Wat een sjaak nietquote:Op donderdag 15 januari 2009 22:14 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Man gek er bestaan hier hele neuklijsten!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ijs_beer fan!
quote:Op donderdag 15 januari 2009 22:16 schreef NanKing het volgende:
Nee, niemandAllemaal droogneukerij, volgens TS.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 15 januari 2009 22:16 schreef NanKing het volgende:
Nee, niemandEn dat schema is zelfs onvolledig en achterhaaldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Sorry je bent de enige.quote:Op donderdag 15 januari 2009 22:17 schreef agentstarling het volgende:
Ik ging er vanuit dat jullie gewoon uberhaupt niet neuken
Het is FOK!quote:Op donderdag 15 januari 2009 22:17 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wát!? Ik wist wel dat Fok! vreemd ging, maar dit!
Juist wel. Je snapt de cirkel niet denk ik:quote:Op donderdag 15 januari 2009 22:17 schreef agentstarling het volgende:
Zelfprojectie.quote:Op donderdag 15 januari 2009 22:17 schreef agentstarling het volgende:
Behoorlijk moeilijk ja.quote:Op donderdag 15 januari 2009 22:18 schreef Snakey het volgende:
[..]
Het is FOK!
Zal ik het spellen? F-O-K-! FOK!.
Moeilijk he?
Ken je nagaan.quote:Op donderdag 15 januari 2009 22:17 schreef remlof het volgende:
[..]
En dat schema is zelfs onvolledig en achterhaald
Nieuwbouwwijk.quote:Op donderdag 15 januari 2009 22:18 schreef lurf_doctor het volgende:
Waar zijn de bushokjes als je ze nodig hebt
maar dan moet ze wel een foto posten. anders weten we ook niet hoe TS zich voeltquote:
Met een spiegel voor agenstarling gaat staan en schreeuwt:quote:Op donderdag 15 januari 2009 22:17 schreef agentstarling het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |