Krijgt ze wel hoor. Ik ben een knieperd, maar voornamelijk voor mezelfquote:
Hij kleurt zo goed bij mijn Puppeltopquote:Op woensdag 14 januari 2009 23:20 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Idd. Hij heeft geaccepteerd dat 'ie op de slachtbank in mijn handtas belandt.
Nou, hem kennendequote:
Mehehe, elke keer dat ik hier post (sporadisch, want ik houd het niet bij) komt het verhaal boven. Anyways: 1.69m, ongeveer 62 kg (laatste keer dat ik me woog, that is) en ik wil wat kilo'tjes kwijt. En vetjes op mijn buik en rug (iehhhh!).quote:Op woensdag 14 januari 2009 23:26 schreef P.F het volgende:
Hee bluejean! Wat was jouw verhaal ook alweer ?
Ubercute he..ik ben al flieft op dat ras sinds BB1quote:Op woensdag 14 januari 2009 23:29 schreef SHE het volgende:
Wat een sexy
Die verdient wel een betere naam dan potverdikkie.
Ik zie wel een Rachmaninov in hem. Of Stravinsky !
Ow ja, en Gukkiequote:Op woensdag 14 januari 2009 23:31 schreef SHE het volgende:
[..]
Hoezo, dolsee en gabbana zijn toch ook leuk?
Persoonlijk ben ik meer van de loewie viettonquote:Op woensdag 14 januari 2009 23:31 schreef SHE het volgende:
[..]
Hoezo, dolsee en gabbana zijn toch ook leuk?
Die is toch van voor jouw tijd?quote:Op woensdag 14 januari 2009 23:30 schreef P.F het volgende:
[..]
Ja dat WAS de grap, we keken showgirls
Maar eigenlijk kom je hier voor de gezelligheidquote:Op woensdag 14 januari 2009 23:31 schreef bluejean het volgende:
[..]
Mehehe, elke keer dat ik hier post (sporadisch, want ik houd het niet bij) komt het verhaal boven. Anyways: 1.69m, ongeveer 62 kg (laatste keer dat ik me woog, that is) en ik wil wat kilo'tjes kwijt. En vetjes op mijn buik en rug (iehhhh!).
En ik van de wie-buh-raah!quote:Op woensdag 14 januari 2009 23:32 schreef P.F het volgende:
[..]
Persoonlijk ben ik meer van de loewie vietton
Misschien! Ha.quote:Op woensdag 14 januari 2009 23:32 schreef P.F het volgende:
[..]
Maar eigenlijk kom je hier voor de gezelligheid
geitjes tellen!quote:Op woensdag 14 januari 2009 23:33 schreef SHE het volgende:
Ik ben ook schlaffen.
Dromen van Nubische geitjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |