Nope. Dit is de eerste keer dat ik het zeg en ik meen het.quote:Op zaterdag 18 april 2009 22:57 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
En dan volgende week kom je weer zeuren omdat iets niet klopt. Je blijft toch wel kijken.
quote:
quote:Op zaterdag 18 april 2009 22:57 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
En dan volgende week kom je weer zeuren omdat iets niet klopt. Je blijft toch wel kijken.
quote:Op zondag 19 april 2009 11:11 schreef Chaos210 het volgende:
[..]
[..]
Ga je dit tegen iedereen zeggen die elke keer loopt te zeuren dat ze niet meer kijken, maar wel gewoon weer elke keer terugkomen hier in het topic?
Dit dusquote:Op zondag 19 april 2009 11:25 schreef Space-Chinees het volgende:
De rek is er nu wel uit. Ik hoop alleen dat ze er nog een goed einde aan maken.
Ik heb niet gezegd dat ik niet meer zou kijken en dit was de eerste keer dat ik kritiek gaf op een aflevering.quote:
quote:Op zondag 19 april 2009 16:21 schreef Mr.Jorn. het volgende:
De serie heeft echt een dieptepunt bereikt, wat slecht was de aflevering....
quote:Op zondag 19 april 2009 18:13 schreef roepdeman het volgende:
Scofield rent wel alsof hij moet poepen zeg...
Inderdaad, de kijkers zijn zo gefrusteerd, dat alleen als iedereen dood gaat de serie nog gered kan wordenquote:Op zondag 19 april 2009 19:29 schreef northernlight81 het volgende:
Ik weet van een aantal personen haast niet eens meer wie ze zijn. Vond er ook weinig aan, maar blijf toch maar kijken. Die paar laatste afleveringen kunnen er ook nog wel bij, want na seizoen 1 is het nooit echt meer veel geweest. Ik zou niet weten hoe ze er nu nog een fatsoenlijk einde aan kunnen maken.
Ik hoop dat ze eens echt gek doen en ze alle hoofdrolspelers dood laten gaan.
Dit moet een grap zijnquote:Op zondag 19 april 2009 19:49 schreef Symer het volgende:
Crosspost:
[ afbeelding ]
De DVD met de PB film gaat vanaf 21 juli in de verkoop (datum onder voorbehoud).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |