Ik had z'n moeder kunnen zijn, als ik naar m kijk is het al strafbaarquote:Op donderdag 15 januari 2009 23:26 schreef Stofje het volgende:
[..]
De meest begeerde man van FOK! biedt zich aan en jij weigert koelbloedig?
Geil.
Met dat pittige kapseltjequote:
MILFquote:Op donderdag 15 januari 2009 23:31 schreef Troubled_Soul het volgende:
[..]
Ik had z'n moeder kunnen zijn, als ik naar m kijk is het al strafbaar![]()
* Troubled_Soul vraagt zich af of ze z'n posts wel ongestraft mag lezen![]()
Ik wil je wel straffen hoorquote:Op donderdag 15 januari 2009 23:31 schreef Troubled_Soul het volgende:
[..]
Ik brak mn sleutelbeen bij mn geboorte omdat ik te dik was. Dus daar heb je nummer één al.quote:Op donderdag 15 januari 2009 23:30 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Als ik alle vrouwen hier op FOK! moest opnoemen waar iets bij mis is gegaan bij de geboorte zijn we 6 pagina's verder.
Fuck, werkt dat zo. Ik open gewoon altijd topics in GC over een geheime tapasmeet en dan hoop ik dat er iets van komt. Niet dat dat ooit gewerkt heeft, maar ik blijf het proberen.quote:
En rood hè! En kort!quote:Op donderdag 15 januari 2009 23:32 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Met dat pittige kapseltje?
Gewoon inzetten als fuckbuddy. Jij bent de oude fiets, hij is jouw nieuwe fietsbel. Da's de mode, volgens Margriet.quote:Op donderdag 15 januari 2009 23:31 schreef Troubled_Soul het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 15 januari 2009 23:30 schreef beertenderrr het volgende:
Ik heb nog sperma over voor de liefhebber
KellySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PS. een van die twee rare meisjes heette pomme, die andere ben ik vergeten.Losing it
Oké het is best erg.quote:Op donderdag 15 januari 2009 23:33 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
En rood hè! En kort!
Maar vooral pittig, ja.
Veel knoflook en een hoop fokkers, da's niet echt romantisch Uquote:Op donderdag 15 januari 2009 23:33 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Fuck, werkt dat zo. Ik open gewoon altijd topics in GC over een geheime tapasmeet en dan hoop ik dat er iets van komt. Niet dat dat ooit gewerkt heeft, maar ik blijf het proberen.
Godkolere, ik krijg hier onderbuikgevoelens van.quote:
Ach ja, ik was net weer aan een verse toe, ik zal er eens over nadenkenquote:Op donderdag 15 januari 2009 23:34 schreef Stofje het volgende:
[..]
Gewoon inzetten als fuckbuddy. Jij bent de oude fiets, hij is jouw nieuwe fietsbel. Da's de mode, volgens Margriet.
Jij leest de Margriet? Of is dat gratis advies van je moeder?quote:Op donderdag 15 januari 2009 23:34 schreef Stofje het volgende:
[..]
Gewoon inzetten als fuckbuddy. Jij bent de oude fiets, hij is jouw nieuwe fietsbel. Da's de mode, volgens Margriet.
Veel knoflook.quote:Op donderdag 15 januari 2009 23:34 schreef Ripley het volgende:
[..]
Veel knoflook en een hoop fokkers, da's niet echt romantisch U
Ik ben abonnee, oude vrouwen blijven me boeien.quote:Op donderdag 15 januari 2009 23:34 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Jij leest de Margriet? Of is dat gratis advies van je moeder?
Dat is geen aphrodisiac?quote:Op donderdag 15 januari 2009 23:34 schreef Ripley het volgende:
Veel knoflook en een hoop fokkers, da's niet echt romantisch U
Niiiiice.quote:Op donderdag 15 januari 2009 23:36 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ik ben abonnee, oude vrouwen blijven me boeien.
Je hoort het Chrisquote:Op donderdag 15 januari 2009 23:34 schreef Troubled_Soul het volgende:
[..]
Ach ja, ik was net weer aan een verse toe, ik zal er eens over nadenken
quote:Op donderdag 15 januari 2009 23:34 schreef Troubled_Soul het volgende:
[..]
Ach ja, ik was net weer aan een verse toe, ik zal er eens over nadenken
En je moet voorouders hebben uit ethiopië.quote:Op donderdag 15 januari 2009 23:33 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Fuck, werkt dat zo. Ik open gewoon altijd topics in GC over een geheime tapasmeet en dan hoop ik dat er iets van komt. Niet dat dat ooit gewerkt heeft, maar ik blijf het proberen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |