf maakt natuurlijk...ik vond het zo ongeveer het meest ontspannen deel van m'n studie...beetje research doen, beetje schrijven, beetje uitslapen, beetje babbelen met je scriptiebegeleider...
het is niet heel moeilijk om 'wat perfectionistischer' dan ik te zijnquote:Op donderdag 15 januari 2009 10:02 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Het eigen tijd indelen-gedeelte klinkt mij wel heel aantrekkelijk in de oren. Normaal gesproken hebben wij ongeveer de hele week contacturen, dus ik ben allang blij als ik iets gewoon lekker thuis kan doen. Maarja, ik heb nog nooit een scriptie geschreven en ik ben ook wel wat perfectionistischer dan jij dus misschien valt het in de praktijk wel tegen.
Ow...quote:Op donderdag 15 januari 2009 09:59 schreef conleche het volgende:
Buiten in de regen staan kent 2 obstakels.
1. Het regent niet
2. Er wordt nogal veel verbouwd bij verschillende buren en die verbouwing wordt gedaan door bouwvakkers. Nu ben ik niet persé heel preuts aangelegd, maar het gaat wat ver.
Niks ernstigsquote:
quote:Op donderdag 15 januari 2009 10:03 schreef conleche het volgende:
Had ik ook gedaan en volgens mij best veel mensen, dus Muis zou dat best eens kunnen winnen.
Oeh, jij bent cynisch op de vroege morgen.quote:Op donderdag 15 januari 2009 10:08 schreef cinnamongirl het volgende:
Er bestaat niet zoiets als 'een vriend'. Ze willen uiteindelijk altijd in je broekje.
Niet mee eensquote:Op donderdag 15 januari 2009 10:08 schreef cinnamongirl het volgende:
Er bestaat niet zoiets als 'een vriend'. Ze willen uiteindelijk altijd in je broekje.
onzin....quote:Op donderdag 15 januari 2009 10:08 schreef cinnamongirl het volgende:
oh? ze zei tegen mij dat ze op mij gestemd had...quote:Op donderdag 15 januari 2009 10:07 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Niks ernstigsCo is alleen vergeten dat ze op mij had gestemd voor die categorie (of ze moet haar stem hebben aangepast
)
It's a conspiracy, I tell you!quote:Op donderdag 15 januari 2009 10:12 schreef Abbadon het volgende:
[..]
oh? ze zei tegen mij dat ze op mij gestemd had...
Nee hoor, ik vind eentje al heel ongemakkelijk (maar wel lief!)quote:Op donderdag 15 januari 2009 09:58 schreef Abbadon het volgende:
[..]
dat waarderen ze vast!! ...zijn er nog meer awards die je wil winnen?
Ik weet niet waarom, maar door jouw woestijnmetafoor en Co die in de regen wil staan moest ik aan een liedje van America denkenquote:Op donderdag 15 januari 2009 10:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee hoor, ik vind eentje al heel ongemakkelijk (maar wel lief!)
Maar ik ben gewoon heel benieuwd naar de rest van dat lijstje, heb je me daar niet zien staan dan in het midden helemaal in de leegte zonder anderen om me heen? Ik ben een roepende Puppel in de woestijn!
Vooral die La, la...quote:Op donderdag 15 januari 2009 10:18 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik weet niet waarom, maar door jouw woestijnmetafoor en Co die in de regen wil staan moest ik aan een liedje van America denken
Ive been through the desert on a horse with no name
It felt good to be out of the rain
In the desert you can remember your name
cause there aint no one for to give you no pain
La, la ...
Mijn vriend en ik zingen dat liedje in de auto altijd heel hard mee. En vals. Lalaaaaaaaaalaaalalalalaquote:Op donderdag 15 januari 2009 10:18 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik weet niet waarom, maar door jouw woestijnmetafoor en Co die in de regen wil staan moest ik aan een liedje van America denken
Ive been through the desert on a horse with no name
It felt good to be out of the rain
In the desert you can remember your name
cause there aint no one for to give you no pain
La, la ...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |