Wat een sjaak nietquote:Op donderdag 15 januari 2009 22:14 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Man gek er bestaan hier hele neuklijsten!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ijs_beer fan!
quote:Op donderdag 15 januari 2009 22:16 schreef NanKing het volgende:
Nee, niemandAllemaal droogneukerij, volgens TS.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee, niemandEn dat schema is zelfs onvolledig en achterhaaldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Sorry je bent de enige.quote:Op donderdag 15 januari 2009 22:17 schreef agentstarling het volgende:
Ik ging er vanuit dat jullie gewoon uberhaupt niet neuken
Het is FOK!quote:Op donderdag 15 januari 2009 22:17 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wát!? Ik wist wel dat Fok! vreemd ging, maar dit!
Juist wel. Je snapt de cirkel niet denk ik:quote:Op donderdag 15 januari 2009 22:17 schreef agentstarling het volgende:
Zelfprojectie.quote:Op donderdag 15 januari 2009 22:17 schreef agentstarling het volgende:
Behoorlijk moeilijk ja.quote:Op donderdag 15 januari 2009 22:18 schreef Snakey het volgende:
[..]
Het is FOK!
Zal ik het spellen? F-O-K-! FOK!.
Moeilijk he?
Ken je nagaan.quote:Op donderdag 15 januari 2009 22:17 schreef remlof het volgende:
[..]
En dat schema is zelfs onvolledig en achterhaald
Nieuwbouwwijk.quote:Op donderdag 15 januari 2009 22:18 schreef lurf_doctor het volgende:
Waar zijn de bushokjes als je ze nodig hebt
maar dan moet ze wel een foto posten. anders weten we ook niet hoe TS zich voeltquote:
Met een spiegel voor agenstarling gaat staan en schreeuwt:quote:Op donderdag 15 januari 2009 22:17 schreef agentstarling het volgende:
240.000 users - 150.000 klonen. Hou je er 90.000 over. Keuze zatquote:Op donderdag 15 januari 2009 22:20 schreef agentstarling het volgende:
Ik meen het als ik zeg dat ik die lijsten echt opzienbarend vind... OMG dit hele gedoe (Fok) is dus eigenlijk gewoon een soort dekmantel om te naaien...
Goh. Kom je nu pas achter.quote:Op donderdag 15 januari 2009 22:20 schreef agentstarling het volgende:
Ik meen het als ik zeg dat ik die lijsten echt opzienbarend vind... OMG dit hele gedoe (Fok) is dus eigenlijk gewoon een soort dekmantel om te naaien...
Waarvan het grootste deel mannen is, Bio...!quote:Op donderdag 15 januari 2009 22:22 schreef Biogarde het volgende:
[..]
240.000 users - 150.000 klonen. Hou je er 90.000 over. Keuze zat
Maar jij hebt wel geneukt met iemand van fok toch?quote:Op donderdag 15 januari 2009 22:20 schreef Chriz2k het volgende:
FOK! is fuckin' inteelt man, niemand kan IRL iets scoren dus doen ze het maar met medekanslozen.
Ja, maar je weet dat ik IRL ook ominpussy scoor, dus daarin verschil ikquote:Op donderdag 15 januari 2009 22:33 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Maar jij hebt wel geneukt met iemand van fok toch?
Ik wel trouwens.Fail.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 15 januari 2009 22:38 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ja, maar je weet dat ik IRL ook ominpussy scoor, dus daarin verschil ik!
Ik ook.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Piemels dan.
![]()
![]()
Even praten met een kopje koffie derbijquote:Op donderdag 15 januari 2009 22:13 schreef agentstarling het volgende:
Wie heeft er wel eens geneukt met iemand van Fok? zoals de topictitel ook zegt..
Ik in elk geval niet (zelfs nog nooit met iemand gepraat of gechat)! Of misschien weet ik het niet... Maar ik als newbie vraag me gewoon af hoe de dingen zich hier ontwikkelen.
Een poll lukte niet dus vertellen maar!
oh by the way ik heb ook de behoefte niet hoor maar gewoon een soort nieuwsgierigheid en ik dacht misschien komen er nog leuke roddels naar voren..
quote:Op donderdag 15 januari 2009 22:33 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Maar jij hebt wel geneukt met iemand van fok toch?
Ik wel trouwens.Fail.
quote:Op donderdag 15 januari 2009 22:38 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ja, maar je weet dat ik IRL ook ominpussy scoor, dus daarin verschil ik!
Vertel me allesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zullen we elkaar 'toevallig' tegenkomen en vervolgens de liefde bedrijven, dan zijn we tenminste geen nerds.quote:
Nee, niemandJe lijstje klopt niet want sinds wanneer kunnen kloons met kloons neuken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
They all do.quote:
Blijf vooral in jezelf geloven Chris, dan kom je er welquote:Op donderdag 15 januari 2009 22:47 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
They all do.
Als ik had gewild had ik jou ook wel kunnen regelen, maar ik heb er geen zin meer in.
Jij bent dan ook een ware casanova. Ik zou m'n vriend zelfs nog voor je dumpen. Hete nachten met Chriz2kquote:Op donderdag 15 januari 2009 22:47 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
They all do.
Als ik had gewild had ik jou ook wel kunnen regelen, maar ik heb er geen zin meer in.
Ik schuif K_D naar voren als kandidaat..quote:Op donderdag 15 januari 2009 22:49 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Is Dago een aanrader of niet?
Ik weet het, lieverdquote:Op donderdag 15 januari 2009 22:48 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Jij bent dan ook een ware casanova. Ik zou m'n vriend zelfs nog voor je dumpen. Hete nachten met Chriz2k.
Nou goed, met een affaire zou ik best kunnen leven hoorquote:Op donderdag 15 januari 2009 22:51 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ik weet het, lieverd!
Daarom doe ik ook niks met je, ik gun je een vruchtbare relatie. Met mij zou het slechts uitdraaien op een stomende affaire die uiteindelijk beëindigd zou worden door mijn onstilbare honger naar tienermeisjes.
Geen idee, hoezo?quote:Op donderdag 15 januari 2009 22:49 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Is Dago een aanrader of niet?
Eigenlijk zou ik dit niet moeten accepteren, maar ik kan ermee levenquote:Op donderdag 15 januari 2009 22:54 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nou goed, met een affaire zou ik best kunnen leven hoor. Ik weet dat jouw hormonen momenteel nog overuren draaien, dus hou ik je gewoon als part-time speeltje
.
Zo kan het Fok! lijstje weer worden uitgebreidtquote:Op donderdag 15 januari 2009 22:56 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Eigenlijk zou ik dit niet moeten accepteren, maar ik kan ermee leven!
Meest realistische post in dit hele topicquote:Op donderdag 15 januari 2009 22:17 schreef agentstarling het volgende:
quote:Op donderdag 15 januari 2009 22:17 schreef remlof het volgende:
[..]
En dat schema is zelfs onvolledig en achterhaald
Ohja...quote:Op donderdag 15 januari 2009 22:59 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Zo kan het Fok! lijstje weer worden uitgebreidt!
Even off topic: Hoe heten die 2 chicks ook alweer die zo'n hit waren op youtube door liedjes na te zingen?
Zo'n playboy als jij? Onvoorstelbaar.quote:
Ik vind jou wel paalbaar, stiekem.quote:Op donderdag 15 januari 2009 23:02 schreef jogy het volgende:
Zet een bende mensen digitaal bij elkaar en ze vinden wel manieren om uit hun huis te kruipen om te neuken. Fact of life.
quote:Op donderdag 15 januari 2009 23:02 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ohja...
Heette er eentje niet Peer ofzo?
Nooitquote:
Er posten hier stiekem best mooie vrouwen. Tja, die kun je weigeren onder het mom van 'het zou kansloos zijn om met een FOK!er te neuken", maar je zou 'r ook gewoon tóch kunnen neuken, natuurlijk.quote:Op donderdag 15 januari 2009 23:03 schreef agentstarling het volgende:
jeutje het lijkt er echt op dat ze een wekelijke story zouden kunnen uitgeven over alle users...
no way dat ik daar ooit in zou komen overigens..
maar misschien een leuke vraag wie nou zon beetje de grootste forumsletplayerhoer is?
Moet je eerst mijn tarrels eruit halen, met je mond. Niet eruit bijten maar gewoon eerst week likken en ze er dan tussenuit zuigen.quote:Op donderdag 15 januari 2009 23:03 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ik vind jou wel paalbaar, stiekem.
Geile neukauto met Jogy en Chriz2kquote:Op donderdag 15 januari 2009 23:07 schreef jogy het volgende:
[..]
Moet je eerst mijn tarrels eruit halen, met je mond. Niet eruit bijten maar gewoon eerst week likken en ze er dan tussenuit zuigen.
Verkeerde interpretatiequote:Op donderdag 15 januari 2009 23:03 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Jaloers zijn omdat iemand op internet met een dame converseert.
Hihi, ja best goed idee.quote:Op donderdag 15 januari 2009 22:40 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Zullen we elkaar 'toevallig' tegenkomen en vervolgens de liefde bedrijven, dan zijn we tenminste geen nerds.
quote:Op donderdag 15 januari 2009 23:02 schreef jogy het volgende:
Zet een bende mensen digitaal bij elkaar en ze vinden wel manieren om uit hun huis te kruipen om te neuken. Fact of life.
Dit schiet me toch eventjes in het verkeerde keelgat hoor.quote:Op donderdag 15 januari 2009 23:11 schreef agentstarling het volgende:
[..]
aawwwh schattig nerdliefde
ja hey je moet het ook niet voor je willen zien...quote:Op donderdag 15 januari 2009 23:12 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Dit schiet me toch eventjes in het verkeerde keelgat hoor.
Zit ik toch nog stiekem te gniffelen.quote:Op donderdag 15 januari 2009 23:07 schreef Stofje het volgende:
Zal ik je bellen in de D, allure?
Ik denk dat het het beste is als jij eventjes weggaat en morgen terugkomt om je excuses aan te bieden.quote:Op donderdag 15 januari 2009 23:13 schreef agentstarling het volgende:
[..]
ja hey je moet het ook niet voor je willen zien...
okquote:Op donderdag 15 januari 2009 23:13 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ik denk dat het het beste is als jij eventjes weggaat en morgen terugkomt om je excuses aan te bieden.
Ze kan je toch ook gewoon bellen en dan gelijk vragen: "Neuken?"quote:Op donderdag 15 januari 2009 23:13 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ik denk dat het het beste is als jij eventjes weggaat en morgen terugkomt om je excuses aan te bieden.
Drama. M'n inspiratie heb ik echt laten liggen in 2006. Maar seksueel ben ik in bloedvorm, dus we moeten spoedig eens neuken.quote:Op donderdag 15 januari 2009 23:13 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Zit ik toch nog stiekem te gniffelen.
Ik helemaal blij enzo. Kijk ik naar de PI.quote:
Nogal riskant om toezeggingen te doen gezien het uiterlijk van een gemiddelde FOK!ster.quote:Op donderdag 15 januari 2009 23:15 schreef Troubled_Soul het volgende:
[..]
Ze kan je toch ook gewoon bellen en dan gelijk vragen: "Neuken?"
Ik knipoog verleidelijk jaquote:Op donderdag 15 januari 2009 23:16 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik helemaal blij enzo. Kijk ik naar de PI.
Ik check m'n agenda even!quote:Op donderdag 15 januari 2009 23:15 schreef Stofje het volgende:
[..]
Drama. M'n inspiratie heb ik echt laten liggen in 2006. Maar seksueel ben ik in bloedvorm, dus we moeten spoedig eens neuken.
Die heb ik gemist. Naja, gemist, niet gezien dusquote:Op donderdag 15 januari 2009 23:07 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Geile neukauto met Jogy en Chriz2k
Das waar, zometeen blijkt ze in de veertig te zijn en 100 kilo te wegen, heb jij weerquote:Op donderdag 15 januari 2009 23:16 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Nogal riskant om toezeggingen te doen gezien het uiterlijk van een gemiddelde FOK!ster.
Moet ik me nu beledigd voelen?quote:Op donderdag 15 januari 2009 23:16 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Nogal riskant om toezeggingen te doen gezien het uiterlijk van een gemiddelde FOK!ster.
quote:Op donderdag 15 januari 2009 23:17 schreef jogy het volgende:
[..]
Die heb ik gemist. Naja, gemist, niet gezien dus.
.
Hoe zit het eigenlijk met jouquote:Op donderdag 15 januari 2009 23:18 schreef Troubled_Soul het volgende:
[..]
Das waar, zometeen blijkt ze in de veertig te zijn en 100 kilo te wegen, heb jij weer
Neuh, jij bent wel een stoeipoes.quote:Op donderdag 15 januari 2009 23:18 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Moet ik me nu beledigd voelen?
In ieder geval niet bevredigdquote:Op donderdag 15 januari 2009 23:18 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Je moet jezelf niet zien als een gemiddelde fokster!! Wij klb fok!sters zijn uniek.quote:Op donderdag 15 januari 2009 23:18 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
"speciaal"quote:Op donderdag 15 januari 2009 23:20 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Je moet jezelf niet zien als een gemiddelde fokster!! Wij klb fok!sters zijn uniek.
Dat zeker niet neequote:
Goed puntquote:Op donderdag 15 januari 2009 23:20 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Je moet jezelf niet zien als een gemiddelde fokster!! Wij klb fok!sters zijn uniek.
Mijn oog is heel actief jaquote:Op donderdag 15 januari 2009 23:17 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ook een manier om je luie oog te maskeren
ah, romantiekquote:
Spannendquote:Op donderdag 15 januari 2009 23:22 schreef Troubled_Soul het volgende:
[..]
Ik had je moeder kunnen wezen
HOU EENS OP MET DAT GENEUKPRAAT EN OPEN EEN ZINNIG TAPASTOPIC JAquote:
Mysterieusquote:
Heb je MissyMirjam wel eens gezien?quote:Op donderdag 15 januari 2009 23:24 schreef Maisnon het volgende:
dat schema kan toch niet kloppen Sunchaser staat erin
Dan is die user zo te vinden, wie is er hier kwart mannelijkquote:Op donderdag 15 januari 2009 23:25 schreef boem-dikkie het volgende:
Driekwart vrouwelijk, mooi en slank FOK! is op mijn piemel geweest.
Pics van MissyMirjamquote:Op donderdag 15 januari 2009 23:25 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Mysterieus.
Ik hou je in de gaten, jongedame.
[..]
Heb je MissyMirjam wel eens gezien?
Nee, niemandDit meen je nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Je bedoeld welke vrouw er bier lust?quote:Op donderdag 15 januari 2009 23:26 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Dan is die user zo te vinden, wie is er hier kwart mannelijk
Discriminatie!quote:Op donderdag 15 januari 2009 23:25 schreef boem-dikkie het volgende:
Erg scherp voor zo'n schaapachtige blikquote:Op donderdag 15 januari 2009 23:26 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Dan is die user zo te vinden, wie is er hier kwart mannelijk
Foto's uitprinten en op je penis plakken telt niet hoor.quote:Op donderdag 15 januari 2009 23:25 schreef boem-dikkie het volgende:
Kut.quote:Op donderdag 15 januari 2009 23:28 schreef jogy het volgende:
[..]
Foto's uitprinten en op je penis plakken telt niet hoor.
Nee, bij welke er iets mis is gegaan bij de geboorte.quote:Op donderdag 15 januari 2009 23:27 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Je bedoeld welke vrouw er bier lust?
wut? Gewoon langsgaan, broek laten zakken neuken en weer afscheid nemen toch? Of moet er ook gepraat wordenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PS. een van die twee rare meisjes heette pomme, die andere ben ik vergeten.A "Nederlands restaurant" is a 'contradictio in terminus'.
If it don't matter to you, it don't matter to me
quote:Op donderdag 15 januari 2009 23:26 schreef Stofje het volgende:
[..]
De meest begeerde man van FOK! biedt zich aan en jij weigert koelbloedig?
Geil.
quote:
Als ik alle vrouwen hier op FOK! moest opnoemen waar iets bij mis is gegaan bij de geboorte zijn we 6 pagina's verder.quote:Op donderdag 15 januari 2009 23:29 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee, bij welke er iets mis is gegaan bij de geboorte.
Dat zeg ik, romantiekquote:Op donderdag 15 januari 2009 23:29 schreef jogy het volgende:
[..]
wut? Gewoon langsgaan, broek laten zakken neuken en weer afscheid nemen toch? Of moet er ook gepraat worden.
Ik had z'n moeder kunnen zijn, als ik naar m kijk is het al strafbaarquote:Op donderdag 15 januari 2009 23:26 schreef Stofje het volgende:
[..]
De meest begeerde man van FOK! biedt zich aan en jij weigert koelbloedig?
Geil.
Met dat pittige kapseltjequote:
MILFquote:Op donderdag 15 januari 2009 23:31 schreef Troubled_Soul het volgende:
[..]
Ik had z'n moeder kunnen zijn, als ik naar m kijk is het al strafbaar![]()
* Troubled_Soul vraagt zich af of ze z'n posts wel ongestraft mag lezen![]()
Ik wil je wel straffen hoorquote:Op donderdag 15 januari 2009 23:31 schreef Troubled_Soul het volgende:
[..]
Ik brak mn sleutelbeen bij mn geboorte omdat ik te dik was. Dus daar heb je nummer één al.quote:Op donderdag 15 januari 2009 23:30 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Als ik alle vrouwen hier op FOK! moest opnoemen waar iets bij mis is gegaan bij de geboorte zijn we 6 pagina's verder.
Fuck, werkt dat zo. Ik open gewoon altijd topics in GC over een geheime tapasmeet en dan hoop ik dat er iets van komt. Niet dat dat ooit gewerkt heeft, maar ik blijf het proberen.quote:
En rood hè! En kort!quote:Op donderdag 15 januari 2009 23:32 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Met dat pittige kapseltje?
Gewoon inzetten als fuckbuddy. Jij bent de oude fiets, hij is jouw nieuwe fietsbel. Da's de mode, volgens Margriet.quote:Op donderdag 15 januari 2009 23:31 schreef Troubled_Soul het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 15 januari 2009 23:30 schreef beertenderrr het volgende:
Ik heb nog sperma over voor de liefhebber
KellySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PS. een van die twee rare meisjes heette pomme, die andere ben ik vergeten.Losing it
Oké het is best erg.quote:Op donderdag 15 januari 2009 23:33 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
En rood hè! En kort!
Maar vooral pittig, ja.
Veel knoflook en een hoop fokkers, da's niet echt romantisch Uquote:Op donderdag 15 januari 2009 23:33 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Fuck, werkt dat zo. Ik open gewoon altijd topics in GC over een geheime tapasmeet en dan hoop ik dat er iets van komt. Niet dat dat ooit gewerkt heeft, maar ik blijf het proberen.
Godkolere, ik krijg hier onderbuikgevoelens van.quote:
Ach ja, ik was net weer aan een verse toe, ik zal er eens over nadenkenquote:Op donderdag 15 januari 2009 23:34 schreef Stofje het volgende:
[..]
Gewoon inzetten als fuckbuddy. Jij bent de oude fiets, hij is jouw nieuwe fietsbel. Da's de mode, volgens Margriet.
Jij leest de Margriet? Of is dat gratis advies van je moeder?quote:Op donderdag 15 januari 2009 23:34 schreef Stofje het volgende:
[..]
Gewoon inzetten als fuckbuddy. Jij bent de oude fiets, hij is jouw nieuwe fietsbel. Da's de mode, volgens Margriet.
Veel knoflook.quote:Op donderdag 15 januari 2009 23:34 schreef Ripley het volgende:
[..]
Veel knoflook en een hoop fokkers, da's niet echt romantisch U
Ik ben abonnee, oude vrouwen blijven me boeien.quote:Op donderdag 15 januari 2009 23:34 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Jij leest de Margriet? Of is dat gratis advies van je moeder?
Dat is geen aphrodisiac?quote:Op donderdag 15 januari 2009 23:34 schreef Ripley het volgende:
Veel knoflook en een hoop fokkers, da's niet echt romantisch U
Niiiiice.quote:Op donderdag 15 januari 2009 23:36 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ik ben abonnee, oude vrouwen blijven me boeien.
Je hoort het Chrisquote:Op donderdag 15 januari 2009 23:34 schreef Troubled_Soul het volgende:
[..]
Ach ja, ik was net weer aan een verse toe, ik zal er eens over nadenken
quote:Op donderdag 15 januari 2009 23:34 schreef Troubled_Soul het volgende:
[..]
Ach ja, ik was net weer aan een verse toe, ik zal er eens over nadenken
En je moet voorouders hebben uit ethiopië.quote:Op donderdag 15 januari 2009 23:33 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Fuck, werkt dat zo. Ik open gewoon altijd topics in GC over een geheime tapasmeet en dan hoop ik dat er iets van komt. Niet dat dat ooit gewerkt heeft, maar ik blijf het proberen.
Scharminkelsquote:Op donderdag 15 januari 2009 23:39 schreef jogy het volgende:
[..]
En je moet voorouders hebben uit ethiopië.
Ik heb wel een lid ín Tina, telt dat ook?quote:Op donderdag 15 januari 2009 23:37 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Niiiiice.
En Chriz2k, lid van de Tina?
Dude. Dat moet je niet zeggen nu er een MILF je kant op komt.quote:Op donderdag 15 januari 2009 23:41 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ik heb wel een lid ín Tina, telt dat ook?
Wanneer is je verjaardag ookalweer?quote:
Volgende week vrijdagquote:Op donderdag 15 januari 2009 23:43 schreef jogy het volgende:
[..]
Wanneer is je verjaardag ookalweer?
Tuurlijk wel. Die MILF wil neuken omdat ze zich jonger wil voelen. Altijd over 'jonge onderwerpen' praten met die gerimpelde lijken.quote:Op donderdag 15 januari 2009 23:43 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Dude. Dat moet je niet zeggen nu er een MILF je kant op komt.
Op MILF-gebied kan ik nog zoveel van je leren.quote:Op donderdag 15 januari 2009 23:44 schreef Stofje het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Die MILF wil neuken omdat ze zich jonger wil voelen. Altijd over 'jonge onderwerpen' praten met die gerimpelde lijken.
quote:Op donderdag 15 januari 2009 23:44 schreef Stofje het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Die MILF wil neuken omdat ze zich jonger wil voelen. Altijd over 'jonge onderwerpen' praten met die gerimpelde lijken.
Dat is waarschijnlijk de reden dat je nooit met een FOK!er zal neuken.quote:Op donderdag 15 januari 2009 23:50 schreef VaderJacob het volgende:
Nog niet, maar ben niet kieskeurig
Ik ben vorige week ook met een tienermeisje 'bezig geweest'. In 3 dagen 93 sms'jesquote:Op donderdag 15 januari 2009 23:51 schreef Chriz2k het volgende:
GODVERDOMME.
Ik ben tienermeisjesmoe, die wijven zijn echt achterlijk.
quote:Op donderdag 15 januari 2009 23:52 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ik ben vorige week ook met een tienermeisje 'bezig geweest'. In 3 dagen 93 sms'jes. Dramatisch, nooit meer!
It's the MILF weed. You know what the MILF weed is, right nigga?quote:Op donderdag 15 januari 2009 23:45 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Op MILF-gebied kan ik nog zoveel van je leren.
quote:Op donderdag 15 januari 2009 23:52 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ik ben vorige week ook met een tienermeisje 'bezig geweest'. In 3 dagen 93 sms'jes. Dramatisch, nooit meer!
Chrisquote:Op donderdag 15 januari 2009 23:53 schreef Chriz2k het volgende:
[..].
Zo overdreven is het bij mij nog net niet, maar het zijn er wel drie tegelijk. Nu zeikt er weer eentje via SMS of ik iets ''romantisch (sexy)'' wil vertellen!
* Chriz2k gooit je op bed, scheurt de kleren van je lijf en beroert vol passie je clitoris met zijn tong.quote:Op donderdag 15 januari 2009 23:55 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Chrisvertel me eens iets geils?
Kusje op je linker schaamlip.quote:Op donderdag 15 januari 2009 23:55 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Chrisvertel me eens iets geils?
* Breathtaking gaat er bijna van kreunen.quote:Op donderdag 15 januari 2009 23:56 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
* Chriz2k gooit je op bed, scheurt de kleren van je lijf en beroert vol passie je clitoris met zijn tong.
Op papier niet, in het echt zéker wel!quote:Op donderdag 15 januari 2009 23:59 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Natuurlijk is dit ook bijzonder romantisch.
Das wel een hele foute zin eigenlijkquote:Op donderdag 15 januari 2009 23:51 schreef Stofje het volgende:
[..]
Dat is waarschijnlijk de reden dat je nooit met een FOK!er zal neuken.
Dat is het probleem ja, als ik er slecht in was zouden ze er maar één keer om vragen en dan nooit weer.quote:Op donderdag 15 januari 2009 23:59 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
* Breathtaking gaat er bijna van kreunen.
Je kunt wel merken dat je hier beoefend in bent
En ze is niet de enigequote:Op vrijdag 16 januari 2009 00:00 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Dat is het probleem ja, als ik er slecht in was zouden ze er maar één keer om vragen en dan nooit weer.
Nu zit ze zichzelf waarschijnlijk keihard te vingeren terwijl ik hier zit.
Shit, je hebt me door.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 00:00 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Dat is het probleem ja, als ik er slecht in was zouden ze er maar één keer om vragen en dan nooit weer.
Nu zit ze zichzelf waarschijnlijk keihard te vingeren terwijl ik hier zit.
Flauwquote:Op vrijdag 16 januari 2009 00:02 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Het is dat ik beter weet, anders zou ik nu een kloppende erectie hebben gehad.
Rawrquote:Op vrijdag 16 januari 2009 00:04 schreef Chriz2k het volgende:
Het is wel een kinky sletje trouwens!
Ze smst terug: ''*likt over je borst, zet m'n nagels in je schouder en trekt ze over je rug naar beneden terwijl ik je heftig zoen*''![]()
Hamvraag: bedoelde je met ''bezig geweest'' seks?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 00:06 schreef Stofje het volgende:
. Als ik alle woorden zou kunnen gebruiken uit die 93 sms'jes, kon ik nóg geen fatsoenlijke seks-sms samenstellen. "Waar ben je?" "Wat ben je aan het doen?" "Wat ga je vanavond doen?" "Vind je me leuk?" Nee, gaat me niet lukken.
maar hoe oud was ze dan dat ze dat allemaal wil weten? onder de legalewipgrens?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 00:06 schreef Stofje het volgende:. Als ik alle woorden zou kunnen gebruiken uit die 93 sms'jes, kon ik nóg geen fatsoenlijke seks-sms samenstellen. "Waar ben je?" "Wat ben je aan het doen?" "Wat ga je vanavond doen?" "Vind je me leuk?" Nee, gaat me niet lukken.
Dan doe je iets verkeerd. Reacties van jouw kant zouden kunnen zijn:quote:Op vrijdag 16 januari 2009 00:06 schreef Stofje het volgende:
. Als ik alle woorden zou kunnen gebruiken uit die 93 sms'jes, kon ik nóg geen fatsoenlijke seks-sms samenstellen. "Waar ben je?" "Wat ben je aan het doen?" "Wat ga je vanavond doen?" "Vind je me leuk?" Nee, gaat me niet lukken.
Haha, inderdaad.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 00:10 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dan doe je iets verkeerd. Reacties van jouw kant zouden kunnen zijn:
Waar ben je? 'In bed' waarop zij zegt 'Ooh hihi wat ben je aan het doen?' en dan zeg jij 'Ik denk aan jou en de rest mag je zelf invullen..'
Wat ben je aan het doen? 'Wat zou je willen dat ik aan het doen was?'
Wat ga je vanavond doen? 'Ik hoopte op een mooie avond met jou..'
Vind je me leuk? 'Ja, en vooral zonder kleren!'
Vallen ze gegarandeerd voor!
Zelfs ík weet dat.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 00:11 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Haha, inderdaad.
Je kunt in ieder geval proberen wat geilheid uit te lokken, anders wordt het helemaal niks.
Ik werd al hitsig toen je 13 was en je wordt beter en beter.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 00:11 schreef Chriz2k het volgende:
Ik moet erotische literatuur gaan schrijven, ik word hitsig van mezelf.
Dan zit je vast in de Friend-zone. Ril....quote:Op vrijdag 16 januari 2009 00:11 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Haha, inderdaad.
Je kunt in ieder geval proberen wat geilheid uit te lokken, anders wordt het helemaal niks.
Geef nou maar toe dat je gewoon vriendelijk hebt gereageerd op álle 93 berichtenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 00:12 schreef Stofje het volgende:
Puike tips, maar het kreng haalde het bloed onder m'n nagels vandaan en dient pijn te lijden.
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 00:12 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ik werd al hitsig toen je 13 was en je wordt beter en beter.
- één keer subtielquote:Op vrijdag 16 januari 2009 00:19 schreef Chriz2k het volgende:
*doet je BH los, zoent zeer subtiel vanaf je nek tot net boven je broek en gaat vervolgens weer terug, subtiel langs je tepel strijkend met m'n tong*
Hoe vinden jullie hem![]()
Shitquote:Op vrijdag 16 januari 2009 00:22 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
- één keer subtielhet moet ook niet té subtiel zijn
!
Als hij het minder subtiel doet, wordt ze dadelijk wakker...quote:Op vrijdag 16 januari 2009 00:22 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
- één keer subtielhet moet ook niet té subtiel zijn
!
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 00:26 schreef NJ het volgende:
[..]
Als hij het minder subtiel doet, wordt ze dadelijk wakker...
Sensueel kreunen.. Hmm, niet krijsenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 00:24 schreef Chriz2k het volgende:
Hey Breathtaking.
Wat is ''sensueel kreunen''?
Hahahaquote:Op vrijdag 16 januari 2009 00:26 schreef NJ het volgende:
[..]
Als hij het minder subtiel doet, wordt ze dadelijk wakker...
De tegenhanger van kreunen als je een been gebroken hebt, vermoedelijk.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 00:24 schreef Chriz2k het volgende:
Hey Breathtaking.
Wat is ''sensueel kreunen''?
Hé verrek, ik heb een eigen kleurtjequote:
Ja joh, praktisch dat hele ding is ontstaan door jou.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 00:29 schreef kastanova het volgende:
[..]
Hé verrek, ik heb een eigen kleurtje.
En de lijst is niet compleet zie ik nu...
Ben je een pot?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 00:31 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja joh, praktisch dat hele ding is ontstaan door jou.
Waarom sta je dan niet in m'n lijst?quote:
Vind je mn fotoboek soms niet mooiquote:Op vrijdag 16 januari 2009 00:37 schreef kastanova het volgende:
[..]
Waarom sta je dan niet in m'n lijst?.
Naja, vooruit, die vraag was eigenlijk n.a.v. je fotoboek
Vul eens aan danquote:Op vrijdag 16 januari 2009 00:29 schreef kastanova het volgende:
[..]
Hé verrek, ik heb een eigen kleurtje.
En m'n lijst is niet compleet zie ik...
Zal hier anders wel een foto van jou postenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 00:39 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Vind je mn fotoboek soms niet mooi?
En geen idee!
En dan wat?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 00:40 schreef Juup© het volgende:
[..]
Zal hier anders wel een foto van jou posten
En dan wat?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 00:42 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dan staat die hier, want in jouw fotoboek staat er geen
Één ervan is notabene bij jou toch wel bekend lijkt mequote:
Wie weetquote:Op vrijdag 16 januari 2009 00:46 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze daar zoveel interesse in hebben.
Nevermind Juup, waarschijnlijk een kloon van een lelijke oldbie die ooit wél een foto heeft gepost; vandaar de kloonquote:
Ooh neeee, je hebt me doorquote:Op vrijdag 16 januari 2009 00:47 schreef kastanova het volgende:
[..]
Nevermind Juup, waarschijnlijk een kloon van een lelijke oldbie die ooit wél een foto heeft gepost; vandaar de kloon.
Ja hebben we. Dus nu niet meer er omheen miepen en blijven hengelen, maar gewoon posten.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 00:46 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze daar zoveel interesse in hebben.
Goh nou laat Juup dan maar even lekker zoeken naar iets toonbaars!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 00:48 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ja hebben we. Dus nu niet meer er omheen miepen en blijven hengelen, maar gewoon posten.
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 00:48 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ja hebben we. Dus nu niet meer er omheen miepen en blijven hengelen, maar gewoon posten.
quote:Op woensdag 14 januari 2009 08:45 schreef BrandX het volgende:
Meest aandachtsgeile user:Breathtaking
*sigh*quote:Ja hebben we. Dus nu niet meer er omheen miepen en blijven hengelen, maar gewoon posten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoef ik niet voor te zoeken, staat opgeslagen in Photobucketquote:Op vrijdag 16 januari 2009 00:49 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Goh nou laat Juup dan maar even lekker zoeken naar iets toonbaars!
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 00:53 schreef Breathtaking het volgende:
Okay, om te zorgen dat ik die award weer win dit jaar en om te zorgen dat Juup niet met iets lomps op de proppen komt:Oke dan:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dus nu heb jij kraaienpootjes enzo?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 00:54 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Haha ja maar dat is oneerlijk, daar ben ik een jaar of veertien
Nee johquote:Op vrijdag 16 januari 2009 00:55 schreef Ripley het volgende:
Zitten er nou pornostickers op dat ding achter ja?
Jaquote:
Die gitaarfoto is toch ook al drie jaar oud ofzo?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 00:54 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Welk haar?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 00:56 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee johdat was inspiratie voor hoe mn haar moest worden.
Klopt. Maar die blijf ik mooi vinden en daar heb ik tenminste fatsoenlijk haar.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 00:57 schreef IQM het volgende:
[..]
Die gitaarfoto is toch ook al drie jaar oud ofzo?
Jammer, als ik je toen gekend had, had ik je gedaan.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 @ 00:54 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik vind ze geen van tweeën lelijk hoor.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 00:58 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Klopt. Maar die blijf ik mooi vinden en daar heb ik tenminste fatsoenlijk haar.
Tsja, als je zelf mag kiezen...quote:Op vrijdag 16 januari 2009 00:58 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ik vond die van haarzelf leuker.
Zie je nou wel Juup, jij veroorzaakt weer teleurstellingen hierquote:Op vrijdag 16 januari 2009 00:58 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ik vond die van haarzelf leuker.
Dan zijn beide foto's dus even eerlijk en even veertien jaar.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 00:58 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Klopt. Maar die blijf ik mooi vinden en daar heb ik tenminste fatsoenlijk haar.
Oké, as you wish. Daarna ben ik gewoon alleen nog maar afgetakeldquote:Op vrijdag 16 januari 2009 01:00 schreef IQM het volgende:
[..]
Dan zijn beide foto's dus even eerlijk en even veertien jaar.
Laat ons daar eens over oordelen dan, en plaats een recente fotoquote:Op vrijdag 16 januari 2009 01:01 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Oké, as you wish. Daarna ben ik gewoon alleen nog maar afgetakeld
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 01:07 schreef Juup© het volgende:
[..]
Laat ons daar eens over oordelen dan, en plaats een recente foto
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 01:11 schreef Breathtaking het volgende:
[..]Vanwaar de PI? Je vindt dit helemaal niet erg om te doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
In dit geval wel. Want Juup slaat ze snel op in zijn photobucket en dan kom ik in dit soort situaties altijd bedrogen uit.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 01:12 schreef IQM het volgende:
[..]
Vanwaar de PI? Je vindt dit helemaal niet erg om te doen.
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 01:11 schreef Breathtaking het volgende:
[..]Dat ziet er op het eerste gezicht een stuk volwassener uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat weet je dus, en toch heb je het gedaan. Blijkbaar is het dus niet zo erg. Precies wat ik zei.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 01:14 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
In dit geval wel. Want Juup slaat ze snel op in zijn photobucket en dan kom ik in dit soort situaties altijd bedrogen uit.
Ik heb niets om me voor te schamen.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 01:16 schreef IQM het volgende:
[..]
Dat weet je dus, en toch heb je het gedaan. Blijkbaar is het dus niet zo erg. Precies wat ik zei.
Mag ik die ene charmante foto van net posten dan?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 01:17 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik heb niets om me voor te schamen.
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 01:18 schreef IQM het volgende:
[..]
Mag ik die ene charmante foto van net posten dan?
Nee, want die komt van mn hyves en daar sta ik niet alleen op dus dat wil ik niet op Fok hebben.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 01:18 schreef IQM het volgende:
[..]
Mag ik die ene charmante foto van net posten dan?
Dat opent perspectievenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 01:17 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik heb niets om me voor te schamen.
Hij staat niet op jouw hyves.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 01:19 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee, want die komt van mn hyves en daar sta ik niet alleen op dus dat wil ik niet op Fok hebben.
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 01:19 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee, want die komt van mn hyves en daar sta ik niet alleen op dus dat wil ik niet op Fok hebben.
'Eenzijde berichtgeving', kom op zeg IQMquote:Op vrijdag 16 januari 2009 01:20 schreef IQM het volgende:
[..]
Hij staat niet op jouw hyves.
Maar nee, eenzijdige berichtgeving is in sommige gevallen ook beter.
MIJ maakt het ook niet uit. Ik vind het namelijk wel een leuke foto.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 01:21 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
'Eenzijde berichtgeving', kom op zeg IQMik heb hier ook vaak genoeg oncharmante foto's van mezelf gepost. Het is niet zo dat ik mijn foto's zo photoshop dat ik opeens knap ben oid dus jij weet ook wel dat dit onzin is.
Nou joh, post het en find outquote:Op vrijdag 16 januari 2009 01:22 schreef IQM het volgende:
[..]
MIJ maakt het ook niet uit. Ik vind het namelijk wel een leuke foto.Maar zo ben ik. Ik weet niet of de rest het daar mee eens zal zijn.
Waarom zou ik het posten? Jij wil het toch niet?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 01:26 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nou joh, post het en find outmaar kijk niet raar op als ik een mod of admin in ga lichten over het feit dat jij foto's van mij post die niet van Fok! komen en waarvan ik nadrukkelijk heb gezegd dat ik ze niet gepost wilde hebben.
Als jij flauw gaat doen moet ik me blijkbaar maar verlagen naar dat niveau
Omdat je blijkbaar graag wil dat ze hier ook allemaal weten hoe ik er uit zie als ik niet op mijn mooist ben?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 01:27 schreef IQM het volgende:
[..]
Waarom zou ik het posten? Jij wil het toch niet?
Dat lijkt mij sterk. Jij ziet er altijd wel leuk uit denk ik. En NEE dit zeg ik niet om te slijmen want hoef ik niet te doen.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 01:29 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Omdat je blijkbaar graag wil dat ze hier ook allemaal weten hoe ik er uit zie als ik niet op mijn mooist ben?
Nee, hoor. Anders had ik 'm wél gepost.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 01:29 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Omdat je blijkbaar graag wil dat ze hier ook allemaal weten hoe ik er uit zie als ik niet op mijn mooist ben?
Dankje.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 01:31 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dat lijkt mij sterk. Jij ziet er altijd wel leuk uit denk ik. En NEE dit zeg ik niet om te slijmen want hoef ik niet te doen.
Waarom niet? Ik kom er voor uit.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 01:31 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dat lijkt mij sterk. Jij ziet er altijd wel leuk uit denk ik. En NEE dit zeg ik niet om te slijmen want hoef ik niet te doen.
Jij ziet er altijd mooi uit.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 01:29 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik waardeer je geslijm.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 02:07 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Jij ziet er altijd mooi uit.. En JA dit zeg ik om te slijmen.
Inteelt is nog altijd wat andersquote:Op vrijdag 16 januari 2009 02:12 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Wie niet tegenwoordig helijkt wel 1 grote inteeltbende
Doet me goed dat te horen.quote:
We zijn toch 1 grote familie samenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 02:15 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Inteelt is nog altijd wat anders
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |