Nog steeds wel aardig, maar wel duidelijk minder dan het eerste seizoen. Ik vond seizoen twee ook nog wel leuk, het steeds vluchten voor Mahone. Seizoen drie was alweer wat minder... Het begon ook steeds meer Ocean's Eleven-trekjes te krijgen, de manier waarop Scofield en z'n mannen telkens op een slimme manier de kaartjes wisten te bemachtigen.quote:Op zaterdag 11 april 2009 12:52 schreef Svensational het volgende:
En wat vind je van het laatste seizoen?
Hier hetzelfde verhaalquote:Op zaterdag 11 april 2009 12:22 schreef IQM het volgende:
Ik meld me hier ook even nadat ik bijna vier seizoenen heb gekeken in anderhalve week.
Ik eigenlijk een weekquote:Op zaterdag 11 april 2009 16:34 schreef conobram het volgende:
[..]
Hier hetzelfde verhaalanderhalve week
Je hoeft ook niet te kijkenquote:Op zaterdag 11 april 2009 13:22 schreef Happel het volgende:
Zal me benieuwen. Verwacht niet dat het veel kan zijn...
De moeder van de broers werd geïntroduceerd.quote:Op vrijdag 17 april 2009 13:47 schreef northernlight81 het volgende:
Dan ga ik straks denk ik nog maar eens aflevering 16 kijken, ik zou even niet meer weten wat er precies gaande is.
En was Scofield nou ontsnapt na die slechte achtervolging (waarin die blanke bijrijder ineens veranderde in een donkere pop)?quote:Op vrijdag 17 april 2009 14:14 schreef IQM het volgende:
[..]
De moeder van de broers werd geïntroduceerd.
tijdsverschil vergeten?quote:Op vrijdag 17 april 2009 15:28 schreef Siral het volgende:
Over 5 en een half uur komt de nieuwe aflevering uit. Finally.. ben benieuwd wat het geworden is..
Mijne ook...kan het alleen maar meevallen.quote:Op zaterdag 18 april 2009 11:05 schreef Mikkie het volgende:
Heb de episode nog niet gezien en m'n verwachtingen zijn érg laag...
En toch kijk je weer he?quote:Op zaterdag 18 april 2009 13:17 schreef Chaos210 het volgende:
Vond er maar weinig aan. Heel de tijd van die plot twists waar je toch niks mee op schiet.
Eigenlijk zijn we maar weinig verder gekomen in deze aflevering.
Dan miste je net het stuk dat Sara naakt ging!!quote:Op zaterdag 18 april 2009 20:10 schreef Xrenity het volgende:
Ik heb het na een kwartier uit gezet
het is gewoon te lang geleden en het boeit me niet echt meer.
Wat waren de kijkcijfers "normaal" dan?quote:Op zaterdag 18 april 2009 20:33 schreef Symer het volgende:
De kijkcijfers: 3.38 miljoen. Fox heeft Prison Break echt helemaal dood laten bloeden.
'T is nog een klein wonder dat ze de laatste afleveringen überhaupt uitzenden.
quote:Op zaterdag 18 april 2009 20:46 schreef conobram het volgende:
[..]
Wat waren de kijkcijfers "normaal" dan?
Whehe, 3 keer zo weinigquote:The premiere of the season obtained an average of 9.40 million American viewers,[23] a decrease from the 10.50 million viewers who watched the series premiere,[24] and the 10.24 million viewers who watch the first season finale.
Dat kan je zien in de samenvatting (00:44).quote:Op zaterdag 18 april 2009 21:38 schreef Ereinion het volgende:
Wat matig weer![]()
Was de helft van de verhaallijnen al weer vergeten. Waar kwamen die sleutels eigenlijk vandaan?
quote:Op zaterdag 18 april 2009 20:10 schreef Xrenity het volgende:
Ik heb het na een kwartier uit gezet
het is gewoon te lang geleden en het boeit me niet echt meer.
Nope. Dit is de eerste keer dat ik het zeg en ik meen het.quote:Op zaterdag 18 april 2009 22:57 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
En dan volgende week kom je weer zeuren omdat iets niet klopt. Je blijft toch wel kijken.
quote:
quote:Op zaterdag 18 april 2009 22:57 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
En dan volgende week kom je weer zeuren omdat iets niet klopt. Je blijft toch wel kijken.
quote:Op zondag 19 april 2009 11:11 schreef Chaos210 het volgende:
[..]
[..]
Ga je dit tegen iedereen zeggen die elke keer loopt te zeuren dat ze niet meer kijken, maar wel gewoon weer elke keer terugkomen hier in het topic?
Dit dusquote:Op zondag 19 april 2009 11:25 schreef Space-Chinees het volgende:
De rek is er nu wel uit. Ik hoop alleen dat ze er nog een goed einde aan maken.
Ik heb niet gezegd dat ik niet meer zou kijken en dit was de eerste keer dat ik kritiek gaf op een aflevering.quote:
quote:Op zondag 19 april 2009 16:21 schreef Mr.Jorn. het volgende:
De serie heeft echt een dieptepunt bereikt, wat slecht was de aflevering....
quote:Op zondag 19 april 2009 18:13 schreef roepdeman het volgende:
Scofield rent wel alsof hij moet poepen zeg...
Inderdaad, de kijkers zijn zo gefrusteerd, dat alleen als iedereen dood gaat de serie nog gered kan wordenquote:Op zondag 19 april 2009 19:29 schreef northernlight81 het volgende:
Ik weet van een aantal personen haast niet eens meer wie ze zijn. Vond er ook weinig aan, maar blijf toch maar kijken. Die paar laatste afleveringen kunnen er ook nog wel bij, want na seizoen 1 is het nooit echt meer veel geweest. Ik zou niet weten hoe ze er nu nog een fatsoenlijk einde aan kunnen maken.
Ik hoop dat ze eens echt gek doen en ze alle hoofdrolspelers dood laten gaan.
Dit moet een grap zijnquote:Op zondag 19 april 2009 19:49 schreef Symer het volgende:
Crosspost:
[ afbeelding ]
De DVD met de PB film gaat vanaf 21 juli in de verkoop (datum onder voorbehoud).
Blijkbaar kwam hij net op tijd de auto uit, want hij had z'n gordel al losgesneden, en was die al een aantal meter van de auto weg kunnen komen. Nog steeds wel een domme scene. Schiet 'm gewoon dood, stuur 'visuele bevestigingen van het behalve van de missie.'quote:Op zondag 19 april 2009 21:48 schreef kalinho het volgende:
Heel die auto ontploft en The General heeft alleen een paar schaafwondjes en zn overhemd is wat verkleurd
Het schijnt dat ze in Prison Break weinig moeite hebben met het ontsnappen uit elke situatie.quote:Op zondag 19 april 2009 22:04 schreef FastFox91 het volgende:
[..]
Blijkbaar kwam hij net op tijd de auto uit, want hij had z'n gordel al losgesneden, en was die al een aantal meter van de auto weg kunnen komen. Nog steeds wel een domme scene. Schiet 'm gewoon dood, stuur 'visuele bevestigingen van het behalve van de missie.'
Klopt haha.. zijn handen zie je bijna nietquote:Op zaterdag 18 april 2009 23:20 schreef pberends het volgende:
Linc nog steeds in een te grote pak.. ziet er echt niet uit.
en dan gaat de agent ook net dat huisje naar binnen waar sara zit terwijl er nog 10 andere huisjes staanquote:Op maandag 20 april 2009 14:31 schreef Xrenity het volgende:
Ook trouwens echt dat ze worden achtervolgd door zo'n Agent, en dan rennen ze een hoekje om. Agent volgt en ziet ze even niet meer, en geeft het dan maar gelijk op
Je kan ook echt op alles zeiken... Vraag me af watvoor films jij kijkt.quote:Op maandag 20 april 2009 15:24 schreef planethugo het volgende:
[..]
en dan gaat de agent ook net dat huisje naar binnen waar sara zit terwijl er nog 10 andere huisjes staan
s04e17 en zo moeilijk is het toch niet om dit te leechen.quote:Op maandag 20 april 2009 18:37 schreef Nashje het volgende:
Welke s0e0 is dit nou? En kan iemand me in godsnaam even een linkje pmen. Dank.
quote:Op maandag 20 april 2009 21:53 schreef jorienvdherik het volgende:
Leuke aflevering
The generaal bijna dood
linc die op einde onder schot staat
Een overval in een kerk
Spoilertags nerd?quote:Op maandag 20 april 2009 21:53 schreef jorienvdherik het volgende:
Leuke aflevering
The generaal bijna dood
linc die op einde onder schot staat
Een overval in een kerk
quote:Op dinsdag 21 april 2009 17:23 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
![]()
![]()
De nieuwe MILF
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Poppetje, long time no see! Oh oh oh wat een knappe dame is het toch.quote:Op dinsdag 21 april 2009 18:56 schreef Prisonbreaker het volgende:
Haalt het niet bij de meest sexy milf![]()
![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |