Ja, na morgen nog 2 afleveringen waarvan de laatste een dubbele is.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 14:31 schreef Xurk het volgende:
Vanavond wordt het in Amerika uitgezonden.
Ik dacht trouwens dat er na de stop - die we net achter de rug hebben - nog maar iets van vier afleveringen zouden komen, waarvan we er nu al twee gehad hebben. Maar als ik op de IMDb pagina kijk, zie ik afleveringen staan tot en met 24 [we hebben net 18 gehad]... zouden de laatste twee gewoon de TV-film zijn, aangezien die beiden dezelfde datum hebben?
In de trailer voor de volgende episode zei zo'n duistere stem :"with only 2 episodes left..."quote:Op vrijdag 1 mei 2009 14:31 schreef Xurk het volgende:
Vanavond wordt het in Amerika uitgezonden.
Ik dacht trouwens dat er na de stop - die we net achter de rug hebben - nog maar iets van vier afleveringen zouden komen, waarvan we er nu al twee gehad hebben. Maar als ik op de IMDb pagina kijk, zie ik afleveringen staan tot en met 24 [we hebben net 18 gehad]... zouden de laatste twee gewoon de TV-film zijn, aangezien die beiden dezelfde datum hebben?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In seizoen 5 zien we dan hoe het kind van sarah en micheal gaat uitbrekenquote:Op zaterdag 2 mei 2009 15:35 schreef Siral het volgende:
wanneer gaat sarah aan micheal vertellen dat ze zwanger is, de laatste aflevering ofzo?
HAHAHAHAHAHAAAquote:
Dat moet wel erg in het geheim gebeurt zijn dan. Ik kan me niet eens een kusje van die 2 herinneren.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 15:35 schreef Siral het volgende:
wanneer gaat sarah aan micheal vertellen dat ze zwanger is, de laatste aflevering ofzo?
Jezus. Zoveel milfs geweest al in PB, en jij gaat voor de moeder van Michaelquote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:18 schreef pberends het volgende:
Wat een aflevering weer. Ik krijg wel de neiging om die moeder van Michael hard in der kont te neuken.
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 21:50 schreef Nashje het volgende:
[..]
Jezus. Zoveel milfs geweest al in PB, en jij gaat voor de moeder van Michael.
Totaal imbeciel, ik had het vermoeden dat ze ingerekend zouden worden.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 22:10 schreef Mr.Silencer het volgende:
Het moment dat Michael en Lincoln bij die plek staan waar dat moordwapen ligt en Michael dan zegt: "We got to go!". Vervolgens blijven ze staan totdat de politie eindelijk komt.
oa episode 1 season 4 kan een mogelijkheid zijn geweest.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 21:49 schreef Nashje het volgende:
[..]
Dat moet wel erg in het geheim gebeurt zijn dan. Ik kan me niet eens een kusje van die 2 herinneren.
quote:Op zondag 3 mei 2009 16:36 schreef pberends het volgende:
Ik denk niet dat Sarah zwanger van Michael is. Maar van Bellick.
En Bellick leeft nog en is eigenlijk ook de vader van Linc, die eigenlijk niet de vader is van LJ maar zijn broer.quote:Op zondag 3 mei 2009 16:36 schreef pberends het volgende:
Ik denk niet dat Sarah zwanger van Michael is. Maar van Bellick.
Al die beveiliging, dan rent er iemand naar binnen, en dan niet eens moeite doen voor een achtervolgingquote:
Komt door z'n bierbuikquote:Op zondag 3 mei 2009 18:48 schreef roepdeman het volgende:
Hij had wel moeite met het optillen van zn moeder...
Lincon die geen broer van Scofieldquote:Op zaterdag 2 mei 2009 21:50 schreef Nashje het volgende:
[..]
Jezus. Zoveel milfs geweest al in PB, en jij gaat voor de moeder van Michael.
Maar dat hoorde toch juist bij het plan? Lincoln moest naar binnen zodat ze hem de moord in de schoenen konden schuiven.quote:Op maandag 4 mei 2009 02:39 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Al die beveiliging, dan rent er iemand naar binnen, en dan niet eens moeite doen voor een achtervolging.
Lincoln gebruikte dat pasje, Michael was degene die naar binnen rende.quote:Op maandag 4 mei 2009 17:11 schreef Stevie_G het volgende:
[..]
Maar dat hoorde toch juist bij het plan? Lincoln moest naar binnen zodat ze hem de moord in de schoenen konden schuiven.
Dat hele plan sloeg echt helemaal nergens op. Het kwam er dus op neer dat ze precies één minuut na die man in dat bankgebouw kwamen, dat ze daarna bij een lange achtervolging in een auto en op de voet die man precies de hele tijd in het oog hielden, maar nooit inhaalden, zodat die Lincoln net een seconde nadat die man vermoord was op dat balkon aankwamquote:Op maandag 4 mei 2009 17:11 schreef Stevie_G het volgende:
[..]
Maar dat hoorde toch juist bij het plan? Lincoln moest naar binnen zodat ze hem de moord in de schoenen konden schuiven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |