Nope. Dit is de eerste keer dat ik het zeg en ik meen het.quote:Op zaterdag 18 april 2009 22:57 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
En dan volgende week kom je weer zeuren omdat iets niet klopt. Je blijft toch wel kijken.
quote:
quote:Op zaterdag 18 april 2009 22:57 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
En dan volgende week kom je weer zeuren omdat iets niet klopt. Je blijft toch wel kijken.
quote:Op zondag 19 april 2009 11:11 schreef Chaos210 het volgende:
[..]
[..]
Ga je dit tegen iedereen zeggen die elke keer loopt te zeuren dat ze niet meer kijken, maar wel gewoon weer elke keer terugkomen hier in het topic?
Dit dusquote:Op zondag 19 april 2009 11:25 schreef Space-Chinees het volgende:
De rek is er nu wel uit. Ik hoop alleen dat ze er nog een goed einde aan maken.
Ik heb niet gezegd dat ik niet meer zou kijken en dit was de eerste keer dat ik kritiek gaf op een aflevering.quote:
quote:Op zondag 19 april 2009 16:21 schreef Mr.Jorn. het volgende:
De serie heeft echt een dieptepunt bereikt, wat slecht was de aflevering....
quote:Op zondag 19 april 2009 18:13 schreef roepdeman het volgende:
Scofield rent wel alsof hij moet poepen zeg...
Inderdaad, de kijkers zijn zo gefrusteerd, dat alleen als iedereen dood gaat de serie nog gered kan wordenquote:Op zondag 19 april 2009 19:29 schreef northernlight81 het volgende:
Ik weet van een aantal personen haast niet eens meer wie ze zijn. Vond er ook weinig aan, maar blijf toch maar kijken. Die paar laatste afleveringen kunnen er ook nog wel bij, want na seizoen 1 is het nooit echt meer veel geweest. Ik zou niet weten hoe ze er nu nog een fatsoenlijk einde aan kunnen maken.
Ik hoop dat ze eens echt gek doen en ze alle hoofdrolspelers dood laten gaan.
Dit moet een grap zijnquote:Op zondag 19 april 2009 19:49 schreef Symer het volgende:
Crosspost:
[ afbeelding ]
De DVD met de PB film gaat vanaf 21 juli in de verkoop (datum onder voorbehoud).
Blijkbaar kwam hij net op tijd de auto uit, want hij had z'n gordel al losgesneden, en was die al een aantal meter van de auto weg kunnen komen. Nog steeds wel een domme scene. Schiet 'm gewoon dood, stuur 'visuele bevestigingen van het behalve van de missie.'quote:Op zondag 19 april 2009 21:48 schreef kalinho het volgende:
Heel die auto ontploft en The General heeft alleen een paar schaafwondjes en zn overhemd is wat verkleurd
Het schijnt dat ze in Prison Break weinig moeite hebben met het ontsnappen uit elke situatie.quote:Op zondag 19 april 2009 22:04 schreef FastFox91 het volgende:
[..]
Blijkbaar kwam hij net op tijd de auto uit, want hij had z'n gordel al losgesneden, en was die al een aantal meter van de auto weg kunnen komen. Nog steeds wel een domme scene. Schiet 'm gewoon dood, stuur 'visuele bevestigingen van het behalve van de missie.'
Klopt haha.. zijn handen zie je bijna nietquote:Op zaterdag 18 april 2009 23:20 schreef pberends het volgende:
Linc nog steeds in een te grote pak.. ziet er echt niet uit.
en dan gaat de agent ook net dat huisje naar binnen waar sara zit terwijl er nog 10 andere huisjes staanquote:Op maandag 20 april 2009 14:31 schreef Xrenity het volgende:
Ook trouwens echt dat ze worden achtervolgd door zo'n Agent, en dan rennen ze een hoekje om. Agent volgt en ziet ze even niet meer, en geeft het dan maar gelijk op
Je kan ook echt op alles zeiken... Vraag me af watvoor films jij kijkt.quote:Op maandag 20 april 2009 15:24 schreef planethugo het volgende:
[..]
en dan gaat de agent ook net dat huisje naar binnen waar sara zit terwijl er nog 10 andere huisjes staan
s04e17 en zo moeilijk is het toch niet om dit te leechen.quote:Op maandag 20 april 2009 18:37 schreef Nashje het volgende:
Welke s0e0 is dit nou? En kan iemand me in godsnaam even een linkje pmen. Dank.
quote:Op maandag 20 april 2009 21:53 schreef jorienvdherik het volgende:
Leuke aflevering
The generaal bijna dood
linc die op einde onder schot staat
Een overval in een kerk
Spoilertags nerd?quote:Op maandag 20 april 2009 21:53 schreef jorienvdherik het volgende:
Leuke aflevering
The generaal bijna dood
linc die op einde onder schot staat
Een overval in een kerk
quote:Op dinsdag 21 april 2009 17:23 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
![]()
![]()
De nieuwe MILF
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Poppetje, long time no see! Oh oh oh wat een knappe dame is het toch.quote:Op dinsdag 21 april 2009 18:56 schreef Prisonbreaker het volgende:
Haalt het niet bij de meest sexy milf![]()
![]()
[ afbeelding ]
Laatste aflevering blijkt dat Scofield zijn levenslange straf uit te moeten zitten in de Bijlmerbajes.quote:Op dinsdag 21 april 2009 17:49 schreef SwitSok het volgende:
Het kutste is eigenlijk dat je er totaal niet meer in zat. Wist natuurlijk nog wel hoe het was afgelopen maar je hebt nu geen idee meer wie nu goed of slecht is....
Verder vond ik het sowieso allemaal al minder spannend worden omdat je de meeste dingen nu wel aan ziet komen. Ik kijk voornamelijk nog omdat ik graag wil weten hoe het afloopt.
Het hoeft niet.. het hoeft echt niet! Je hoeft niet te kijken wat je niet leuk vindt hoor..quote:Op woensdag 22 april 2009 09:17 schreef drGoeroe het volgende:
Maar ik ga het toch maar afkijken, die laatste paar afleveringen kunnen er ook nog wel bji na al die seizoenen.
Nee niks. Ik wil nu weten hoe ze het laten aflopen ookquote:Op woensdag 22 april 2009 12:23 schreef lighted het volgende:
[..]
Het hoeft niet.. het hoeft echt niet! Je hoeft niet te kijken wat je niet leuk vindt hoor..
quote:Op zaterdag 25 april 2009 13:21 schreef lighted het volgende:
Zo was er nu genoeg actie voor de zeikerds onder ons?
Hahah ja precies. Snap ook niet hoe je je tijd kan besteden aan iets wat je niet leuk/boeiend vindt. Dan moet je volgens mij wel een heel duf leven hebben, ik moet er tijd voor vrij makenquote:Op zaterdag 25 april 2009 13:32 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Reken er maar niet op. Er zullen vandaag of morgen wel weer figuren hier lopen zeuren dat deze aflevering weer nep was, niet goed genoeg actie, blablabla. Maar ze blijven kijken, wat ze willen weten hoe het afloopt
![]()
Ik vraag me dan echt af hoe ze deze serie kijken.
Worden smorgens wakker, en denken, oh dat is die kansloze serie weer, laat ik hem maar toch weer downloaden. Even later met tegenzin voor de pc, vloekend en tierend de 40 minuten uitgezeten.
Zodat ze weer hun afkeer kunnen plaatsten op fok!
Ik ga zo kijken hoe Linc dood gaatquote:Op zaterdag 25 april 2009 13:32 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Worden smorgens wakker, en denken, oh dat is die kansloze serie weer, laat ik hem maar toch weer downloaden. Even later met tegenzin voor de pc, vloekend en tierend de 40 minuten uitgezeten.
quote:Op zaterdag 25 april 2009 14:40 schreef tralalala het volgende:
[..]
Ik ga zo kijken hoe Linc dood gaat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I ♥ PB
Ze's best geilquote:Op dinsdag 21 april 2009 17:23 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
![]()
![]()
De nieuwe MILF
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 25 april 2009 19:27 schreef miss-scofield het volgende:
Gave aflevering!! Super dat Sarah zwanger is![]()
Ze leek er wel blij mee te zijn
![]()
Ben benieuwd wie die Vincent S. nou echt is... wat is hij van plan?
Wel stom dat Michael en Linc nu tegen elkaar zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
quote:Op zaterdag 25 april 2009 19:27 schreef miss-scofield het volgende:Waar staat dat dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.---
The Mother Lode (2009) 4x TV episode (credit only) .... Fernando Sucre
http://www.imdb.com/title/tt0455275/ is dus al geweest volgens mij gaat het om flashbacks of zo...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er is leven na de lach.
In principe zeur jij weer over mensen die zeuren over prison break dus wat dat betreft doe je hetzelfde. Nu kan jij weer iets soort gelijks zeggen over mij maar ja dan blijven we bezigquote:Op zaterdag 25 april 2009 13:32 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Reken er maar niet op. Er zullen vandaag of morgen wel weer figuren hier lopen zeuren dat deze aflevering weer nep was, niet goed genoeg actie, blablabla. Maar ze blijven kijken, wat ze willen weten hoe het afloopt
![]()
Ik vraag me dan echt af hoe ze deze serie kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |