Het is de Regular fit/bootcut leg van LOGG. Bestelnummer is 78-1823. Kost ook nog 'ns helemaal niets!quote:Op donderdag 15 januari 2009 16:48 schreef MissBliss het volgende:
Leuke kleding DaD
Welk model broek is dat van H&M?
Het lijkt wat weinig?quote:Op donderdag 15 januari 2009 16:45 schreef shiNinG_staR het volgende:
Lijstje:
O: brinta met banaan
T: straciatella yoghurt
D: pasta met pesto en salade (al op, want geen lunch gehad)
En later nog wat fruit ofzo.
Jah!quote:Op donderdag 15 januari 2009 17:00 schreef mspoez het volgende:
Heeft ie nog geluk dat ie zijn rijbewijs niet kwijt is Elisa!
Nou, volgens mij ben je hem niet altijd meteen kwijt. Of kan je hem na 3 maanden (als de officier van justitie ernaar gekeken heeft) alsnog terug krijgen. Het is niet dat je na 1x de fout (flink) in, meteen zonder zit. Zoietsquote:Op donderdag 15 januari 2009 17:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Jah!
Ik dacht echt dat dat altijd bij 50 of meer was (na correctie) dat je dan je rijbewijs kwijt was!
Wat een geluk dan nog!
Nee, teveel aan m'n hoofd, dan heb ik nooit trekquote:Op donderdag 15 januari 2009 17:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Het lijkt wat weinig?
Oh inderdaad, geen lunch, je schrijft het al, doh
Had je overdag niet ontzettende trek dan?
Nee, van Mona Boordevol (of is het Bordevol?quote:Op donderdag 15 januari 2009 17:08 schreef DevilsAndDust het volgende:
Die straciatellayoghurt uit zo'n paarse pot, s_s? Die is echt hemels..
Tofquote:Op donderdag 15 januari 2009 @ 17:05 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Het is de Regular fit/bootcut leg van LOGG. Bestelnummer is 78-1823. Kost ook nog 'ns helemaal niets!
http://shop.hm.com/nl/campaign705jeansflash
Gewoon de taillemaat die je altijd hebt, hij valt niet klein of groot uit of zo, gewoon normaal.quote:Op donderdag 15 januari 2009 17:49 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Tof
Eens kijken welke maat ik zou moeten hebben.
Ok, thanks voor de infoquote:Op donderdag 15 januari 2009 @ 17:54 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Gewoon de taillemaat die je altijd hebt, hij valt niet klein of groot uit of zo, gewoon normaal..
Dat zeker. Die jongen is geboren met een engeltje op zijn schouder. Hij zwijnt altijd. Maar goed; 137 rijden waar je 80 mag is nooit goedquote:Op donderdag 15 januari 2009 17:00 schreef mspoez het volgende:
Heeft ie nog geluk dat ie zijn rijbewijs niet kwijt is Elisa!
Kom voor ons kokenquote:Op donderdag 15 januari 2009 18:13 schreef Goodbye het volgende:
Heb helemaal geen zin om te gaan koken voor mezelf.
Jou en je lief of heel slank?quote:
Neem je een taperecordertje mee?quote:Op donderdag 15 januari 2009 18:26 schreef Abbadon het volgende:
'navond!
nu eerst eten, en dan zangles!
dus
tot later!
nope, sorryquote:Op donderdag 15 januari 2009 18:28 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Neem je een taperecordertje mee?
quote:
quote:
Ik ook nietquote:Op donderdag 15 januari 2009 18:42 schreef Goodbye het volgende:
HihihiEn ik kan helemaal niet zo goed koken, eiks
![]()
quote:
* Ook nieuwsgierig is (slechte goede tvp)quote:Op donderdag 15 januari 2009 18:59 schreef DevilsAndDust het volgende:
Oeh, wat zit daar allemaal in, Sugar?
quote:Op donderdag 15 januari 2009 19:07 schreef Totziens het volgende:
he boeh mn huisgenootje heeft dr 'slechte' eetlust/kookkunsten terug, gister pizza vandaag patat... volgende week ga ik maar weer koken
Pizza in de oven. "Zo, ik heb gekookt!"quote:Op donderdag 15 januari 2009 19:07 schreef Totziens het volgende:
he boeh mn huisgenootje heeft dr 'slechte' eetlust/kookkunsten terug, gister pizza vandaag patat... volgende week ga ik maar weer koken
Nou Eex heeft wel eens op de snelweg zijn rijbewijs aan de agent mogen afgeven hoor. Kreeg ie hem vrij snel terug omdat ie hem nodig had voor z'n werk maar wél voorkomen en twee jaar voorwaardelijke rijontzegging!quote:Op donderdag 15 januari 2009 17:08 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Nou, volgens mij ben je hem niet altijd meteen kwijt. Of kan je hem na 3 maanden (als de officier van justitie ernaar gekeken heeft) alsnog terug krijgen. Het is niet dat je na 1x de fout (flink) in, meteen zonder zit. Zoiets
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |