Maar dan ook niet bij de meest positieve dingenquote:Op woensdag 14 januari 2009 08:52 schreef Sgele het volgende:
Die tong zit overal met z'n dikke harses tussen
quote:Op woensdag 14 januari 2009 08:54 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Maar dan ook niet bij de meest positieve dingenDat maakt het dan stiekum wel weer een beetje goed
Meest irritante user is nog niet vergeven....quote:Op woensdag 14 januari 2009 08:47 schreef Red_Cat het volgende:
Whoohoo!! Ik sta er niet bij
Of althans, nog niet
Ja i know, maar ik zei bij de meeste hequote:
Oeh!! dat word ik! Ik voel het!quote:Op woensdag 14 januari 2009 09:04 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Meest irritante user is nog niet vergeven....
Tong heeft 4 kloons laten aanrukken en hij staat weer een jaar in de picturequote:Op woensdag 14 januari 2009 09:04 schreef Beauregard het volgende:
Heeeerlijk representatief!
De all-round winnaar heeft gewonnen met maarliefst *roffel* *roffel* *roffel* vier stemmen!
Wat een aanfluiting weer. Treurig gewoon.
Wat is daar treurig aan, buiten het feit dat jij geen 5 man kon vinden die op je wilde stemmen?quote:Op woensdag 14 januari 2009 09:04 schreef Beauregard het volgende:
Heeeerlijk representatief!
De all-round winnaar heeft gewonnen met maarliefst *roffel* *roffel* *roffel* vier stemmen!
Wat een aanfluiting weer. Treurig gewoon.
Ik denk dat WAARHEID ook een goede kans maakt.quote:
Volgens mij ga ik niet eens genoemd worden man. Heb maar een paar keer mn naam in het lijstje voorbij zien komenquote:Op woensdag 14 januari 2009 09:11 schreef SkewtuR het volgende:
[..]
Ik denk dat WAARHEID ook een goede kans maakt.
Da's best een leuke award om te krijgen!quote:
Op een forum met bijna 200.000 members - als het er niet meer zijn, ik heb geen idee - zijn vier schamele stemmetjes voor een all-round winnaar in een forumbrede verkiezing gewoon schrikbarend weinig.quote:Op woensdag 14 januari 2009 09:10 schreef SkewtuR het volgende:
[..]
Wat is daar treurig aan, buiten het feit dat jij geen 5 man kon vinden die op je wilde stemmen?
Dat de verkiezing liep is alleen aan mensen met geen frauduleuze bedoelingen bekend gemaakt, het is GS niet!quote:Op woensdag 14 januari 2009 09:19 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Op een forum met bijna 200.000 members - als het er niet meer zijn, ik heb geen idee - zijn vier schamele stemmetjes voor een all-round winnaar in een forumbrede verkiezing gewoon schrikbarend weinig.
Ik had eerlijk gezegd ook geen flauw idee dat deze verkiezing liep. Had ik dat wel, dan had ik inderdaad wel wat mensen gecharterd om op mij te stemmen en zo in elke categorie een glansrijke overwinning behaald.
Nu verwachten we natuurlijk dat je dit volgend jaar wél doet he. Ben benieuwd.quote:Op woensdag 14 januari 2009 09:19 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Op een forum met bijna 200.000 members - als het er niet meer zijn, ik heb geen idee - zijn vier schamele stemmetjes voor een all-round winnaar in een forumbrede verkiezing gewoon schrikbarend weinig.
Ik had eerlijk gezegd ook geen flauw idee dat deze verkiezing liep. Had ik dat wel, dan had ik inderdaad wel wat mensen gecharterd om op mij te stemmen en zo in elke categorie een glansrijke overwinning behaald.
Mischien sta je wel nummer 1 in zijn lijstje, dat is toch al iets dan!quote:Op woensdag 14 januari 2009 09:13 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Volgens mij ga ik niet eens genoemd worden man. Heb maar een paar keer mn naam in het lijstje voorbij zien komenHelaas voor Netsplitter trek ik toch niet zoveel aandacht als hij denkt
Als dat zo is voel ik me gevleidquote:Op woensdag 14 januari 2009 09:31 schreef SkewtuR het volgende:
[..]
Mischien sta je wel nummer 1 in zijn lijstje, dat is toch al iets dan!
Zijn dat er niet 3 meer dan Obama had?quote:Op woensdag 14 januari 2009 09:39 schreef Bootje84 het volgende:
Max 16 stemmen. Heerlijk representatief
omdat ik die gegevens niet hebquote:Op woensdag 14 januari 2009 10:31 schreef tong80 het volgende:
Waarom worden de nummers 2 en 3 eigenlijk niet vermeld ?
Dank je welquote:
Wie weet waren er wel 1238 personen met ieder 3 stemmen dan wint iemand met 4 bij een toch aanzienlijke deelname!quote:Op woensdag 14 januari 2009 11:39 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dank je wel
Derde jaar op rij de belangrijkste trofee gewonnen.
Maar ze hebben wel gelijk dat 4 stemmen absurd is bij een populatie van meer dan 200000 users.
Vorig jaar zeiden ze dat ze de kritiek ter harten zouden nemen en het anders zouden gaan organiseren.
Maar het is allemaal hetzelfde gebleven.
Dit geeft wel weer aan hoe droevig het is gesteld met FOK! nowadays.quote:De all-round origineelste topicopener:
Tong80 (5)
Inderdaad vroeger was alles beterquote:Op woensdag 14 januari 2009 11:56 schreef IQM het volgende:
[..]
Dit geeft wel weer aan hoe droevig het is gesteld met FOK! nowadays.
Hierboven.quote:
Als je lelijk bent en je post toch je naakte lichaam is dat idd flame gevoelig.quote:
quote:Op woensdag 14 januari 2009 13:17 schreef tong80 het volgende:
[..]
Als je lelijk bent en je post toch je naakte lichaam is dat idd flame gevoelig.
Ongeveer tweemaal per dag maar de tijden weet ik ook niet.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |