Ik heb ook die van 2007 gedaan, kan ik dan ook die van 2008 al doen of moet ik dan een jaar wachten?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:59 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Dat dus! Ik was toen trouwens aan het kuren, dus ik kan me goed voorstellen dat jij mij niet hebt meegenomen. No hard feelings greys! Ik vind het geweldig dat je zoveel tijd en moeite hebt geinvesteerd!
hoe is het met jouw adminstratie conleche? Ik ben de belastingaangifte voor 2007 (!) aan het voorbereiden, en nu kom ik tot de ontdekking dat er een aantal verstuurde facturen ontbreken en dat mijn printer het niet doet en dat de administratie zelf ook een zootje is. Kut
Behoorlijk wat ja. UvA heeft veeeel gebouwen. Ik zit in het Roeterseiland complex, halte Weesperplein met de metro/tram.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:00 schreef P.F het volgende:
[..]
Ja maar ik weet niet 100% zeker of jij nou in 't zelfde gebouw les hebt als mijn vriendjeZijn er meer daar?
Ik doe er altijd een schepje honing door. Maarja zitten wel wat Kcal in, maar persoonlijk kan ik me daar niet zo druk om makenquote:
Ik doe heel hard m'n best niet in de stress te schieten, zo goed gaat het.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:59 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Dat dus! Ik was toen trouwens aan het kuren, dus ik kan me goed voorstellen dat jij mij niet hebt meegenomen. No hard feelings greys! Ik vind het geweldig dat je zoveel tijd en moeite hebt geinvesteerd!
hoe is het met jouw adminstratie conleche? Ik ben de belastingaangifte voor 2007 (!) aan het voorbereiden, en nu kom ik tot de ontdekking dat er een aantal verstuurde facturen ontbreken en dat mijn printer het niet doet en dat de administratie zelf ook een zootje is. Kut
Nee hoor, die kun je inlveren als je je jaarafschriften hebt (hoe heet dat ook al weer?)quote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:01 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik heb ook die van 2007 gedaan, kan ik dan ook die van 2008 al doen of moet ik dan een jaar wachten?
Ik was geloof ik bij de economie? gebouwen, in het sorbon restaurant. Als je dan naar links ging en aan het einde van de straat rechts kan je zo opstappen bij Weesperplein (dacht ik..) bij de America Today!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:01 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Behoorlijk wat ja. UvA heeft veeeel gebouwen. Ik zit in het Roeterseiland complex, halte Weesperplein met de metro/tram.
quote:
Jaaropgave? Oid?quote:
Same here, vond het eerst een look voor enge magere blonde bitches die armbanden en kettingen en witte bloesjes dragen. Maar ik draag de skinny met mooie bruinleren platte laarzen met ronde neus en een fijne lange trui of shirt. Ik heb de look zo gemaakt dat-ie bij me past. Ik zie er niet uit als een ordy amazone.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:19 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Ja, zo is het bij mij ook precies! En vandaag was de dag van de smalle pijpen
Uhm, ja die zit tegenover de tramquote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:05 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Jaaropgave? Oid?
@PF: economie zit hier volgens mij wel eens ja. America Today nooit gezien, kom niet verder dan de tramhalte
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:06 schreef Aventura het volgende:
[..]
Same here, vond het eerst een look voor enge magere blonde bitches die armbanden en kettingen en witte bloesjes dragen. Maar ik draag de skinny met mooie bruinleren platte laarzen met ronde neus en een fijne lange trui of shirt. Ik heb de look zo gemaakt dat-ie bij me past. Ik zie er niet uit als een ordy amazone.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Ja, dan is er niks meer aan te doen, dan de waarheid onder ogen te zien.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:11 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk blond en tegenwoordig ook best dun en draag kettingen en witte blousjes. En soms zelfs skinny's met mijn laarzen erover. En irl ben ik ook best een bitch. Soms. Op zijn tijd. Ben ik nu een ordi amazone?
Nee nog niet!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:09 schreef Greys het volgende:
Muis heeft je mamma het al gezien?
En ik krijg toch van de week wel een foto van het shirtje aan he?
Gewoon van jou met al die spulletjes en kaartjes!
Zoek voor de grap het recept van Herve This van chocolademousse. Ingredienten: chocola + water. Ik heb het zelf nog niet gemaakt, maar ik vind het idee geniaal.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:11 schreef cyclechick het volgende:
Ik ga even chocolademousse maken.
De vorige keer liet ik het mislukken en brandde de chocola aan bij het smelten
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:12 schreef Greys het volgende:
Oh, niet lachen, hier een paar foto's van het bruiloftsfeest-met-rode-jurk.
En geen van de twee heren is Heer GDeftig kapsel he?
Ik kan het alleen nog maar een x zeggen: je zag er echt fantaschtisch uit! Als ik ooit nog een keer een gala heb, wil ik met jou shoppenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 12 oktober 2009 12:20 schreef loveli het volgende:
Kortom, eet ook broccoli.
De eerste meneer herken ik wel, zou ik de tweede ook moeten/kunnen kennen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ziet er trouwens goed uit! Mooie slanke rug heb je!Stuur eens een kind naar school, steun Madalief!
Kerstactie: Fok! voor Madalief, deel 4: ¤ 2000 and counting!
[Madalief] Speciale acties voor een goed doel! + de V&A topics
ik en m'n grote mondquote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:11 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk blond en tegenwoordig ook best dun en draag kettingen en witte blousjes. En soms zelfs skinny's met mijn laarzen erover. En irl ben ik ook best een bitch. Soms. Op zijn tijd. Ben ik nu een ordi amazone?
Het recept wat ik heb is iets minder dieetverantwoord: chocola + slagroomquote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:14 schreef loveli het volgende:
[..]
Zoek voor de grap het recept van Herve This van chocolademousse. Ingredienten: chocola + water. Ik heb het zelf nog niet gemaakt, maar ik vind het idee geniaal.
Vertrouwdquote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:13 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Ja, dan is er niks meer aan te doen, dan de waarheid onder ogen te zien.Tink is een ordy amazone.
Hoe voelt dat nou?
Mooi haar enzo. Maar welke schoenen had je nou aan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
De rode!!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:19 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Mooi haar enzo. Maar welke schoenen had je nou aan?
Heeft u peroxide-blond haar met 5cm uitgroei? ja/neequote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:11 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:37 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Hahaha!
Was je niet tempted om het Muisje van Claudia zelf te houden?
Het is ook nog eens de foto waarvan ik ooit had gepost dat ik hem zo mooi vond![]()
Misschien maak ik wel een foto en stuur ik hem naar McArmy
Dan leen je gewoon de jurk!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:14 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Ik kan het alleen nog maar een x zeggen: je zag er echt fantaschtisch uit! Als ik ooit nog een keer een gala heb, wil ik met jou shoppen
Ik vrees dat ik zoekraak in die jurk. Ik ben maar 1.62quote:
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:20 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Heeft u peroxide-blond haar met 5cm uitgroei? ja/nee
Heeft u een felroze nep-bondjas? ja/nee
Draagt u een gouden ketting met uw naam erop? ja/nee
Praat u als een bouwvakker met astma? ja/nee
Indien u een van deze vragen met 'ja' heeft beantwoord, bent u een risicogeval wat betreft het Ordinaire Amazonegehalte van uw persoonlijkheid.
Die open rode schoentjes! En ze zaten hartstikke fijn en geen koude tenen gehad!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:19 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Mooi haar enzo. Maar welke schoenen had je nou aan?
Ohhhh vetquote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:25 schreef Greys het volgende:
Muis, ik heb het adres waar we McArmy aan moeten schrijven!
Gekregen van de webmaster van zijn site!Ik wilde namelijk nog een foto met handtekening voor je regelen voor in het pakket, maar dat lukte niet meer in die tijd
Dus als je nou een leuke foto maakt van jou met je McArmy-Mouse, dan krijg je het adres, gewoon echt opsturen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |