IK BEN NIET BELACHELIJKquote:Op woensdag 14 januari 2009 23:10 schreef MariaEtcetera het volgende:
Hahaha een belachelijk bolletje
Oeh ik ging bijna iets onaardigs zeggenquote:Op woensdag 14 januari 2009 23:10 schreef MariaEtcetera het volgende:
Que?quote:Op woensdag 14 januari 2009 23:10 schreef MariaEtcetera het volgende:
quote:
O shit, dat had ik beter kunnen zeggen...quote:Op woensdag 14 januari 2009 23:11 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Uniekhoorn is een alpaca die kaas gebruikt als projectiel.
Dus na een kaaskeuring, kreeg je bij de lunch....kaas?quote:Op woensdag 14 januari 2009 23:11 schreef uniekhoorn het volgende:
Iets belachelijks SHE is na een keuring van 25 verschillende soorten kaas:
wit bolletje met ham
tarwebol met KAAS
krentenbol met KAAS
Daar is godver geen keus tussen te maken![]()
nom nom nomquote:Op woensdag 14 januari 2009 23:13 schreef P.F het volgende:
Oooh! Ieuw, een kaasproeverij
Kaas is voor babykoetjes
Wtf?quote:Op woensdag 14 januari 2009 23:13 schreef P.F het volgende:
Kaas is voor babykoetjes
Idd. Deze is maar matigquote:Op woensdag 14 januari 2009 23:12 schreef Greys het volgende:
Het was vast een kaasproeverij, van Uniekhoorn
"Met iets belachelijks op je bolletjes" was een veel leukere TT geweest.
Maar dat bedenk ik altijd pas als ik er in blinde paniek al eentje heb ingevuld
Kaas IS van babykoetjesquote:Op woensdag 14 januari 2009 23:13 schreef P.F het volgende:
Kaas is voor babykoetjes
PF, je slaat doorquote:Op woensdag 14 januari 2009 23:13 schreef P.F het volgende:
Kaas is voor babykoetjes
Ik vond hem cutequote:Op woensdag 14 januari 2009 23:16 schreef Vivi het volgende:
Vindt niemand mijn geitje leuk?![]()
Hier, neem dan maar een big!![]()
[ afbeelding ]
Dan kan hij er toch wel een voor jou kopenquote:Op woensdag 14 januari 2009 23:16 schreef P.F het volgende:
Ik moet mister boyfriend even hinten dat een gouden ring een mooi symbolisch gebaar is. Het is dat hij geen ringen/armbanden draagt anders zou ik er zo 1 voor hem kopen
Ik vond het geitje ubercute, maar ik zat weer te panieken en te kutten met een OP enzoquote:Op woensdag 14 januari 2009 23:16 schreef Vivi het volgende:
[ afbeelding ]
Bolletjes?? Ik pas nog steeds op 1 vliegtuigstoel hoorquote:Op woensdag 14 januari 2009 23:17 schreef Greys het volgende:
Wil een lieftallig modje de TT wijzigen in "Slank #474, met iets belachelijks op je bolletjes"?
OMG!quote:Op woensdag 14 januari 2009 22:13 schreef progje het volgende:
[..]
Omdat ik niet goed wijs ben
Naja ik ben CTO (Technisch Directeur) van een nieuw bedrijf... We zijn officieel per 1 januari begonnen...
Er moet natuurlijk nog mega veel gebeuren en geregeld worden. We hebben nog geen secretaresse en daardoor moet ik veel van die werkzaamheden er ook nog eens bij doen.
Dus daarom zit ik nu een Word Template te maken, zodat we morgen in ieder geval alvast wat facturen de deur uit kunnen doen.
Als ik dat morgen tijdens werktijd probeer te doen komt er toch weer niks van terecht, aangezien ik ook nog 4 systemen moet inrichten met onze software en ook nog even een project van 15K moet binnen halen![]()
Naja het gaat in ieder geval de goede kant op zo met het bedrijf
Ja natuurlijk kan hij er 1 voor mij kopen, daarom ga ik hem hinten, doh!!quote:Op woensdag 14 januari 2009 23:17 schreef neen het volgende:
[..]
Dan kan hij er toch wel een voor jou kopen
Het geitje was leuk, maar de charme van dit zwijn slaat allesquote:Op woensdag 14 januari 2009 23:16 schreef Vivi het volgende:
[ afbeelding ]
Ik was net mijn reply aan het tiepen VIEFquote:Op woensdag 14 januari 2009 23:16 schreef Vivi het volgende:
[ afbeelding ]
Geitje was ubercute maar deze is later lekkerderquote:Op woensdag 14 januari 2009 23:16 schreef Vivi het volgende:
[ afbeelding ]
Ik?quote:Op woensdag 14 januari 2009 23:19 schreef P.F het volgende:
SHE, leen mij je hint skills, jij was goed in hinten niet??
Zo bedoel je!quote:Op woensdag 14 januari 2009 23:20 schreef SHE het volgende:
Ik zou hebben gezegd: geef me een ring, choloElisaB
Hmmmm. De laatste keer dat ik dat zei, zij hij: Over drie jaar krijg je je verseetsj en je gucci.. Nu nog niet je zult moeten wachten tot ik klaar ben met studeren en een baan hebquote:Op woensdag 14 januari 2009 23:20 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik?
Ik zou hebben gezegd: geef me een ring, cholo
Hij houd van verrassingenquote:Op woensdag 14 januari 2009 23:21 schreef MariaEtcetera het volgende:
Mooie ring PF!![]()
Ik ben intussen goed in luid hinten"Als we morgen naar de stad gaan, gaan we dan naar de schilderspullenwinkel voor mn kado?
" En we zijn gegaan
Ja hij is van zilver! En met jouw budget kan je hem ook kopenquote:Op woensdag 14 januari 2009 23:24 schreef Chicolate het volgende:
Mooie ding PF. Zilver toevallig? Zilver is echt stoer
. En hinten is lastig. Mijn vriendje dacht dat ik niet van sieraden hou, omdat ik ze nooit draag. Maar dat is omdat ik weiger zelf iets te kopen. Een sieraad is niet alleen mooi, bij de mijne zit er altijd een verhaal achter. En toen was ik jarig, maar vond ie niets mooi genoeg voor mij
. Ik wacht nog wel een paar jaar
. Want "die ring wil ik wel voor je kopen, als ik dan maar niet hoef te trouwen".
Die komt uit het boekje!quote:Op woensdag 14 januari 2009 23:24 schreef Chicolate het volgende:
Mooie ding PF. Zilver toevallig? Zilver is echt stoer
. En hinten is lastig. Mijn vriendje dacht dat ik niet van sieraden hou, omdat ik ze nooit draag. Maar dat is omdat ik weiger zelf iets te kopen. Een sieraad is niet alleen mooi, bij de mijne zit er altijd een verhaal achter. En toen was ik jarig, maar vond ie niets mooi genoeg voor mij
. Ik wacht nog wel een paar jaar
. Want "die ring wil ik wel voor je kopen, als ik dan maar niet hoef te trouwen".
Krijgt ze wel hoor. Ik ben een knieperd, maar voornamelijk voor mezelfquote:
Hij kleurt zo goed bij mijn Puppeltopquote:Op woensdag 14 januari 2009 23:20 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Idd. Hij heeft geaccepteerd dat 'ie op de slachtbank in mijn handtas belandt.
Nou, hem kennendequote:
Mehehe, elke keer dat ik hier post (sporadisch, want ik houd het niet bij) komt het verhaal boven. Anyways: 1.69m, ongeveer 62 kg (laatste keer dat ik me woog, that is) en ik wil wat kilo'tjes kwijt. En vetjes op mijn buik en rug (iehhhh!).quote:Op woensdag 14 januari 2009 23:26 schreef P.F het volgende:
Hee bluejean! Wat was jouw verhaal ook alweer ?
Ubercute he..ik ben al flieft op dat ras sinds BB1quote:Op woensdag 14 januari 2009 23:29 schreef SHE het volgende:
Wat een sexy
Die verdient wel een betere naam dan potverdikkie.
Ik zie wel een Rachmaninov in hem. Of Stravinsky !
Ow ja, en Gukkiequote:Op woensdag 14 januari 2009 23:31 schreef SHE het volgende:
[..]
Hoezo, dolsee en gabbana zijn toch ook leuk?
Persoonlijk ben ik meer van de loewie viettonquote:Op woensdag 14 januari 2009 23:31 schreef SHE het volgende:
[..]
Hoezo, dolsee en gabbana zijn toch ook leuk?
Die is toch van voor jouw tijd?quote:Op woensdag 14 januari 2009 23:30 schreef P.F het volgende:
[..]
Ja dat WAS de grap, we keken showgirls
Maar eigenlijk kom je hier voor de gezelligheidquote:Op woensdag 14 januari 2009 23:31 schreef bluejean het volgende:
[..]
Mehehe, elke keer dat ik hier post (sporadisch, want ik houd het niet bij) komt het verhaal boven. Anyways: 1.69m, ongeveer 62 kg (laatste keer dat ik me woog, that is) en ik wil wat kilo'tjes kwijt. En vetjes op mijn buik en rug (iehhhh!).
En ik van de wie-buh-raah!quote:Op woensdag 14 januari 2009 23:32 schreef P.F het volgende:
[..]
Persoonlijk ben ik meer van de loewie vietton
Misschien! Ha.quote:Op woensdag 14 januari 2009 23:32 schreef P.F het volgende:
[..]
Maar eigenlijk kom je hier voor de gezelligheid
geitjes tellen!quote:Op woensdag 14 januari 2009 23:33 schreef SHE het volgende:
Ik ben ook schlaffen.
Dromen van Nubische geitjes
Ik heb ook rugvetjes, maar wat doe je er tegen. Gelukkig heb ik geen ogen in mijn rugquote:Op woensdag 14 januari 2009 23:35 schreef bluejean het volgende:
Oh, en als ik puur voor de gezelligheid kwam, zou ik echt niet over mijn rugvetjes beginnen hoor.
Nou, die vetjes zijn iets van de laatste tijd, dus ik neem aan dat er iets aan te doen is. Ja toch? TOCH?quote:Op woensdag 14 januari 2009 23:35 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik heb ook rugvetjes, maar wat doe je er tegen. Gelukkig heb ik geen ogen in mijn rug
Oei, ja volgens Tink wel! Maar ik heb ze net ontdekt en ik ben dunner dan ooitquote:Op woensdag 14 januari 2009 23:37 schreef bluejean het volgende:
[..]
Nou, die vetjes zijn iets van de laatste tijd, dus ik neem aan dat er iets aan te doen is. Ja toch? TOCH?
je moet de nieuwe plaat van Franz Ferdinand downloadenquote:Op woensdag 14 januari 2009 23:42 schreef AKnynke het volgende:
Men, wat gaan jullie weer hard. M'n kamer is ondertussen kaal en leeg, en ik zit tussen de dozen. En tussne het inpakken heb ik ook nog al m'n cd's in itunes geladen en gesorteerd. En ik heb the nylons gedownload, en daar zit ik nu naar te luisteren. Fijne muziek!
Als je hem weet is die niet leukquote:
Groentehoer.quote:Op woensdag 14 januari 2009 23:54 schreef bluejean het volgende:
Zelf verzonnen met een vriendin in de brugklas :
Het is groen en het staat op de wallen?
![]()
Dat heb ik ook... maar ik moet morgen wel de trein van 7:04 halenquote:Op donderdag 15 januari 2009 00:02 schreef bluejean het volgende:
Ik kan nooit vroeg slapen. Of opstaan.
bezig..quote:Op woensdag 14 januari 2009 23:42 schreef neen het volgende:
[..]
je moet de nieuwe plaat van Franz Ferdinand downloaden
Nou, ik ga dus niet verhuizen, maar ik word verhuisd! Dat is nog dubbel zo ideaal. M'n moeder zei al: 'daar mag je oma wel voor bedanken!'quote:Op woensdag 14 januari 2009 23:43 schreef P.F het volgende:
Ondanks alles, leuk dat je gaat verhuizen!
Ik wil ook graag dozen inpakken maar ik heb nog geen spullen
Die is leukquote:Op donderdag 15 januari 2009 00:22 schreef Anosmie het volgende:
Oh poppetjes, het is ernstig gesteld met me vanavond. Ik lig gewoon in een deuk om mezelf..
Ik was uit eten met een vriend en ik maak gewoon de meest lompe opmerking aller tijden. Zó genant. We zaten voor het eten aan de bar te bieren. Maar ik had intussen best wel trek. Dus ik denk, ik vraag even of hij ook al aan tafel wil.. Zeg ik: Zullen we vragen of er al een kamer vrij is?.
.
quote:
Maar een bok produceert toch ook heul geen melk?quote:Op donderdag 15 januari 2009 08:13 schreef sigme het volgende:
Mogge.
SHE, bij geitenkaas krijg je een probleem met je VvE. Geitebokken stinken legendarisch.
Komt er melk uit jouw tieten?quote:Op donderdag 15 januari 2009 08:17 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Maar een bok produceert toch ook heul geen melk?. Of zeg ik nu iets heel stoms?
.
geen idee ik zou zeggen probeer het eens op de kinderboerderijquote:Op donderdag 15 januari 2009 08:17 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Maar een bok produceert toch ook heul geen melk?. Of zeg ik nu iets heel stoms?
.
Hahaha.quote:Op donderdag 15 januari 2009 08:56 schreef DevilsAndDust het volgende:
Goedemorgen! Zo een gesprek met m'n scriptiebegeleider (welke scriptie?) en dan ga ik daarna bijlezen wat m'n joepiepoepievrouwenclubje*) allemaal te zeggen heeft gehad!
Zo noemt m'n vriend ons.
.
respectloosquote:Op donderdag 15 januari 2009 08:56 schreef DevilsAndDust het volgende:
Goedemorgen! Zo een gesprek met m'n scriptiebegeleider (welke scriptie?) en dan ga ik daarna bijlezen wat m'n joepiepoepievrouwenclubje*) allemaal te zeggen heeft gehad!
* ) Zo noemt m'n vriend ons..
Nou, wat relaxedquote:Op donderdag 15 januari 2009 08:59 schreef Abbadon het volgende:
scriptie schrijven is wel relaxed, though
Ik heb 'm nog niet verteld dat er ook mannen zijn die vrijwillig meeposten. Dat gaat z'n verstand écht te boven, denk ik.quote:Op donderdag 15 januari 2009 08:59 schreef Abbadon het volgende:
[..]
respectloos![]()
scriptie schrijven is wel relaxed, though
het is zo moeilijk als je het zelf maakt natuurlijk...ik vond het zo ongeveer het meest ontspannen deel van m'n studie...beetje research doen, beetje schrijven, beetje uitslapen, beetje babbelen met je scriptiebegeleider...quote:Op donderdag 15 januari 2009 09:00 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nou, wat relaxed. Ik heb nog nooit in m'n leven zoveel gestresst als tijdens het schrijven van m'n masterscriptie
.
semi-vrijwilligquote:Op donderdag 15 januari 2009 09:01 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb 'm nog niet verteld dat er ook mannen zijn die vrijwillig meeposten. Dat gaat z'n verstand écht te boven, denk ik.
En vind je? Ik vind het vreselijk.
quote:Op donderdag 15 januari 2009 09:01 schreef DevilsAndDust het volgende:
En vind je? Ik vind het vreselijk.
dat zal ongetwijfeld niet helpen, neequote:Op donderdag 15 januari 2009 09:04 schreef Viking84 het volgende:
[..]
.
Maar wij zijn dan ook heel neurotisch, daar zal het wel mee te maken hebben.
Ik ben een perfectionist, dus dat lukt mij niet, zelfs als ik het zou willen. Soms vervloek ik mezelf echtquote:Op donderdag 15 januari 2009 09:08 schreef Abbadon het volgende:
[..]
dat zal ongetwijfeld niet helpen, nee
ik ben een luie hond die de kantjes ervan af loopt en daar eigenlijk altijd mee weg komt...![]()
ik vind perfectie zonde van mijn tijd...ik slaap liever uitquote:Op donderdag 15 januari 2009 09:12 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik ben een perfectionist, dus dat lukt mij niet, zelfs als ik het zou willen. Soms vervloek ik mezelf echt.
quote:Op donderdag 15 januari 2009 00:22 schreef Anosmie het volgende:
Oh poppetjes, het is ernstig gesteld met me vanavond. Ik lig gewoon in een deuk om mezelf..
Ik was uit eten met een vriend en ik maak gewoon de meest lompe opmerking aller tijden. Zó genant. We zaten voor het eten aan de bar te bieren. Maar ik had intussen best wel trek. Dus ik denk, ik vraag even of hij ook al aan tafel wil.. Zeg ik: Zullen we vragen of er al een kamer vrij is?.
.
Neej. Zijn blik had meer iets weg van:quote:Op donderdag 15 januari 2009 09:26 schreef Greys het volgende:
[..]En hoe keek hij daarna? Wellustig?
![]()
Mogguh allen!
Maar bij Anos was het 'een' vriend!quote:Op donderdag 15 januari 2009 09:31 schreef Goodbye het volgende:
Mijn vriend had gelijk gezegd: is goed, maar we kunnen ook gewoon naar huis toch?
Oh, dat stukje had ik even gemist!quote:Op donderdag 15 januari 2009 09:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar bij Anos was het 'een' vriend!
quote:Op donderdag 15 januari 2009 09:44 schreef conleche het volgende:
Mogge! Moet gaan werken vandaag en ik word maar niet wakker want ik heb alleen nog maar <censored>
Ga ff bloot buiten in de regen staanquote:Op donderdag 15 januari 2009 09:44 schreef conleche het volgende:
Mogge! Moet gaan werken vandaag en ik word maar niet wakker want ik heb alleen nog maar décafé
Dat hoort gewoon bij FOK! Alles duurt hier onnodig langquote:Op donderdag 15 januari 2009 09:47 schreef Greys het volgende:
Mogguh Cootje
Wáárop is het nou zo lang wachten bij die User Awards?
Ik snap er niets van, ik wil de rest ook ingevuld zien!Wat gaat daar nou toch allemaal mis?
Het grappige is: die nespressocupjes met décafé zijn niet eens vies!! Maar wakker word je er dus niet van.quote:Op donderdag 15 januari 2009 09:48 schreef Anosmie het volgende:
[..]! Oh bah, ga je mond spoelen.
Heb je cola in huis? Of diepvriesspinazie?
Niet om je te ontmoedigen maar dat gaat vaak een tijdje goed en uiteindelijk sluipt het er dan toch weer aan. Tenminste, dat was mijn ervaring. Hou het in de gaten en als je er iets bij ziet komen, onderneem dan wel meteen actie, anders zit je zo weer met een paar kilo's die er opnieuw vanaf moeten (zoals ikquote:Op donderdag 15 januari 2009 09:43 schreef motorbloempje het volgende:
goedemorgen![]()
Zit nog steeds stabiel @ 67,7kg en nah... mij hoor je niet klagen: het gaat er niet weer aan, ondanks dat ik niet echt oplet
Fijne gedachte
zo maar naar de uni, dingen doenen daarna kickboksen
Doe zoals ik en ga onderweg bij een espressobar wat halen.quote:Op donderdag 15 januari 2009 09:44 schreef conleche het volgende:
Mogge! Moet gaan werken vandaag en ik word maar niet wakker want ik heb alleen nog maar décafé
Ja Co, hup!quote:Op donderdag 15 januari 2009 09:50 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ga ff bloot buiten in de regen staan
[Users] Uitslagen FOK!awards Deel Iquote:Is er ergens al een lijstje trouwens?
dat waarderen ze vast!! ...zijn er nog meer awards die je wil winnen?quote:Op donderdag 15 januari 2009 09:56 schreef Greys het volgende:
Zullen we aanbieden om te helpen tellen?
Ik heb je anders wel genomineerdquote:
waarvoor precies?quote:Op donderdag 15 januari 2009 09:59 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik heb je anders wel genomineerd
Ohhhquote:Op donderdag 15 januari 2009 09:59 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik heb je anders wel genomineerd
quote:Op donderdag 15 januari 2009 09:59 schreef conleche het volgende:
Buiten in de regen staan kent 2 obstakels.
1. Het regent niet
2. Er wordt nogal veel verbouwd bij verschillende buren en die verbouwing wordt gedaan door bouwvakkers. Nu ben ik niet pesé heel preuts aangelegd, maar het gaat wat ver.
Leukste nieuwkomer!quote:
Het eigen tijd indelen-gedeelte klinkt mij wel heel aantrekkelijk in de oren. Normaal gesproken hebben wij ongeveer de hele week contacturen, dus ik ben allang blij als ik iets gewoon lekker thuis kan doen. Maarja, ik heb nog nooit een scriptie geschreven en ik ben ook wel wat perfectionistischer dan jij dus misschien valt het in de praktijk wel tegen.quote:Op donderdag 15 januari 2009 09:03 schreef Abbadon het volgende:
[..]
het is zo moeilijk als je het zelf maakt natuurlijk...ik vond het zo ongeveer het meest ontspannen deel van m'n studie...beetje research doen, beetje schrijven, beetje uitslapen, beetje babbelen met je scriptiebegeleider...
het is niet heel moeilijk om 'wat perfectionistischer' dan ik te zijnquote:Op donderdag 15 januari 2009 10:02 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Het eigen tijd indelen-gedeelte klinkt mij wel heel aantrekkelijk in de oren. Normaal gesproken hebben wij ongeveer de hele week contacturen, dus ik ben allang blij als ik iets gewoon lekker thuis kan doen. Maarja, ik heb nog nooit een scriptie geschreven en ik ben ook wel wat perfectionistischer dan jij dus misschien valt het in de praktijk wel tegen.
Ow...quote:Op donderdag 15 januari 2009 09:59 schreef conleche het volgende:
Buiten in de regen staan kent 2 obstakels.
1. Het regent niet
2. Er wordt nogal veel verbouwd bij verschillende buren en die verbouwing wordt gedaan door bouwvakkers. Nu ben ik niet persé heel preuts aangelegd, maar het gaat wat ver.
Niks ernstigsquote:
quote:Op donderdag 15 januari 2009 10:03 schreef conleche het volgende:
Had ik ook gedaan en volgens mij best veel mensen, dus Muis zou dat best eens kunnen winnen.
Oeh, jij bent cynisch op de vroege morgen.quote:Op donderdag 15 januari 2009 10:08 schreef cinnamongirl het volgende:
Er bestaat niet zoiets als 'een vriend'. Ze willen uiteindelijk altijd in je broekje.
Niet mee eensquote:Op donderdag 15 januari 2009 10:08 schreef cinnamongirl het volgende:
Er bestaat niet zoiets als 'een vriend'. Ze willen uiteindelijk altijd in je broekje.
onzin....quote:Op donderdag 15 januari 2009 10:08 schreef cinnamongirl het volgende:
oh? ze zei tegen mij dat ze op mij gestemd had...quote:Op donderdag 15 januari 2009 10:07 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Niks ernstigsCo is alleen vergeten dat ze op mij had gestemd voor die categorie (of ze moet haar stem hebben aangepast
)
It's a conspiracy, I tell you!quote:Op donderdag 15 januari 2009 10:12 schreef Abbadon het volgende:
[..]
oh? ze zei tegen mij dat ze op mij gestemd had...
Nee hoor, ik vind eentje al heel ongemakkelijk (maar wel lief!)quote:Op donderdag 15 januari 2009 09:58 schreef Abbadon het volgende:
[..]
dat waarderen ze vast!! ...zijn er nog meer awards die je wil winnen?
Ik weet niet waarom, maar door jouw woestijnmetafoor en Co die in de regen wil staan moest ik aan een liedje van America denkenquote:Op donderdag 15 januari 2009 10:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee hoor, ik vind eentje al heel ongemakkelijk (maar wel lief!)
Maar ik ben gewoon heel benieuwd naar de rest van dat lijstje, heb je me daar niet zien staan dan in het midden helemaal in de leegte zonder anderen om me heen? Ik ben een roepende Puppel in de woestijn!
Vooral die La, la...quote:Op donderdag 15 januari 2009 10:18 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik weet niet waarom, maar door jouw woestijnmetafoor en Co die in de regen wil staan moest ik aan een liedje van America denken
Ive been through the desert on a horse with no name
It felt good to be out of the rain
In the desert you can remember your name
cause there aint no one for to give you no pain
La, la ...
Mijn vriend en ik zingen dat liedje in de auto altijd heel hard mee. En vals. Lalaaaaaaaaalaaalalalalaquote:Op donderdag 15 januari 2009 10:18 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik weet niet waarom, maar door jouw woestijnmetafoor en Co die in de regen wil staan moest ik aan een liedje van America denken
La, la ...
Ik had volgens mij ook op jou gestemd bij leukste nieuwkomer!quote:
het is niet alsof ik eet wat ik wíl hoorquote:Op donderdag 15 januari 2009 09:51 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Niet om je te ontmoedigen maar dat gaat vaak een tijdje goed en uiteindelijk sluipt het er dan toch weer aan. Tenminste, dat was mijn ervaring. Hou het in de gaten en als je er iets bij ziet komen, onderneem dan wel meteen actie, anders zit je zo weer met een paar kilo's die er opnieuw vanaf moeten (zoals ik).
Kickboksen helpt natuurlijk wel.
Ik ben er ook niet zeker van of dat klopt, maar mijn vriend en 'vrienden' beweren dit ten stelligste. Als ze de kans zouden krijgen, dan zouden ze het doen. Altijd.quote:Op donderdag 15 januari 2009 10:11 schreef Abbadon het volgende:
[..]
onzin....
tenzij je het over jouw persoonlijke broekje hebt, want dat kan ik niet inschatten...
Echt een klassieker!quote:Op donderdag 15 januari 2009 10:18 schreef Muis006 het volgende:
[..]
La, la ...
Ik vind het altijd zo verwarrend!quote:Op donderdag 15 januari 2009 10:22 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Ik ben er ook niet zeker van of dat klopt, maar mijn vriend en 'vrienden' beweren dit ten stelligste. Als ze de kans zouden krijgen, dan zouden ze het doen. Altijd.
Alleen lelijke vrouwen hebben platonische vriendschappen met mannen, en dat is een uitspraak die ik ook niet zelf heb verzonnen!
En over mij? Ik ben niet hemeltergend knap maar lag altijd wel goed in de markt. En ja, al mijn mannelijke vrienden hebben weleens wat geprobeerd, behalve de vrienden van mijn vriend(innen), die zelf een relatie hebben.
Oh okee, dan had ik het verkeerd begrepen.quote:Op donderdag 15 januari 2009 10:22 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
het is niet alsof ik eet wat ik wíl hoor
Dus ik eet nu gewoon op mijn onderhoudsniveau. Ik snoep nog steeds niet en houd me aan mijn tussendoortjes, maar om af te vallen moet ik beter mijn best doen.
Dat bedoelde ik meer...
Ik maak een editie van een zeventiende eeuws hofdicht, waar ik daarnaast ook een inleidende beschouwing over schrijf.quote:Op donderdag 15 januari 2009 09:04 schreef Abbadon het volgende:
[..]
semi-vrijwillig![]()
Wat is je scriptie-onderwerp?
Dank je wel Sugar.quote:Op donderdag 15 januari 2009 09:07 schreef Sugar het volgende:
Poeh, scripties. Ik heb er twee geschreven voor mijn twee studies en hoewel het ook heel interessant was, vond ik het slepende processen, hoor.![]()
Succes DaD!
Oh neequote:
Zo had ik het ingevuld!quote:Beste nieuwkomer 2008: Goodbye
Favoriete lurker (schandalig dat die categorie er niet is!): Muis006
Mehehe heb ik in ieder geval 1 (niet bestaande) award gewonnen!quote:Op donderdag 15 januari 2009 10:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh nee![]()
[..]
Zo had ik het ingevuld!
Ja, lekker die twee moeders van mijquote:Op donderdag 15 januari 2009 10:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh nee![]()
[..]
Zo had ik het ingevuld!
Dat moet iedereen, dacht ik? De BA-scriptie was voor ons 10 punten, de MA-scriptie 20.quote:Op donderdag 15 januari 2009 10:28 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik moet voor 1 studie 2 scripties schrijven, een Bachelorscriptie en de Masterscriptie.
Of 'telt' de Bachelorscriptie voor jullie niet zo mee? Ik krijg er maar 5 ECTS voor.
Hoeveel moet er dan nog vanaf? Op je foto's ben je al best slank.quote:Op donderdag 15 januari 2009 10:28 schreef motorbloempje het volgende:
ik eet gewoon lekker mn drie maaltijden en tussendoor wat fruit of een cracker enzo, en nou ja...dit is echt prima vol te houden. Nooit honger en nou ja, als ik trek heb dan eet ik gewoon wat 'gezonds'.
Soms heb ik wel een snackbehoefte, maar da's eens in de maand ofzo? En die stukjes frituur of halve zak chips moeten dan ook wel een keer kunnen
Ik moet mezelf wel echt schoppen om weer meer te gaan sporten, maar dat komt ook omdat ik nu zo weinig college heb, dat ik niet echt een ritme heb. Straks als de colleges weer beginnen ben ik regelmatiger op de faculteit en loop ik ook makkelijker daarna even naar het sportcentrum.
Wel stom, dat ik wel de moeite neem om op dit gewicht te blijven, maar niet om af te vallenterwijl ik dat nog wel echt wil
Hardlopen vanaf 1 februari maar weer écht oppakken, 3 keer per week Evy. Maar officieel wil ik volgende week al beginnen, misschien ook wel fijn als rustmoment tussen het leren door?
Succes!quote:Op donderdag 15 januari 2009 10:32 schreef Muis006 het volgende:
Ik ga maar eens abschlussen, Amsterdam awaits
Ciao!
Sporten!quote:Op donderdag 15 januari 2009 10:35 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik zou zo slank worden als ik zou sporten. Dat denk ik, omdat ik nu 0,0 aan sport doe.
Maar ik kan het gewoon niet opbrengen. Argh.
O, bij mij is dat 5 om 10 ECTS!quote:Op donderdag 15 januari 2009 10:32 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Dat moet iedereen, dacht ik? De BA-scriptie was voor ons 10 punten, de MA-scriptie 20.
Ik vond em een half jaar geleden al tof en nu issie opeens popiquote:Op donderdag 15 januari 2009 08:11 schreef kaasplankje het volgende:
Ja die Crooker's mix draaien ze nu veel op 538 en dat vinnik zo'n dikke plaat
ik heb niet echt een vaste hoeveelheidquote:Op donderdag 15 januari 2009 10:33 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Hoeveel moet er dan nog vanaf? Op je foto's ben je al best slank.
Ik zou gewoon een keer gaan hardlopen en kijken hoe het gaat. Als je tot rust komt doe je het vaker en als het alleen maar extra stress oplevert vanwege nog een verplichting wacht je nog een weekje. Het belangrijkste aan een afvalplan is dat het haalbaar en vol te houden is, toch?
quote:Op donderdag 15 januari 2009 10:35 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Sporten!
Gewoon gaan kickboksen!
Oh ben jij er zo éénquote:Op donderdag 15 januari 2009 10:37 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik vond em een half jaar geleden al tof en nu issie opeens popi
Dat soort sporten is niet voor iedereen weggelegd. Ik zou alleen maar in elkaar gebeukt worden.quote:Op donderdag 15 januari 2009 10:35 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Sporten!
Gewoon gaan kickboksen!
Trendwatcher!quote:Op donderdag 15 januari 2009 10:37 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik vond em een half jaar geleden al tof en nu issie opeens popi
Ik had met mezelf afgesproken dat ik weer ging kickboksen als ik een kamer had dus dat is zeer binnenkortquote:Op donderdag 15 januari 2009 09:51 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Niet om je te ontmoedigen maar dat gaat vaak een tijdje goed en uiteindelijk sluipt het er dan toch weer aan. Tenminste, dat was mijn ervaring. Hou het in de gaten en als je er iets bij ziet komen, onderneem dan wel meteen actie, anders zit je zo weer met een paar kilo's die er opnieuw vanaf moeten (zoals ik).
Kickboksen helpt natuurlijk wel.
Maar buik inhouden, is dat echt inhouden of gewoon buikspieren altijd aangespannen houden? Want dat laatste doe ik (onbewust) ook en daar kom ik, al ben ik vel over been, echt niet meer vanafquote:Op donderdag 15 januari 2009 10:38 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik heb niet echt een vaste hoeveelheid
Ik ga zo mijn streef maar 's op 60 zetten en kijk wanneer ik vind dat 't genoeg en goed is. Dat kan bij 64 zijn, maar ook bij 62 of 60.
Denk niet dat ik mezelf nog heel tof zou vinden onder de 60?maargoed, ik riep ook ooit dat ik 75 wel genoeg zou vinden, en daarna 70.
Het is niet alsof ik door wil slaan: ik wil echt nog wel een zacht buikje hebben en een beetje vet mag van mij echt nog wel, maar op dit moment ben ik nog niet tevreden: ik wil hetzelfde resultaat als ik in de spiegel kijk, als ik nu mijn buik inhoud, zo ongeveerNu ja, da's een best meetbare grens
Nu je het zegt, daarom heb ik destijds ook de Da Vinci Code niet gelezen. Ok, ook omdat mijn Creative Writing-docent zei dat je het juist niet moest lezen omdat het zo'n hype was want het was geen echte literatuur maar een slecht geschreven, makkelijk te lezen verhaaltje.quote:Op donderdag 15 januari 2009 10:42 schreef Anosmie het volgende:
Ik lees geen boeken als ze op de bestsellerslijst staan. Of omdat 'iedereen' het een goed boek vindt.
Als een boek 'iedereen' aanspreekt dan is het imo geen goed boek.
Ben ik nu ook stom?
ja, want dat vind ik echt heel fijn, somsquote:Op donderdag 15 januari 2009 10:45 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik vind het dom klinken als iemand zegt: " Vanmiddag lekker op de bank zitten met een goed boek. "
Is dat gek?
Je weet wel dat mensen die op kamers gaan plotseling nergens geld meer voor hebben?quote:Op donderdag 15 januari 2009 10:41 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik had met mezelf afgesproken dat ik weer ging kickboksen als ik een kamer had dus dat is zeer binnenkort!!
Nou ja ik kijk toch nooit tv of luister nooit radio.. Alleen tijdens rijles, hoor ik dat liedje 3 keer, bleh.quote:Op donderdag 15 januari 2009 10:38 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Oh ben jij er zo één![]()
Die kende ik al heel lang heurrrr en nu vindt iedereen het ineens leukniet cooool
Omdat die artiest toen een beetje meer van hem/haar was. Zodra artiesten in de picture komen worden ze van de massa. Mensen zijn wel klapvee, gaan en masse met de stroom mee, maar zien zichzelf toch heul graag als individu. Muziek is een van de zaken waarmee de mensch zich probeert te onderscheiden van de massa. Maar als de massa dan onze muziek pikt zijn we weer terug bij af.quote:Op donderdag 15 januari 2009 10:44 schreef motorbloempje het volgende:
nee, maar stel, jij vindt Artiest A helemaal tof!
zo vanmaar die gast is nog niet echt bekend, dus jij bent een van de weinigen die zijn briljante muziek hoort
Op een dat wordt Artiest A bekend en IEDEREEN vindt hem tof, en dan vervolgens zeggen "mwah, ik vond 'm toffer toen hij nog niet bekend was"
Hehe, nee ik kende het ook alleen maar via mijn mr, maar die clip is geniaal!quote:Op donderdag 15 januari 2009 10:39 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Trendwatcher!
Ik heb het!!! Je moet trendwatcher worden!!!
Jij ook al... Hier hetzelfde, als kind verslond ik ze maar nu lees ik nauwelijks meer. Terwijl ik het nog steeds leuk vind, maar het komt er gewoon niet meer van ofzo, het is makkelijker om bij de tv of computer te blijven hangen. Ik hoor ook wel van veel medestudenten dat ze 'makkelijke' boeken juist lekker vinden om te lezen omdat je voor je studie al genoeg moeilijke teksten moet lezen, da's op zich ook wel waar.quote:Op donderdag 15 januari 2009 10:47 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ja, want dat vind ik echt heel fijn, soms
al lees ik bijna niet meervroeger verslond ik echt vele boeken, maar het is een beetje afgetaaid
quote:Op donderdag 15 januari 2009 10:49 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Omdat die artiest toen een beetje meer van hem/haar was. Zodra artiesten in de picture komen worden ze van de massa. Mensen zijn wel klapvee, gaan en masse met de stroom mee, maar zien zichzelf toch heul graag als individu. Muziek is een van de zaken waarmee de mensch zich probeert te onderscheiden van de massa. Maar als de massa dan onze muziek pikt zijn we weer terug bij af.
*neuriet The ciiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiircle of life*
Ik vond Maria Mena 3 jaar geleden tof.. En toen werd 't opeens een hype dus toen dacht ik.. laat maar.. Maar sinds kort luister ik weer naar haarquote:Op donderdag 15 januari 2009 10:44 schreef motorbloempje het volgende:
nee, maar stel, jij vindt Artiest A helemaal tof!
zo vanmaar die gast is nog niet echt bekend, dus jij bent een van de weinigen die zijn briljante muziek hoort
Op een dat wordt Artiest A bekend en IEDEREEN vindt hem tof, en dan vervolgens zeggen "mwah, ik vond 'm toffer toen hij nog niet bekend was"
Jup, bij de boelelaan of zo?quote:Op donderdag 15 januari 2009 10:46 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Maar buik inhouden, is dat echt inhouden of gewoon buikspieren altijd aangespannen houden? Want dat laatste doe ik (onbewust) ook en daar kom ik, al ben ik vel over been, echt niet meer vanaf.
@PF: waar ga je trainen? A'dam bij dat studenten sportcentrum in buurt van de VU? Want dan kom ik misschien een keer een lesje afkijken. Heb nog 2 proeflessen daar tegoed.
Yups dacht het wel. Tis goedkoopquote:
Nee het is meer dat de artiets 3 goede liedjes heeft... 8 gewone en 2 stomme. En de stomme worden altijd populairquote:Op donderdag 15 januari 2009 10:49 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Omdat die artiest toen een beetje meer van hem/haar was. Zodra artiesten in de picture komen worden ze van de massa. Mensen zijn wel klapvee, gaan en masse met de stroom mee, maar zien zichzelf toch heul graag als individu. Muziek is een van de zaken waarmee de mensch zich probeert te onderscheiden van de massa. Maar als de massa dan onze muziek pikt zijn we weer terug bij af.
*neuriet The ciiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiircle of life*
ergens er tussenin denk ik?quote:Op donderdag 15 januari 2009 10:46 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Maar buik inhouden, is dat echt inhouden of gewoon buikspieren altijd aangespannen houden? Want dat laatste doe ik (onbewust) ook en daar kom ik, al ben ik vel over been, echt niet meer vanaf.
.
Ja daar fitness ik (ik mag naar 3 locatiess )quote:Op donderdag 15 januari 2009 10:53 schreef Chicolate het volgende:
PF, is jouw opleiding bij de HvA? Zo ja, dan kan je bij USC tot juni kickboksen (en vrij trainen) voor 35 Euro.
http://www.usc.uva.nl/index.html
juhquote:Op donderdag 15 januari 2009 10:56 schreef boem-dikkie het volgende:
Faithje, kickboks jij nog steeds?
Ik heb als eerste het Berninimysterie gelezen (was er ongeveer een jaar eerder) en toen was Dan Brown nog helemaal niet bekend. De DaVinciCode vond ik ook minder leuk, eigenlijk. Maar misschien komt dat omdat ik meer met Rome heb dan met Parijs. Geen hoogstaande literatuur nee, maar het leest heerlijk weg.quote:Op donderdag 15 januari 2009 10:48 schreef motorbloempje het volgende:
Ik heb de DaVinciCode wel gelezen, omdat ik wel van dat soort verhalen houd.
Vond het een leuk boek, maar ben het niet gaan lezen 'omdat iedereen het las', eiks...
Vond het ook geen hoogstaand meesterwerk, was gewoon een leuk en goed verhaaltje
Ik vind haar live echt verschrikkelijk.quote:Op donderdag 15 januari 2009 10:58 schreef P.F het volgende:
Oo Kate Perry vind ik nog wel steeds tof! En mijn mr vind het ook leuke muziek en we willen samen naar een concert dus misschien gaan we wel naar Kate Perry(verder houdt ie van minimal/techno/hiphop etc.. net als ik eigenlijk.. we kennen beide vage artietsen maar ik ken dan net het ene paar nummers en hij de andere van die artiest)
ik ben er niet echt goed in ofzo, weer ook de lowkicks af met mn handen enzoquote:
Ik kickboks naast wat agressiviteit kwijt raken ook gewoon omdat ik het leuk vind en van vechten houd.quote:Op donderdag 15 januari 2009 11:01 schreef P.F het volgende:
Maar soms ben ik zo BOOS en dan heb ik zo een zin om keihard los te gaan met high kicks. Maar dan is er geen bokszak in de buurt
Ah. Dat is kut, dan breek je voor je 't weet je pols als er een keer hard getrapt wordt.quote:Op donderdag 15 januari 2009 11:02 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik ben er niet echt goed in ofzo, weer ook de lowkicks af met mn handen enzomaar ik vind 't wel heel tof
Ik vond Angels & Demons ook veel mooierquote:Op donderdag 15 januari 2009 10:58 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ik heb als eerste het Berninimysterie gelezen (was er ongeveer een jaar eerder) en toen was Dan Brown nog helemaal niet bekend. De DaVinciCode vond ik ook minder leuk, eigenlijk. Maar misschien komt dat omdat ik meer met Rome heb dan met Parijs. Geen hoogstaande literatuur nee, maar het leest heerlijk weg.
Bij de mannen die bij mij op de uni zitten heb ik dat ook. Ik ben zelfs met een aantal van hen op studiereis geweest en dat ging gewoon prima. Maar dat komt misschien omdat je dezelfde interesses hebt en de vriendschap meer daarop gebaseerd is? En het waren nogal aparte mannen (1 liep altijd in van die metal t-shirts met teksten als 'dead girls don't say no'... verder was hij erg aardig hoor, type grote mond klein hartje)quote:Op donderdag 15 januari 2009 10:55 schreef motorbloempje het volgende:
ik heb eigenlijk alleen maar mannelijke vrienden, en mn beste vriend (duh!) is ook een man, en die heb ik leren kennen toen ik René al kende.. en dat levert echt totaal geen problemen op..
maar dat komt misschien omdat ik me meer gedraag als 'one of the guys' ofzo?met af en toe een vrouwelijke insteek, soms
Lantaarnpaal/boom. Niet met je tenen trappen, dan doet het geen pijnquote:Op donderdag 15 januari 2009 11:01 schreef P.F het volgende:
Maar soms ben ik zo BOOS en dan heb ik zo een zin om keihard los te gaan met high kicks. Maar dan is er geen bokszak in de buurt
ja, die's wel tofquote:Op donderdag 15 januari 2009 11:06 schreef Mini_rulez het volgende:
Ik zag laatst iemand met een shirt waarop een bewijs stond dat girls = evil, die vond ik dan wel weer komisch.
Hm, dat had ik zomer 07 ook.. zomer 08 was het wel 100% over (maar ik had dan ook 3 gescheurde enkelbanden) als je het nog een BEETJE voelt, bescherming omhouden! Want ik trapte daarna met m'n voet tegen een knie die mij wou trappenquote:Op donderdag 15 januari 2009 11:06 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Lantaarnpaal/boom. Niet met je tenen trappen, dan doet het geen pijn.
Vraagje voor de sporter: hoe lang duurt het voor een enkel weer stabiel is na een stevige kneuzing? Het was eind september dat ik hem kneusde ... maar op wintersport weer een klein beetje verdraaid en dinsdag tijdens training dacht ik wel zonder extra versteviging te kunnen ... eerste wat ik deed was er bíjna weer doorheen gaan. En ik wil van die versteviging af ...
Geloof me als je een béétje hard tegen een lantaarnpaal/boom aantrapt voel je dat wel hoorquote:Op donderdag 15 januari 2009 11:06 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Lantaarnpaal/boom. Niet met je tenen trappen, dan doet het geen pijn.
Vraagje voor de sporter: hoe lang duurt het voor een enkel weer stabiel is na een stevige kneuzing? Het was eind september dat ik hem kneusde ... maar op wintersport weer een klein beetje verdraaid en dinsdag tijdens training dacht ik wel zonder extra versteviging te kunnen ... eerste wat ik deed was er bíjna weer doorheen gaan. En ik wil van die versteviging af ...
Angels & Demons...jaren voor de hype al gelezen, en DaVinci code ook ruim voor de hype...prima pulp!quote:Op donderdag 15 januari 2009 10:58 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ik heb als eerste het Berninimysterie gelezen (was er ongeveer een jaar eerder) en toen was Dan Brown nog helemaal niet bekend. De DaVinciCode vond ik ook minder leuk, eigenlijk. Maar misschien komt dat omdat ik meer met Rome heb dan met Parijs. Geen hoogstaande literatuur nee, maar het leest heerlijk weg.
Ach, ik had er maar een paar dagen last vanquote:Op donderdag 15 januari 2009 11:09 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Geloof me als je een béétje hard tegen een lantaarnpaal/boom aantrapt voel je dat wel hoor
Je bent de eerste die het met me eens is dat A&D beter is, serieusquote:Op donderdag 15 januari 2009 11:04 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ik vond Angels & Demons ook veel mooier
ben ook niet zo van het lezen van Nederlandse vertalingendaarbij weet je in het boek pas op blz 100 dat het iets met de werken van Bernini te maken heeft in de Engelse versie, maar door de titel weet je het al vrij vroeg in de vertaling
-edit- Ah, Chico was me voor.quote:Op donderdag 15 januari 2009 11:07 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ja, die's wel tof
time = money
money = evil
zoiets
Handra moi ennepe mouse, polutropoon hoos mala polla...blablaquote:Op donderdag 15 januari 2009 11:11 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Nog een leuke anekdote die ik hoorde van een studiegenootje: Zij vertelde haar vriend (die niks wist over klassieke schrijvers) dat ze de Ilias van Homerus had gekocht in het Nederlands. Zegt hij: Ik zou het toch liever in de originele taal lezen... LOL, veel succes in het oud-Grieks (hij dacht dat het origineel Engels was)!! Sorry, voor buitenstaanders is dit vast veel minder grappig.
Ik las het wel pas toen het wat hipper werd, maar ik mocht 4 heel lang niet lezen omdat mijn moeder het te eng voor mij vondquote:
Srsly! Ik heb vriendinnetjes en onze passie is/was lezen! En die lazen dat al zeg maar voor het wayy bekent was. En toen kreeg ik die tipquote:Op donderdag 15 januari 2009 11:13 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ik las het wel pas toen het wat hipper werd, maar ik mocht 4 heel lang niet lezen omdat mijn moeder het te eng voor mij vond. En achteraf vond ik het totaal niet eng
.
+1 herkenbaarquote:Op donderdag 15 januari 2009 11:13 schreef P.F het volgende:
Ik lees Harry Potter altijd eerst in het Engels omdat ik niet op de vertaling kan wachten, is de vertaling er lees ik hem alsnog ()
Maar de Nederlandse is zo simpel dan kun je er niet van genieten
Dat dan weer niet. In eerst instantie dacht ik ook: wat een rare gast... maar buiten zijn nogal vreemde kledingkeus is ie wel ok.quote:Op donderdag 15 januari 2009 11:06 schreef boem-dikkie het volgende:
Had ie dan ook op de achterkant staan.
Living girls do?
ABCquote:Op donderdag 15 januari 2009 11:11 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Je bent de eerste die het met me eens is dat A&D beter is, serieus![]()
En over het algemeen lees ik ook liever de originele versie, maar volgens mij was de engelse toen nog niet verkrijgbaar in de normale boekhandel ofzo. Misschien wel bij het American Book Center, maar dat weet ik niet zeker. En de titel is idd stom vertaald, maar dat geld ook voor die andere van Dan Brown (Deception point = het Juvenalis dilemma ofzo??)
Nog een leuke anekdote die ik hoorde van een studiegenootje: Zij vertelde haar vriend (die niks wist over klassieke schrijvers) dat ze de Ilias van Homerus had gekocht in het Nederlands. Zegt hij: Ik zou het toch liever in de originele taal lezen... LOL, veel succes in het oud-Grieks (hij dacht dat het origineel Engels was)!! Sorry, voor buitenstaanders is dit vast veel minder grappig.
Ik vind hem wel grappig hoor.quote:Op donderdag 15 januari 2009 11:11 schreef Phaidra het volgende:
[..]
De films waren, zeker in begin, zwaar baggerquote:Op donderdag 15 januari 2009 11:14 schreef Viking84 het volgende:
En ik heb nooit Harry Potter gelezen. Wel de eerste film gezien, maar verder sprak het me niet zo aan. Nu ff bijlezen
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |