ik heb geen idee?quote:Op donderdag 15 januari 2009 14:15 schreef loveli het volgende:
[..]
Daar zal ze zich rot genoeg over voelen, lijkt me.
* slaps schoenenverkoper around a bit with a large trout...quote:Op donderdag 15 januari 2009 13:20 schreef vergeetmewelletje het volgende:
naakte-man-met-rauwe-forel-mishandelt-schoenenverkoper
Wonderlijk.
dat was ook 't eerste wat ik zei jaquote:Op donderdag 15 januari 2009 14:19 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
* slaps schoenenverkoper around a bit with a large trout...
Sowieso Co, omdat de verkoper het boek nog steeds niet heeft teruggevonden en het niet de moeite vond dat te meldenquote:Op donderdag 15 januari 2009 14:18 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik heb geen idee?ik weet alleen dat er twee pakketjes niet waren aangekomen?
![]()
Wie heeft er niets gehad, eigenlijk?
Aan haar postgeschiedenis te zien zat ze toch al niet elke dag op fok.quote:Op donderdag 15 januari 2009 14:17 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Er zal wel iets aan de hand zijn. Ze is al een maand niet meer op Fok! geweest.
quote:Op donderdag 15 januari 2009 14:19 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Sowieso Co, omdat de verkoper het boek nog steeds niet heeft teruggevonden en het niet de moeite vond dat te melden.
Ik heb geroerd. Blubberig tot op die booooodem.quote:Op donderdag 15 januari 2009 13:11 schreef computergirl het volgende:
[..]
roeren! Onderin de pot zit de massa denk ik.
"over een paar weken"quote:Op donderdag 15 januari 2009 14:22 schreef motorbloempje het volgende:
[..]![]()
sónde
maar het komt er nog wel aan?
Wat wilde je graag hebben dan?quote:Op donderdag 15 januari 2009 14:22 schreef neen het volgende:
En ik... zeer zielig he
Maarja, ik weet ook niet wat er is maar over een cadeautje meer of minder maak ik me niet druk.
Brief schrijven naar fabrikant, pot opsturen en dan heel pakket met gratis pindakaas krijgen? Zo werkt(e) het met chips iigquote:Op donderdag 15 januari 2009 14:23 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Ik heb geroerd. Blubberig tot op die booooodem.
Pindadip is ook oké. Op zich.
Ik wil dat jij blij bent met je boekquote:
Of gewoon een mooie vrouwquote:Op donderdag 15 januari 2009 14:24 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Een Indisch vrouwtje dat voor hem kan koken.
quote:Op donderdag 15 januari 2009 14:27 schreef motorbloempje het volgende:
bleh, zit maar te wachten op telefoon van de dealermaar hoor maar niets...
We waren speciaal op één motor gekomen (dus ik ook met motorkleding) zodat we zijn motor weg konden brengen en de mijne op konden halenmaar nu is de mijne nog niet klaar en moet René zo ook terug komen met de bus vanaf de dealer
Zou dat door de brievenbus passen?quote:Op donderdag 15 januari 2009 14:24 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Een Indisch vrouwtje dat voor hem kan koken.
dat magquote:Op donderdag 15 januari 2009 14:28 schreef Liejannuh het volgende:
Mag ik hier even klagen over mijn algehele gevoel van lamlendigheid?!
Mijn neus zit verstopt, ik zit te hoesten en mijn hoofd voelt alsof het vol watten zit.
En de snottebellen lopen uit mn neus.
Uiteraard mag datquote:Op donderdag 15 januari 2009 14:28 schreef Liejannuh het volgende:
Mag ik hier even klagen over mijn algehele gevoel van lamlendigheid?!
Mijn neus zit verstopt, ik zit te hoesten en mijn hoofd voelt alsof het vol watten zit.
En de snottebellen lopen uit mn neus.
Heb je ook dat je van die leuke spullen tegenkomt en denkt: "juist! dit heb ik ook nog" en dat je er dan mee blijft zitten in plaats van verder gaat met inpakkenquote:Op donderdag 15 januari 2009 14:37 schreef AKnynke het volgende:
En ik ben nog niet klaar met inpakken. Men, wat heb ik veel spul! Langzamerhand komt het einde wel in zicht though, dus dat is fijn.
Voor neen.quote:Op donderdag 15 januari 2009 14:35 schreef neen het volgende:
[..]
Ik wil dat jij blij bent met je boek
[..]
Of gewoon een mooie vrouwdie lekker Indisch kan koken.
Nou, toen ik naar Zweden verhuisde een half jaar geleden had ik dat proces al. Nu vraag ik me vooral af waar ik het heb kunnen laten, en waar ik het nu moet laten. Maar goed, het lop wa los!quote:Op donderdag 15 januari 2009 14:40 schreef neen het volgende:
[..]
Heb je ook dat je van die leuke spullen tegenkomt en denkt: "juist! dit heb ik ook nog" en dat je er dan mee blijft zitten in plaats van verder gaat met inpakken
Oh jaquote:Op donderdag 15 januari 2009 14:40 schreef neen het volgende:
[..]
Heb je ook dat je van die leuke spullen tegenkomt en denkt: "juist! dit heb ik ook nog" en dat je er dan mee blijft zitten in plaats van verder gaat met inpakken
Mijn oma is veel knapper en daar is ook lekker eten, misschien moet ik maar in Groningen gaan wonenquote:
Ik vind het maar helemaal nietsquote:Op donderdag 15 januari 2009 14:17 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Er zal wel iets aan de hand zijn. Ze is al een maand niet meer op Fok! geweest.
quote:Op donderdag 15 januari 2009 14:51 schreef neen het volgende:
[..]
Mijn oma is veel knapper en daar is ook lekker eten, misschien moet ik maar in Groningen gaan wonen
Dacht het welquote:Op donderdag 15 januari 2009 15:05 schreef P.F het volgende:
Ik wist niet zeker of nasi goreng ook gebakken werd
Wat heb je ingevult?quote:Op donderdag 15 januari 2009 15:05 schreef P.F het volgende:
het betekent letterlijk: gebakken rijst.quote:Op donderdag 15 januari 2009 15:05 schreef P.F het volgende:
Ik geef je potjandosie Beb Vuyk cadeau. Dé Beb Vuyk. En meneer gaat piepen over looks.quote:Op donderdag 15 januari 2009 14:51 schreef neen het volgende:
[..]
Mijn oma is veel knapper en daar is ook lekker eten, misschien moet ik maar in Groningen gaan wonen
Voor een technisch directeur eet je wat zuinig.quote:Op donderdag 15 januari 2009 15:05 schreef progje het volgende:
whaaa wat een drukte weer vandaag op het werk..
Lijstje:
O: sultana
T: -
L: 2 crackers met filet american, 1 boterham met runderrookvlees
T: cracotte met smeerkaas 20 +
D: entrecote met spruitjes en een paar krieltjes
Idd.quote:Op donderdag 15 januari 2009 15:07 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Ik geef je potjandosie Beb Vuyk cadeau. Dé Beb Vuyk. En meneer gaat piepen over looks.
Tsssk.. Ik zal je nog eens wat geven.
Jij weet het vast wel, maar is er verschil tussen Indisch en Indonesisch eten? Ik weet dat er een verschil in afkomst enzo is, maar niet of het eten ook verschiltquote:Op donderdag 15 januari 2009 14:51 schreef neen het volgende:
[..]
Ik heb geen idee johquote:Op donderdag 15 januari 2009 15:09 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Jij weet het vast wel, maar is er verschil tussen Indisch en Indonesisch eten? Ik weet dat er een verschil in afkomst enzo is, maar niet of het eten ook verschilt.
quote:
Inderdaad ja, vast wel tochquote:
Niet zo goed gemaakt? Ik had 14 kantjes uitgetypt voor het tentamen wat ik vandaag had en was van plan het in de trein te lezen maar ik ben maar gaan slapenquote:Op donderdag 15 januari 2009 15:02 schreef P.F het volgende:
Ik kan een tentamen niet serieus nemen als de ene helft bestaat uit vragen a la
- Nasi goreng is gekookte en daarna gebakken rijst. Waar/niet waar
En de andere helft de B-polymeer van levulose met een 1-4 binding what ever aanduiden/tekenen/verklaren (scheikunde zeg maar)
Waarom kan je dat niet serieus nemen?quote:Op donderdag 15 januari 2009 15:02 schreef P.F het volgende:
Ik kan een tentamen niet serieus nemen als de ene helft bestaat uit vragen a la
- Nasi goreng is gekookte en daarna gebakken rijst. Waar/niet waar
En de andere helft de B-polymeer van levulose met een 1-4 binding what ever aanduiden/tekenen/verklaren (scheikunde zeg maar)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |