Wat een sjaak nietquote:Op donderdag 15 januari 2009 22:14 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Man gek er bestaan hier hele neuklijsten!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ijs_beer fan!
quote:Op donderdag 15 januari 2009 22:16 schreef NanKing het volgende:
Nee, niemandAllemaal droogneukerij, volgens TS.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee, niemandEn dat schema is zelfs onvolledig en achterhaaldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Sorry je bent de enige.quote:Op donderdag 15 januari 2009 22:17 schreef agentstarling het volgende:
Ik ging er vanuit dat jullie gewoon uberhaupt niet neuken
Het is FOK!quote:Op donderdag 15 januari 2009 22:17 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wát!? Ik wist wel dat Fok! vreemd ging, maar dit!
Juist wel. Je snapt de cirkel niet denk ik:quote:Op donderdag 15 januari 2009 22:17 schreef agentstarling het volgende:
Zelfprojectie.quote:Op donderdag 15 januari 2009 22:17 schreef agentstarling het volgende:
Behoorlijk moeilijk ja.quote:Op donderdag 15 januari 2009 22:18 schreef Snakey het volgende:
[..]
Het is FOK!
Zal ik het spellen? F-O-K-! FOK!.
Moeilijk he?
Ken je nagaan.quote:Op donderdag 15 januari 2009 22:17 schreef remlof het volgende:
[..]
En dat schema is zelfs onvolledig en achterhaald
Nieuwbouwwijk.quote:Op donderdag 15 januari 2009 22:18 schreef lurf_doctor het volgende:
Waar zijn de bushokjes als je ze nodig hebt
maar dan moet ze wel een foto posten. anders weten we ook niet hoe TS zich voeltquote:
Met een spiegel voor agenstarling gaat staan en schreeuwt:quote:Op donderdag 15 januari 2009 22:17 schreef agentstarling het volgende:
240.000 users - 150.000 klonen. Hou je er 90.000 over. Keuze zatquote:Op donderdag 15 januari 2009 22:20 schreef agentstarling het volgende:
Ik meen het als ik zeg dat ik die lijsten echt opzienbarend vind... OMG dit hele gedoe (Fok) is dus eigenlijk gewoon een soort dekmantel om te naaien...
Goh. Kom je nu pas achter.quote:Op donderdag 15 januari 2009 22:20 schreef agentstarling het volgende:
Ik meen het als ik zeg dat ik die lijsten echt opzienbarend vind... OMG dit hele gedoe (Fok) is dus eigenlijk gewoon een soort dekmantel om te naaien...
Waarvan het grootste deel mannen is, Bio...!quote:Op donderdag 15 januari 2009 22:22 schreef Biogarde het volgende:
[..]
240.000 users - 150.000 klonen. Hou je er 90.000 over. Keuze zat
Maar jij hebt wel geneukt met iemand van fok toch?quote:Op donderdag 15 januari 2009 22:20 schreef Chriz2k het volgende:
FOK! is fuckin' inteelt man, niemand kan IRL iets scoren dus doen ze het maar met medekanslozen.
Ja, maar je weet dat ik IRL ook ominpussy scoor, dus daarin verschil ikquote:Op donderdag 15 januari 2009 22:33 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Maar jij hebt wel geneukt met iemand van fok toch?
Ik wel trouwens.Fail.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 15 januari 2009 22:38 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ja, maar je weet dat ik IRL ook ominpussy scoor, dus daarin verschil ik!
Ik ook.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Piemels dan.
![]()
![]()
Even praten met een kopje koffie derbijquote:Op donderdag 15 januari 2009 22:13 schreef agentstarling het volgende:
Wie heeft er wel eens geneukt met iemand van Fok? zoals de topictitel ook zegt..
Ik in elk geval niet (zelfs nog nooit met iemand gepraat of gechat)! Of misschien weet ik het niet... Maar ik als newbie vraag me gewoon af hoe de dingen zich hier ontwikkelen.
Een poll lukte niet dus vertellen maar!
oh by the way ik heb ook de behoefte niet hoor maar gewoon een soort nieuwsgierigheid en ik dacht misschien komen er nog leuke roddels naar voren..
quote:Op donderdag 15 januari 2009 22:33 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Maar jij hebt wel geneukt met iemand van fok toch?
Ik wel trouwens.Fail.
quote:Op donderdag 15 januari 2009 22:38 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ja, maar je weet dat ik IRL ook ominpussy scoor, dus daarin verschil ik!
Vertel me allesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zullen we elkaar 'toevallig' tegenkomen en vervolgens de liefde bedrijven, dan zijn we tenminste geen nerds.quote:
Nee, niemandJe lijstje klopt niet want sinds wanneer kunnen kloons met kloons neuken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
They all do.quote:
Blijf vooral in jezelf geloven Chris, dan kom je er welquote:Op donderdag 15 januari 2009 22:47 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
They all do.
Als ik had gewild had ik jou ook wel kunnen regelen, maar ik heb er geen zin meer in.
Jij bent dan ook een ware casanova. Ik zou m'n vriend zelfs nog voor je dumpen. Hete nachten met Chriz2kquote:Op donderdag 15 januari 2009 22:47 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
They all do.
Als ik had gewild had ik jou ook wel kunnen regelen, maar ik heb er geen zin meer in.
Ik schuif K_D naar voren als kandidaat..quote:Op donderdag 15 januari 2009 22:49 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Is Dago een aanrader of niet?
Ik weet het, lieverdquote:Op donderdag 15 januari 2009 22:48 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Jij bent dan ook een ware casanova. Ik zou m'n vriend zelfs nog voor je dumpen. Hete nachten met Chriz2k.
Nou goed, met een affaire zou ik best kunnen leven hoorquote:Op donderdag 15 januari 2009 22:51 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ik weet het, lieverd!
Daarom doe ik ook niks met je, ik gun je een vruchtbare relatie. Met mij zou het slechts uitdraaien op een stomende affaire die uiteindelijk beëindigd zou worden door mijn onstilbare honger naar tienermeisjes.
Geen idee, hoezo?quote:Op donderdag 15 januari 2009 22:49 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Is Dago een aanrader of niet?
Eigenlijk zou ik dit niet moeten accepteren, maar ik kan ermee levenquote:Op donderdag 15 januari 2009 22:54 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nou goed, met een affaire zou ik best kunnen leven hoor. Ik weet dat jouw hormonen momenteel nog overuren draaien, dus hou ik je gewoon als part-time speeltje
.
Zo kan het Fok! lijstje weer worden uitgebreidtquote:Op donderdag 15 januari 2009 22:56 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Eigenlijk zou ik dit niet moeten accepteren, maar ik kan ermee leven!
Meest realistische post in dit hele topicquote:Op donderdag 15 januari 2009 22:17 schreef agentstarling het volgende:
quote:Op donderdag 15 januari 2009 22:17 schreef remlof het volgende:
[..]
En dat schema is zelfs onvolledig en achterhaald
Ohja...quote:Op donderdag 15 januari 2009 22:59 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Zo kan het Fok! lijstje weer worden uitgebreidt!
Even off topic: Hoe heten die 2 chicks ook alweer die zo'n hit waren op youtube door liedjes na te zingen?
Zo'n playboy als jij? Onvoorstelbaar.quote:
Ik vind jou wel paalbaar, stiekem.quote:Op donderdag 15 januari 2009 23:02 schreef jogy het volgende:
Zet een bende mensen digitaal bij elkaar en ze vinden wel manieren om uit hun huis te kruipen om te neuken. Fact of life.
quote:Op donderdag 15 januari 2009 23:02 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ohja...
Heette er eentje niet Peer ofzo?
Nooitquote:
Er posten hier stiekem best mooie vrouwen. Tja, die kun je weigeren onder het mom van 'het zou kansloos zijn om met een FOK!er te neuken", maar je zou 'r ook gewoon tóch kunnen neuken, natuurlijk.quote:Op donderdag 15 januari 2009 23:03 schreef agentstarling het volgende:
jeutje het lijkt er echt op dat ze een wekelijke story zouden kunnen uitgeven over alle users...
no way dat ik daar ooit in zou komen overigens..
maar misschien een leuke vraag wie nou zon beetje de grootste forumsletplayerhoer is?
Moet je eerst mijn tarrels eruit halen, met je mond. Niet eruit bijten maar gewoon eerst week likken en ze er dan tussenuit zuigen.quote:Op donderdag 15 januari 2009 23:03 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ik vind jou wel paalbaar, stiekem.
Geile neukauto met Jogy en Chriz2kquote:Op donderdag 15 januari 2009 23:07 schreef jogy het volgende:
[..]
Moet je eerst mijn tarrels eruit halen, met je mond. Niet eruit bijten maar gewoon eerst week likken en ze er dan tussenuit zuigen.
Verkeerde interpretatiequote:Op donderdag 15 januari 2009 23:03 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Jaloers zijn omdat iemand op internet met een dame converseert.
Hihi, ja best goed idee.quote:Op donderdag 15 januari 2009 22:40 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Zullen we elkaar 'toevallig' tegenkomen en vervolgens de liefde bedrijven, dan zijn we tenminste geen nerds.
quote:Op donderdag 15 januari 2009 23:02 schreef jogy het volgende:
Zet een bende mensen digitaal bij elkaar en ze vinden wel manieren om uit hun huis te kruipen om te neuken. Fact of life.
Dit schiet me toch eventjes in het verkeerde keelgat hoor.quote:Op donderdag 15 januari 2009 23:11 schreef agentstarling het volgende:
[..]
aawwwh schattig nerdliefde
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |