Dat zeker niet neequote:
Goed puntquote:Op donderdag 15 januari 2009 23:20 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Je moet jezelf niet zien als een gemiddelde fokster!! Wij klb fok!sters zijn uniek.
Mijn oog is heel actief jaquote:Op donderdag 15 januari 2009 23:17 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ook een manier om je luie oog te maskeren
ah, romantiekquote:
Spannendquote:Op donderdag 15 januari 2009 23:22 schreef Troubled_Soul het volgende:
[..]
Ik had je moeder kunnen wezen
HOU EENS OP MET DAT GENEUKPRAAT EN OPEN EEN ZINNIG TAPASTOPIC JAquote:
Mysterieusquote:
Heb je MissyMirjam wel eens gezien?quote:Op donderdag 15 januari 2009 23:24 schreef Maisnon het volgende:
dat schema kan toch niet kloppen Sunchaser staat erin
Dan is die user zo te vinden, wie is er hier kwart mannelijkquote:Op donderdag 15 januari 2009 23:25 schreef boem-dikkie het volgende:
Driekwart vrouwelijk, mooi en slank FOK! is op mijn piemel geweest.
Pics van MissyMirjamquote:Op donderdag 15 januari 2009 23:25 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Mysterieus.
Ik hou je in de gaten, jongedame.
[..]
Heb je MissyMirjam wel eens gezien?
quote:Op donderdag 15 januari 2009 22:16 schreef NanKing het volgende:
Nee, niemandDit meen je nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Je bedoeld welke vrouw er bier lust?quote:Op donderdag 15 januari 2009 23:26 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Dan is die user zo te vinden, wie is er hier kwart mannelijk
Discriminatie!quote:Op donderdag 15 januari 2009 23:25 schreef boem-dikkie het volgende:
Erg scherp voor zo'n schaapachtige blikquote:Op donderdag 15 januari 2009 23:26 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Dan is die user zo te vinden, wie is er hier kwart mannelijk
Foto's uitprinten en op je penis plakken telt niet hoor.quote:Op donderdag 15 januari 2009 23:25 schreef boem-dikkie het volgende:
Kut.quote:Op donderdag 15 januari 2009 23:28 schreef jogy het volgende:
[..]
Foto's uitprinten en op je penis plakken telt niet hoor.
Nee, bij welke er iets mis is gegaan bij de geboorte.quote:Op donderdag 15 januari 2009 23:27 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Je bedoeld welke vrouw er bier lust?
wut? Gewoon langsgaan, broek laten zakken neuken en weer afscheid nemen toch? Of moet er ook gepraat wordenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PS. een van die twee rare meisjes heette pomme, die andere ben ik vergeten.A "Nederlands restaurant" is a 'contradictio in terminus'.
If it don't matter to you, it don't matter to me
quote:Op donderdag 15 januari 2009 23:26 schreef Stofje het volgende:
[..]
De meest begeerde man van FOK! biedt zich aan en jij weigert koelbloedig?
Geil.
quote:
Als ik alle vrouwen hier op FOK! moest opnoemen waar iets bij mis is gegaan bij de geboorte zijn we 6 pagina's verder.quote:Op donderdag 15 januari 2009 23:29 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee, bij welke er iets mis is gegaan bij de geboorte.
Dat zeg ik, romantiekquote:Op donderdag 15 januari 2009 23:29 schreef jogy het volgende:
[..]
wut? Gewoon langsgaan, broek laten zakken neuken en weer afscheid nemen toch? Of moet er ook gepraat worden.
Ik had z'n moeder kunnen zijn, als ik naar m kijk is het al strafbaarquote:Op donderdag 15 januari 2009 23:26 schreef Stofje het volgende:
[..]
De meest begeerde man van FOK! biedt zich aan en jij weigert koelbloedig?
Geil.
Met dat pittige kapseltjequote:
MILFquote:Op donderdag 15 januari 2009 23:31 schreef Troubled_Soul het volgende:
[..]
Ik had z'n moeder kunnen zijn, als ik naar m kijk is het al strafbaar![]()
* Troubled_Soul vraagt zich af of ze z'n posts wel ongestraft mag lezen![]()
Ik wil je wel straffen hoorquote:Op donderdag 15 januari 2009 23:31 schreef Troubled_Soul het volgende:
[..]
Ik brak mn sleutelbeen bij mn geboorte omdat ik te dik was. Dus daar heb je nummer één al.quote:Op donderdag 15 januari 2009 23:30 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Als ik alle vrouwen hier op FOK! moest opnoemen waar iets bij mis is gegaan bij de geboorte zijn we 6 pagina's verder.
Fuck, werkt dat zo. Ik open gewoon altijd topics in GC over een geheime tapasmeet en dan hoop ik dat er iets van komt. Niet dat dat ooit gewerkt heeft, maar ik blijf het proberen.quote:
En rood hè! En kort!quote:Op donderdag 15 januari 2009 23:32 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Met dat pittige kapseltje?
Gewoon inzetten als fuckbuddy. Jij bent de oude fiets, hij is jouw nieuwe fietsbel. Da's de mode, volgens Margriet.quote:Op donderdag 15 januari 2009 23:31 schreef Troubled_Soul het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 15 januari 2009 23:30 schreef beertenderrr het volgende:
Ik heb nog sperma over voor de liefhebber
KellySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PS. een van die twee rare meisjes heette pomme, die andere ben ik vergeten.Losing it
Oké het is best erg.quote:Op donderdag 15 januari 2009 23:33 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
En rood hè! En kort!
Maar vooral pittig, ja.
Veel knoflook en een hoop fokkers, da's niet echt romantisch Uquote:Op donderdag 15 januari 2009 23:33 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Fuck, werkt dat zo. Ik open gewoon altijd topics in GC over een geheime tapasmeet en dan hoop ik dat er iets van komt. Niet dat dat ooit gewerkt heeft, maar ik blijf het proberen.
Godkolere, ik krijg hier onderbuikgevoelens van.quote:
Ach ja, ik was net weer aan een verse toe, ik zal er eens over nadenkenquote:Op donderdag 15 januari 2009 23:34 schreef Stofje het volgende:
[..]
Gewoon inzetten als fuckbuddy. Jij bent de oude fiets, hij is jouw nieuwe fietsbel. Da's de mode, volgens Margriet.
Jij leest de Margriet? Of is dat gratis advies van je moeder?quote:Op donderdag 15 januari 2009 23:34 schreef Stofje het volgende:
[..]
Gewoon inzetten als fuckbuddy. Jij bent de oude fiets, hij is jouw nieuwe fietsbel. Da's de mode, volgens Margriet.
Veel knoflook.quote:Op donderdag 15 januari 2009 23:34 schreef Ripley het volgende:
[..]
Veel knoflook en een hoop fokkers, da's niet echt romantisch U
Ik ben abonnee, oude vrouwen blijven me boeien.quote:Op donderdag 15 januari 2009 23:34 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Jij leest de Margriet? Of is dat gratis advies van je moeder?
Dat is geen aphrodisiac?quote:Op donderdag 15 januari 2009 23:34 schreef Ripley het volgende:
Veel knoflook en een hoop fokkers, da's niet echt romantisch U
Niiiiice.quote:Op donderdag 15 januari 2009 23:36 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ik ben abonnee, oude vrouwen blijven me boeien.
Je hoort het Chrisquote:Op donderdag 15 januari 2009 23:34 schreef Troubled_Soul het volgende:
[..]
Ach ja, ik was net weer aan een verse toe, ik zal er eens over nadenken
quote:Op donderdag 15 januari 2009 23:34 schreef Troubled_Soul het volgende:
[..]
Ach ja, ik was net weer aan een verse toe, ik zal er eens over nadenken
En je moet voorouders hebben uit ethiopië.quote:Op donderdag 15 januari 2009 23:33 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Fuck, werkt dat zo. Ik open gewoon altijd topics in GC over een geheime tapasmeet en dan hoop ik dat er iets van komt. Niet dat dat ooit gewerkt heeft, maar ik blijf het proberen.
Scharminkelsquote:Op donderdag 15 januari 2009 23:39 schreef jogy het volgende:
[..]
En je moet voorouders hebben uit ethiopië.
Ik heb wel een lid ín Tina, telt dat ook?quote:Op donderdag 15 januari 2009 23:37 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Niiiiice.
En Chriz2k, lid van de Tina?
Dude. Dat moet je niet zeggen nu er een MILF je kant op komt.quote:Op donderdag 15 januari 2009 23:41 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ik heb wel een lid ín Tina, telt dat ook?
Wanneer is je verjaardag ookalweer?quote:
Volgende week vrijdagquote:Op donderdag 15 januari 2009 23:43 schreef jogy het volgende:
[..]
Wanneer is je verjaardag ookalweer?
Tuurlijk wel. Die MILF wil neuken omdat ze zich jonger wil voelen. Altijd over 'jonge onderwerpen' praten met die gerimpelde lijken.quote:Op donderdag 15 januari 2009 23:43 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Dude. Dat moet je niet zeggen nu er een MILF je kant op komt.
Op MILF-gebied kan ik nog zoveel van je leren.quote:Op donderdag 15 januari 2009 23:44 schreef Stofje het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Die MILF wil neuken omdat ze zich jonger wil voelen. Altijd over 'jonge onderwerpen' praten met die gerimpelde lijken.
quote:Op donderdag 15 januari 2009 23:44 schreef Stofje het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Die MILF wil neuken omdat ze zich jonger wil voelen. Altijd over 'jonge onderwerpen' praten met die gerimpelde lijken.
Dat is waarschijnlijk de reden dat je nooit met een FOK!er zal neuken.quote:Op donderdag 15 januari 2009 23:50 schreef VaderJacob het volgende:
Nog niet, maar ben niet kieskeurig
Ik ben vorige week ook met een tienermeisje 'bezig geweest'. In 3 dagen 93 sms'jesquote:Op donderdag 15 januari 2009 23:51 schreef Chriz2k het volgende:
GODVERDOMME.
Ik ben tienermeisjesmoe, die wijven zijn echt achterlijk.
quote:Op donderdag 15 januari 2009 23:52 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ik ben vorige week ook met een tienermeisje 'bezig geweest'. In 3 dagen 93 sms'jes. Dramatisch, nooit meer!
It's the MILF weed. You know what the MILF weed is, right nigga?quote:Op donderdag 15 januari 2009 23:45 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Op MILF-gebied kan ik nog zoveel van je leren.
quote:Op donderdag 15 januari 2009 23:52 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ik ben vorige week ook met een tienermeisje 'bezig geweest'. In 3 dagen 93 sms'jes. Dramatisch, nooit meer!
Chrisquote:Op donderdag 15 januari 2009 23:53 schreef Chriz2k het volgende:
[..].
Zo overdreven is het bij mij nog net niet, maar het zijn er wel drie tegelijk. Nu zeikt er weer eentje via SMS of ik iets ''romantisch (sexy)'' wil vertellen!
* Chriz2k gooit je op bed, scheurt de kleren van je lijf en beroert vol passie je clitoris met zijn tong.quote:Op donderdag 15 januari 2009 23:55 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Chrisvertel me eens iets geils?
Kusje op je linker schaamlip.quote:Op donderdag 15 januari 2009 23:55 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Chrisvertel me eens iets geils?
* Breathtaking gaat er bijna van kreunen.quote:Op donderdag 15 januari 2009 23:56 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
* Chriz2k gooit je op bed, scheurt de kleren van je lijf en beroert vol passie je clitoris met zijn tong.
Op papier niet, in het echt zéker wel!quote:Op donderdag 15 januari 2009 23:59 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Natuurlijk is dit ook bijzonder romantisch.
Das wel een hele foute zin eigenlijkquote:Op donderdag 15 januari 2009 23:51 schreef Stofje het volgende:
[..]
Dat is waarschijnlijk de reden dat je nooit met een FOK!er zal neuken.
Dat is het probleem ja, als ik er slecht in was zouden ze er maar één keer om vragen en dan nooit weer.quote:Op donderdag 15 januari 2009 23:59 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
* Breathtaking gaat er bijna van kreunen.
Je kunt wel merken dat je hier beoefend in bent
En ze is niet de enigequote:Op vrijdag 16 januari 2009 00:00 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Dat is het probleem ja, als ik er slecht in was zouden ze er maar één keer om vragen en dan nooit weer.
Nu zit ze zichzelf waarschijnlijk keihard te vingeren terwijl ik hier zit.
Shit, je hebt me door.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 00:00 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Dat is het probleem ja, als ik er slecht in was zouden ze er maar één keer om vragen en dan nooit weer.
Nu zit ze zichzelf waarschijnlijk keihard te vingeren terwijl ik hier zit.
Flauwquote:Op vrijdag 16 januari 2009 00:02 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Het is dat ik beter weet, anders zou ik nu een kloppende erectie hebben gehad.
Rawrquote:Op vrijdag 16 januari 2009 00:04 schreef Chriz2k het volgende:
Het is wel een kinky sletje trouwens!
Ze smst terug: ''*likt over je borst, zet m'n nagels in je schouder en trekt ze over je rug naar beneden terwijl ik je heftig zoen*''![]()
Hamvraag: bedoelde je met ''bezig geweest'' seks?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 00:06 schreef Stofje het volgende:
. Als ik alle woorden zou kunnen gebruiken uit die 93 sms'jes, kon ik nóg geen fatsoenlijke seks-sms samenstellen. "Waar ben je?" "Wat ben je aan het doen?" "Wat ga je vanavond doen?" "Vind je me leuk?" Nee, gaat me niet lukken.
maar hoe oud was ze dan dat ze dat allemaal wil weten? onder de legalewipgrens?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 00:06 schreef Stofje het volgende:. Als ik alle woorden zou kunnen gebruiken uit die 93 sms'jes, kon ik nóg geen fatsoenlijke seks-sms samenstellen. "Waar ben je?" "Wat ben je aan het doen?" "Wat ga je vanavond doen?" "Vind je me leuk?" Nee, gaat me niet lukken.
Dan doe je iets verkeerd. Reacties van jouw kant zouden kunnen zijn:quote:Op vrijdag 16 januari 2009 00:06 schreef Stofje het volgende:
. Als ik alle woorden zou kunnen gebruiken uit die 93 sms'jes, kon ik nóg geen fatsoenlijke seks-sms samenstellen. "Waar ben je?" "Wat ben je aan het doen?" "Wat ga je vanavond doen?" "Vind je me leuk?" Nee, gaat me niet lukken.
Haha, inderdaad.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 00:10 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dan doe je iets verkeerd. Reacties van jouw kant zouden kunnen zijn:
Waar ben je? 'In bed' waarop zij zegt 'Ooh hihi wat ben je aan het doen?' en dan zeg jij 'Ik denk aan jou en de rest mag je zelf invullen..'
Wat ben je aan het doen? 'Wat zou je willen dat ik aan het doen was?'
Wat ga je vanavond doen? 'Ik hoopte op een mooie avond met jou..'
Vind je me leuk? 'Ja, en vooral zonder kleren!'
Vallen ze gegarandeerd voor!
Zelfs ík weet dat.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 00:11 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Haha, inderdaad.
Je kunt in ieder geval proberen wat geilheid uit te lokken, anders wordt het helemaal niks.
Ik werd al hitsig toen je 13 was en je wordt beter en beter.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 00:11 schreef Chriz2k het volgende:
Ik moet erotische literatuur gaan schrijven, ik word hitsig van mezelf.
Dan zit je vast in de Friend-zone. Ril....quote:Op vrijdag 16 januari 2009 00:11 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Haha, inderdaad.
Je kunt in ieder geval proberen wat geilheid uit te lokken, anders wordt het helemaal niks.
Geef nou maar toe dat je gewoon vriendelijk hebt gereageerd op álle 93 berichtenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 00:12 schreef Stofje het volgende:
Puike tips, maar het kreng haalde het bloed onder m'n nagels vandaan en dient pijn te lijden.
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 00:12 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ik werd al hitsig toen je 13 was en je wordt beter en beter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |