Ik heb ook rugvetjes, maar wat doe je er tegen. Gelukkig heb ik geen ogen in mijn rugquote:Op woensdag 14 januari 2009 23:35 schreef bluejean het volgende:
Oh, en als ik puur voor de gezelligheid kwam, zou ik echt niet over mijn rugvetjes beginnen hoor.
Nou, die vetjes zijn iets van de laatste tijd, dus ik neem aan dat er iets aan te doen is. Ja toch? TOCH?quote:Op woensdag 14 januari 2009 23:35 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik heb ook rugvetjes, maar wat doe je er tegen. Gelukkig heb ik geen ogen in mijn rug
Oei, ja volgens Tink wel! Maar ik heb ze net ontdekt en ik ben dunner dan ooitquote:Op woensdag 14 januari 2009 23:37 schreef bluejean het volgende:
[..]
Nou, die vetjes zijn iets van de laatste tijd, dus ik neem aan dat er iets aan te doen is. Ja toch? TOCH?
je moet de nieuwe plaat van Franz Ferdinand downloadenquote:Op woensdag 14 januari 2009 23:42 schreef AKnynke het volgende:
Men, wat gaan jullie weer hard. M'n kamer is ondertussen kaal en leeg, en ik zit tussen de dozen. En tussne het inpakken heb ik ook nog al m'n cd's in itunes geladen en gesorteerd. En ik heb the nylons gedownload, en daar zit ik nu naar te luisteren. Fijne muziek!
Als je hem weet is die niet leukquote:
Groentehoer.quote:Op woensdag 14 januari 2009 23:54 schreef bluejean het volgende:
Zelf verzonnen met een vriendin in de brugklas :
Het is groen en het staat op de wallen?
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |