Ik drink zo'n pak op een dag. Vandaag framboos.quote:Op donderdag 15 januari 2009 11:56 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Dat valt wel mee, alleen de natuurlijke suikers uit het fruit dat erin zit. In de yoghurt een paar gram per 100g. Die Optimel-producten zijn echt best goed voor de lijn, en sommige zijn ook nog best lekker.
Ik vind ze eigenlijk allemaal wel lekkerquote:Op donderdag 15 januari 2009 11:56 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Dat valt wel mee, alleen de natuurlijke suikers uit het fruit dat erin zit. In de yoghurt een paar gram per 100g. Die Optimel-producten zijn echt best goed voor de lijn, en sommige zijn ook nog best lekker.
In m'n Brinta zit dan weer geen suiker nee.quote:Op donderdag 15 januari 2009 11:53 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Als je ook suiker in je brinta doet, eet je suiker bij alles wat je eet.![]()
Of zitten er light-dingetjes tussen?
Dat dus. Goed vet gaat ook keihard naar je heupen.quote:Op donderdag 15 januari 2009 11:53 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Goeie vetjes kunnen ook op je heupen hoor, het is alleen minder slecht voor je bloedvaten.
Da's toch 300kcal, van de 2500 die een man normaal gesproken verbruikt (en die je dus niet binnen moet krijgen als je af wilt vallen). Voor die 300 had je ook een boterham ofzo kunnen nemen, het is maar waar je je kcals aan wilt besteden...quote:Op donderdag 15 januari 2009 11:57 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ik drink zo'n pak op een dag. Vandaag framboos.
Kaneel! Of hagelslagquote:Op donderdag 15 januari 2009 11:59 schreef motorbloempje het volgende:
zijn er nog andere manieren (behalve zoetstof, daar wil ik opzich niet zoveel meer van binnen krijgen, want drink al zoetjes in mn thee) is brinta nog meer smaakvoller te maken?
Zit nu met dat pak, en zie iedereen het eten![]()
of zou ik er even 'doorheen' moeten...
Elke dag schnitzel en roomtoetje en dan val je nog af? Doe mij jouw stofwisseling!quote:Op donderdag 15 januari 2009 11:58 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik eet vandaag precies hetzelfde als normaal, alleen met een muffin, en meteen heb ik iedereen over me heen..
Appel en kaneel schijnt wel lekker te zijn.quote:Op donderdag 15 januari 2009 11:59 schreef motorbloempje het volgende:
zijn er nog andere manieren (behalve zoetstof, daar wil ik opzich niet zoveel meer van binnen krijgen, want drink al zoetjes in mn thee) is brinta nog meer smaakvoller te maken?
Zit nu met dat pak, en zie iedereen het eten![]()
of zou ik er even 'doorheen' moeten...
kaneel dus...quote:
limoenquote:Op donderdag 15 januari 2009 11:57 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ik vind ze eigenlijk allemaal wel lekker. Behalve de ananassmaak drink
Oh ja, je kan er ook nog (niet zurig) fruit doorheen gooien. Besjes was niet zo'n succes vind ik persoonlijkquote:Op donderdag 15 januari 2009 12:00 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Appel en kaneel schijnt wel lekker te zijn.
Nee, niet elke dag schnitzel, wel elke dag een toetje (gister had ik een halve liter bloempapquote:Op donderdag 15 januari 2009 11:59 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Elke dag schnitzel en roomtoetje en dan val je nog af? Doe mij jouw stofwisseling!
Ah, dat bedoelde ik eigenlijk ook!quote:Op donderdag 15 januari 2009 11:53 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Goeie vetjes kunnen ook op je heupen hoor, het is alleen minder slecht voor je bloedvaten.
Nee die is ook lekkerquote:
Ooh, je hoeft niet af te vallen? In dat geval is het best een prima lijstje.quote:Op donderdag 15 januari 2009 12:01 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Nee, niet elke dag schnitzel, wel elke dag een toetje (gister had ik een halve liter bloempap). Ik hoef ook niet af te vallen, ik vind mezelf hartstikke goed zo en ik eet zo al een hele poos, dus blijkbaar werkt dit voor mij, of zo.
.
De Granola zou light kunnen zijn, in de gewone zit heel veel suiker.quote:Op donderdag 15 januari 2009 11:57 schreef DevilsAndDust het volgende:
En wat zou er light moeten zijn aan een banaan of yoghurt?.
Dat houdt je scherp.quote:Op donderdag 15 januari 2009 11:58 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik eet vandaag precies hetzelfde als normaal, alleen met een muffin, en meteen heb ik iedereen over me heen..
Toch niet weer gevallen, hoop ik?quote:Op donderdag 15 januari 2009 11:56 schreef Chicolate het volgende:
En arme PF. Dr heenreis is wéér niet vlekkeloos verlopen.
Ik heb het wel eens voorbij zien komen in een lijstje hier. Gewoon proberen, kan geen kwaadquote:Op donderdag 15 januari 2009 12:03 schreef motorbloempje het volgende:
oh, en banaan? Zou dat lekker zijn?in de brinta?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |