Scharminkelsquote:Op donderdag 15 januari 2009 23:39 schreef jogy het volgende:
[..]
En je moet voorouders hebben uit ethiopië.
Ik heb wel een lid ín Tina, telt dat ook?quote:Op donderdag 15 januari 2009 23:37 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Niiiiice.
En Chriz2k, lid van de Tina?
Dude. Dat moet je niet zeggen nu er een MILF je kant op komt.quote:Op donderdag 15 januari 2009 23:41 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ik heb wel een lid ín Tina, telt dat ook?
Wanneer is je verjaardag ookalweer?quote:
Volgende week vrijdagquote:Op donderdag 15 januari 2009 23:43 schreef jogy het volgende:
[..]
Wanneer is je verjaardag ookalweer?
Tuurlijk wel. Die MILF wil neuken omdat ze zich jonger wil voelen. Altijd over 'jonge onderwerpen' praten met die gerimpelde lijken.quote:Op donderdag 15 januari 2009 23:43 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Dude. Dat moet je niet zeggen nu er een MILF je kant op komt.
Op MILF-gebied kan ik nog zoveel van je leren.quote:Op donderdag 15 januari 2009 23:44 schreef Stofje het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Die MILF wil neuken omdat ze zich jonger wil voelen. Altijd over 'jonge onderwerpen' praten met die gerimpelde lijken.
quote:Op donderdag 15 januari 2009 23:44 schreef Stofje het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Die MILF wil neuken omdat ze zich jonger wil voelen. Altijd over 'jonge onderwerpen' praten met die gerimpelde lijken.
Dat is waarschijnlijk de reden dat je nooit met een FOK!er zal neuken.quote:Op donderdag 15 januari 2009 23:50 schreef VaderJacob het volgende:
Nog niet, maar ben niet kieskeurig
Ik ben vorige week ook met een tienermeisje 'bezig geweest'. In 3 dagen 93 sms'jesquote:Op donderdag 15 januari 2009 23:51 schreef Chriz2k het volgende:
GODVERDOMME.
Ik ben tienermeisjesmoe, die wijven zijn echt achterlijk.
quote:Op donderdag 15 januari 2009 23:52 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ik ben vorige week ook met een tienermeisje 'bezig geweest'. In 3 dagen 93 sms'jes. Dramatisch, nooit meer!
It's the MILF weed. You know what the MILF weed is, right nigga?quote:Op donderdag 15 januari 2009 23:45 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Op MILF-gebied kan ik nog zoveel van je leren.
quote:Op donderdag 15 januari 2009 23:52 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ik ben vorige week ook met een tienermeisje 'bezig geweest'. In 3 dagen 93 sms'jes. Dramatisch, nooit meer!
Chrisquote:Op donderdag 15 januari 2009 23:53 schreef Chriz2k het volgende:
[..].
Zo overdreven is het bij mij nog net niet, maar het zijn er wel drie tegelijk. Nu zeikt er weer eentje via SMS of ik iets ''romantisch (sexy)'' wil vertellen!
* Chriz2k gooit je op bed, scheurt de kleren van je lijf en beroert vol passie je clitoris met zijn tong.quote:Op donderdag 15 januari 2009 23:55 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Chrisvertel me eens iets geils?
Kusje op je linker schaamlip.quote:Op donderdag 15 januari 2009 23:55 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Chrisvertel me eens iets geils?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |