Ik vind ze geen van tweeën lelijk hoor.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 00:58 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Klopt. Maar die blijf ik mooi vinden en daar heb ik tenminste fatsoenlijk haar.
Tsja, als je zelf mag kiezen...quote:Op vrijdag 16 januari 2009 00:58 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ik vond die van haarzelf leuker.
Zie je nou wel Juup, jij veroorzaakt weer teleurstellingen hierquote:Op vrijdag 16 januari 2009 00:58 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ik vond die van haarzelf leuker.
Dan zijn beide foto's dus even eerlijk en even veertien jaar.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 00:58 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Klopt. Maar die blijf ik mooi vinden en daar heb ik tenminste fatsoenlijk haar.
Oké, as you wish. Daarna ben ik gewoon alleen nog maar afgetakeldquote:Op vrijdag 16 januari 2009 01:00 schreef IQM het volgende:
[..]
Dan zijn beide foto's dus even eerlijk en even veertien jaar.
Laat ons daar eens over oordelen dan, en plaats een recente fotoquote:Op vrijdag 16 januari 2009 01:01 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Oké, as you wish. Daarna ben ik gewoon alleen nog maar afgetakeld
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 01:07 schreef Juup© het volgende:
[..]
Laat ons daar eens over oordelen dan, en plaats een recente foto
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 01:11 schreef Breathtaking het volgende:
[..]Vanwaar de PI? Je vindt dit helemaal niet erg om te doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
In dit geval wel. Want Juup slaat ze snel op in zijn photobucket en dan kom ik in dit soort situaties altijd bedrogen uit.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 01:12 schreef IQM het volgende:
[..]
Vanwaar de PI? Je vindt dit helemaal niet erg om te doen.
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 01:11 schreef Breathtaking het volgende:
[..]Dat ziet er op het eerste gezicht een stuk volwassener uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat weet je dus, en toch heb je het gedaan. Blijkbaar is het dus niet zo erg. Precies wat ik zei.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 01:14 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
In dit geval wel. Want Juup slaat ze snel op in zijn photobucket en dan kom ik in dit soort situaties altijd bedrogen uit.
Ik heb niets om me voor te schamen.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 01:16 schreef IQM het volgende:
[..]
Dat weet je dus, en toch heb je het gedaan. Blijkbaar is het dus niet zo erg. Precies wat ik zei.
Mag ik die ene charmante foto van net posten dan?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 01:17 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik heb niets om me voor te schamen.
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 01:18 schreef IQM het volgende:
[..]
Mag ik die ene charmante foto van net posten dan?
Nee, want die komt van mn hyves en daar sta ik niet alleen op dus dat wil ik niet op Fok hebben.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 01:18 schreef IQM het volgende:
[..]
Mag ik die ene charmante foto van net posten dan?
Dat opent perspectievenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 01:17 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik heb niets om me voor te schamen.
Hij staat niet op jouw hyves.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 01:19 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee, want die komt van mn hyves en daar sta ik niet alleen op dus dat wil ik niet op Fok hebben.
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 01:19 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee, want die komt van mn hyves en daar sta ik niet alleen op dus dat wil ik niet op Fok hebben.
'Eenzijde berichtgeving', kom op zeg IQMquote:Op vrijdag 16 januari 2009 01:20 schreef IQM het volgende:
[..]
Hij staat niet op jouw hyves.
Maar nee, eenzijdige berichtgeving is in sommige gevallen ook beter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |