Ik wieger met je mee.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:03 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik wieger pertinent om mee te doen aan de laarzen-over-de-broek-idioterie.
Wat zij zegt...quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:17 schreef Chicolate het volgende:
[..]. Wat heb ik gemist? Dit is iets uit de kerstvakantie?
Greys en een lieve lurker hadden een tof initiatief! Om Muis kaartjes of iets leuks of wat te sturen ivm het feit dat ze nu steeds bestraald moet worden enzo! En dat ging via Greysquote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:17 schreef Chicolate het volgende:
[..]. Wat heb ik gemist? Dit is iets uit de kerstvakantie?
[..]
Jeej. Ja gaat ook goed. Eet best wel gezond laatste dagen, ben weer actief bezig en het plofbuikje gaat meteen weg. Ook aan het huiswerken hier, maar heb er niet zoveel zin in, dus ben ik maar eens op Fok gaan kijken.
Het was geweldige timing! Ik was net terug uit Amsterdam!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:19 schreef Greys het volgende:
Muizelientje, ik had al zo gehoopt dat het vandaag bij je aan zou komen, dat je geen briefje van de post zou vinden dat ze tevergeefs aan de deur waren geweest!
Het is je gegund beeb!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:15 schreef Muis006 het volgende:
Wat zijn jullie ongelooflijk lief!
Ik was net 5 minuten thuis uit Amsterdam toen de postbode met een gigantische doos in zijn armen stond. Het kaartje van Maria flloepte eruit dus toen had ik al een vermoeden.. Maar toen ik de brief van Greysie las begon ik keihard te huilen![]()
Ik ben nog steeds bezig met uitpakken (en zit nog steeds te snotteren) maar echt, heel erg super onwijs bedankt! Ik had het echt niet verwacht en alle cadeautjes zijn gewéldig! De tekening van Co en het muisje met het McArmy shirt en het fotoboekje van Vik en de maskers en en.. het is allemaal fantastisch!
Dankjewel
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:20 schreef Muis006 het volgende:
Volgens mij heeft de postbode Maria's kaartje gelezen want hij keek me zo wereldvreemd aan
Tekeningetjes van een cheerlead muis en cheering McArmy!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:21 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
!!!
Oeps![]()
Al moet ik bekennen dat ik me nu heel hard probeer te bedenken wat ik in godesnaam dan voor genants op dat kaartje heb gezet![]()
Nee ik moet zo even naar boven om hem te passen, want als ik dat hier benejje in de woonkamer doe gun ik de buitenspelende kinders een mooie blik op mijn rode over-the-shoulder-boulder-holder!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:21 schreef Greys het volgende:
Muis, past ie?
En heb je op de mouwen gekeken ook?Ja dus!
Nope. Was dat in de kerstvakantie? Want toen was ik er niet, en Chico zo te horen ook niet?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:21 schreef Greys het volgende:
Chico en Mini, ik heb heel veel topics terug zitten rommelen om alle namen te verzamelen van de mensen die hier posten en een uitgebreide PM er over gestuurd. Niet gehad?
Co jouw kaartjequote:
Neequote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:21 schreef Greys het volgende:
Chico en Mini, ik heb heel veel topics terug zitten rommelen om alle namen te verzamelen van de mensen die hier posten en een uitgebreide PM er over gestuurd. Niet gehad?
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:23 schreef Greys het volgende:
Viev, wat zat er in jouw pakje?
En Co, wat zat er in jouwes? Ik wilde overal in gluren maar dat mocht natuurlijk niet!
Ik denk het ja! Maar dan zou je die PM toch wel een keer gehad moeten hebben, wat stom!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:23 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Nope. Was dat in de kerstvakantie? Want toen was ik er niet, en Chico zo te horen ook niet?
Wel een superleuk initiatief van jullie.
Zo eentje die je lekker in je mond kan doen en op kan kwijlen als je slaaptquote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:24 schreef conleche het volgende:
[..]
Een muissie met een streepjes shirtje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |