Lekker he, crackers!quote:Op donderdag 15 januari 2009 15:11 schreef conleche het volgende:
12:00 O: cracker filet A.
14:00 T: cracker pindakaas, sambal, komkommer
15:00 T: cracker filet A.
Ik zou er ook moeite mee hebben. Niveau van het eerste deel is zoveel lager als het tweede deel, dat het bijna lachwekkend is. Te makkelijk en te moeilijk. Ongetwijfeld om mensen die slechter zijn in scheikunde ook het vak te laten halen ofzo?quote:Op donderdag 15 januari 2009 15:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Waarom kan je dat niet serieus nemen?
quote:
quote:Op donderdag 15 januari 2009 15:26 schreef DevilsAndDust het volgende:
Joepie, al m'n H&M dingetjes die ik had besteld zijn geweldig!.
Maar, niet lullig naar PFje bedoeld, je zag dat PF toch die nasi vraag niet zeker wist...quote:Op donderdag 15 januari 2009 15:26 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ik zou er ook moeite mee hebben. Niveau van het eerste deel is zoveel lager als het tweede deel, dat het bijna lachwekkend is. Te makkelijk en te moeilijk. Ongetwijfeld om mensen die slechter zijn in scheikunde ook het vak te laten halen ofzo?
Heeft je laptop het leuk gehad op reparatie??quote:Op donderdag 15 januari 2009 15:29 schreef Aventura het volgende:
Mijn laptop was een paar dagen op reparatie.
Ik ga niet teruglezen
Weet je zeker dat het geen Wasa Bijdehandjes waren Co?quote:Op donderdag 15 januari 2009 15:37 schreef conleche het volgende:
[..]
Heeft je laptop het leuk gehad op reparatie??![]()
quote:Op donderdag 15 januari 2009 15:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Weet je zeker dat het geen Wasa Bijdehandjes waren Co?
Mja ok. Maar alles wat stom feitjes in je hoofd stampen is, geen toepassing van andere kennis, valt bij mij in de categorie 'te makkelijk'. Ook al zijn dat de toetsen waar ik vaak het laagst op scoor, juist ómdat het alleen maar feiten stampen is.quote:Op donderdag 15 januari 2009 15:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar, niet lullig naar PFje bedoeld, je zag dat PF toch die nasi vraag niet zeker wist...
Dus 'te makkelijk' kan je dat dan niet noemen?
Ik had laatst Brinta crackers gehaald. Ook erg lekker ter afwisseling!quote:Op donderdag 15 januari 2009 15:28 schreef conleche het volgende:
[..]
(het was meer dat ik geen brood in huis had)
Ik moet eens een boodschappenlijstje meenemen. Ik neem altijd dingen mee die ik al heb. (tomaten in overvloed) en dingen die op zijn vergeet ik. Ik ben een slechte huisfrau![]()
Maar ik vind die crackers wel heerlijk hoor. Je weet wel die wasa original crisp.
er liggen hier gewoon te veel ongezonde dingen.. ik moet echt eens gezonde tussendoortjes mee naar het werk gaan nemenquote:Op donderdag 15 januari 2009 15:05 schreef progje het volgende:
whaaa wat een drukte weer vandaag op het werk..
Lijstje:
O: sultana
T: -
L: 2 crackers met filet american, 1 boterham met runderrookvlees
T: cracotte met smeerkaas 20 +
D: entrecote met spruitjes en een paar krieltjes
Gezien de gebruiksintensiteit was-ie op vakantie reparatiequote:Op donderdag 15 januari 2009 15:37 schreef conleche het volgende:
[..]
Heeft je laptop het leuk gehad op reparatie??![]()
Die vind ik ook wel lekker. Wel erg klein en maar 16 cal. als ik me goed herinner!!quote:Op donderdag 15 januari 2009 15:43 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ik had laatst Brinta crackers gehaald. Ook erg lekker ter afwisseling!
Omdat je zo aandringt.quote:
Nee, volslagen onzin.quote:Op donderdag 15 januari 2009 15:52 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
'Behoorlijk', bedoel je?.
quote:Op donderdag 15 januari 2009 15:53 schreef SHE het volgende:
[..]
Nee, volslagen onzin.
Je hebt een prachtig lijf!
Niet zo onzeker. Jurkje vind ik het leukst!quote:Op donderdag 15 januari 2009 15:52 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
mèn!quote:Op donderdag 15 januari 2009 15:57 schreef ElisaB het volgende:
Mijn broer kreeg net een bekeuring: � 640
Daar gaat de winst
Wow wat heeft die dan weer uitgespookt?quote:Op donderdag 15 januari 2009 15:57 schreef ElisaB het volgende:
Mijn broer kreeg net een bekeuring: € 640
Daar gaat de winst
*kroelkroel*quote:Op donderdag 15 januari 2009 16:06 schreef kwakveense het volgende:
ik geef t op, ben inmiddels ook al scheel aan t kijken vanuit mn wattenbolletje...ik ga naar huis
morgen laatste poging voor t weekend.... meh....er moet nog zó veel...
dagdag, tot later
Je hebt PM!quote:Op donderdag 15 januari 2009 16:11 schreef Anosmie het volgende:
DaD! Leuke H&mmetjes. Dat jurkje is echt een bjoetie met jou erin!
Bekoorlijkquote:Op donderdag 15 januari 2009 15:52 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Veul te hard geredenquote:Op donderdag 15 januari 2009 15:59 schreef Chicolate het volgende:
Wow wat heeft die dan weer uitgespookt?
Ze hebben wel gelijkquote:Op donderdag 15 januari 2009 16:29 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ja hallo, zo maken jullie me verlegen hoor!.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |