ik vind perfectie zonde van mijn tijd...ik slaap liever uitquote:Op donderdag 15 januari 2009 09:12 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik ben een perfectionist, dus dat lukt mij niet, zelfs als ik het zou willen. Soms vervloek ik mezelf echt.
quote:Op donderdag 15 januari 2009 00:22 schreef Anosmie het volgende:
Oh poppetjes, het is ernstig gesteld met me vanavond. Ik lig gewoon in een deuk om mezelf..
Ik was uit eten met een vriend en ik maak gewoon de meest lompe opmerking aller tijden. Zó genant. We zaten voor het eten aan de bar te bieren. Maar ik had intussen best wel trek. Dus ik denk, ik vraag even of hij ook al aan tafel wil.. Zeg ik: Zullen we vragen of er al een kamer vrij is?.
.
Neej. Zijn blik had meer iets weg van:quote:Op donderdag 15 januari 2009 09:26 schreef Greys het volgende:
[..]En hoe keek hij daarna? Wellustig?
![]()
Mogguh allen!
Maar bij Anos was het 'een' vriend!quote:Op donderdag 15 januari 2009 09:31 schreef Goodbye het volgende:
Mijn vriend had gelijk gezegd: is goed, maar we kunnen ook gewoon naar huis toch?
Oh, dat stukje had ik even gemist!quote:Op donderdag 15 januari 2009 09:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar bij Anos was het 'een' vriend!
quote:Op donderdag 15 januari 2009 09:44 schreef conleche het volgende:
Mogge! Moet gaan werken vandaag en ik word maar niet wakker want ik heb alleen nog maar <censored>
Ga ff bloot buiten in de regen staanquote:Op donderdag 15 januari 2009 09:44 schreef conleche het volgende:
Mogge! Moet gaan werken vandaag en ik word maar niet wakker want ik heb alleen nog maar décafé
Dat hoort gewoon bij FOK! Alles duurt hier onnodig langquote:Op donderdag 15 januari 2009 09:47 schreef Greys het volgende:
Mogguh Cootje
Wáárop is het nou zo lang wachten bij die User Awards?
Ik snap er niets van, ik wil de rest ook ingevuld zien!Wat gaat daar nou toch allemaal mis?
Het grappige is: die nespressocupjes met décafé zijn niet eens vies!! Maar wakker word je er dus niet van.quote:Op donderdag 15 januari 2009 09:48 schreef Anosmie het volgende:
[..]! Oh bah, ga je mond spoelen.
Heb je cola in huis? Of diepvriesspinazie?
Niet om je te ontmoedigen maar dat gaat vaak een tijdje goed en uiteindelijk sluipt het er dan toch weer aan. Tenminste, dat was mijn ervaring. Hou het in de gaten en als je er iets bij ziet komen, onderneem dan wel meteen actie, anders zit je zo weer met een paar kilo's die er opnieuw vanaf moeten (zoals ikquote:Op donderdag 15 januari 2009 09:43 schreef motorbloempje het volgende:
goedemorgen![]()
Zit nog steeds stabiel @ 67,7kg en nah... mij hoor je niet klagen: het gaat er niet weer aan, ondanks dat ik niet echt oplet
Fijne gedachte
zo maar naar de uni, dingen doenen daarna kickboksen
Doe zoals ik en ga onderweg bij een espressobar wat halen.quote:Op donderdag 15 januari 2009 09:44 schreef conleche het volgende:
Mogge! Moet gaan werken vandaag en ik word maar niet wakker want ik heb alleen nog maar décafé
Ja Co, hup!quote:Op donderdag 15 januari 2009 09:50 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ga ff bloot buiten in de regen staan
[Users] Uitslagen FOK!awards Deel Iquote:Is er ergens al een lijstje trouwens?
dat waarderen ze vast!! ...zijn er nog meer awards die je wil winnen?quote:Op donderdag 15 januari 2009 09:56 schreef Greys het volgende:
Zullen we aanbieden om te helpen tellen?
Ik heb je anders wel genomineerdquote:
waarvoor precies?quote:Op donderdag 15 januari 2009 09:59 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik heb je anders wel genomineerd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |