IK BEN NIET BELACHELIJKquote:Op woensdag 14 januari 2009 23:10 schreef MariaEtcetera het volgende:
Hahaha een belachelijk bolletje
Oeh ik ging bijna iets onaardigs zeggenquote:Op woensdag 14 januari 2009 23:10 schreef MariaEtcetera het volgende:
Que?quote:Op woensdag 14 januari 2009 23:10 schreef MariaEtcetera het volgende:
quote:
O shit, dat had ik beter kunnen zeggen...quote:Op woensdag 14 januari 2009 23:11 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Uniekhoorn is een alpaca die kaas gebruikt als projectiel.
Dus na een kaaskeuring, kreeg je bij de lunch....kaas?quote:Op woensdag 14 januari 2009 23:11 schreef uniekhoorn het volgende:
Iets belachelijks SHE is na een keuring van 25 verschillende soorten kaas:
wit bolletje met ham
tarwebol met KAAS
krentenbol met KAAS
Daar is godver geen keus tussen te maken![]()
nom nom nomquote:Op woensdag 14 januari 2009 23:13 schreef P.F het volgende:
Oooh! Ieuw, een kaasproeverij
Kaas is voor babykoetjes
Wtf?quote:Op woensdag 14 januari 2009 23:13 schreef P.F het volgende:
Kaas is voor babykoetjes
Idd. Deze is maar matigquote:Op woensdag 14 januari 2009 23:12 schreef Greys het volgende:
Het was vast een kaasproeverij, van Uniekhoorn
"Met iets belachelijks op je bolletjes" was een veel leukere TT geweest.
Maar dat bedenk ik altijd pas als ik er in blinde paniek al eentje heb ingevuld
Kaas IS van babykoetjesquote:Op woensdag 14 januari 2009 23:13 schreef P.F het volgende:
Kaas is voor babykoetjes
PF, je slaat doorquote:Op woensdag 14 januari 2009 23:13 schreef P.F het volgende:
Kaas is voor babykoetjes
Ik vond hem cutequote:Op woensdag 14 januari 2009 23:16 schreef Vivi het volgende:
Vindt niemand mijn geitje leuk?![]()
Hier, neem dan maar een big!![]()
[ afbeelding ]
Dan kan hij er toch wel een voor jou kopenquote:Op woensdag 14 januari 2009 23:16 schreef P.F het volgende:
Ik moet mister boyfriend even hinten dat een gouden ring een mooi symbolisch gebaar is. Het is dat hij geen ringen/armbanden draagt anders zou ik er zo 1 voor hem kopen
Ik vond het geitje ubercute, maar ik zat weer te panieken en te kutten met een OP enzoquote:Op woensdag 14 januari 2009 23:16 schreef Vivi het volgende:
[ afbeelding ]
Bolletjes?? Ik pas nog steeds op 1 vliegtuigstoel hoorquote:Op woensdag 14 januari 2009 23:17 schreef Greys het volgende:
Wil een lieftallig modje de TT wijzigen in "Slank #474, met iets belachelijks op je bolletjes"?
OMG!quote:Op woensdag 14 januari 2009 22:13 schreef progje het volgende:
[..]
Omdat ik niet goed wijs ben
Naja ik ben CTO (Technisch Directeur) van een nieuw bedrijf... We zijn officieel per 1 januari begonnen...
Er moet natuurlijk nog mega veel gebeuren en geregeld worden. We hebben nog geen secretaresse en daardoor moet ik veel van die werkzaamheden er ook nog eens bij doen.
Dus daarom zit ik nu een Word Template te maken, zodat we morgen in ieder geval alvast wat facturen de deur uit kunnen doen.
Als ik dat morgen tijdens werktijd probeer te doen komt er toch weer niks van terecht, aangezien ik ook nog 4 systemen moet inrichten met onze software en ook nog even een project van 15K moet binnen halen![]()
Naja het gaat in ieder geval de goede kant op zo met het bedrijf
Ja natuurlijk kan hij er 1 voor mij kopen, daarom ga ik hem hinten, doh!!quote:Op woensdag 14 januari 2009 23:17 schreef neen het volgende:
[..]
Dan kan hij er toch wel een voor jou kopen
Het geitje was leuk, maar de charme van dit zwijn slaat allesquote:Op woensdag 14 januari 2009 23:16 schreef Vivi het volgende:
[ afbeelding ]
Ik was net mijn reply aan het tiepen VIEFquote:Op woensdag 14 januari 2009 23:16 schreef Vivi het volgende:
[ afbeelding ]
Geitje was ubercute maar deze is later lekkerderquote:Op woensdag 14 januari 2009 23:16 schreef Vivi het volgende:
[ afbeelding ]
Ik?quote:Op woensdag 14 januari 2009 23:19 schreef P.F het volgende:
SHE, leen mij je hint skills, jij was goed in hinten niet??
Zo bedoel je!quote:Op woensdag 14 januari 2009 23:20 schreef SHE het volgende:
Ik zou hebben gezegd: geef me een ring, choloElisaB
Hmmmm. De laatste keer dat ik dat zei, zij hij: Over drie jaar krijg je je verseetsj en je gucci.. Nu nog niet je zult moeten wachten tot ik klaar ben met studeren en een baan hebquote:Op woensdag 14 januari 2009 23:20 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik?
Ik zou hebben gezegd: geef me een ring, cholo
Hij houd van verrassingenquote:Op woensdag 14 januari 2009 23:21 schreef MariaEtcetera het volgende:
Mooie ring PF!![]()
Ik ben intussen goed in luid hinten"Als we morgen naar de stad gaan, gaan we dan naar de schilderspullenwinkel voor mn kado?
" En we zijn gegaan
Ja hij is van zilver! En met jouw budget kan je hem ook kopenquote:Op woensdag 14 januari 2009 23:24 schreef Chicolate het volgende:
Mooie ding PF. Zilver toevallig? Zilver is echt stoer
. En hinten is lastig. Mijn vriendje dacht dat ik niet van sieraden hou, omdat ik ze nooit draag. Maar dat is omdat ik weiger zelf iets te kopen. Een sieraad is niet alleen mooi, bij de mijne zit er altijd een verhaal achter. En toen was ik jarig, maar vond ie niets mooi genoeg voor mij
. Ik wacht nog wel een paar jaar
. Want "die ring wil ik wel voor je kopen, als ik dan maar niet hoef te trouwen".
Die komt uit het boekje!quote:Op woensdag 14 januari 2009 23:24 schreef Chicolate het volgende:
Mooie ding PF. Zilver toevallig? Zilver is echt stoer
. En hinten is lastig. Mijn vriendje dacht dat ik niet van sieraden hou, omdat ik ze nooit draag. Maar dat is omdat ik weiger zelf iets te kopen. Een sieraad is niet alleen mooi, bij de mijne zit er altijd een verhaal achter. En toen was ik jarig, maar vond ie niets mooi genoeg voor mij
. Ik wacht nog wel een paar jaar
. Want "die ring wil ik wel voor je kopen, als ik dan maar niet hoef te trouwen".
Krijgt ze wel hoor. Ik ben een knieperd, maar voornamelijk voor mezelfquote:
Hij kleurt zo goed bij mijn Puppeltopquote:Op woensdag 14 januari 2009 23:20 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Idd. Hij heeft geaccepteerd dat 'ie op de slachtbank in mijn handtas belandt.
Nou, hem kennendequote:
Mehehe, elke keer dat ik hier post (sporadisch, want ik houd het niet bij) komt het verhaal boven. Anyways: 1.69m, ongeveer 62 kg (laatste keer dat ik me woog, that is) en ik wil wat kilo'tjes kwijt. En vetjes op mijn buik en rug (iehhhh!).quote:Op woensdag 14 januari 2009 23:26 schreef P.F het volgende:
Hee bluejean! Wat was jouw verhaal ook alweer ?
Ubercute he..ik ben al flieft op dat ras sinds BB1quote:Op woensdag 14 januari 2009 23:29 schreef SHE het volgende:
Wat een sexy
Die verdient wel een betere naam dan potverdikkie.
Ik zie wel een Rachmaninov in hem. Of Stravinsky !
Ow ja, en Gukkiequote:Op woensdag 14 januari 2009 23:31 schreef SHE het volgende:
[..]
Hoezo, dolsee en gabbana zijn toch ook leuk?
Persoonlijk ben ik meer van de loewie viettonquote:Op woensdag 14 januari 2009 23:31 schreef SHE het volgende:
[..]
Hoezo, dolsee en gabbana zijn toch ook leuk?
Die is toch van voor jouw tijd?quote:Op woensdag 14 januari 2009 23:30 schreef P.F het volgende:
[..]
Ja dat WAS de grap, we keken showgirls
Maar eigenlijk kom je hier voor de gezelligheidquote:Op woensdag 14 januari 2009 23:31 schreef bluejean het volgende:
[..]
Mehehe, elke keer dat ik hier post (sporadisch, want ik houd het niet bij) komt het verhaal boven. Anyways: 1.69m, ongeveer 62 kg (laatste keer dat ik me woog, that is) en ik wil wat kilo'tjes kwijt. En vetjes op mijn buik en rug (iehhhh!).
En ik van de wie-buh-raah!quote:Op woensdag 14 januari 2009 23:32 schreef P.F het volgende:
[..]
Persoonlijk ben ik meer van de loewie vietton
Misschien! Ha.quote:Op woensdag 14 januari 2009 23:32 schreef P.F het volgende:
[..]
Maar eigenlijk kom je hier voor de gezelligheid
geitjes tellen!quote:Op woensdag 14 januari 2009 23:33 schreef SHE het volgende:
Ik ben ook schlaffen.
Dromen van Nubische geitjes
Ik heb ook rugvetjes, maar wat doe je er tegen. Gelukkig heb ik geen ogen in mijn rugquote:Op woensdag 14 januari 2009 23:35 schreef bluejean het volgende:
Oh, en als ik puur voor de gezelligheid kwam, zou ik echt niet over mijn rugvetjes beginnen hoor.
Nou, die vetjes zijn iets van de laatste tijd, dus ik neem aan dat er iets aan te doen is. Ja toch? TOCH?quote:Op woensdag 14 januari 2009 23:35 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik heb ook rugvetjes, maar wat doe je er tegen. Gelukkig heb ik geen ogen in mijn rug
Oei, ja volgens Tink wel! Maar ik heb ze net ontdekt en ik ben dunner dan ooitquote:Op woensdag 14 januari 2009 23:37 schreef bluejean het volgende:
[..]
Nou, die vetjes zijn iets van de laatste tijd, dus ik neem aan dat er iets aan te doen is. Ja toch? TOCH?
je moet de nieuwe plaat van Franz Ferdinand downloadenquote:Op woensdag 14 januari 2009 23:42 schreef AKnynke het volgende:
Men, wat gaan jullie weer hard. M'n kamer is ondertussen kaal en leeg, en ik zit tussen de dozen. En tussne het inpakken heb ik ook nog al m'n cd's in itunes geladen en gesorteerd. En ik heb the nylons gedownload, en daar zit ik nu naar te luisteren. Fijne muziek!
Als je hem weet is die niet leukquote:
Groentehoer.quote:Op woensdag 14 januari 2009 23:54 schreef bluejean het volgende:
Zelf verzonnen met een vriendin in de brugklas :
Het is groen en het staat op de wallen?
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |