Neem je een taperecordertje mee?quote:Op donderdag 15 januari 2009 18:26 schreef Abbadon het volgende:
'navond!
nu eerst eten, en dan zangles!
dus
tot later!
nope, sorryquote:Op donderdag 15 januari 2009 18:28 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Neem je een taperecordertje mee?
quote:
quote:
Ik ook nietquote:Op donderdag 15 januari 2009 18:42 schreef Goodbye het volgende:
HihihiEn ik kan helemaal niet zo goed koken, eiks
![]()
quote:
* Ook nieuwsgierig is (slechte goede tvp)quote:Op donderdag 15 januari 2009 18:59 schreef DevilsAndDust het volgende:
Oeh, wat zit daar allemaal in, Sugar?
quote:Op donderdag 15 januari 2009 19:07 schreef Totziens het volgende:
he boeh mn huisgenootje heeft dr 'slechte' eetlust/kookkunsten terug, gister pizza vandaag patat... volgende week ga ik maar weer koken
Pizza in de oven. "Zo, ik heb gekookt!"quote:Op donderdag 15 januari 2009 19:07 schreef Totziens het volgende:
he boeh mn huisgenootje heeft dr 'slechte' eetlust/kookkunsten terug, gister pizza vandaag patat... volgende week ga ik maar weer koken
Nou Eex heeft wel eens op de snelweg zijn rijbewijs aan de agent mogen afgeven hoor. Kreeg ie hem vrij snel terug omdat ie hem nodig had voor z'n werk maar wél voorkomen en twee jaar voorwaardelijke rijontzegging!quote:Op donderdag 15 januari 2009 17:08 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Nou, volgens mij ben je hem niet altijd meteen kwijt. Of kan je hem na 3 maanden (als de officier van justitie ernaar gekeken heeft) alsnog terug krijgen. Het is niet dat je na 1x de fout (flink) in, meteen zonder zit. Zoiets
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |