Ik heb ook die van 2007 gedaan, kan ik dan ook die van 2008 al doen of moet ik dan een jaar wachten?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:59 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Dat dus! Ik was toen trouwens aan het kuren, dus ik kan me goed voorstellen dat jij mij niet hebt meegenomen. No hard feelings greys! Ik vind het geweldig dat je zoveel tijd en moeite hebt geinvesteerd!
hoe is het met jouw adminstratie conleche? Ik ben de belastingaangifte voor 2007 (!) aan het voorbereiden, en nu kom ik tot de ontdekking dat er een aantal verstuurde facturen ontbreken en dat mijn printer het niet doet en dat de administratie zelf ook een zootje is. Kut
Behoorlijk wat ja. UvA heeft veeeel gebouwen. Ik zit in het Roeterseiland complex, halte Weesperplein met de metro/tram.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:00 schreef P.F het volgende:
[..]
Ja maar ik weet niet 100% zeker of jij nou in 't zelfde gebouw les hebt als mijn vriendjeZijn er meer daar?
Ik doe er altijd een schepje honing door. Maarja zitten wel wat Kcal in, maar persoonlijk kan ik me daar niet zo druk om makenquote:
Ik doe heel hard m'n best niet in de stress te schieten, zo goed gaat het.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:59 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Dat dus! Ik was toen trouwens aan het kuren, dus ik kan me goed voorstellen dat jij mij niet hebt meegenomen. No hard feelings greys! Ik vind het geweldig dat je zoveel tijd en moeite hebt geinvesteerd!
hoe is het met jouw adminstratie conleche? Ik ben de belastingaangifte voor 2007 (!) aan het voorbereiden, en nu kom ik tot de ontdekking dat er een aantal verstuurde facturen ontbreken en dat mijn printer het niet doet en dat de administratie zelf ook een zootje is. Kut
Nee hoor, die kun je inlveren als je je jaarafschriften hebt (hoe heet dat ook al weer?)quote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:01 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik heb ook die van 2007 gedaan, kan ik dan ook die van 2008 al doen of moet ik dan een jaar wachten?
Ik was geloof ik bij de economie? gebouwen, in het sorbon restaurant. Als je dan naar links ging en aan het einde van de straat rechts kan je zo opstappen bij Weesperplein (dacht ik..) bij de America Today!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:01 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Behoorlijk wat ja. UvA heeft veeeel gebouwen. Ik zit in het Roeterseiland complex, halte Weesperplein met de metro/tram.
quote:
Jaaropgave? Oid?quote:
Same here, vond het eerst een look voor enge magere blonde bitches die armbanden en kettingen en witte bloesjes dragen. Maar ik draag de skinny met mooie bruinleren platte laarzen met ronde neus en een fijne lange trui of shirt. Ik heb de look zo gemaakt dat-ie bij me past. Ik zie er niet uit als een ordy amazone.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:19 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Ja, zo is het bij mij ook precies! En vandaag was de dag van de smalle pijpen
Uhm, ja die zit tegenover de tramquote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:05 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Jaaropgave? Oid?
@PF: economie zit hier volgens mij wel eens ja. America Today nooit gezien, kom niet verder dan de tramhalte
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:06 schreef Aventura het volgende:
[..]
Same here, vond het eerst een look voor enge magere blonde bitches die armbanden en kettingen en witte bloesjes dragen. Maar ik draag de skinny met mooie bruinleren platte laarzen met ronde neus en een fijne lange trui of shirt. Ik heb de look zo gemaakt dat-ie bij me past. Ik zie er niet uit als een ordy amazone.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Ja, dan is er niks meer aan te doen, dan de waarheid onder ogen te zien.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:11 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk blond en tegenwoordig ook best dun en draag kettingen en witte blousjes. En soms zelfs skinny's met mijn laarzen erover. En irl ben ik ook best een bitch. Soms. Op zijn tijd. Ben ik nu een ordi amazone?
Nee nog niet!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:09 schreef Greys het volgende:
Muis heeft je mamma het al gezien?
En ik krijg toch van de week wel een foto van het shirtje aan he?
Gewoon van jou met al die spulletjes en kaartjes!
Zoek voor de grap het recept van Herve This van chocolademousse. Ingredienten: chocola + water. Ik heb het zelf nog niet gemaakt, maar ik vind het idee geniaal.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:11 schreef cyclechick het volgende:
Ik ga even chocolademousse maken.
De vorige keer liet ik het mislukken en brandde de chocola aan bij het smelten
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:12 schreef Greys het volgende:
Oh, niet lachen, hier een paar foto's van het bruiloftsfeest-met-rode-jurk.
En geen van de twee heren is Heer GDeftig kapsel he?
Ik kan het alleen nog maar een x zeggen: je zag er echt fantaschtisch uit! Als ik ooit nog een keer een gala heb, wil ik met jou shoppenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 12 oktober 2009 12:20 schreef loveli het volgende:
Kortom, eet ook broccoli.
De eerste meneer herken ik wel, zou ik de tweede ook moeten/kunnen kennen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ziet er trouwens goed uit! Mooie slanke rug heb je!Stuur eens een kind naar school, steun Madalief!
Kerstactie: Fok! voor Madalief, deel 4: ¤ 2000 and counting!
[Madalief] Speciale acties voor een goed doel! + de V&A topics
ik en m'n grote mondquote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:11 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk blond en tegenwoordig ook best dun en draag kettingen en witte blousjes. En soms zelfs skinny's met mijn laarzen erover. En irl ben ik ook best een bitch. Soms. Op zijn tijd. Ben ik nu een ordi amazone?
Het recept wat ik heb is iets minder dieetverantwoord: chocola + slagroomquote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:14 schreef loveli het volgende:
[..]
Zoek voor de grap het recept van Herve This van chocolademousse. Ingredienten: chocola + water. Ik heb het zelf nog niet gemaakt, maar ik vind het idee geniaal.
Vertrouwdquote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:13 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Ja, dan is er niks meer aan te doen, dan de waarheid onder ogen te zien.Tink is een ordy amazone.
Hoe voelt dat nou?
Mooi haar enzo. Maar welke schoenen had je nou aan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
De rode!!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:19 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Mooi haar enzo. Maar welke schoenen had je nou aan?
Heeft u peroxide-blond haar met 5cm uitgroei? ja/neequote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:11 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:37 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Hahaha!
Was je niet tempted om het Muisje van Claudia zelf te houden?
Het is ook nog eens de foto waarvan ik ooit had gepost dat ik hem zo mooi vond![]()
Misschien maak ik wel een foto en stuur ik hem naar McArmy
Dan leen je gewoon de jurk!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:14 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Ik kan het alleen nog maar een x zeggen: je zag er echt fantaschtisch uit! Als ik ooit nog een keer een gala heb, wil ik met jou shoppen
Ik vrees dat ik zoekraak in die jurk. Ik ben maar 1.62quote:
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:20 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Heeft u peroxide-blond haar met 5cm uitgroei? ja/nee
Heeft u een felroze nep-bondjas? ja/nee
Draagt u een gouden ketting met uw naam erop? ja/nee
Praat u als een bouwvakker met astma? ja/nee
Indien u een van deze vragen met 'ja' heeft beantwoord, bent u een risicogeval wat betreft het Ordinaire Amazonegehalte van uw persoonlijkheid.
Die open rode schoentjes! En ze zaten hartstikke fijn en geen koude tenen gehad!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:19 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Mooi haar enzo. Maar welke schoenen had je nou aan?
Ohhhh vetquote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:25 schreef Greys het volgende:
Muis, ik heb het adres waar we McArmy aan moeten schrijven!
Gekregen van de webmaster van zijn site!Ik wilde namelijk nog een foto met handtekening voor je regelen voor in het pakket, maar dat lukte niet meer in die tijd
Dus als je nou een leuke foto maakt van jou met je McArmy-Mouse, dan krijg je het adres, gewoon echt opsturen!
En doe er een sob story bij, dan komt 'ie misschien nog persoonlijk langs. Zoiets moet je al-tijd uitmelken.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:25 schreef Greys het volgende:
Muis, ik heb het adres waar we McArmy aan moeten schrijven!
Gekregen van de webmaster van zijn site!Ik wilde namelijk nog een foto met handtekening voor je regelen voor in het pakket, maar dat lukte niet meer in die tijd
Dus als je nou een leuke foto maakt van jou met je McArmy-Mouse, dan krijg je het adres, gewoon echt opsturen!
Ik zie je al zitten in die auto!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Die open rode schoentjes! En ze zaten hartstikke fijn en geen koude tenen gehad!
En ik kon er op de terugweg zelfs nog mee autorijden(Heer G reed heen).
Ze is aardig. Ga ervanuit dat je het gaat halen. Weet het bijna wel zeker. En zo niet, dan heb je mooi die andere 4 al wél gehaald omdat je weer motivatie hebt.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:36 schreef BlaatschaaP het volgende:
Het is een aardige docente. Maargoed, ik baal gewoon dat ik nu dus zelfs met zo veel inspanning nog maar een 5.5 weet te behalen. En als ik dus een 5.6 haal, krijg ik dat pas over weken te horen. Terwijl ik nu de motivatie nodig heb om voor m'n 4 andere tentamens te leren.
Kun je niet eventueel een extra opdracht maken t.w.v. een halve punt ofzo?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:36 schreef BlaatschaaP het volgende:
Het is een aardige docente. Maargoed, ik baal gewoon dat ik nu dus zelfs met zo veel inspanning nog maar een 5.5 weet te behalen. En als ik dus een 5.6 haal, krijg ik dat pas over weken te horen. Terwijl ik nu de motivatie nodig heb om voor m'n 4 andere tentamens te leren.
In een Smart ook nog he?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:30 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik zie je al zitten in die auto!Heb je nog wat bekijks gekregen?
Hihi. Voelde je je enorm ongemakkelijk? Of had je zoiets van 'Pfuh, jullie zijn stom en ik ben mooi!quote:Ik ben één keer zo de metro ingestapt, toen de zus van mijn lief ging trouwen. Zat ik daar in zo'n chique-jurk-die-je-maar-een-keer-in-je-leven-aantrekt tussen de Amsterdamse vuiligheid.
Dat lijkt me sterk..quote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:39 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Kun je niet eventueel een extra opdracht maken t.w.v. een halve punt ofzo?
@ vergeetmewelletje: Ik werd gister bekogeld met waterbalonnenquote:Op donderdag 15 januari 2009 12:04 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Nee dat niet. Maar de eer om te vertellen wát er mis ging is aan haar zelf.
Mijn grote droom is om ooit een Smart te bezitten.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:39 schreef Greys het volgende:
[..]
In een Smart ook nog he?Moest mezelf echt opvouwen en die jurk van alle kanten bij me rapen, wilde ik de versnellingspook nog kunnen vinden
Ik voelde me ontzettend pretty! De opa van mijn lief onthaalde me met een 'Wat een oogverblindende verschijning!' Van mijn lief heb ik nog nooit zoiets gehoord.quote:Hihi. Voelde je je enorm ongemakkelijk? Of had je zoiets van 'Pfuh, jullie zijn stom en ik ben mooi!'?
Ik had voor de eerste date met meneer farfallus afgesproken op de dam, zodat we ons bij een vriend van hem om konden kleden want die woonde daar.. Onze eerste date was namelijk een gala in een kasteelquote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:30 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik zie je al zitten in die auto!Heb je nog wat bekijks gekregen?
Ik ben één keer zo de metro ingestapt, toen de zus van mijn lief ging trouwen. Zat ik daar in zo'n chique-jurk-die-je-maar-een-keer-in-je-leven-aantrekt tussen de Amsterdamse vuiligheid.
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:33 schreef Aventura het volgende:
Eigenlijk moet ik degene zijn die met McArmy gaat trouwen. Dan is onze missie dat we het roodharigen-gen tot in de eeuwigheid voortzetten
Appelstroop?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:41 schreef DevilsAndDust het volgende:
M'n chocopasta is op en ik ga geen nieuwe pot meer kopen. Dus: wat kan ik op m'n crackertjes doen wat lekker en gezond is, gemakkelijk mee te nemen naar de UB en niet gekoeld hoeft te worden? Pindakaas heb ik een poosje geprobeerd maar dat vind ik echt vies..
Uhm.. Pindakaasquote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:41 schreef DevilsAndDust het volgende:
M'n chocopasta is op en ik ga geen nieuwe pot meer kopen. Dus: wat kan ik op m'n crackertjes doen wat lekker en gezond is, gemakkelijk mee te nemen naar de UB en niet gekoeld hoeft te worden? Pindakaas heb ik een poosje geprobeerd maar dat vind ik echt vies..
Toen ik dat een keer in de Appie zag liggen moest ik zo lachenquote:
In '24 uur met...' (een interviewprogramma van Wilfried de Jong) had Theo Maassen het erover hoe het het grootse soms samenvalt met het kneuterige en dat daar juist poëzie in schuilt. Zo klinkt jullie eerste date. Rutger Kopland had er een mooi gedicht over geschreven. Daar ligt nog een opdracht voor je vriendje.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:43 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik had voor de eerste date met meneer farfallus afgesproken op de dam, zodat we ons bij een vriend van hem om konden kleden want die woonde daar.. Onze eerste date was namelijk een gala in een kasteelIk in een galajurk a la greys maar dan zwart en strak en hij in een rokkostuum. Moesten we dus helemaal over de dam, midden op de dag naar het Victoria Hotel lopen in vol ornaat
(Dat is ongeveer bij het centraal..)
En een bekijks dat we hadden![]()
Jaquote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Had ik die SRSLY! op je tieten nou goed gespeld?
Ja zo klinkt het wel heel apart eigenlijk. Die opdracht is het gedicht zoeken? Of ?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:49 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
In '24 uur met...' (een interviewprogramma van Wilfried de Jong) had Theo Maassen het erover hoe het het grootse soms samenvalt met het kneuterige en dat daar juist poëzie in schuilt. Zo klinkt jullie eerste date. Rutger Kopland had er een mooi gedicht over geschreven. Daar ligt nog een opdracht voor je vriendje.
Pfiew! En staat het ook echt op tiethoogte? Dat moest ik gokkenquote:
Ja haha het zit precies goed! Maar mijn buste is dan ook fors dus je had wat spelingquote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Pfiew! En staat het ook echt op tiethoogte? Dat moest ik gokken
Je hoeft je boobs niet voor de cam te gooien, maar klopt het een beetje?
Hij moet een gedicht voor je schrijven.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:51 schreef P.F het volgende:
[..]
Ja zo klinkt het wel heel apart eigenlijk. Die opdracht is het gedicht zoeken? Of ?
Hij kan niet schrijvenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:52 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Hij moet een gedicht voor je schrijven.
Ik heb ja gezegdquote:
Hoeraquote:Op donderdag 15 januari 2009 15:07 schreef SHE het volgende:
[..]
het betekent letterlijk: gebakken rijst.
Wat is er zo femme fatale aan mijn wenkbrauwen danquote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:53 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Viel mij ook op ja!Femme fatale brows, omg!
Heul stoer!quote:
Nog steeds over mijn nasi tentamen van gisterquote:Op donderdag 15 januari 2009 15:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Waarom kan je dat niet serieus nemen?
De nasi vraag stond niet in de leerstof (quote:Op donderdag 15 januari 2009 15:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar, niet lullig naar PFje bedoeld, je zag dat PF toch die nasi vraag niet zeker wist...
Dus 'te makkelijk' kan je dat dan niet noemen?
Hahahaha, ik zie het helemaal voor mequote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:39 schreef Greys het volgende:
[..]
In een Smart ook nog he?Moest mezelf echt opvouwen en die jurk van alle kanten bij me rapen, wilde ik de versnellingspook nog kunnen vinden
De vorm, kweenie! Ze zijn gewoon moooi!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:57 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Wat is er zo femme fatale aan mijn wenkbrauwen dan?
Jeetje.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:40 schreef P.F het volgende:
@ vergeetmewelletje: Ik werd gister bekogeld met waterbalonnenDUDE!
Ik riep heel hard: DOE NORMAAAAL! Maar ik zag niemand
Veel plezier!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:00 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
De vorm, kweenie! Ze zijn gewoon moooi!![]()
en nu ben ik weg, huus kiek'n
Het zijn een beetje van die Famke Janssen-wenkbrauwen (hoewel die wat anders van vorm zijn).quote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:57 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Wat is er zo femme fatale aan mijn wenkbrauwen dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Komt voor de bakker!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:05 schreef Greys het volgende:
Muis, kan je dit weekend een keer een foto maken met het hele shirtje er op?
Oblivion PMde net dat ik - als je daar een foto van postte - hem moest opslaan omdat ze daar zo nieuwsgierig naar is en het hele weekend niet op Fok kanDus je mag het me ook Skypen/PM-en, wat je wilt!
Hij staat nog in je cache?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:10 schreef Muis006 het volgende:
Zitten hier photobucket-wonders?
Ik heb hem gedelete bij photobucket maar de link doet het nog?
Kenda?
Doet den link het bij jullie nog?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:12 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Hij staat nog in je cache?
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:13 schreef SHE het volgende:
Als je een goed zielig, verhaal nodig hebt Muisje, dan weet je me te vinden. Ik kan volgens die kutwijven hier heel goed overdrijven
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:13 schreef SHE het volgende:
Als je een goed zielig, verhaal nodig hebt Muisje, dan weet je me te vinden. Ik kan volgens die kutwijven hier heel goed overdrijven
Merci!quote:
Komt ervan als je op allstars looptquote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:15 schreef P.F het volgende:
Je kan het niet zo goed zien want mijn macbook maakt altijd alle foto's overbelicht, maar ik heb echt een HUGE pijnlijke een blauwe plek van mijn vliegles om de trein te halen
[ afbeelding ]
Ja die had ik aan toen ik vielquote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:16 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Komt ervan als je op allstars loopt
Echt?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:16 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Je foto staat er nog steeds, Muis.
Je moet Photobucket even refreshen of afsluiten.
Hier niet hoor.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:16 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Je foto staat er nog steeds, Muis.
Je moet Photobucket even refreshen of afsluiten.
Picture perfectquote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Heb je gezien dat ik de Carmenkrullen op het hoofd had gespeld?
En de lipjes rood maar niet té rood had?
Kan het je goedkeuring wegdragen?
yep!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:18 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Echt?
Hier doet ie het niet meer!
En SHE, het was SHE@fok.nl he?
*uche*quote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:19 schreef SHE het volgende:
En PF ; wat heb jij een mooie handen!![]()
Die worstenpoot is weer wat minder, maar die handen. Mijn god! Daar moet je wat mee doen hoor!
Thanksquote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:19 schreef SHE het volgende:
[..]
yep!
En PF ; wat heb jij een mooie handen!![]()
Die worstenpoot is weer wat minder, maar die handen. Mijn god! Daar moet je wat mee doen hoor!
Senkjoe!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:18 schreef SHE het volgende:
[..]
Picture perfect
Ik heb maar 1 ding te zeiken! Te lichte oogschaduw.
Hoe heb je die lippen gedaan? Want dat is wel erg mooi gelukt trouwens. En je haar? Hele bus lak?
Zat prachtig hoor
Jaja, bek houden en je inschrijven bij een bureau.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:21 schreef P.F het volgende:
[..]
ThanksJa dat zei loveli ook al!
Meestal computer ik er mee, maar ik geloof dat je foto's maken bedoeld
IK HEB GEEN WORSTENPOOTIk heb slanke beentjes als een dartelend hertje!
P.S. Ik heb aan Toeps gevraagd waar zij handmodel is maar ik heb nog geen antwoord terug
Nooit lichte oogschaduw bij rood. Anders ga je naar de hel.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Senkjoe!Bij dingen als dit mag jij áltijd overdrijven!
![]()
De lipjes gedaan zoals jij het zei natuurlijk! Roodachtige lipstick gedept en toen met was blistex/labello achtig iets (zo'n ieniemienie potje) er op.
Hele bus roze Junior haarlak in het haar en 114 verborgen speldjes!![]()
En in oogschaduw ben ik echt geen ster. Ik mocht van jou geen zwaar opgemaakte kat-ogen (was lullig voor de bruid) dus ik heb maar wat met lichte kleurtjes gerommeld
Whehehe nou je hebt de PM gelezen, dat gaat goed komenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:23 schreef Muis006 het volgende:
Ik heb geen waardigheid meer.
Ik wil Kevin McKidd lovin'!
watzijzei!!!!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:18 schreef Phaidra het volgende:
Hey Muis, ik heb je foto gemist!!Mag ik een PM-etje???
Veeeeetquote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Whehehe nou je hebt de PM gelezen, dat gaat goed komen
We gaan van het weekend wel even een plan van aanpak verzinnen
En SHE helpt dan ook voor de nodige dramatiek!
Oké baasquote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:22 schreef SHE het volgende:
[..]
Jaja, bek houden en je inschrijven bij een bureau.
Chocolalalaquote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:30 schreef P.F het volgende:
GADVERDAMME wat is chocolala viesIk eet het weer sinds maanden (ook geen chocopasta/hagelslag of vlokken
) En ik vind het toch vies
Nou![]()
Maar wel goed voor de lijn
Ik begin mijn oude liefdes, het eten wat ik eigenlijk alleen maar de hele dag at, ongezonde dingen gewoon fiessss te vindenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:34 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Chocolalala.
Nee, ik ben er ook geen enorme fan van. Hot chocomilk mit Sahne is af en toe nog wel lekker
.
neequote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:33 schreef Viking84 het volgende:
Jordy van Loon op #1 in Single top 100
Hij staat op 1. Zal ik hem weer eens in m'n sig zetten dan?
.
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Whehehe nou je hebt de PM gelezen, dat gaat goed komen
We gaan van het weekend wel even een plan van aanpak verzinnen
En SHE helpt dan ook voor de nodige dramatiek!
Ik vind het leuk om te lezenquote:Op donderdag 15 januari 2009 21:08 schreef SHE het volgende:
En sorry voor mijn dagboek posts. Ik ben heel erg enthousiast en Ollie wil niet meer naar me luisteren.
( al zag ie het verschil ook )
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:27 schreef Greys het volgende:
SHE, rotwijf
Roze Junior Haarlak FTW!!!!! Ik vond het máteloos irritant dat jij die toen op dat station 'nog even' moest kopen, maar uiteindelijk ben ik je er dankbaar voor dat je het mijn leven in hebt gekregen!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |