Hij staat nog in je cache?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:10 schreef Muis006 het volgende:
Zitten hier photobucket-wonders?
Ik heb hem gedelete bij photobucket maar de link doet het nog?
Kenda?
Doet den link het bij jullie nog?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:12 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Hij staat nog in je cache?
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:13 schreef SHE het volgende:
Als je een goed zielig, verhaal nodig hebt Muisje, dan weet je me te vinden. Ik kan volgens die kutwijven hier heel goed overdrijven
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:13 schreef SHE het volgende:
Als je een goed zielig, verhaal nodig hebt Muisje, dan weet je me te vinden. Ik kan volgens die kutwijven hier heel goed overdrijven
Merci!quote:
Komt ervan als je op allstars looptquote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:15 schreef P.F het volgende:
Je kan het niet zo goed zien want mijn macbook maakt altijd alle foto's overbelicht, maar ik heb echt een HUGE pijnlijke een blauwe plek van mijn vliegles om de trein te halen
[ afbeelding ]
Ja die had ik aan toen ik vielquote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:16 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Komt ervan als je op allstars loopt
Echt?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:16 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Je foto staat er nog steeds, Muis.
Je moet Photobucket even refreshen of afsluiten.
Hier niet hoor.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:16 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Je foto staat er nog steeds, Muis.
Je moet Photobucket even refreshen of afsluiten.
Picture perfectquote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Heb je gezien dat ik de Carmenkrullen op het hoofd had gespeld?
En de lipjes rood maar niet té rood had?
Kan het je goedkeuring wegdragen?
yep!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:18 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Echt?
Hier doet ie het niet meer!
En SHE, het was SHE@fok.nl he?
*uche*quote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:19 schreef SHE het volgende:
En PF ; wat heb jij een mooie handen!![]()
Die worstenpoot is weer wat minder, maar die handen. Mijn god! Daar moet je wat mee doen hoor!
Thanksquote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:19 schreef SHE het volgende:
[..]
yep!
En PF ; wat heb jij een mooie handen!![]()
Die worstenpoot is weer wat minder, maar die handen. Mijn god! Daar moet je wat mee doen hoor!
Senkjoe!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:18 schreef SHE het volgende:
[..]
Picture perfect
Ik heb maar 1 ding te zeiken! Te lichte oogschaduw.
Hoe heb je die lippen gedaan? Want dat is wel erg mooi gelukt trouwens. En je haar? Hele bus lak?
Zat prachtig hoor
Jaja, bek houden en je inschrijven bij een bureau.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:21 schreef P.F het volgende:
[..]
ThanksJa dat zei loveli ook al!
Meestal computer ik er mee, maar ik geloof dat je foto's maken bedoeld
IK HEB GEEN WORSTENPOOTIk heb slanke beentjes als een dartelend hertje!
P.S. Ik heb aan Toeps gevraagd waar zij handmodel is maar ik heb nog geen antwoord terug
Nooit lichte oogschaduw bij rood. Anders ga je naar de hel.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Senkjoe!Bij dingen als dit mag jij áltijd overdrijven!
![]()
De lipjes gedaan zoals jij het zei natuurlijk! Roodachtige lipstick gedept en toen met was blistex/labello achtig iets (zo'n ieniemienie potje) er op.
Hele bus roze Junior haarlak in het haar en 114 verborgen speldjes!![]()
En in oogschaduw ben ik echt geen ster. Ik mocht van jou geen zwaar opgemaakte kat-ogen (was lullig voor de bruid) dus ik heb maar wat met lichte kleurtjes gerommeld
Whehehe nou je hebt de PM gelezen, dat gaat goed komenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:23 schreef Muis006 het volgende:
Ik heb geen waardigheid meer.
Ik wil Kevin McKidd lovin'!
watzijzei!!!!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:18 schreef Phaidra het volgende:
Hey Muis, ik heb je foto gemist!!Mag ik een PM-etje???
Veeeeetquote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Whehehe nou je hebt de PM gelezen, dat gaat goed komen
We gaan van het weekend wel even een plan van aanpak verzinnen
En SHE helpt dan ook voor de nodige dramatiek!
Oké baasquote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:22 schreef SHE het volgende:
[..]
Jaja, bek houden en je inschrijven bij een bureau.
Chocolalalaquote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:30 schreef P.F het volgende:
GADVERDAMME wat is chocolala viesIk eet het weer sinds maanden (ook geen chocopasta/hagelslag of vlokken
) En ik vind het toch vies
Nou![]()
Maar wel goed voor de lijn
Ik begin mijn oude liefdes, het eten wat ik eigenlijk alleen maar de hele dag at, ongezonde dingen gewoon fiessss te vindenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:34 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Chocolalala.
Nee, ik ben er ook geen enorme fan van. Hot chocomilk mit Sahne is af en toe nog wel lekker
.
neequote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:33 schreef Viking84 het volgende:
Jordy van Loon op #1 in Single top 100
Hij staat op 1. Zal ik hem weer eens in m'n sig zetten dan?
.
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Whehehe nou je hebt de PM gelezen, dat gaat goed komen
We gaan van het weekend wel even een plan van aanpak verzinnen
En SHE helpt dan ook voor de nodige dramatiek!
Ik vind het leuk om te lezenquote:Op donderdag 15 januari 2009 21:08 schreef SHE het volgende:
En sorry voor mijn dagboek posts. Ik ben heel erg enthousiast en Ollie wil niet meer naar me luisteren.
( al zag ie het verschil ook )
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:27 schreef Greys het volgende:
SHE, rotwijf
Roze Junior Haarlak FTW!!!!! Ik vond het máteloos irritant dat jij die toen op dat station 'nog even' moest kopen, maar uiteindelijk ben ik je er dankbaar voor dat je het mijn leven in hebt gekregen!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |