quote:

Maar een bok produceert toch ook heul geen melk?quote:Op donderdag 15 januari 2009 08:13 schreef sigme het volgende:
Mogge.
SHE, bij geitenkaas krijg je een probleem met je VvE. Geitebokken stinken legendarisch.

Komt er melk uit jouw tieten?quote:Op donderdag 15 januari 2009 08:17 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Maar een bok produceert toch ook heul geen melk?. Of zeg ik nu iets heel stoms?
.

geen idee ik zou zeggen probeer het eens op de kinderboerderijquote:Op donderdag 15 januari 2009 08:17 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Maar een bok produceert toch ook heul geen melk?. Of zeg ik nu iets heel stoms?
.

Hahaha.quote:Op donderdag 15 januari 2009 08:56 schreef DevilsAndDust het volgende:
Goedemorgen! Zo een gesprek met m'n scriptiebegeleider (welke scriptie?) en dan ga ik daarna bijlezen wat m'n joepiepoepievrouwenclubje*) allemaal te zeggen heeft gehad!
Zo noemt m'n vriend ons.
.

respectloosquote:Op donderdag 15 januari 2009 08:56 schreef DevilsAndDust het volgende:
Goedemorgen! Zo een gesprek met m'n scriptiebegeleider (welke scriptie?) en dan ga ik daarna bijlezen wat m'n joepiepoepievrouwenclubje*) allemaal te zeggen heeft gehad!
* ) Zo noemt m'n vriend ons..

Nou, wat relaxedquote:Op donderdag 15 januari 2009 08:59 schreef Abbadon het volgende:
scriptie schrijven is wel relaxed, though

Ik heb 'm nog niet verteld dat er ook mannen zijn die vrijwillig meeposten. Dat gaat z'n verstand écht te boven, denk ik.quote:Op donderdag 15 januari 2009 08:59 schreef Abbadon het volgende:
[..]
respectloos![]()
scriptie schrijven is wel relaxed, though

het is zo moeilijk als je het zelf maakt natuurlijk...ik vond het zo ongeveer het meest ontspannen deel van m'n studie...beetje research doen, beetje schrijven, beetje uitslapen, beetje babbelen met je scriptiebegeleider...quote:Op donderdag 15 januari 2009 09:00 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nou, wat relaxed. Ik heb nog nooit in m'n leven zoveel gestresst als tijdens het schrijven van m'n masterscriptie
.

semi-vrijwilligquote:Op donderdag 15 januari 2009 09:01 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb 'm nog niet verteld dat er ook mannen zijn die vrijwillig meeposten. Dat gaat z'n verstand écht te boven, denk ik.
En vind je? Ik vind het vreselijk.

quote:Op donderdag 15 januari 2009 09:01 schreef DevilsAndDust het volgende:
En vind je? Ik vind het vreselijk.

dat zal ongetwijfeld niet helpen, neequote:Op donderdag 15 januari 2009 09:04 schreef Viking84 het volgende:
[..]
.
Maar wij zijn dan ook heel neurotisch, daar zal het wel mee te maken hebben.

Ik ben een perfectionist, dus dat lukt mij niet, zelfs als ik het zou willen. Soms vervloek ik mezelf echtquote:Op donderdag 15 januari 2009 09:08 schreef Abbadon het volgende:
[..]
dat zal ongetwijfeld niet helpen, nee
ik ben een luie hond die de kantjes ervan af loopt en daar eigenlijk altijd mee weg komt...![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |