In '24 uur met...' (een interviewprogramma van Wilfried de Jong) had Theo Maassen het erover hoe het het grootse soms samenvalt met het kneuterige en dat daar juist poëzie in schuilt. Zo klinkt jullie eerste date. Rutger Kopland had er een mooi gedicht over geschreven. Daar ligt nog een opdracht voor je vriendje.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:43 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik had voor de eerste date met meneer farfallus afgesproken op de dam, zodat we ons bij een vriend van hem om konden kleden want die woonde daar.. Onze eerste date was namelijk een gala in een kasteelIk in een galajurk a la greys maar dan zwart en strak en hij in een rokkostuum. Moesten we dus helemaal over de dam, midden op de dag naar het Victoria Hotel lopen in vol ornaat
(Dat is ongeveer bij het centraal..)
En een bekijks dat we hadden![]()
Jaquote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Had ik die SRSLY! op je tieten nou goed gespeld?
Ja zo klinkt het wel heel apart eigenlijk. Die opdracht is het gedicht zoeken? Of ?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:49 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
In '24 uur met...' (een interviewprogramma van Wilfried de Jong) had Theo Maassen het erover hoe het het grootse soms samenvalt met het kneuterige en dat daar juist poëzie in schuilt. Zo klinkt jullie eerste date. Rutger Kopland had er een mooi gedicht over geschreven. Daar ligt nog een opdracht voor je vriendje.
Pfiew! En staat het ook echt op tiethoogte? Dat moest ik gokkenquote:
Ja haha het zit precies goed! Maar mijn buste is dan ook fors dus je had wat spelingquote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Pfiew! En staat het ook echt op tiethoogte? Dat moest ik gokken
Je hoeft je boobs niet voor de cam te gooien, maar klopt het een beetje?
Hij moet een gedicht voor je schrijven.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:51 schreef P.F het volgende:
[..]
Ja zo klinkt het wel heel apart eigenlijk. Die opdracht is het gedicht zoeken? Of ?
Hij kan niet schrijvenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:52 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Hij moet een gedicht voor je schrijven.
Ik heb ja gezegdquote:
Hoeraquote:Op donderdag 15 januari 2009 15:07 schreef SHE het volgende:
[..]
het betekent letterlijk: gebakken rijst.
Wat is er zo femme fatale aan mijn wenkbrauwen danquote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:53 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Viel mij ook op ja!Femme fatale brows, omg!
Heul stoer!quote:
Nog steeds over mijn nasi tentamen van gisterquote:Op donderdag 15 januari 2009 15:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Waarom kan je dat niet serieus nemen?
De nasi vraag stond niet in de leerstof (quote:Op donderdag 15 januari 2009 15:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar, niet lullig naar PFje bedoeld, je zag dat PF toch die nasi vraag niet zeker wist...
Dus 'te makkelijk' kan je dat dan niet noemen?
Hahahaha, ik zie het helemaal voor mequote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:39 schreef Greys het volgende:
[..]
In een Smart ook nog he?Moest mezelf echt opvouwen en die jurk van alle kanten bij me rapen, wilde ik de versnellingspook nog kunnen vinden
De vorm, kweenie! Ze zijn gewoon moooi!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:57 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Wat is er zo femme fatale aan mijn wenkbrauwen dan?
Jeetje.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:40 schreef P.F het volgende:
@ vergeetmewelletje: Ik werd gister bekogeld met waterbalonnenDUDE!
Ik riep heel hard: DOE NORMAAAAL! Maar ik zag niemand
Veel plezier!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:00 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
De vorm, kweenie! Ze zijn gewoon moooi!![]()
en nu ben ik weg, huus kiek'n
Het zijn een beetje van die Famke Janssen-wenkbrauwen (hoewel die wat anders van vorm zijn).quote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:57 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Wat is er zo femme fatale aan mijn wenkbrauwen dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Komt voor de bakker!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:05 schreef Greys het volgende:
Muis, kan je dit weekend een keer een foto maken met het hele shirtje er op?
Oblivion PMde net dat ik - als je daar een foto van postte - hem moest opslaan omdat ze daar zo nieuwsgierig naar is en het hele weekend niet op Fok kanDus je mag het me ook Skypen/PM-en, wat je wilt!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |