Wat waren de kijkcijfers "normaal" dan?quote:Op zaterdag 18 april 2009 20:33 schreef Symer het volgende:
De kijkcijfers: 3.38 miljoen. Fox heeft Prison Break echt helemaal dood laten bloeden.
'T is nog een klein wonder dat ze de laatste afleveringen überhaupt uitzenden.
quote:Op zaterdag 18 april 2009 20:46 schreef conobram het volgende:
[..]
Wat waren de kijkcijfers "normaal" dan?
Whehe, 3 keer zo weinigquote:The premiere of the season obtained an average of 9.40 million American viewers,[23] a decrease from the 10.50 million viewers who watched the series premiere,[24] and the 10.24 million viewers who watch the first season finale.
Dat kan je zien in de samenvatting (00:44).quote:Op zaterdag 18 april 2009 21:38 schreef Ereinion het volgende:
Wat matig weer![]()
Was de helft van de verhaallijnen al weer vergeten. Waar kwamen die sleutels eigenlijk vandaan?
quote:Op zaterdag 18 april 2009 20:10 schreef Xrenity het volgende:
Ik heb het na een kwartier uit gezet
het is gewoon te lang geleden en het boeit me niet echt meer.
Nope. Dit is de eerste keer dat ik het zeg en ik meen het.quote:Op zaterdag 18 april 2009 22:57 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
En dan volgende week kom je weer zeuren omdat iets niet klopt. Je blijft toch wel kijken.
quote:
quote:Op zaterdag 18 april 2009 22:57 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
En dan volgende week kom je weer zeuren omdat iets niet klopt. Je blijft toch wel kijken.
quote:Op zondag 19 april 2009 11:11 schreef Chaos210 het volgende:
[..]
[..]
Ga je dit tegen iedereen zeggen die elke keer loopt te zeuren dat ze niet meer kijken, maar wel gewoon weer elke keer terugkomen hier in het topic?
Dit dusquote:Op zondag 19 april 2009 11:25 schreef Space-Chinees het volgende:
De rek is er nu wel uit. Ik hoop alleen dat ze er nog een goed einde aan maken.
Ik heb niet gezegd dat ik niet meer zou kijken en dit was de eerste keer dat ik kritiek gaf op een aflevering.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |