* Breathtaking gaat er bijna van kreunen.quote:Op donderdag 15 januari 2009 23:56 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
* Chriz2k gooit je op bed, scheurt de kleren van je lijf en beroert vol passie je clitoris met zijn tong.
Op papier niet, in het echt zéker wel!quote:Op donderdag 15 januari 2009 23:59 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Natuurlijk is dit ook bijzonder romantisch.
Das wel een hele foute zin eigenlijkquote:Op donderdag 15 januari 2009 23:51 schreef Stofje het volgende:
[..]
Dat is waarschijnlijk de reden dat je nooit met een FOK!er zal neuken.
Dat is het probleem ja, als ik er slecht in was zouden ze er maar één keer om vragen en dan nooit weer.quote:Op donderdag 15 januari 2009 23:59 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
* Breathtaking gaat er bijna van kreunen.
Je kunt wel merken dat je hier beoefend in bent
En ze is niet de enigequote:Op vrijdag 16 januari 2009 00:00 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Dat is het probleem ja, als ik er slecht in was zouden ze er maar één keer om vragen en dan nooit weer.
Nu zit ze zichzelf waarschijnlijk keihard te vingeren terwijl ik hier zit.
Shit, je hebt me door.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 00:00 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Dat is het probleem ja, als ik er slecht in was zouden ze er maar één keer om vragen en dan nooit weer.
Nu zit ze zichzelf waarschijnlijk keihard te vingeren terwijl ik hier zit.
Flauwquote:Op vrijdag 16 januari 2009 00:02 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Het is dat ik beter weet, anders zou ik nu een kloppende erectie hebben gehad.
Rawrquote:Op vrijdag 16 januari 2009 00:04 schreef Chriz2k het volgende:
Het is wel een kinky sletje trouwens!
Ze smst terug: ''*likt over je borst, zet m'n nagels in je schouder en trekt ze over je rug naar beneden terwijl ik je heftig zoen*''![]()
Hamvraag: bedoelde je met ''bezig geweest'' seks?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 00:06 schreef Stofje het volgende:
. Als ik alle woorden zou kunnen gebruiken uit die 93 sms'jes, kon ik nóg geen fatsoenlijke seks-sms samenstellen. "Waar ben je?" "Wat ben je aan het doen?" "Wat ga je vanavond doen?" "Vind je me leuk?" Nee, gaat me niet lukken.
maar hoe oud was ze dan dat ze dat allemaal wil weten? onder de legalewipgrens?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 00:06 schreef Stofje het volgende:. Als ik alle woorden zou kunnen gebruiken uit die 93 sms'jes, kon ik nóg geen fatsoenlijke seks-sms samenstellen. "Waar ben je?" "Wat ben je aan het doen?" "Wat ga je vanavond doen?" "Vind je me leuk?" Nee, gaat me niet lukken.
Dan doe je iets verkeerd. Reacties van jouw kant zouden kunnen zijn:quote:Op vrijdag 16 januari 2009 00:06 schreef Stofje het volgende:
. Als ik alle woorden zou kunnen gebruiken uit die 93 sms'jes, kon ik nóg geen fatsoenlijke seks-sms samenstellen. "Waar ben je?" "Wat ben je aan het doen?" "Wat ga je vanavond doen?" "Vind je me leuk?" Nee, gaat me niet lukken.
Haha, inderdaad.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 00:10 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dan doe je iets verkeerd. Reacties van jouw kant zouden kunnen zijn:
Waar ben je? 'In bed' waarop zij zegt 'Ooh hihi wat ben je aan het doen?' en dan zeg jij 'Ik denk aan jou en de rest mag je zelf invullen..'
Wat ben je aan het doen? 'Wat zou je willen dat ik aan het doen was?'
Wat ga je vanavond doen? 'Ik hoopte op een mooie avond met jou..'
Vind je me leuk? 'Ja, en vooral zonder kleren!'
Vallen ze gegarandeerd voor!
Zelfs ík weet dat.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 00:11 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Haha, inderdaad.
Je kunt in ieder geval proberen wat geilheid uit te lokken, anders wordt het helemaal niks.
Ik werd al hitsig toen je 13 was en je wordt beter en beter.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 00:11 schreef Chriz2k het volgende:
Ik moet erotische literatuur gaan schrijven, ik word hitsig van mezelf.
Dan zit je vast in de Friend-zone. Ril....quote:Op vrijdag 16 januari 2009 00:11 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Haha, inderdaad.
Je kunt in ieder geval proberen wat geilheid uit te lokken, anders wordt het helemaal niks.
Geef nou maar toe dat je gewoon vriendelijk hebt gereageerd op álle 93 berichtenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 00:12 schreef Stofje het volgende:
Puike tips, maar het kreng haalde het bloed onder m'n nagels vandaan en dient pijn te lijden.
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 00:12 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ik werd al hitsig toen je 13 was en je wordt beter en beter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |