quote:Op donderdag 15 januari 2009 11:12 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Handra moi ennepe mouse, polutropoon hoos mala polla...blabla
maargoed, da's de odyssee
Bezing mij, oh muze...quote:Op donderdag 15 januari 2009 11:20 schreef Phaidra het volgende:
![]()
![]()
Die tekst is tijdens mijn studiereis door Griekenland door een medestudent uitgesproken in het theater van Epidauros (het best bewaarde theater van Griekenland, er konden 60.000 mensen in). Kippenvel kreeg ik ervan.
Bezing mij de man, oh muze, de man die zeer lang rondzwierf, nadat hij de stad van Troje had verwoestquote:
Hoe mooi ik de talen ook vind, klassieke talen studeren gaat me toch wat ver. Het is te taal-technisch. Een vriendin van mij heeft haar scriptie geschreven over een bepaald bijwoord... lijkt me erg saai. Bovendien zou ik de historische context en de kunst missen. Nu heb ik van alles een beetje, een oude taal, archeologie en historische vakken. De ideale combi voor mij!quote:Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef motorbloempje het volgende:
dat zou ik ook nog 's willen horen...![]()
*jaloers*
ik zoog echt, in de klassieke talen, maar vond 't wel tof en heb in beide eindexamen gedaan
Even overwoog ik het te gaan studeren, maar ik denk niet dat ik dat vol zou houden...
Nu wil ik vooral deze studie afmaken en misschien in mijn 3e jaar beginnen met Engels erbij, maar dat moet ik nog even heel goed overwegen én hopen dat ik dan wat beter studeer
Ik heb nog eens een klein jaar Oudheidkunde gestudeerd aan de VU....erg interessant, maar uiteindelijk toch niet voor mijquote:Op donderdag 15 januari 2009 11:25 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Hoe mooi ik de talen ook vind, klassieke talen studeren gaat me toch wat ver. Het is te taal-technisch. Een vriendin van mij heeft haar scriptie geschreven over een bepaald bijwoord... lijkt me erg saai. Bovendien zou ik de historische context en de kunst missen. Nu heb ik van alles een beetje, een oude taal, archeologie en historische vakken. De ideale combi voor mij!
Nou voor neen weer ontopic dan:quote:
Wanneer?quote:Op donderdag 15 januari 2009 11:28 schreef Abbadon het volgende:
[..]
Ik heb nog eens een klein jaar Oudheidkunde gestudeerd aan de VU....erg interessant, maar uiteindelijk toch niet voor mij
Hagelslag Puur? Ik vind het lijstje er prima uitzienquote:Op donderdag 15 januari 2009 11:29 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Nou voor neen weer ontopic dan:
Lijstje
O: 2 volkoren crackers met hagelslag
T: banaan
L: broodje voor onderweg, ik weet nog niet wat
T: vitalinea, appel
D: zelfgemaakte tomatensoep, ik ben benieuwd hoe het smaakt met hollandse tomaten. Voor de zekerheid heb ik een blikje tomatenblokjes meegenomen, die hebben wat meer smaak.
ehmm....10 jaar terug ofzoquote:
Ik had pas Roma tomaten gehaald en die smaakten pas nergens naar! Ik was bijna in shock!quote:Op donderdag 15 januari 2009 11:29 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Nou voor neen weer ontopic dan:
Lijstje
O: 2 volkoren crackers met hagelslag
L: broodje voor onderweg, ik weet nog niet wat
T: vitalinea, appel
D: zelfgemaakte tomatensoep, ik ben benieuwd hoe het smaakt met hollandse tomaten. Voor de zekerheid heb ik een blikje tomatenblokjes meegenomen, die hebben wat meer smaak.
Nee, melkquote:Op donderdag 15 januari 2009 11:31 schreef neen het volgende:
[..]
Hagelslag Puur? Ik vind het lijstje er prima uitzien
Mijn lijstje tot nu toe:
T: Koffie
Tja, moest trein van 7 uur hebben dus ik had geen tijd om te ontbijten
Oh, dat is iets voor mij. Ik ben nu 7 jaar bezig, dus dan ken ik je niet. Ik ken waarschijnlijk wel wat oud-studiegenoten van je.quote:
Dat is zooo lekker. Helemaal met een likje mosterd, een likje ketchup en een paar schijfjes augurk.quote:Op donderdag 15 januari 2009 11:30 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik heb vandaag:
O: Volkorenbrood met Ardenner boterhamworst (lekker )
Ja, alleen heb ik daar allemaal geen tijd voor. Als ik bij mijn vriendin ben ga ik 's ochtends voor werk langs de Jumbo. Koop ik een halfje volkoren en een pakje boterhamworst.quote:Op donderdag 15 januari 2009 11:35 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Dat is zooo lekker. Helemaal met een likje mosterd, een likje ketchup en een paar schijfjes augurk.
Volgens www.valtaf.nl verbrand je met 75 minuten boksen 1023 calorieen. Thaiboksen staat er natuurlijk niet bij.quote:Op donderdag 15 januari 2009 11:32 schreef boem-dikkie het volgende:
Hoe kan ik eigenlijk berekenen hoeveel calorieën ik kwijt raak met 75 minuten Thaiboksen?
Beetje jammer ja...quote:Op donderdag 15 januari 2009 11:32 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Ik had pas Roma tomaten gehaald en die smaakten pas nergens naar! Ik was bijna in shock!
1023? Da's ongeveer de helft van wat je op een normale dag verbrandt!quote:Op donderdag 15 januari 2009 11:36 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Volgens www.valtaf.nl verbrand je met 75 minuten boksen 1023 calorieen. Thaiboksen staat er natuurlijk niet bij.
Vergeet overigens niet dat dit ook de site is waarbij je meer calorieen verbrand met een uur darten dan met een uur fietsen.
Hmm. En wat is als ik gezond eet etc. hoeveel calorieën krijg ik dan ongeveer binnen.quote:Op donderdag 15 januari 2009 11:36 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Volgens www.valtaf.nl verbrand je met 75 minuten boksen 1023 calorieen. Thaiboksen staat er natuurlijk niet bij.
Vergeet overigens niet dat dit ook de site is waarbij je meer calorieen verbrand met een uur darten dan met een uur fietsen.
Waar op de site staat dat? Ik ben de weg daar steeds kwijt en kom maar niet bij dat soort tabelletjes terechtquote:Op donderdag 15 januari 2009 11:36 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Dit is ook de site die zegt dat je met darten 654 calorieen verbrandt en met fietsen 327 calorieen. Per uur.quote:Op donderdag 15 januari 2009 11:37 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
1023? Da's ongeveer de helft van wat je op een normale dag verbrandt!
zou zomaar kunnen! Leuke studie wel, op zich...maar dat was de plek waar ik ontdekte dat interesse alleen niet voldoende is om ergens je leven aan te wijden...quote:Op donderdag 15 januari 2009 11:35 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Oh, dat is iets voor mij. Ik ben nu 7 jaar bezig, dus dan ken ik je niet. Ik ken waarschijnlijk wel wat oud-studiegenoten van je.![]()
Wat doe je nu dan? Nieuwschierig isch!
Dat geloof ik ook wel, maar dat je met iets meer dan een uurtje gewoon anderhalf keer zoveel verbruikt als op een normale dag? Dat lijkt me wel heel veel.quote:Op donderdag 15 januari 2009 11:40 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Dit is ook de site die zegt dat je met darten 654 calorieen verbrandt en met fietsen 327 calorieen. Per uur.
Maar afijn, boksen is wel behoorlijk intensief, dus ik geloof graag dat je daar veel mee verbrandt.
Ik vind dat je al best veel sport hoor, dat moet wel verschil maken!quote:Op donderdag 15 januari 2009 11:41 schreef boem-dikkie het volgende:
Want afslanken gaat erom dat je meer calorieën verbrand dan dat je binnen krijgt hé?
Nou sport ik twee keer per week 75 minuten ( Thaiboksen dus ) en probeer ik één of twee keer te joggen per week. ( Half uur tot een uur )
En ik weet niet of dat ( zelfs met mijn 'gezondere' ) met mijn eetpatroon wel helpt.
Als je op de site inlogt, dan zie je rechts bovenin een veld waarin je je gewicht kunt invoeren en daaronder heb je een drop down menu waarbij je kunt kiezen wat je wilt doen. Als je dan "mijn sportdagboek bijkwerken" kiest, dan kun je kiezen uit allerlei sporten en als je dan een tijdsduur invoert, dan zie je hoeveel calorieen het is.quote:Op donderdag 15 januari 2009 11:40 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Waar op de site staat dat? Ik ben de weg daar steeds kwijt en kom maar niet bij dat soort tabelletjes terecht. En anders, wat is de verbranding bij taekwondo? (zal gelijk liggen met kickboksen vermoed ik)
Ah vandaar, ik heb geen accountquote:Op donderdag 15 januari 2009 11:44 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Als je op de site inlogt, dan zie je rechts bovenin een veld waarin je je gewicht kunt invoeren en daaronder heb je een drop down menu waarbij je kunt kiezen wat je wilt doen. Als je dan "mijn sportdagboek bijkwerken" kiest, dan kun je kiezen uit allerlei sporten en als je dan een tijdsduur invoert, dan zie je hoeveel calorieen het is.
Volgens mij klopt er niet veel van, want met Tai Chi verbrand je meer dan 2 keer zoveel dan met Pilates. Terwijl dat volgens mij niet zo heel erg verschillend is.
En Boem-Dikkie, maak een account aan en voer eens in wat je allemaal eet. Ik heb namlijk geen idee hoeveel boterhammen je eet en hoeveel avondeten je naar binnen werkt.
Bedankt!quote:Op donderdag 15 januari 2009 11:44 schreef Beessie-Jen het volgende:
en light mozzarella kan je bij LIDL kopen
ze hebben zelfs de camembert lightquote:Op donderdag 15 januari 2009 11:49 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Bedankt!
Vanavond maar even langslopen dan.
Kan ik gelijk geraspte light kaas meenemen, want die hebben mijn C1000 en AH niet.
En ik ben dol op kaas.
quote:Op donderdag 15 januari 2009 11:49 schreef Goodbye het volgende:
Ik heb net boodschappen gedaan en nu moet ik even uitrusten geloof ik![]()
Ik liep hier in huis al weer aardig vrolijk rond te dartelen, maar buiten viel het toch even vies tegen. Hoestaanvallen en plein public zijn ook minder charmant dan in de huiskamer natuurlijk.
In light pindakaas zit keiveel suiker. Gewone pindakaas is veel beter. Allemaal goeie vetjes die niet op je heupen gaan wonen.quote:Op donderdag 15 januari 2009 11:34 schreef Chicolate het volgende:
O: ..en 1 boterham pindakaas light. Proef geen verschil tussen gewone en light eigenlijk
En die muffin ook, dame!quote:Op donderdag 15 januari 2009 11:40 schreef DevilsAndDust het volgende:
Dan gooi ik de mijne er ook in (ook al vind je het onzin, Do2):
<snip>
Die chocopasta has got to go..
Als je ook suiker in je brinta doet, eet je suiker bij alles wat je eet.quote:Op donderdag 15 januari 2009 11:40 schreef DevilsAndDust het volgende:
O: Brinta
T: homemade muffin met chocoladeglazuur
L: 2 crackers met chocopasta, gekookt eitje
T: yoghurt met granola
D: rijst, sperzieboontjes met sajoerboemboe, kipschnitzels
T: roomtoetje
Goeie vetjes kunnen ook op je heupen hoor, het is alleen minder slecht voor je bloedvaten.quote:Op donderdag 15 januari 2009 11:52 schreef Anosmie het volgende:
[..]
In light pindakaas zit keiveel suiker. Gewone pindakaas is veel beter. Allemaal goeie vetjes die niet op je heupen gaan wonen.
Doe ik ook altijd. Zéker in de bus, wat denken ze wel nietquote:Op donderdag 15 januari 2009 11:52 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik kijk ook altijd heel boos naar mensen die hoesten. Dan denk ik: Mens blijf toch binnen ipv mij aan te steken met je geproest!!
Onaardig zeker hè??
Ik was vergeten dat ik op jou had gestemd, voor m'n gevoel ben je er al járen!!![]()
Da's wat voor mijn vriend, die eet graag een toastje camembert.quote:Op donderdag 15 januari 2009 11:50 schreef Beessie-Jen het volgende:
ze hebben zelfs de camembert light
Zijn het gepaneerde schnitzels? In zo'n korstje zitten stiekem ook heel veel calorieën.quote:Op donderdag 15 januari 2009 11:40 schreef DevilsAndDust het volgende:
O: Brinta
T: homemade muffin met chocoladeglazuur
L: 2 crackers met chocopasta, gekookt eitje
T: yoghurt met granola
D: rijst, sperzieboontjes met sajoerboemboe, kipschnitzels
T: roomtoetje
Is ook stom, ski in januariquote:Op donderdag 15 januari 2009 11:46 schreef conleche het volgende:
Het is niet echt eerlijk verdeeld in de wereld. Terwijl ik moet ploeteren voor brood op de plank gaat meneer C. skieen!!![]()
Nou ja ik vind skieen in januari sws stom. Veel te koud. Misschien dat ik in maart nog wel een weekje ga.
Ik ga maar eens ontbijten. Ik heb extra magere filet A. gekocht bij de Appie, maar dat doe ik niet meer, vind het veel minder lekker dan de gewone....
Over Dan Brown: leest lekker weg. Beetje de categorie John Grisham, precies goed voor op het strand!
En die sportcalorieen op valtaf: slaat nergens op.
(Zo, ik kán het wel, reageren op meer dingen in een post!!)
Anders had ik er stroop op gedaanquote:Op donderdag 15 januari 2009 11:52 schreef Anosmie het volgende:
[..]
In light pindakaas zit keiveel suiker. Gewone pindakaas is veel beter. Allemaal goeie vetjes die niet op je heupen gaan wonen.
[..]
En die muffin ook, dame!
Dat valt wel mee, alleen de natuurlijke suikers uit het fruit dat erin zit. In de yoghurt een paar gram per 100g. Die Optimel-producten zijn echt best goed voor de lijn, en sommige zijn ook nog best lekker.quote:Op donderdag 15 januari 2009 11:55 schreef boem-dikkie het volgende:
In Optimel zit ook keiveel suiker ofniet?
Ik drink zo'n pak op een dag. Vandaag framboos.quote:Op donderdag 15 januari 2009 11:56 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Dat valt wel mee, alleen de natuurlijke suikers uit het fruit dat erin zit. In de yoghurt een paar gram per 100g. Die Optimel-producten zijn echt best goed voor de lijn, en sommige zijn ook nog best lekker.
Ik vind ze eigenlijk allemaal wel lekkerquote:Op donderdag 15 januari 2009 11:56 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Dat valt wel mee, alleen de natuurlijke suikers uit het fruit dat erin zit. In de yoghurt een paar gram per 100g. Die Optimel-producten zijn echt best goed voor de lijn, en sommige zijn ook nog best lekker.
In m'n Brinta zit dan weer geen suiker nee.quote:Op donderdag 15 januari 2009 11:53 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Als je ook suiker in je brinta doet, eet je suiker bij alles wat je eet.![]()
Of zitten er light-dingetjes tussen?
Dat dus. Goed vet gaat ook keihard naar je heupen.quote:Op donderdag 15 januari 2009 11:53 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Goeie vetjes kunnen ook op je heupen hoor, het is alleen minder slecht voor je bloedvaten.
Da's toch 300kcal, van de 2500 die een man normaal gesproken verbruikt (en die je dus niet binnen moet krijgen als je af wilt vallen). Voor die 300 had je ook een boterham ofzo kunnen nemen, het is maar waar je je kcals aan wilt besteden...quote:Op donderdag 15 januari 2009 11:57 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ik drink zo'n pak op een dag. Vandaag framboos.
Kaneel! Of hagelslagquote:Op donderdag 15 januari 2009 11:59 schreef motorbloempje het volgende:
zijn er nog andere manieren (behalve zoetstof, daar wil ik opzich niet zoveel meer van binnen krijgen, want drink al zoetjes in mn thee) is brinta nog meer smaakvoller te maken?
Zit nu met dat pak, en zie iedereen het eten![]()
of zou ik er even 'doorheen' moeten...
Elke dag schnitzel en roomtoetje en dan val je nog af? Doe mij jouw stofwisseling!quote:Op donderdag 15 januari 2009 11:58 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik eet vandaag precies hetzelfde als normaal, alleen met een muffin, en meteen heb ik iedereen over me heen..
Appel en kaneel schijnt wel lekker te zijn.quote:Op donderdag 15 januari 2009 11:59 schreef motorbloempje het volgende:
zijn er nog andere manieren (behalve zoetstof, daar wil ik opzich niet zoveel meer van binnen krijgen, want drink al zoetjes in mn thee) is brinta nog meer smaakvoller te maken?
Zit nu met dat pak, en zie iedereen het eten![]()
of zou ik er even 'doorheen' moeten...
kaneel dus...quote:
limoenquote:Op donderdag 15 januari 2009 11:57 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ik vind ze eigenlijk allemaal wel lekker. Behalve de ananassmaak drink
Oh ja, je kan er ook nog (niet zurig) fruit doorheen gooien. Besjes was niet zo'n succes vind ik persoonlijkquote:Op donderdag 15 januari 2009 12:00 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Appel en kaneel schijnt wel lekker te zijn.
Nee, niet elke dag schnitzel, wel elke dag een toetje (gister had ik een halve liter bloempapquote:Op donderdag 15 januari 2009 11:59 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Elke dag schnitzel en roomtoetje en dan val je nog af? Doe mij jouw stofwisseling!
Ah, dat bedoelde ik eigenlijk ook!quote:Op donderdag 15 januari 2009 11:53 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Goeie vetjes kunnen ook op je heupen hoor, het is alleen minder slecht voor je bloedvaten.
Nee die is ook lekkerquote:
Ooh, je hoeft niet af te vallen? In dat geval is het best een prima lijstje.quote:Op donderdag 15 januari 2009 12:01 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Nee, niet elke dag schnitzel, wel elke dag een toetje (gister had ik een halve liter bloempap). Ik hoef ook niet af te vallen, ik vind mezelf hartstikke goed zo en ik eet zo al een hele poos, dus blijkbaar werkt dit voor mij, of zo.
.
De Granola zou light kunnen zijn, in de gewone zit heel veel suiker.quote:Op donderdag 15 januari 2009 11:57 schreef DevilsAndDust het volgende:
En wat zou er light moeten zijn aan een banaan of yoghurt?.
Dat houdt je scherp.quote:Op donderdag 15 januari 2009 11:58 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik eet vandaag precies hetzelfde als normaal, alleen met een muffin, en meteen heb ik iedereen over me heen..
Toch niet weer gevallen, hoop ik?quote:Op donderdag 15 januari 2009 11:56 schreef Chicolate het volgende:
En arme PF. Dr heenreis is wéér niet vlekkeloos verlopen.
Ik heb het wel eens voorbij zien komen in een lijstje hier. Gewoon proberen, kan geen kwaadquote:Op donderdag 15 januari 2009 12:03 schreef motorbloempje het volgende:
oh, en banaan? Zou dat lekker zijn?in de brinta?
quote:Op donderdag 15 januari 2009 12:03 schreef AKnynke het volgende:
ik heb geen zin om m'n kleding in te gaan pakken. bah.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ff doorzetten meis...![]()
hoop dat je oma een mooi afscheid krijgt
Ja doei.
Mijn meneer drink makkelijk een liter halfvolle melk per dag! Ik hou helemaal niet van melk (alleen voor de brinta) en van die hoeveelheden zou ik echt over mijn nek gaan. Maar optimel vind ik dan wel weer lekker, vooral in de zomer als het warm is!quote:Op donderdag 15 januari 2009 11:57 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ik drink zo'n pak op een dag. Vandaag framboos.
Nee dat niet. Maar de eer om te vertellen wát er mis ging is aan haar zelfquote:Op donderdag 15 januari 2009 12:04 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Toch niet weer gevallen, hoop ik?
2500 als je niet wil afvallen, hou het op ongeveer 2000 als je dat wel wil. Dus hup, eten jijquote:Op donderdag 15 januari 2009 12:06 schreef boem-dikkie het volgende:
Hoeveel is een normaal gezond aantal calorieën wat een man hoort binnen te krijgen?
Als ik opschrijf wat ik vandaag naar binnen werk zit ik ongeveer aan de 1000 / 1100.
Wat je op een dag verbruikt is rond de 2500, als je af wilt vallen moet je daaronder gaan zitten maar zeker niet onder 1500 ofzo. 1100 vind ik extreem weinig, wat eet je dan allemaal?quote:Op donderdag 15 januari 2009 12:06 schreef boem-dikkie het volgende:
Hoeveel is een normaal gezond aantal calorieën wat een man hoort binnen te krijgen?
Als ik opschrijf wat ik vandaag naar binnen werk zit ik ongeveer aan de 1000 / 1100.
Dat lijkt me erg weinig. Gemiddeld wordt uitgegaan van 2500 kcal, maar dat is zonder af te vallen. Het handigste is om uit te rekenen wat jouw onderhoudsniveau is (wat je moet binnenkrijgen om stabiel te blijven) en daar 200 kcal onder te blijven. Zie http://www.giantpt.com/Voeding/GIANT_Voeding_BMR.htmquote:Op donderdag 15 januari 2009 12:06 schreef boem-dikkie het volgende:
Dat klinkt gewoon zo gruwelijk lekker.quote:Op donderdag 15 januari 2009 11:55 schreef SHE het volgende:
[..]
Daarna een muy grande stokbrood met rauwkost, gegrilde kipfilet, rode ui en ketchup.
Dan heb je de hoeveelheden gewoon verkeerd ingevuld, want dat kan haast niet.quote:Op donderdag 15 januari 2009 12:10 schreef boem-dikkie het volgende:
Maar ik vreet iets van 10 volkoren broodjes met ardenner boterhamworst. Een liter Optimel, heel veel koffie en avondeten. Als tussendoortjes Appels.
Koffie is bijna niks... ik zuip ook veel koffie wel zwart en appels zijn de kcal ook mer dan waard. De rest weet ik nietquote:Op donderdag 15 januari 2009 12:10 schreef boem-dikkie het volgende:
Maar ik vreet iets van 10 volkoren broodjes met ardenner boterhamworst. Een liter Optimel, heel veel koffie en avondeten. Als tussendoortjes Appels.
Ik heb gewoon op die website ingevuldquote:Op donderdag 15 januari 2009 12:11 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Dan heb je de hoeveelheden gewoon verkeerd ingevuld, want dat kan haast niet.
Een appel bevat al zo'n 80 kcal, en een boterham ook.
Om dat soort gedoe te voorkomen gebruik ik dus een programma dat voor me uitrekent hoeveel ik mag hebben en hoeveel ik binnenkrijg. Het is wel gejat van Weight Watchers, maar who cares, het werkt wel.quote:Op donderdag 15 januari 2009 12:12 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ik heb gewoon op die website ingevuld!
Ligt het vast aan mezelf. Als ik op die website hierboven invul, moet ik wil ik afvallen zo'n 2400 calorieën binnen krijgen.
Je hebt iets verkeerd gedaan. In 1 broodje met worst zit al 150 cal. x 10 is dat al 1500, dan nog een liter optimel+ +300 dan nog je avondeten zeg gemiddeld 500 en je zit op 2300.quote:Op donderdag 15 januari 2009 12:12 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ik heb gewoon op die website ingevuld!
Ligt het vast aan mezelf. Als ik op die website hierboven invul, moet ik wil ik afvallen zo'n 2400 calorieën binnen krijgen.
nee, een kamer vol computersquote:Op donderdag 15 januari 2009 12:15 schreef boem-dikkie het volgende:
Terminalkamer?
Is dat een soort ik-ga-bijna-dood-maar-ik-ontvang-nog-wat-bezoek kamer ofzo?
Ja dan zal het wel aan mij liggen. 2000 is goed.quote:Op donderdag 15 januari 2009 12:15 schreef Chicolate het volgende:
10 boterhammen met boterhamworst, een pak optimel en 2 appels kom ik al op 1650. En dan moet je avondeten nog. Denk dat je op totaal 2000 komt oid?
Op www.caloriechecker.nl
quote:Op donderdag 15 januari 2009 12:04 schreef motorbloempje het volgende:
[..]nou ja, ik meot dus al m'n kleding inpakken, omdat dat dus ook verhuisd moet worden. En ik denk trouwens niet dat ik zwart aantrek op de begrafenis. Nog niet zo over nagedacht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ff doorzetten meis...![]()
hoop dat je oma een mooi afscheid krijgt
Maar goed, aan t werk!Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
yes, binnen Uppsala. GA samen met een vriend van me in een appartementje wonen. Eindelijk uit de studentencrap. Maar goed, ik zou zondag gaan verhuizen, en dat kan dus niet. Nu gaan m'n vriendje en die vriend me verhuizen, en ik moet ik dus zorgen dat zondag alles ingepakt staat..quote:Op donderdag 15 januari 2009 12:27 schreef motorbloempje het volgende:
ik heb wat gemist, je gaat binnen Zweden verhuizen?
Verbrand je met darten dan zoveel calorieen? Jemig zeg! Ik wist niet dat het zo intensief was, dat is aan die darters niet te zien. Maar goed, die drinken dan ook bier als water dus da's vast niet handigquote:Op donderdag 15 januari 2009 11:36 schreef Liejannuh het volgende:
dan heb je denk ik iets verkeerd egdaan met je hoeveelheden brood, en met het avondeten ws. te weinig grammen vlees etc. gerekend en niet het bakvet meegeteld...quote:Op donderdag 15 januari 2009 12:10 schreef boem-dikkie het volgende:
roeren! Onderin de pot zit de massa denk ik.quote:Op donderdag 15 januari 2009 12:56 schreef Anosmie het volgende:
mijn pot pindakaas is vloeibaar
Net nieuw, net vers open gemaakt en ik aanschouw een soort blubber.
*vinger in stopt*
Het smaakt wel gewoon naar pindakaas.. Weird
Ja over 25 topics nummer 500quote:Op donderdag 15 januari 2009 13:18 schreef Goodbye het volgende:
Het is weer bijna tijd voor een jubileum zie ik?
Ja! Ik mis haar ook!quote:Op donderdag 15 januari 2009 13:06 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wanneer komt ColdFeet eigenlijk terug? Ik mis d'r..
wow....quote:Op donderdag 15 januari 2009 13:20 schreef vergeetmewelletje het volgende:
naakte-man-met-rauwe-forel-mishandelt-schoenenverkoper
Wonderlijk.
quote:Op donderdag 15 januari 2009 13:20 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Wonderlijk.
Daar zal ze zich rot genoeg over voelen, lijkt me.quote:Op donderdag 15 januari 2009 14:12 schreef motorbloempje het volgende:
Anneque moest toch ook een pakketje sturen enzo?
Er zal wel iets aan de hand zijn. Ze is al een maand niet meer op Fok! geweestquote:Op donderdag 15 januari 2009 14:15 schreef loveli het volgende:
[..]
Daar zal ze zich rot genoeg over voelen, lijkt me.
ik heb geen idee?quote:Op donderdag 15 januari 2009 14:15 schreef loveli het volgende:
[..]
Daar zal ze zich rot genoeg over voelen, lijkt me.
* slaps schoenenverkoper around a bit with a large trout...quote:Op donderdag 15 januari 2009 13:20 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Wonderlijk.
dat was ook 't eerste wat ik zei jaquote:Op donderdag 15 januari 2009 14:19 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
* slaps schoenenverkoper around a bit with a large trout...
Sowieso Co, omdat de verkoper het boek nog steeds niet heeft teruggevonden en het niet de moeite vond dat te meldenquote:Op donderdag 15 januari 2009 14:18 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik heb geen idee?ik weet alleen dat er twee pakketjes niet waren aangekomen?
![]()
Wie heeft er niets gehad, eigenlijk?
Aan haar postgeschiedenis te zien zat ze toch al niet elke dag op fok.quote:Op donderdag 15 januari 2009 14:17 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Er zal wel iets aan de hand zijn. Ze is al een maand niet meer op Fok! geweest.
quote:Op donderdag 15 januari 2009 14:19 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Sowieso Co, omdat de verkoper het boek nog steeds niet heeft teruggevonden en het niet de moeite vond dat te melden.
Ik heb geroerd. Blubberig tot op die booooodem.quote:Op donderdag 15 januari 2009 13:11 schreef computergirl het volgende:
[..]
roeren! Onderin de pot zit de massa denk ik.
"over een paar weken"quote:Op donderdag 15 januari 2009 14:22 schreef motorbloempje het volgende:
[..]![]()
sónde
maar het komt er nog wel aan?
Wat wilde je graag hebben dan?quote:Op donderdag 15 januari 2009 14:22 schreef neen het volgende:
En ik... zeer zielig he
Maarja, ik weet ook niet wat er is maar over een cadeautje meer of minder maak ik me niet druk.
Brief schrijven naar fabrikant, pot opsturen en dan heel pakket met gratis pindakaas krijgen? Zo werkt(e) het met chips iigquote:Op donderdag 15 januari 2009 14:23 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Ik heb geroerd. Blubberig tot op die booooodem.
Pindadip is ook oké. Op zich.
Ik wil dat jij blij bent met je boekquote:
Of gewoon een mooie vrouwquote:Op donderdag 15 januari 2009 14:24 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Een Indisch vrouwtje dat voor hem kan koken.
quote:Op donderdag 15 januari 2009 14:27 schreef motorbloempje het volgende:
bleh, zit maar te wachten op telefoon van de dealermaar hoor maar niets...
We waren speciaal op één motor gekomen (dus ik ook met motorkleding) zodat we zijn motor weg konden brengen en de mijne op konden halenmaar nu is de mijne nog niet klaar en moet René zo ook terug komen met de bus vanaf de dealer
Zou dat door de brievenbus passen?quote:Op donderdag 15 januari 2009 14:24 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Een Indisch vrouwtje dat voor hem kan koken.
dat magquote:Op donderdag 15 januari 2009 14:28 schreef Liejannuh het volgende:
Mag ik hier even klagen over mijn algehele gevoel van lamlendigheid?!
Mijn neus zit verstopt, ik zit te hoesten en mijn hoofd voelt alsof het vol watten zit.
En de snottebellen lopen uit mn neus.
Uiteraard mag datquote:Op donderdag 15 januari 2009 14:28 schreef Liejannuh het volgende:
Mag ik hier even klagen over mijn algehele gevoel van lamlendigheid?!
Mijn neus zit verstopt, ik zit te hoesten en mijn hoofd voelt alsof het vol watten zit.
En de snottebellen lopen uit mn neus.
Heb je ook dat je van die leuke spullen tegenkomt en denkt: "juist! dit heb ik ook nog" en dat je er dan mee blijft zitten in plaats van verder gaat met inpakkenquote:Op donderdag 15 januari 2009 14:37 schreef AKnynke het volgende:
En ik ben nog niet klaar met inpakken. Men, wat heb ik veel spul! Langzamerhand komt het einde wel in zicht though, dus dat is fijn.
Voor neen.quote:Op donderdag 15 januari 2009 14:35 schreef neen het volgende:
[..]
Ik wil dat jij blij bent met je boek
[..]
Of gewoon een mooie vrouwdie lekker Indisch kan koken.
Nou, toen ik naar Zweden verhuisde een half jaar geleden had ik dat proces al. Nu vraag ik me vooral af waar ik het heb kunnen laten, en waar ik het nu moet laten. Maar goed, het lop wa los!quote:Op donderdag 15 januari 2009 14:40 schreef neen het volgende:
[..]
Heb je ook dat je van die leuke spullen tegenkomt en denkt: "juist! dit heb ik ook nog" en dat je er dan mee blijft zitten in plaats van verder gaat met inpakken
Oh jaquote:Op donderdag 15 januari 2009 14:40 schreef neen het volgende:
[..]
Heb je ook dat je van die leuke spullen tegenkomt en denkt: "juist! dit heb ik ook nog" en dat je er dan mee blijft zitten in plaats van verder gaat met inpakken
Mijn oma is veel knapper en daar is ook lekker eten, misschien moet ik maar in Groningen gaan wonenquote:
Ik vind het maar helemaal nietsquote:Op donderdag 15 januari 2009 14:17 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Er zal wel iets aan de hand zijn. Ze is al een maand niet meer op Fok! geweest.
quote:Op donderdag 15 januari 2009 14:51 schreef neen het volgende:
[..]
Mijn oma is veel knapper en daar is ook lekker eten, misschien moet ik maar in Groningen gaan wonen
Dacht het welquote:Op donderdag 15 januari 2009 15:05 schreef P.F het volgende:
Ik wist niet zeker of nasi goreng ook gebakken werd
Wat heb je ingevult?quote:Op donderdag 15 januari 2009 15:05 schreef P.F het volgende:
het betekent letterlijk: gebakken rijst.quote:Op donderdag 15 januari 2009 15:05 schreef P.F het volgende:
Ik geef je potjandosie Beb Vuyk cadeau. Dé Beb Vuyk. En meneer gaat piepen over looks.quote:Op donderdag 15 januari 2009 14:51 schreef neen het volgende:
[..]
Mijn oma is veel knapper en daar is ook lekker eten, misschien moet ik maar in Groningen gaan wonen
Voor een technisch directeur eet je wat zuinig.quote:Op donderdag 15 januari 2009 15:05 schreef progje het volgende:
whaaa wat een drukte weer vandaag op het werk..
Lijstje:
O: sultana
T: -
L: 2 crackers met filet american, 1 boterham met runderrookvlees
T: cracotte met smeerkaas 20 +
D: entrecote met spruitjes en een paar krieltjes
Idd.quote:Op donderdag 15 januari 2009 15:07 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Ik geef je potjandosie Beb Vuyk cadeau. Dé Beb Vuyk. En meneer gaat piepen over looks.
Tsssk.. Ik zal je nog eens wat geven.
Jij weet het vast wel, maar is er verschil tussen Indisch en Indonesisch eten? Ik weet dat er een verschil in afkomst enzo is, maar niet of het eten ook verschiltquote:Op donderdag 15 januari 2009 14:51 schreef neen het volgende:
[..]
Ik heb geen idee johquote:Op donderdag 15 januari 2009 15:09 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Jij weet het vast wel, maar is er verschil tussen Indisch en Indonesisch eten? Ik weet dat er een verschil in afkomst enzo is, maar niet of het eten ook verschilt.
quote:
Inderdaad ja, vast wel tochquote:
Niet zo goed gemaakt? Ik had 14 kantjes uitgetypt voor het tentamen wat ik vandaag had en was van plan het in de trein te lezen maar ik ben maar gaan slapenquote:Op donderdag 15 januari 2009 15:02 schreef P.F het volgende:
Ik kan een tentamen niet serieus nemen als de ene helft bestaat uit vragen a la
- Nasi goreng is gekookte en daarna gebakken rijst. Waar/niet waar
En de andere helft de B-polymeer van levulose met een 1-4 binding what ever aanduiden/tekenen/verklaren (scheikunde zeg maar)
Waarom kan je dat niet serieus nemen?quote:Op donderdag 15 januari 2009 15:02 schreef P.F het volgende:
Ik kan een tentamen niet serieus nemen als de ene helft bestaat uit vragen a la
- Nasi goreng is gekookte en daarna gebakken rijst. Waar/niet waar
En de andere helft de B-polymeer van levulose met een 1-4 binding what ever aanduiden/tekenen/verklaren (scheikunde zeg maar)
Lekker he, crackers!quote:Op donderdag 15 januari 2009 15:11 schreef conleche het volgende:
12:00 O: cracker filet A.
14:00 T: cracker pindakaas, sambal, komkommer
15:00 T: cracker filet A.
Ik zou er ook moeite mee hebben. Niveau van het eerste deel is zoveel lager als het tweede deel, dat het bijna lachwekkend is. Te makkelijk en te moeilijk. Ongetwijfeld om mensen die slechter zijn in scheikunde ook het vak te laten halen ofzo?quote:Op donderdag 15 januari 2009 15:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Waarom kan je dat niet serieus nemen?
quote:
quote:Op donderdag 15 januari 2009 15:26 schreef DevilsAndDust het volgende:
Joepie, al m'n H&M dingetjes die ik had besteld zijn geweldig!.
Maar, niet lullig naar PFje bedoeld, je zag dat PF toch die nasi vraag niet zeker wist...quote:Op donderdag 15 januari 2009 15:26 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ik zou er ook moeite mee hebben. Niveau van het eerste deel is zoveel lager als het tweede deel, dat het bijna lachwekkend is. Te makkelijk en te moeilijk. Ongetwijfeld om mensen die slechter zijn in scheikunde ook het vak te laten halen ofzo?
Heeft je laptop het leuk gehad op reparatie??quote:Op donderdag 15 januari 2009 15:29 schreef Aventura het volgende:
Mijn laptop was een paar dagen op reparatie.
Ik ga niet teruglezen
Weet je zeker dat het geen Wasa Bijdehandjes waren Co?quote:Op donderdag 15 januari 2009 15:37 schreef conleche het volgende:
[..]
Heeft je laptop het leuk gehad op reparatie??![]()
quote:Op donderdag 15 januari 2009 15:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Weet je zeker dat het geen Wasa Bijdehandjes waren Co?
Mja ok. Maar alles wat stom feitjes in je hoofd stampen is, geen toepassing van andere kennis, valt bij mij in de categorie 'te makkelijk'. Ook al zijn dat de toetsen waar ik vaak het laagst op scoor, juist ómdat het alleen maar feiten stampen is.quote:Op donderdag 15 januari 2009 15:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar, niet lullig naar PFje bedoeld, je zag dat PF toch die nasi vraag niet zeker wist...
Dus 'te makkelijk' kan je dat dan niet noemen?
Ik had laatst Brinta crackers gehaald. Ook erg lekker ter afwisseling!quote:Op donderdag 15 januari 2009 15:28 schreef conleche het volgende:
[..]
(het was meer dat ik geen brood in huis had)
Ik moet eens een boodschappenlijstje meenemen. Ik neem altijd dingen mee die ik al heb. (tomaten in overvloed) en dingen die op zijn vergeet ik. Ik ben een slechte huisfrau![]()
Maar ik vind die crackers wel heerlijk hoor. Je weet wel die wasa original crisp.
er liggen hier gewoon te veel ongezonde dingen.. ik moet echt eens gezonde tussendoortjes mee naar het werk gaan nemenquote:Op donderdag 15 januari 2009 15:05 schreef progje het volgende:
whaaa wat een drukte weer vandaag op het werk..
Lijstje:
O: sultana
T: -
L: 2 crackers met filet american, 1 boterham met runderrookvlees
T: cracotte met smeerkaas 20 +
D: entrecote met spruitjes en een paar krieltjes
Gezien de gebruiksintensiteit was-ie op vakantie reparatiequote:Op donderdag 15 januari 2009 15:37 schreef conleche het volgende:
[..]
Heeft je laptop het leuk gehad op reparatie??![]()
Die vind ik ook wel lekker. Wel erg klein en maar 16 cal. als ik me goed herinner!!quote:Op donderdag 15 januari 2009 15:43 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ik had laatst Brinta crackers gehaald. Ook erg lekker ter afwisseling!
Omdat je zo aandringt.quote:
Nee, volslagen onzin.quote:Op donderdag 15 januari 2009 15:52 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
'Behoorlijk', bedoel je?.
quote:Op donderdag 15 januari 2009 15:53 schreef SHE het volgende:
[..]
Nee, volslagen onzin.
Je hebt een prachtig lijf!
Niet zo onzeker. Jurkje vind ik het leukst!quote:Op donderdag 15 januari 2009 15:52 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
mèn!quote:Op donderdag 15 januari 2009 15:57 schreef ElisaB het volgende:
Mijn broer kreeg net een bekeuring: � 640
Daar gaat de winst
Wow wat heeft die dan weer uitgespookt?quote:Op donderdag 15 januari 2009 15:57 schreef ElisaB het volgende:
Mijn broer kreeg net een bekeuring: € 640
Daar gaat de winst
*kroelkroel*quote:Op donderdag 15 januari 2009 16:06 schreef kwakveense het volgende:
ik geef t op, ben inmiddels ook al scheel aan t kijken vanuit mn wattenbolletje...ik ga naar huis
morgen laatste poging voor t weekend.... meh....er moet nog zó veel...
dagdag, tot later
Je hebt PM!quote:Op donderdag 15 januari 2009 16:11 schreef Anosmie het volgende:
DaD! Leuke H&mmetjes. Dat jurkje is echt een bjoetie met jou erin!
Bekoorlijkquote:Op donderdag 15 januari 2009 15:52 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Veul te hard geredenquote:Op donderdag 15 januari 2009 15:59 schreef Chicolate het volgende:
Wow wat heeft die dan weer uitgespookt?
Ze hebben wel gelijkquote:Op donderdag 15 januari 2009 16:29 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ja hallo, zo maken jullie me verlegen hoor!.
Het is de Regular fit/bootcut leg van LOGG. Bestelnummer is 78-1823. Kost ook nog 'ns helemaal niets!quote:Op donderdag 15 januari 2009 16:48 schreef MissBliss het volgende:
Leuke kleding DaD
Welk model broek is dat van H&M?
Het lijkt wat weinig?quote:Op donderdag 15 januari 2009 16:45 schreef shiNinG_staR het volgende:
Lijstje:
O: brinta met banaan
T: straciatella yoghurt
D: pasta met pesto en salade (al op, want geen lunch gehad)
En later nog wat fruit ofzo.
Jah!quote:Op donderdag 15 januari 2009 17:00 schreef mspoez het volgende:
Heeft ie nog geluk dat ie zijn rijbewijs niet kwijt is Elisa!
Nou, volgens mij ben je hem niet altijd meteen kwijt. Of kan je hem na 3 maanden (als de officier van justitie ernaar gekeken heeft) alsnog terug krijgen. Het is niet dat je na 1x de fout (flink) in, meteen zonder zit. Zoietsquote:Op donderdag 15 januari 2009 17:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Jah!
Ik dacht echt dat dat altijd bij 50 of meer was (na correctie) dat je dan je rijbewijs kwijt was!
Wat een geluk dan nog!
Nee, teveel aan m'n hoofd, dan heb ik nooit trekquote:Op donderdag 15 januari 2009 17:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Het lijkt wat weinig?
Oh inderdaad, geen lunch, je schrijft het al, doh
Had je overdag niet ontzettende trek dan?
Nee, van Mona Boordevol (of is het Bordevol?quote:Op donderdag 15 januari 2009 17:08 schreef DevilsAndDust het volgende:
Die straciatellayoghurt uit zo'n paarse pot, s_s? Die is echt hemels..
Tofquote:Op donderdag 15 januari 2009 @ 17:05 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Het is de Regular fit/bootcut leg van LOGG. Bestelnummer is 78-1823. Kost ook nog 'ns helemaal niets!
http://shop.hm.com/nl/campaign705jeansflash
Gewoon de taillemaat die je altijd hebt, hij valt niet klein of groot uit of zo, gewoon normaal.quote:Op donderdag 15 januari 2009 17:49 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Tof
Eens kijken welke maat ik zou moeten hebben.
Ok, thanks voor de infoquote:Op donderdag 15 januari 2009 @ 17:54 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Gewoon de taillemaat die je altijd hebt, hij valt niet klein of groot uit of zo, gewoon normaal..
Dat zeker. Die jongen is geboren met een engeltje op zijn schouder. Hij zwijnt altijd. Maar goed; 137 rijden waar je 80 mag is nooit goedquote:Op donderdag 15 januari 2009 17:00 schreef mspoez het volgende:
Heeft ie nog geluk dat ie zijn rijbewijs niet kwijt is Elisa!
Kom voor ons kokenquote:Op donderdag 15 januari 2009 18:13 schreef Goodbye het volgende:
Heb helemaal geen zin om te gaan koken voor mezelf.
Jou en je lief of heel slank?quote:
Neem je een taperecordertje mee?quote:Op donderdag 15 januari 2009 18:26 schreef Abbadon het volgende:
'navond!
nu eerst eten, en dan zangles!
dus
tot later!
nope, sorryquote:Op donderdag 15 januari 2009 18:28 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Neem je een taperecordertje mee?
quote:
quote:
Ik ook nietquote:Op donderdag 15 januari 2009 18:42 schreef Goodbye het volgende:
HihihiEn ik kan helemaal niet zo goed koken, eiks
![]()
quote:
* Ook nieuwsgierig is (slechte goede tvp)quote:Op donderdag 15 januari 2009 18:59 schreef DevilsAndDust het volgende:
Oeh, wat zit daar allemaal in, Sugar?
quote:Op donderdag 15 januari 2009 19:07 schreef Totziens het volgende:
he boeh mn huisgenootje heeft dr 'slechte' eetlust/kookkunsten terug, gister pizza vandaag patat... volgende week ga ik maar weer koken
Pizza in de oven. "Zo, ik heb gekookt!"quote:Op donderdag 15 januari 2009 19:07 schreef Totziens het volgende:
he boeh mn huisgenootje heeft dr 'slechte' eetlust/kookkunsten terug, gister pizza vandaag patat... volgende week ga ik maar weer koken
Nou Eex heeft wel eens op de snelweg zijn rijbewijs aan de agent mogen afgeven hoor. Kreeg ie hem vrij snel terug omdat ie hem nodig had voor z'n werk maar wél voorkomen en twee jaar voorwaardelijke rijontzegging!quote:Op donderdag 15 januari 2009 17:08 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Nou, volgens mij ben je hem niet altijd meteen kwijt. Of kan je hem na 3 maanden (als de officier van justitie ernaar gekeken heeft) alsnog terug krijgen. Het is niet dat je na 1x de fout (flink) in, meteen zonder zit. Zoiets
Zoiets maar ze had m wel zelf gemaakt (van turks brood) maarja als het de dag erna ook al patat is..... Gelukkig eet ik morgen heel gezond bij mijn zusje, toch zusjelief?quote:Op donderdag 15 januari 2009 19:14 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Pizza in de oven. "Zo, ik heb gekookt!". Dat werk
. Omg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |