Nog steeds wel aardig, maar wel duidelijk minder dan het eerste seizoen. Ik vond seizoen twee ook nog wel leuk, het steeds vluchten voor Mahone. Seizoen drie was alweer wat minder... Het begon ook steeds meer Ocean's Eleven-trekjes te krijgen, de manier waarop Scofield en z'n mannen telkens op een slimme manier de kaartjes wisten te bemachtigen.quote:Op zaterdag 11 april 2009 12:52 schreef Svensational het volgende:
En wat vind je van het laatste seizoen?
Hier hetzelfde verhaalquote:Op zaterdag 11 april 2009 12:22 schreef IQM het volgende:
Ik meld me hier ook even nadat ik bijna vier seizoenen heb gekeken in anderhalve week.
Ik eigenlijk een weekquote:Op zaterdag 11 april 2009 16:34 schreef conobram het volgende:
[..]
Hier hetzelfde verhaalanderhalve week
Je hoeft ook niet te kijkenquote:Op zaterdag 11 april 2009 13:22 schreef Happel het volgende:
Zal me benieuwen. Verwacht niet dat het veel kan zijn...
De moeder van de broers werd geïntroduceerd.quote:Op vrijdag 17 april 2009 13:47 schreef northernlight81 het volgende:
Dan ga ik straks denk ik nog maar eens aflevering 16 kijken, ik zou even niet meer weten wat er precies gaande is.
En was Scofield nou ontsnapt na die slechte achtervolging (waarin die blanke bijrijder ineens veranderde in een donkere pop)?quote:Op vrijdag 17 april 2009 14:14 schreef IQM het volgende:
[..]
De moeder van de broers werd geïntroduceerd.
tijdsverschil vergeten?quote:Op vrijdag 17 april 2009 15:28 schreef Siral het volgende:
Over 5 en een half uur komt de nieuwe aflevering uit. Finally.. ben benieuwd wat het geworden is..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |