quote:Op dinsdag 13 januari 2009 18:48 schreef Ash het volgende:
Prison Break Cancelled
Source: Stuart Mellor
January 13, 2009
Fox announced Tuesday morning that "Prison Break" will end its run after four seasons this spring, says Variety. The drama returns to the network's schedule on Friday, April 17 at 8 p.m. for a final lap.
BRON
Dus echt nog maar 1 episode, dan is het echt klaar. Ben benieuwd wat ze daarin stoppen...quote:
En hoe wil je daar rekening mee houden?quote:Op donderdag 15 januari 2009 07:58 schreef dapluiz het volgende:
Tja, ik heb liever dat een serie van te voren rekening kan houden dat het stopt dat ze er een echt einde aan kunnen maken dan dat het ineens gecancelled word.
Nog minstens 4, maar waarschijnlijk 6 totaal met de laatste 2 in de vorm van afleveringen of tv-film heb ik begrepen..quote:Op donderdag 15 januari 2009 08:24 schreef Fendy het volgende:
[..]
Dus echt nog maar 1 episode, dan is het echt klaar. Ben benieuwd wat ze daarin stoppen...
-edit- oh nee, ze moeten "RIP" en "Hangman" nog uitzenden.
Nee, maar nu is het echt aangekondigd van te voren, dus dan kunnen ze er toch beter naartoe schrijven dan als het gecancelled word tussen 2 seizoenen in ofzo ..quote:Op donderdag 15 januari 2009 08:27 schreef Godtje het volgende:
[..]
En hoe wil je daar rekening mee houden?
Je weet toch niet op welk punt de bazen of de hoofdrolspelers de stekker er uit trekken?
Ik neem aan dat ze dat ook wel doen.quote:Op donderdag 15 januari 2009 10:17 schreef dapluiz het volgende:
[..]
Nee, maar nu is het echt aangekondigd van te voren, dus dan kunnen ze er toch beter naartoe schrijven dan als het gecancelled word tussen 2 seizoenen in ofzo ..
aan de verhaallijnen te zien voelen de schrijvers niet zo veel aankomen, inspiratie niet echt iigquote:Op donderdag 15 januari 2009 10:28 schreef CaptainCab het volgende:
De laatste afleveringen zijn al zo goed als af, dus het is wel degelijk gecancelled tussen 2 productie-seizoenen door. Het is normaal dat rond deze tijd beslist wordt of een serie gecancelled of hernieuwd wordt, omdat men dan op tijd aan de pre-productie kan beginnen..
Natuurlijk kunnen de schrijvers aangevoeld hebben dat het er dik in zat dat dit het laatste seizoen zou zijn
En onthoofd te zijn en daarna ineens weer op te duikenquote:Op donderdag 15 januari 2009 14:36 schreef Pappie_Culo het volgende:
Het goede aan deze serie is hoe ze de geloofwaardigheid weten te behouden na 3.746.437 te zijn vastgezet en 3.746.438 keer te zijn uitgebroken
Daar zit je dan met je username.quote:Op donderdag 15 januari 2009 16:00 schreef miss-scofield het volgende:
TVP!
Ik vind het nog wel leuk!!Vind het niet jammer dat ze gaan stoppen..maar vind het nog wel steeds leuk om naar te kijken!!
Ja vond jequote:Op donderdag 15 januari 2009 14:36 schreef Pappie_Culo het volgende:
Het goede aan deze serie is hoe ze de geloofwaardigheid weten te behouden na 3.746.437 te zijn vastgezet en 3.746.438 keer te zijn uitgebroken
Volgens de doorgaans goed geïnformeerde wiki:quote:Op zondag 18 januari 2009 14:16 schreef AJ187 het volgende:
Dus 17 April komt de laatste aflevering?
Ben benieuwd hoe ze PB in 1 episode willen afronden
Dan maak je een nieuwe?quote:Op zondag 18 januari 2009 20:13 schreef jorienvdherik het volgende:
De OP is oud
Dat slaat inderdaad nergens op... aflevering 14 stond al aangekondigd in de gids.quote:Op donderdag 5 februari 2009 22:32 schreef kalinho het volgende:
Ik snap het niet meerZe gaan dus vanaf half maart verder met aflevering 14 en trekken dat door tot en met aflevering 17?
Dit is een topic over de uitzendingen in Amerika, niet over die van NL.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 01:20 schreef Paginabeheerder het volgende:
[..]
Dat slaat inderdaad nergens op... aflevering 14 stond al aangekondigd in de gids.
RTL verneukt ons gewoon!
ach..voor die laatste loodjes..quote:Op vrijdag 6 februari 2009 02:44 schreef Game_Error het volgende:
Kunnen trouwens niet eens al die dode personages uit de OP worden geschrapt? Zou het iig een stuk opruimen
Idd:quote:Op vrijdag 30 januari 2009 20:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Als het goed is wordt gewoon tot en met 22 uitgezonden hoor.
Toch.. op myepisodes.com staat t/m 19. Vond het al belachelijk om voor 3 afleveringen te wachten tot april.quote:Op maandag 9 februari 2009 10:39 schreef Symer het volgende:
[..]
Idd:
4/17 17 The Mother Lode
4/24 18 (???)
5/01 19 Son of a Bitch
5/08 20 Dominoes
5/15 21/22 Rate of Exchange/Killing your Number
Voor die staking was het niveau ook al aardig gedaald.quote:Op maandag 9 februari 2009 23:32 schreef Prisonbreaker het volgende:
Het is knap van de schrijvers dat ze zo'n geweldige serie in seizoen 1 naar zo'n bedroevend slecht einde kunnen leiden. Kan er gewoon nog pissig om worden. (oorzaak schrijvers staking?)
Ik denk eerder dat het succes van de serie het grootste probleem vormde.quote:Op maandag 9 februari 2009 23:32 schreef Prisonbreaker het volgende:
Kan er gewoon nog pissig om worden. (oorzaak schrijvers staking?)
Volgens mij zou het eerst eigenlijk ook een mini serie wordenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 01:14 schreef northernlight81 het volgende:
Ze hadden gewoon een erg goed idee voor een leuke serie. Iemand laat de blauwdruk van een gevangenis tatoeëren en zich oppakken om iemand anders mee te ontsnappen. Dat was seizoen 1.
Je bent inderdaad helemaal bijquote:Op zondag 15 februari 2009 12:59 schreef Sonja27 het volgende:
Klopt het dat tot en met ep 16 reeds uitgezonden is in USA? Dan ben ik helemaal bijSpannend hoor
Ik ben alleen wel blij dat het na seizoen 4 over is (ja toch?) want het heeft nog weinig met Prison Break te maken! Maar ik vind het nog altijd zeer vermakelijk
Torrents? Usenet?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:32 schreef TBY het volgende:
Waar kan ik online gratis de afleveringen zien? Zijn ze ergens te downloaden? Ik heb een site gevonden, maar daar kan je maar 72 minuten per dag kijken. Als je langer wilt kijken dan moet je betalen.
Hier kun je via internet afleveringen bekijkenquote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:32 schreef TBY het volgende:
Waar kan ik online gratis de afleveringen zien? Zijn ze ergens te downloaden? Ik heb een site gevonden, maar daar kan je maar 72 minuten per dag kijken. Als je langer wilt kijken dan moet je betalen.
Ben benieuwdquote:Op maandag 9 februari 2009 10:39 schreef Symer het volgende:
[..]
Idd:
4/17 17 The Mother Lode
4/24 18 (???)
5/01 19 Son of a Bitch
5/08 20 Dominoes
5/15 21/22 Rate of Exchange/Killing your Number
met een achtervolging met poppen ipv mensenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 17:47 schreef tralalala het volgende:
Ik weet geeneens meer waar het op geeindigd is
Kan je een aflevering van dexter los kijken of zitten ze echt aan elkaar net als lost en 24?quote:Op zondag 8 maart 2009 19:08 schreef tralalala het volgende:
Seizoen 1 is vetdaarna gaat het alleen maar bergafwaarts.
Ik kan Dexter wel aanraden! Tot nu toe 3 hele sterke seizoenen.
Dexter kan bijna tippen aan Lost![]()
Dexter is een serie met opbouwende verhaallijnen die voor een overgroot deel elk seizoen (12 afleveringen) worden afgerond.quote:Op maandag 9 maart 2009 09:31 schreef Flaccid het volgende:
[..]
Kan je een aflevering van dexter los kijken of zitten ze echt aan elkaar net als lost en 24?
Dus ongeveer hetzelfde als 24? (lost is eigenlijk een groot verhaal)quote:Op maandag 9 maart 2009 09:42 schreef Mr.Silencer het volgende:
[..]
Dexter is een serie met opbouwende verhaallijnen die voor een overgroot deel elk seizoen (12 afleveringen) worden afgerond.
Volgens mij nog 4.quote:Op zondag 5 april 2009 22:42 schreef jorienvdherik het volgende:
Ben benieuwd hoeveel er nog komen dit seizoen
Dit begrijp ik ervan: Fox heeft 22 afleveringen besteld en dit seizoen zal dan ook in aflevering 22 afgesloten worden.quote:Op maandag 6 april 2009 14:44 schreef Prisonbreaker het volgende:
Volgens deze telling 22 afleveringen maar volgens mij horen het er 24 te zijn.
Ik las iets over een afsluitende film...
Mooie DVD hoes danquote:Op maandag 6 april 2009 15:01 schreef RubenSosa het volgende:
Er komt waarschijnlijk een 5de seizoen.
Is die official?quote:Op donderdag 9 april 2009 02:00 schreef CaptainCab het volgende:
[..]
Mooie DVD hoes dan
[ afbeelding ]
Gretchen dood, Michael ontsnapt en herenigd met dinges, Linc die voor The Company werkt (en dus ineens in pak looptquote:Op maandag 23 maart 2009 18:24 schreef northernlight81 het volgende:
Nieuwe seizoen? Zijn de laatste paar afleveringen van het laatste seizoen. Ik zou niet eens meer weten wat er nu precies gaande is. Ze zaten in zo'n vakantiepark van the company waar Scofield zijn moeder ontmoette en volgens mij is hij ontsnapt. Maar had Burrows ofzo niet al toegezegd the company te gaan helpen?
Nog steeds wel aardig, maar wel duidelijk minder dan het eerste seizoen. Ik vond seizoen twee ook nog wel leuk, het steeds vluchten voor Mahone. Seizoen drie was alweer wat minder... Het begon ook steeds meer Ocean's Eleven-trekjes te krijgen, de manier waarop Scofield en z'n mannen telkens op een slimme manier de kaartjes wisten te bemachtigen.quote:Op zaterdag 11 april 2009 12:52 schreef Svensational het volgende:
En wat vind je van het laatste seizoen?
Hier hetzelfde verhaalquote:Op zaterdag 11 april 2009 12:22 schreef IQM het volgende:
Ik meld me hier ook even nadat ik bijna vier seizoenen heb gekeken in anderhalve week.
Ik eigenlijk een weekquote:Op zaterdag 11 april 2009 16:34 schreef conobram het volgende:
[..]
Hier hetzelfde verhaalanderhalve week
Je hoeft ook niet te kijkenquote:Op zaterdag 11 april 2009 13:22 schreef Happel het volgende:
Zal me benieuwen. Verwacht niet dat het veel kan zijn...
De moeder van de broers werd geïntroduceerd.quote:Op vrijdag 17 april 2009 13:47 schreef northernlight81 het volgende:
Dan ga ik straks denk ik nog maar eens aflevering 16 kijken, ik zou even niet meer weten wat er precies gaande is.
En was Scofield nou ontsnapt na die slechte achtervolging (waarin die blanke bijrijder ineens veranderde in een donkere pop)?quote:Op vrijdag 17 april 2009 14:14 schreef IQM het volgende:
[..]
De moeder van de broers werd geïntroduceerd.
tijdsverschil vergeten?quote:Op vrijdag 17 april 2009 15:28 schreef Siral het volgende:
Over 5 en een half uur komt de nieuwe aflevering uit. Finally.. ben benieuwd wat het geworden is..
Mijne ook...kan het alleen maar meevallen.quote:Op zaterdag 18 april 2009 11:05 schreef Mikkie het volgende:
Heb de episode nog niet gezien en m'n verwachtingen zijn érg laag...
En toch kijk je weer he?quote:Op zaterdag 18 april 2009 13:17 schreef Chaos210 het volgende:
Vond er maar weinig aan. Heel de tijd van die plot twists waar je toch niks mee op schiet.
Eigenlijk zijn we maar weinig verder gekomen in deze aflevering.
Dan miste je net het stuk dat Sara naakt ging!!quote:Op zaterdag 18 april 2009 20:10 schreef Xrenity het volgende:
Ik heb het na een kwartier uit gezet
het is gewoon te lang geleden en het boeit me niet echt meer.
Wat waren de kijkcijfers "normaal" dan?quote:Op zaterdag 18 april 2009 20:33 schreef Symer het volgende:
De kijkcijfers: 3.38 miljoen. Fox heeft Prison Break echt helemaal dood laten bloeden.
'T is nog een klein wonder dat ze de laatste afleveringen überhaupt uitzenden.
quote:Op zaterdag 18 april 2009 20:46 schreef conobram het volgende:
[..]
Wat waren de kijkcijfers "normaal" dan?
Whehe, 3 keer zo weinigquote:The premiere of the season obtained an average of 9.40 million American viewers,[23] a decrease from the 10.50 million viewers who watched the series premiere,[24] and the 10.24 million viewers who watch the first season finale.
Dat kan je zien in de samenvatting (00:44).quote:Op zaterdag 18 april 2009 21:38 schreef Ereinion het volgende:
Wat matig weer![]()
Was de helft van de verhaallijnen al weer vergeten. Waar kwamen die sleutels eigenlijk vandaan?
quote:Op zaterdag 18 april 2009 20:10 schreef Xrenity het volgende:
Ik heb het na een kwartier uit gezet
het is gewoon te lang geleden en het boeit me niet echt meer.
Nope. Dit is de eerste keer dat ik het zeg en ik meen het.quote:Op zaterdag 18 april 2009 22:57 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
En dan volgende week kom je weer zeuren omdat iets niet klopt. Je blijft toch wel kijken.
quote:
quote:Op zaterdag 18 april 2009 22:57 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
En dan volgende week kom je weer zeuren omdat iets niet klopt. Je blijft toch wel kijken.
quote:Op zondag 19 april 2009 11:11 schreef Chaos210 het volgende:
[..]
[..]
Ga je dit tegen iedereen zeggen die elke keer loopt te zeuren dat ze niet meer kijken, maar wel gewoon weer elke keer terugkomen hier in het topic?
Dit dusquote:Op zondag 19 april 2009 11:25 schreef Space-Chinees het volgende:
De rek is er nu wel uit. Ik hoop alleen dat ze er nog een goed einde aan maken.
Ik heb niet gezegd dat ik niet meer zou kijken en dit was de eerste keer dat ik kritiek gaf op een aflevering.quote:
quote:Op zondag 19 april 2009 16:21 schreef Mr.Jorn. het volgende:
De serie heeft echt een dieptepunt bereikt, wat slecht was de aflevering....
quote:Op zondag 19 april 2009 18:13 schreef roepdeman het volgende:
Scofield rent wel alsof hij moet poepen zeg...
Inderdaad, de kijkers zijn zo gefrusteerd, dat alleen als iedereen dood gaat de serie nog gered kan wordenquote:Op zondag 19 april 2009 19:29 schreef northernlight81 het volgende:
Ik weet van een aantal personen haast niet eens meer wie ze zijn. Vond er ook weinig aan, maar blijf toch maar kijken. Die paar laatste afleveringen kunnen er ook nog wel bij, want na seizoen 1 is het nooit echt meer veel geweest. Ik zou niet weten hoe ze er nu nog een fatsoenlijk einde aan kunnen maken.
Ik hoop dat ze eens echt gek doen en ze alle hoofdrolspelers dood laten gaan.
Dit moet een grap zijnquote:Op zondag 19 april 2009 19:49 schreef Symer het volgende:
Crosspost:
[ afbeelding ]
De DVD met de PB film gaat vanaf 21 juli in de verkoop (datum onder voorbehoud).
Blijkbaar kwam hij net op tijd de auto uit, want hij had z'n gordel al losgesneden, en was die al een aantal meter van de auto weg kunnen komen. Nog steeds wel een domme scene. Schiet 'm gewoon dood, stuur 'visuele bevestigingen van het behalve van de missie.'quote:Op zondag 19 april 2009 21:48 schreef kalinho het volgende:
Heel die auto ontploft en The General heeft alleen een paar schaafwondjes en zn overhemd is wat verkleurd
Het schijnt dat ze in Prison Break weinig moeite hebben met het ontsnappen uit elke situatie.quote:Op zondag 19 april 2009 22:04 schreef FastFox91 het volgende:
[..]
Blijkbaar kwam hij net op tijd de auto uit, want hij had z'n gordel al losgesneden, en was die al een aantal meter van de auto weg kunnen komen. Nog steeds wel een domme scene. Schiet 'm gewoon dood, stuur 'visuele bevestigingen van het behalve van de missie.'
Klopt haha.. zijn handen zie je bijna nietquote:Op zaterdag 18 april 2009 23:20 schreef pberends het volgende:
Linc nog steeds in een te grote pak.. ziet er echt niet uit.
en dan gaat de agent ook net dat huisje naar binnen waar sara zit terwijl er nog 10 andere huisjes staanquote:Op maandag 20 april 2009 14:31 schreef Xrenity het volgende:
Ook trouwens echt dat ze worden achtervolgd door zo'n Agent, en dan rennen ze een hoekje om. Agent volgt en ziet ze even niet meer, en geeft het dan maar gelijk op
Je kan ook echt op alles zeiken... Vraag me af watvoor films jij kijkt.quote:Op maandag 20 april 2009 15:24 schreef planethugo het volgende:
[..]
en dan gaat de agent ook net dat huisje naar binnen waar sara zit terwijl er nog 10 andere huisjes staan
s04e17 en zo moeilijk is het toch niet om dit te leechen.quote:Op maandag 20 april 2009 18:37 schreef Nashje het volgende:
Welke s0e0 is dit nou? En kan iemand me in godsnaam even een linkje pmen. Dank.
quote:Op maandag 20 april 2009 21:53 schreef jorienvdherik het volgende:
Leuke aflevering
The generaal bijna dood
linc die op einde onder schot staat
Een overval in een kerk
Spoilertags nerd?quote:Op maandag 20 april 2009 21:53 schreef jorienvdherik het volgende:
Leuke aflevering
The generaal bijna dood
linc die op einde onder schot staat
Een overval in een kerk
quote:Op dinsdag 21 april 2009 17:23 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
![]()
![]()
De nieuwe MILF
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Poppetje, long time no see! Oh oh oh wat een knappe dame is het toch.quote:Op dinsdag 21 april 2009 18:56 schreef Prisonbreaker het volgende:
Haalt het niet bij de meest sexy milf![]()
![]()
[ afbeelding ]
Laatste aflevering blijkt dat Scofield zijn levenslange straf uit te moeten zitten in de Bijlmerbajes.quote:Op dinsdag 21 april 2009 17:49 schreef SwitSok het volgende:
Het kutste is eigenlijk dat je er totaal niet meer in zat. Wist natuurlijk nog wel hoe het was afgelopen maar je hebt nu geen idee meer wie nu goed of slecht is....
Verder vond ik het sowieso allemaal al minder spannend worden omdat je de meeste dingen nu wel aan ziet komen. Ik kijk voornamelijk nog omdat ik graag wil weten hoe het afloopt.
Het hoeft niet.. het hoeft echt niet! Je hoeft niet te kijken wat je niet leuk vindt hoor..quote:Op woensdag 22 april 2009 09:17 schreef drGoeroe het volgende:
Maar ik ga het toch maar afkijken, die laatste paar afleveringen kunnen er ook nog wel bji na al die seizoenen.
Nee niks. Ik wil nu weten hoe ze het laten aflopen ookquote:Op woensdag 22 april 2009 12:23 schreef lighted het volgende:
[..]
Het hoeft niet.. het hoeft echt niet! Je hoeft niet te kijken wat je niet leuk vindt hoor..
quote:Op zaterdag 25 april 2009 13:21 schreef lighted het volgende:
Zo was er nu genoeg actie voor de zeikerds onder ons?
Hahah ja precies. Snap ook niet hoe je je tijd kan besteden aan iets wat je niet leuk/boeiend vindt. Dan moet je volgens mij wel een heel duf leven hebben, ik moet er tijd voor vrij makenquote:Op zaterdag 25 april 2009 13:32 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Reken er maar niet op. Er zullen vandaag of morgen wel weer figuren hier lopen zeuren dat deze aflevering weer nep was, niet goed genoeg actie, blablabla. Maar ze blijven kijken, wat ze willen weten hoe het afloopt
![]()
Ik vraag me dan echt af hoe ze deze serie kijken.
Worden smorgens wakker, en denken, oh dat is die kansloze serie weer, laat ik hem maar toch weer downloaden. Even later met tegenzin voor de pc, vloekend en tierend de 40 minuten uitgezeten.
Zodat ze weer hun afkeer kunnen plaatsten op fok!
Ik ga zo kijken hoe Linc dood gaatquote:Op zaterdag 25 april 2009 13:32 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Worden smorgens wakker, en denken, oh dat is die kansloze serie weer, laat ik hem maar toch weer downloaden. Even later met tegenzin voor de pc, vloekend en tierend de 40 minuten uitgezeten.
quote:Op zaterdag 25 april 2009 14:40 schreef tralalala het volgende:
[..]
Ik ga zo kijken hoe Linc dood gaat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I ♥ PB
Ze's best geilquote:Op dinsdag 21 april 2009 17:23 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
![]()
![]()
De nieuwe MILF
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 25 april 2009 19:27 schreef miss-scofield het volgende:
Gave aflevering!! Super dat Sarah zwanger is![]()
Ze leek er wel blij mee te zijn
![]()
Ben benieuwd wie die Vincent S. nou echt is... wat is hij van plan?
Wel stom dat Michael en Linc nu tegen elkaar zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
quote:Op zaterdag 25 april 2009 19:27 schreef miss-scofield het volgende:Waar staat dat dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.---
The Mother Lode (2009) 4x TV episode (credit only) .... Fernando Sucre
http://www.imdb.com/title/tt0455275/ is dus al geweest volgens mij gaat het om flashbacks of zo...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er is leven na de lach.
In principe zeur jij weer over mensen die zeuren over prison break dus wat dat betreft doe je hetzelfde. Nu kan jij weer iets soort gelijks zeggen over mij maar ja dan blijven we bezigquote:Op zaterdag 25 april 2009 13:32 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Reken er maar niet op. Er zullen vandaag of morgen wel weer figuren hier lopen zeuren dat deze aflevering weer nep was, niet goed genoeg actie, blablabla. Maar ze blijven kijken, wat ze willen weten hoe het afloopt
![]()
Ik vraag me dan echt af hoe ze deze serie kijken.
quote:Op maandag 27 april 2009 19:25 schreef jorienvdherik het volgende:
lekker boeiend dat sara zwanger is, ging nergens over.
en natuurlijk niet dood, en ook niet op het vliegveld wat een drama
ik kijk nog voor die milf en de mooie beeldkwaliteit van 720p, om te zien hoe het afloopt. Wat is die range rover fucking geil
quote:Op zondag 26 april 2009 17:30 schreef Magere_Gein het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.---
The Mother Lode (2009) 4x TV episode (credit only) .... Fernando Sucre
http://www.imdb.com/title/tt0455275/ is dus al geweest volgens mij gaat het om flashbacks of zo...
Zie ook dit:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik weet niet wat ik daarvan moet denken. Het was wel een tof personage, maar het verhaal van PB nu is echt ronduit bagger....![]()
quote:Op dinsdag 28 april 2009 19:14 schreef Toryu het volgende:
[..]
Zie ook dit:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik weet niet wat ik daarvan moet denken. Het was wel een tof personage, maar het verhaal van PB nu is echt ronduit bagger....
![]()
![]()
![]()
[ Bericht 0% gewijzigd door BluesRebel op 28-04-2009 19:35:12 ]![]()
Voor wie Gretchen mist: Gastrol deze week bij The Big Bang Theory
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
gretchen komt nog terug hoorquote:Op dinsdag 28 april 2009 19:34 schreef Tim86 het volgende:
Voor wie Gretchen mist: Gastrol deze week bij The Big Bang Theory![]()
![]()
gisteren de aflevering gezien en kan het niet laten om even te laten weten dat ik eigenlijk de hele aflevering met eengezicht gekeken heb. Zelfs de overgang in scenes en geluid was slecht gedaan
gelukkig is het bijna over![]()
![]()
Mama scofield: "and no one can stop me now.. muhahahahaawhahahaha..."
Wat een flutserie is het ook geworden![]()
![]()
Van mij mag ze lekker wegblijven met die grove bek van haar.quote:Op dinsdag 21 december 2010 13:44 schreef Houniet het volgende:
Je hebt gelijk Fen.![]()
typerend is eigenlijk hoe de cliffhanger van vorige week afgehandeld werd. Vorige week zag je Linc nog vol in het vizier op een open plein waarna de order gegeven werd. En nu staat er plots een boom voor als Linc 1 stap loopt. Gebrek aan creativiteit is werkelijk schrijnend als ze geen betere cliffhanger dan zoiets kunnen bedenken
![]()
Kennen we deze nog nog
Prison Break-acteur vrijgelaten
Uitgegeven: 29 april 2009 16:28
Laatst gewijzigd: 29 april 2009 16:28
AMSTERDAM - Prison Break-acteur Lane Garrison is weer vrij man. De 28-jarige Garrison is woensdagochtend vroeg vrijgelaten uit een Californische gevangenis, meldt het Amerikaanse televisieprogramma E!News.
De acteur werd in oktober 2007 veroordeeld tot een celstraf van drie jaar en vier maanden, nadat hij dronken in een auto stapte en een ongeluk kreeg waarbij een 17-jarige jongen omkwam.
Een woordvoerder van het Californische gevangeniswezen zei tegen E! dat de acteur genoeg punten voor goed gedrag heeft verdiend om vrij te komen na ongeveer de helft van zijn straf te hebben uitgezeten.
Afkickprogramma
Garrison heeft volgens de woordvoerder deelgenomen aan een afkickprogramma en was een mentor voor andere gedetineerden.
De acteur, die in veertien afleveringen van de televisieserie Prison Break de rol van gedetineerde Tweener speelde, werd begroet door familie en vrienden toen hij eenmaal in het echt uit de gevangenis kwam.
"Nu kijkt hij vooruit en probeert hij door te gaan met zijn leven", zei een bron. Om zijn proeftijd te verkorten laat de acteur zich opnemen in een open inrichting.
Ongeluk
Garrison stapte in december 2006 na een feestje dronken en onder invloed van cocaïne achter het stuur en veroorzaakte een ongeluk in Beverly Hills. Hij reed tegen een boom. Een passagier, de 17-jarige Vahagn Setian, kwam hierbij om het leven.
Twee 15-jarige meisjes die ook in de auto zaten raakten gewond bij de crash. De acteur, die een gevangenisstraf van zeven jaar had kunnen krijgen, heeft schuld bekend in de zaak.![]()
God krijgen we dat weer![]()
![]()
Wat zit ik dan trouwns al lang in deze topics3 jaar later
Het is...kiezen of delen; spelen, winnen, verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen![]()
Alles kan in PBquote:Op donderdag 30 april 2009 23:14 schreef Stephan1237 het volgende:Tweener
![]()
hij moet terug in de serie![]()
![]()
Welke actie? Hij deed zelf helemaal niets. Hij werd neergeschoten door Mahone.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 01:15 schreef Asgard het volgende:
Dat was best vet toen. Eerst iedereenTweener
toen na die meesterlijke actie
Tweener
Ik heb die hype ook nooit begrepen. Hij kan niks, kon niks en werd doodgeschoten en opeens was iedereen hier die 'm lauw vond etc.
Het is...kiezen of delen; spelen, winnen, verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen![]()
Wat een geniale aflevering weerde actie was echt top, ik hoop dat ze stiekem er toch wat extra seizoenen achteraan plakken want dit is zoveel beter dan 24/csi/lost/whatever
ff wachten nog![]()
Hij ging naar zijn vriendin(reisgenoot) ipv naar michael etc, dus daardoor hij heeft ze niet verlinkt.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 03:29 schreef kalinho het volgende:
[..]
Welke actie? Hij deed zelf helemaal niets. Hij werd neergeschoten door Mahone.
En toen werd Mahone heul boos![]()
![]()
Welke aflevering is nu de laatste?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:18 schreef Game_Error het volgende:
Wat een geniale aflevering weerde actie was echt top, ik hoop dat ze stiekem er toch wat extra seizoenen achteraan plakken want dit is zoveel beter dan 24/csi/lost/whatever
If i could have my wasted Fok!days back, would i use them to get back on track?![]()
Ah, maar wanneer komt dan de nieuwe aflevering? Morgennacht?
Ik dacht namelijk vannacht.If i could have my wasted Fok!days back, would i use them to get back on track?![]()
Vanavond wordt het in Amerika uitgezonden.
Ik dacht trouwens dat er na de stop - die we net achter de rug hebben - nog maar iets van vier afleveringen zouden komen, waarvan we er nu al twee gehad hebben. Maar als ik op de IMDb pagina kijk, zie ik afleveringen staan tot en met 24 [we hebben net 18 gehad]... zouden de laatste twee gewoon de TV-film zijn, aangezien die beiden dezelfde datum hebben?![]()
Ja, na morgen nog 2 afleveringen waarvan de laatste een dubbele is.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 14:31 schreef Xurk het volgende:
Ik dacht trouwens dat er na de stop - die we net achter de rug hebben - nog maar iets van vier afleveringen zouden komen, waarvan we er nu al twee gehad hebben. Maar als ik op de IMDb pagina kijk, zie ik afleveringen staan tot en met 24 [we hebben net 18 gehad]... zouden de laatste twee gewoon de TV-film zijn, aangezien die beiden dezelfde datum hebben?
'23 en 24' zijn de tv-film die in de zomer op dvd verschijnt.![]()
In de trailer voor de volgende episode zei zo'n duistere stem :"with only 2 episodes left..."quote:Op vrijdag 1 mei 2009 14:31 schreef Xurk het volgende:
Ik dacht trouwens dat er na de stop - die we net achter de rug hebben - nog maar iets van vier afleveringen zouden komen, waarvan we er nu al twee gehad hebben. Maar als ik op de IMDb pagina kijk, zie ik afleveringen staan tot en met 24 [we hebben net 18 gehad]... zouden de laatste twee gewoon de TV-film zijn, aangezien die beiden dezelfde datum hebben?
Dus tjaOp dinsdag 21 december 2010 13:44 schreef Houniet het volgende:
Je hebt gelijk Fen.![]()
Het begint nu wel iets interessanter te worden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kut ik heb de spoiler gelezen.. waarom ben ik nieuwschierig
En waarom kan ik em nog steeds niet downloadenDC++ nerds word wakker.
![]()
Leuke aflevering.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
In seizoen 5 zien we dan hoe het kind van sarah en micheal gaat uitbrekenquote:Op zaterdag 2 mei 2009 15:35 schreef Siral het volgende:
wanneer gaat sarah aan micheal vertellen dat ze zwanger is, de laatste aflevering ofzo?
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.![]()
HAHAHAHAHAHAAAquote:
Ik heb echt hardop moeten lachen om dat stukje![]()
Verder wel cool hoe Michael zn moeder en die gasten in die auto aanpakte.![]()
![]()
Wat een aflevering weer. Ik krijg wel de neiging om die moeder van Michael hard in der kont te neuken.
President Camacho
TV series: Boardwalk Empire | Burn Notice | Dexter | Game of Thrones | Impractical Jokers | Luther | Sherlock | Sons of Anarchy![]()
dit is echt niets meer.
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]![]()
"Hey! You need a pass!" was inderdaad wel een beetje lame... en dat is dan "high security"Die foto van de volgende aflevering hierboven is trouwens wel geniaal
![]()
Eigenlijk was het best een leuke aflevering doordat er eindelijk weer eens een MacGuyver-plannetje van Michael in voorkwam en door de set-up van Christina, wat ook weer op een Michael plan uit seizoen 1 / 2 lijkt. Maar wat is zij een grandioze hoer zeg
Waarom doet Lincoln niet eens een keer zijn overhemd in zijn broek en zijn stropdas iets strakker? Iedereen loopt er netjes bij, maar omdat hij zo street en hardcore is, doet hij dat niet. Het slaat eigenlijk nergens op![]()
![]()
Dat moet wel erg in het geheim gebeurt zijn dan. Ik kan me niet eens een kusje van die 2 herinneren.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 15:35 schreef Siral het volgende:
wanneer gaat sarah aan micheal vertellen dat ze zwanger is, de laatste aflevering ofzo?![]()
Jezus. Zoveel milfs geweest al in PB, en jij gaat voor de moeder van Michaelquote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:18 schreef pberends het volgende:
Wat een aflevering weer. Ik krijg wel de neiging om die moeder van Michael hard in der kont te neuken.
.
![]()
Het moment dat Michael en Lincoln bij die plek staan waar dat moordwapen ligt en Michael dan zegt: "We got to go!". Vervolgens blijven ze staan totdat de politie eindelijk komt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Mr.Silencer op 02-05-2009 22:23:33 ]![]()
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 21:50 schreef Nashje het volgende:
[..]
Jezus. Zoveel milfs geweest al in PB, en jij gaat voor de moeder van Michael.
.
President Camacho
TV series: Boardwalk Empire | Burn Notice | Dexter | Game of Thrones | Impractical Jokers | Luther | Sherlock | Sons of Anarchy![]()
Totaal imbeciel, ik had het vermoeden dat ze ingerekend zouden worden.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 22:10 schreef Mr.Silencer het volgende:
Het moment dat Michael en Lincoln bij die plek staan waar dat moordwapen ligt en Michael dan zegt: "We got to go!". Vervolgens blijven ze staan totdat de politie eindelijk komt.
President Camacho
Goeie aflevering. Maar ik vind het maar een wat raar verhaal dat ze al deze moeite nemen om ze de schuld van die aanslag te geven. Dat plan is dus blijkbaar al afleveringen lang aan de gang, vind ik wel wat vergezocht...![]()
oa episode 1 season 4 kan een mogelijkheid zijn geweest.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 21:49 schreef Nashje het volgende:
[..]
Dat moet wel erg in het geheim gebeurt zijn dan. Ik kan me niet eens een kusje van die 2 herinneren.
![]()
![]()
Ik denk niet dat Sarah zwanger van Michael is. Maar van Bellick.President Camacho
quote:Op zondag 3 mei 2009 16:36 schreef pberends het volgende:
Ik denk niet dat Sarah zwanger van Michael is. Maar van Bellick.
.![]()
Het wordt wel steeds ingewikkelder
Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij![]()
En Bellick leeft nog en is eigenlijk ook de vader van Linc, die eigenlijk niet de vader is van LJ maar zijn broer.quote:Op zondag 3 mei 2009 16:36 schreef pberends het volgende:
Ik denk niet dat Sarah zwanger van Michael is. Maar van Bellick.Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
Winnaar Butragueño en Harry Been-awards 2007, 2008 en 2009![]()
Al die beveiliging, dan rent er iemand naar binnen, en dan niet eens moeite doen voor een achtervolgingquote:.
![]()
Komt door z'n bierbuikquote:Op zondag 3 mei 2009 18:48 schreef roepdeman het volgende:
Hij had wel moeite met het optillen van zn moeder...
.
President Camacho
Lincon die geen broer van Scofieldquote:Op zaterdag 2 mei 2009 21:50 schreef Nashje het volgende:
[..]
Jezus. Zoveel milfs geweest al in PB, en jij gaat voor de moeder van Michael.
![]()
![]()
Maar dat hoorde toch juist bij het plan? Lincoln moest naar binnen zodat ze hem de moord in de schoenen konden schuiven.quote:Op maandag 4 mei 2009 02:39 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Al die beveiliging, dan rent er iemand naar binnen, en dan niet eens moeite doen voor een achtervolging.
![]()
Lincoln gebruikte dat pasje, Michael was degene die naar binnen rende.quote:Op maandag 4 mei 2009 17:11 schreef Stevie_G het volgende:
[..]
Maar dat hoorde toch juist bij het plan? Lincoln moest naar binnen zodat ze hem de moord in de schoenen konden schuiven.
![]()
"Lincoln isn't your brother"
Nouuu wat een ongeloof en ontgoocheling. Nog erger dan Adelayde gisteren bij 4-0. Je zag het ook zó aankomen dat die ma zal uitbreken. Ik begreep ook niet zo waarom Lincoln náár het wapen toerendeHet is...kiezen of delen; spelen, winnen, verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen![]()
Blijkbaar vind ik het ook niet meer zo geweldig als hiervoor, want ik ben helemaal vergeten te kijken zaterdag! Vanavond dan maar.![]()
vond het opzich nog niet eens een héle slechte alfevering als je het vergelijkt met de rest van het seizoen. De scenes met de generaal waren wel aardig maar ik vraag me wel af waarom linc hem niet gewoon de nek om draait. Hij werkte toch alleen maar mee omdat michael onder zijn controle was?![]()
Dat hele plan sloeg echt helemaal nergens op. Het kwam er dus op neer dat ze precies één minuut na die man in dat bankgebouw kwamen, dat ze daarna bij een lange achtervolging in een auto en op de voet die man precies de hele tijd in het oog hielden, maar nooit inhaalden, zodat die Lincoln net een seconde nadat die man vermoord was op dat balkon aankwamquote:Op maandag 4 mei 2009 17:11 schreef Stevie_G het volgende:
[..]
Maar dat hoorde toch juist bij het plan? Lincoln moest naar binnen zodat ze hem de moord in de schoenen konden schuiven.
![]()
Wat is deze serie ver weggezakt zeg. Maar ja, dat maakt het ook wel komisch.![]()
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 13:05 schreef Xurk het volgende:
Eerst wel, maar nu moet hij door blijven werken omdat ze anders L.J. gaan vermoorden.
dat heb ik dan even gemist maar hoe origineel weer
![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: