Dat zeker niet neequote:
Goed puntquote:Op donderdag 15 januari 2009 23:20 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Je moet jezelf niet zien als een gemiddelde fokster!! Wij klb fok!sters zijn uniek.
Mijn oog is heel actief jaquote:Op donderdag 15 januari 2009 23:17 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ook een manier om je luie oog te maskeren
ah, romantiekquote:
Spannendquote:Op donderdag 15 januari 2009 23:22 schreef Troubled_Soul het volgende:
[..]
Ik had je moeder kunnen wezen
HOU EENS OP MET DAT GENEUKPRAAT EN OPEN EEN ZINNIG TAPASTOPIC JAquote:
Mysterieusquote:
Heb je MissyMirjam wel eens gezien?quote:Op donderdag 15 januari 2009 23:24 schreef Maisnon het volgende:
dat schema kan toch niet kloppen Sunchaser staat erin
Dan is die user zo te vinden, wie is er hier kwart mannelijkquote:Op donderdag 15 januari 2009 23:25 schreef boem-dikkie het volgende:
Driekwart vrouwelijk, mooi en slank FOK! is op mijn piemel geweest.
Pics van MissyMirjamquote:Op donderdag 15 januari 2009 23:25 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Mysterieus.
Ik hou je in de gaten, jongedame.
[..]
Heb je MissyMirjam wel eens gezien?
quote:Op donderdag 15 januari 2009 22:16 schreef NanKing het volgende:
Nee, niemandDit meen je nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Je bedoeld welke vrouw er bier lust?quote:Op donderdag 15 januari 2009 23:26 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Dan is die user zo te vinden, wie is er hier kwart mannelijk
Discriminatie!quote:Op donderdag 15 januari 2009 23:25 schreef boem-dikkie het volgende:
Erg scherp voor zo'n schaapachtige blikquote:Op donderdag 15 januari 2009 23:26 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Dan is die user zo te vinden, wie is er hier kwart mannelijk
Foto's uitprinten en op je penis plakken telt niet hoor.quote:Op donderdag 15 januari 2009 23:25 schreef boem-dikkie het volgende:
Kut.quote:Op donderdag 15 januari 2009 23:28 schreef jogy het volgende:
[..]
Foto's uitprinten en op je penis plakken telt niet hoor.
Nee, bij welke er iets mis is gegaan bij de geboorte.quote:Op donderdag 15 januari 2009 23:27 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Je bedoeld welke vrouw er bier lust?
wut? Gewoon langsgaan, broek laten zakken neuken en weer afscheid nemen toch? Of moet er ook gepraat wordenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PS. een van die twee rare meisjes heette pomme, die andere ben ik vergeten.A "Nederlands restaurant" is a 'contradictio in terminus'.
If it don't matter to you, it don't matter to me
quote:Op donderdag 15 januari 2009 23:26 schreef Stofje het volgende:
[..]
De meest begeerde man van FOK! biedt zich aan en jij weigert koelbloedig?
Geil.
quote:
Als ik alle vrouwen hier op FOK! moest opnoemen waar iets bij mis is gegaan bij de geboorte zijn we 6 pagina's verder.quote:Op donderdag 15 januari 2009 23:29 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee, bij welke er iets mis is gegaan bij de geboorte.
Dat zeg ik, romantiekquote:Op donderdag 15 januari 2009 23:29 schreef jogy het volgende:
[..]
wut? Gewoon langsgaan, broek laten zakken neuken en weer afscheid nemen toch? Of moet er ook gepraat worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |