quote:Op dinsdag 13 januari 2009 18:48 schreef Ash het volgende:
Prison Break Cancelled
Source: Stuart Mellor
January 13, 2009
Fox announced Tuesday morning that "Prison Break" will end its run after four seasons this spring, says Variety. The drama returns to the network's schedule on Friday, April 17 at 8 p.m. for a final lap.
BRON
Dus echt nog maar 1 episode, dan is het echt klaar. Ben benieuwd wat ze daarin stoppen...quote:
En hoe wil je daar rekening mee houden?quote:Op donderdag 15 januari 2009 07:58 schreef dapluiz het volgende:
Tja, ik heb liever dat een serie van te voren rekening kan houden dat het stopt dat ze er een echt einde aan kunnen maken dan dat het ineens gecancelled word.
Nog minstens 4, maar waarschijnlijk 6 totaal met de laatste 2 in de vorm van afleveringen of tv-film heb ik begrepen..quote:Op donderdag 15 januari 2009 08:24 schreef Fendy het volgende:
[..]
Dus echt nog maar 1 episode, dan is het echt klaar. Ben benieuwd wat ze daarin stoppen...
-edit- oh nee, ze moeten "RIP" en "Hangman" nog uitzenden.
Nee, maar nu is het echt aangekondigd van te voren, dus dan kunnen ze er toch beter naartoe schrijven dan als het gecancelled word tussen 2 seizoenen in ofzo ..quote:Op donderdag 15 januari 2009 08:27 schreef Godtje het volgende:
[..]
En hoe wil je daar rekening mee houden?
Je weet toch niet op welk punt de bazen of de hoofdrolspelers de stekker er uit trekken?
Ik neem aan dat ze dat ook wel doen.quote:Op donderdag 15 januari 2009 10:17 schreef dapluiz het volgende:
[..]
Nee, maar nu is het echt aangekondigd van te voren, dus dan kunnen ze er toch beter naartoe schrijven dan als het gecancelled word tussen 2 seizoenen in ofzo ..
aan de verhaallijnen te zien voelen de schrijvers niet zo veel aankomen, inspiratie niet echt iigquote:Op donderdag 15 januari 2009 10:28 schreef CaptainCab het volgende:
De laatste afleveringen zijn al zo goed als af, dus het is wel degelijk gecancelled tussen 2 productie-seizoenen door. Het is normaal dat rond deze tijd beslist wordt of een serie gecancelled of hernieuwd wordt, omdat men dan op tijd aan de pre-productie kan beginnen..
Natuurlijk kunnen de schrijvers aangevoeld hebben dat het er dik in zat dat dit het laatste seizoen zou zijn
En onthoofd te zijn en daarna ineens weer op te duikenquote:Op donderdag 15 januari 2009 14:36 schreef Pappie_Culo het volgende:
Het goede aan deze serie is hoe ze de geloofwaardigheid weten te behouden na 3.746.437 te zijn vastgezet en 3.746.438 keer te zijn uitgebroken
Daar zit je dan met je username.quote:Op donderdag 15 januari 2009 16:00 schreef miss-scofield het volgende:
TVP!
Ik vind het nog wel leuk!!Vind het niet jammer dat ze gaan stoppen..maar vind het nog wel steeds leuk om naar te kijken!!
Ja vond jequote:Op donderdag 15 januari 2009 14:36 schreef Pappie_Culo het volgende:
Het goede aan deze serie is hoe ze de geloofwaardigheid weten te behouden na 3.746.437 te zijn vastgezet en 3.746.438 keer te zijn uitgebroken
Volgens de doorgaans goed geïnformeerde wiki:quote:Op zondag 18 januari 2009 14:16 schreef AJ187 het volgende:
Dus 17 April komt de laatste aflevering?
Ben benieuwd hoe ze PB in 1 episode willen afronden
Dan maak je een nieuwe?quote:Op zondag 18 januari 2009 20:13 schreef jorienvdherik het volgende:
De OP is oud
Dat slaat inderdaad nergens op... aflevering 14 stond al aangekondigd in de gids.quote:Op donderdag 5 februari 2009 22:32 schreef kalinho het volgende:
Ik snap het niet meerZe gaan dus vanaf half maart verder met aflevering 14 en trekken dat door tot en met aflevering 17?
Dit is een topic over de uitzendingen in Amerika, niet over die van NL.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 01:20 schreef Paginabeheerder het volgende:
[..]
Dat slaat inderdaad nergens op... aflevering 14 stond al aangekondigd in de gids.
RTL verneukt ons gewoon!
ach..voor die laatste loodjes..quote:Op vrijdag 6 februari 2009 02:44 schreef Game_Error het volgende:
Kunnen trouwens niet eens al die dode personages uit de OP worden geschrapt? Zou het iig een stuk opruimen
Idd:quote:Op vrijdag 30 januari 2009 20:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Als het goed is wordt gewoon tot en met 22 uitgezonden hoor.
Toch.. op myepisodes.com staat t/m 19. Vond het al belachelijk om voor 3 afleveringen te wachten tot april.quote:Op maandag 9 februari 2009 10:39 schreef Symer het volgende:
[..]
Idd:
4/17 17 The Mother Lode
4/24 18 (???)
5/01 19 Son of a Bitch
5/08 20 Dominoes
5/15 21/22 Rate of Exchange/Killing your Number
Voor die staking was het niveau ook al aardig gedaald.quote:Op maandag 9 februari 2009 23:32 schreef Prisonbreaker het volgende:
Het is knap van de schrijvers dat ze zo'n geweldige serie in seizoen 1 naar zo'n bedroevend slecht einde kunnen leiden. Kan er gewoon nog pissig om worden. (oorzaak schrijvers staking?)
Ik denk eerder dat het succes van de serie het grootste probleem vormde.quote:Op maandag 9 februari 2009 23:32 schreef Prisonbreaker het volgende:
Kan er gewoon nog pissig om worden. (oorzaak schrijvers staking?)
Volgens mij zou het eerst eigenlijk ook een mini serie wordenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 01:14 schreef northernlight81 het volgende:
Ze hadden gewoon een erg goed idee voor een leuke serie. Iemand laat de blauwdruk van een gevangenis tatoeëren en zich oppakken om iemand anders mee te ontsnappen. Dat was seizoen 1.
Je bent inderdaad helemaal bijquote:Op zondag 15 februari 2009 12:59 schreef Sonja27 het volgende:
Klopt het dat tot en met ep 16 reeds uitgezonden is in USA? Dan ben ik helemaal bijSpannend hoor
Ik ben alleen wel blij dat het na seizoen 4 over is (ja toch?) want het heeft nog weinig met Prison Break te maken! Maar ik vind het nog altijd zeer vermakelijk
Torrents? Usenet?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:32 schreef TBY het volgende:
Waar kan ik online gratis de afleveringen zien? Zijn ze ergens te downloaden? Ik heb een site gevonden, maar daar kan je maar 72 minuten per dag kijken. Als je langer wilt kijken dan moet je betalen.
Hier kun je via internet afleveringen bekijkenquote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:32 schreef TBY het volgende:
Waar kan ik online gratis de afleveringen zien? Zijn ze ergens te downloaden? Ik heb een site gevonden, maar daar kan je maar 72 minuten per dag kijken. Als je langer wilt kijken dan moet je betalen.
Ben benieuwdquote:Op maandag 9 februari 2009 10:39 schreef Symer het volgende:
[..]
Idd:
4/17 17 The Mother Lode
4/24 18 (???)
5/01 19 Son of a Bitch
5/08 20 Dominoes
5/15 21/22 Rate of Exchange/Killing your Number
met een achtervolging met poppen ipv mensenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 17:47 schreef tralalala het volgende:
Ik weet geeneens meer waar het op geeindigd is
Kan je een aflevering van dexter los kijken of zitten ze echt aan elkaar net als lost en 24?quote:Op zondag 8 maart 2009 19:08 schreef tralalala het volgende:
Seizoen 1 is vetdaarna gaat het alleen maar bergafwaarts.
Ik kan Dexter wel aanraden! Tot nu toe 3 hele sterke seizoenen.
Dexter kan bijna tippen aan Lost![]()
Dexter is een serie met opbouwende verhaallijnen die voor een overgroot deel elk seizoen (12 afleveringen) worden afgerond.quote:Op maandag 9 maart 2009 09:31 schreef Flaccid het volgende:
[..]
Kan je een aflevering van dexter los kijken of zitten ze echt aan elkaar net als lost en 24?
Dus ongeveer hetzelfde als 24? (lost is eigenlijk een groot verhaal)quote:Op maandag 9 maart 2009 09:42 schreef Mr.Silencer het volgende:
[..]
Dexter is een serie met opbouwende verhaallijnen die voor een overgroot deel elk seizoen (12 afleveringen) worden afgerond.
Volgens mij nog 4.quote:Op zondag 5 april 2009 22:42 schreef jorienvdherik het volgende:
Ben benieuwd hoeveel er nog komen dit seizoen
Dit begrijp ik ervan: Fox heeft 22 afleveringen besteld en dit seizoen zal dan ook in aflevering 22 afgesloten worden.quote:Op maandag 6 april 2009 14:44 schreef Prisonbreaker het volgende:
Volgens deze telling 22 afleveringen maar volgens mij horen het er 24 te zijn.
Ik las iets over een afsluitende film...
Mooie DVD hoes danquote:Op maandag 6 april 2009 15:01 schreef RubenSosa het volgende:
Er komt waarschijnlijk een 5de seizoen.
Is die official?quote:Op donderdag 9 april 2009 02:00 schreef CaptainCab het volgende:
[..]
Mooie DVD hoes dan
[ afbeelding ]
Gretchen dood, Michael ontsnapt en herenigd met dinges, Linc die voor The Company werkt (en dus ineens in pak looptquote:Op maandag 23 maart 2009 18:24 schreef northernlight81 het volgende:
Nieuwe seizoen? Zijn de laatste paar afleveringen van het laatste seizoen. Ik zou niet eens meer weten wat er nu precies gaande is. Ze zaten in zo'n vakantiepark van the company waar Scofield zijn moeder ontmoette en volgens mij is hij ontsnapt. Maar had Burrows ofzo niet al toegezegd the company te gaan helpen?
Nog steeds wel aardig, maar wel duidelijk minder dan het eerste seizoen. Ik vond seizoen twee ook nog wel leuk, het steeds vluchten voor Mahone. Seizoen drie was alweer wat minder... Het begon ook steeds meer Ocean's Eleven-trekjes te krijgen, de manier waarop Scofield en z'n mannen telkens op een slimme manier de kaartjes wisten te bemachtigen.quote:Op zaterdag 11 april 2009 12:52 schreef Svensational het volgende:
En wat vind je van het laatste seizoen?
Hier hetzelfde verhaalquote:Op zaterdag 11 april 2009 12:22 schreef IQM het volgende:
Ik meld me hier ook even nadat ik bijna vier seizoenen heb gekeken in anderhalve week.
Ik eigenlijk een weekquote:Op zaterdag 11 april 2009 16:34 schreef conobram het volgende:
[..]
Hier hetzelfde verhaalanderhalve week
Je hoeft ook niet te kijkenquote:Op zaterdag 11 april 2009 13:22 schreef Happel het volgende:
Zal me benieuwen. Verwacht niet dat het veel kan zijn...
De moeder van de broers werd geïntroduceerd.quote:Op vrijdag 17 april 2009 13:47 schreef northernlight81 het volgende:
Dan ga ik straks denk ik nog maar eens aflevering 16 kijken, ik zou even niet meer weten wat er precies gaande is.
En was Scofield nou ontsnapt na die slechte achtervolging (waarin die blanke bijrijder ineens veranderde in een donkere pop)?quote:Op vrijdag 17 april 2009 14:14 schreef IQM het volgende:
[..]
De moeder van de broers werd geïntroduceerd.
tijdsverschil vergeten?quote:Op vrijdag 17 april 2009 15:28 schreef Siral het volgende:
Over 5 en een half uur komt de nieuwe aflevering uit. Finally.. ben benieuwd wat het geworden is..
Mijne ook...kan het alleen maar meevallen.quote:Op zaterdag 18 april 2009 11:05 schreef Mikkie het volgende:
Heb de episode nog niet gezien en m'n verwachtingen zijn érg laag...
En toch kijk je weer he?quote:Op zaterdag 18 april 2009 13:17 schreef Chaos210 het volgende:
Vond er maar weinig aan. Heel de tijd van die plot twists waar je toch niks mee op schiet.
Eigenlijk zijn we maar weinig verder gekomen in deze aflevering.
Dan miste je net het stuk dat Sara naakt ging!!quote:Op zaterdag 18 april 2009 20:10 schreef Xrenity het volgende:
Ik heb het na een kwartier uit gezet
het is gewoon te lang geleden en het boeit me niet echt meer.
Wat waren de kijkcijfers "normaal" dan?quote:Op zaterdag 18 april 2009 20:33 schreef Symer het volgende:
De kijkcijfers: 3.38 miljoen. Fox heeft Prison Break echt helemaal dood laten bloeden.
'T is nog een klein wonder dat ze de laatste afleveringen überhaupt uitzenden.
quote:Op zaterdag 18 april 2009 20:46 schreef conobram het volgende:
[..]
Wat waren de kijkcijfers "normaal" dan?
Whehe, 3 keer zo weinigquote:The premiere of the season obtained an average of 9.40 million American viewers,[23] a decrease from the 10.50 million viewers who watched the series premiere,[24] and the 10.24 million viewers who watch the first season finale.
Dat kan je zien in de samenvatting (00:44).quote:Op zaterdag 18 april 2009 21:38 schreef Ereinion het volgende:
Wat matig weer![]()
Was de helft van de verhaallijnen al weer vergeten. Waar kwamen die sleutels eigenlijk vandaan?
quote:Op zaterdag 18 april 2009 20:10 schreef Xrenity het volgende:
Ik heb het na een kwartier uit gezet
het is gewoon te lang geleden en het boeit me niet echt meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |