Heb jij die!?quote:Op woensdag 14 januari 2009 17:03 schreef Laureline het volgende:
[..]
Krijg je van mij een MightyMouse applicatie voor op je spijkerbroek! Wel eerst even vallen hè.
Was zeker een leuke meneer!?quote:Op woensdag 14 januari 2009 17:02 schreef Laureline het volgende:
En dat tepelgat van Conleche doet me denken daan een leuke zelfgehaakte jurk van een vriendin uit de 70's. Die jurk was zo mooi 'open' gehaakt dat ze halverwege een gesprek met een meneer merkte dat er twéé tepelgaten in zaten. En je droeg natuurlijk geen bh's in die periode
Jij hebt mijn samenvatting gezien!quote:Op woensdag 14 januari 2009 17:08 schreef Beessie-Jen het volgende:
@BEwat leuheuk
en wat leuk om de groei van dat kleine wezentje te volgen
![]()
@SHE, ik had niet anders verwacht! (met al je awards..)
@CO: maat 27OMG mooooooooi hoor
maar dat vraagt natuurlijk om een foto haha
AA is idd kut en mierzoet....vind het echt niet lekker en ik drink met trainen alleen water (en vooraf zorg ik al dat genoeg heb gedronken.. dus een goede vochttoestand, helpt ook tegen spierkramp), na de wedstrijd drink ik vaak een flesje aquarius, lekker fris en met zouten.
hele dag gewerkt en ben nu moe moe moe, misschien dat ik nog even een tukkie doe voordat ik eten ga maken
I am with Greys!!! Vik??quote:Op woensdag 14 januari 2009 17:16 schreef Greys het volgende:
Ik had trouwens wel een ander OP plaatje verwacht bij deze TT
quote:Op woensdag 14 januari 2009 17:17 schreef motorbloempje het volgende:
thanks voor 't kijken
en wat bedoel je met blauw op motorpak?
Je bedoeld die slijtplekken? Soms wel mooi hoor maar je moet er niet mee overdrijven. Ik kocht laatst een Cycle-jeans en daar zat een speciaal schuursponsje bij zodat je zelf je broek een vintage-look kan gevenquote:Op woensdag 14 januari 2009 17:16 schreef conleche het volgende:
O BJ, ik zit nu alweer in m'n yoghurtbroek, maar zal morgen even een foto maken. Ik heb dus nu dezelfde donkerblauwe jeans in 3 maten.Alleen maar omdat ze nog steeds die irritante nep-oud-strepen maken op bijna alle jeans. Ik had er gisteren eentje aan en die zat eigenlijk echt heel mooi. Maar onder die oudheidsstreepies. Ik moet dat niet
ah, okquote:Op woensdag 14 januari 2009 17:19 schreef Greys het volgende:
[..]Toen ik net keek stond niet alleen jij er, maar ook Rene? Jullie stonden er allebei, rechtsboven!
En jij in een andere pose! En hij met een stukje blauw op zijn arm/mouw!Heus, echt!
haha je yoghurtbroekquote:Op woensdag 14 januari 2009 17:16 schreef conleche het volgende:
O BJ, ik zit nu alweer in m'n yoghurtbroek, maar zal morgen even een foto maken. Ik heb dus nu dezelfde donkerblauwe jeans in 3 maten.Alleen maar omdat ze nog steeds die irritante nep-oud-strepen maken op bijna alle jeans. Ik had er gisteren eentje aan en die zat eigenlijk echt heel mooi. Maar onder die oudheidsstreepies. Ik moet dat niet
Als het nu mooi was gedaan, zodat het echt zou lijken. Maar nee. De streepjes zijn allemaal even breed en lang en dan die witte plekken. Brr. En dan heb ik het gewoon over Replay hè, niet een broek van de zeeman.quote:Op woensdag 14 januari 2009 17:21 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Je bedoeld die slijtplekken? Soms wel mooi hoor maar je moet er niet mee overdrijven. Ik kocht laatst een Cycle-jeans en daar zat een speciaal schuursponsje bij zodat je zelf je broek een vintage-look kan geven
Wat klotequote:Op woensdag 14 januari 2009 17:18 schreef Laureline het volgende:
O, julllie hadden nog het verhaal van mijn krenterige rotnieuwjaarsreceptie tegoed.
Het hele Paard van Troje was ervoor afgehuurd, en het was van 17.00 tot 22.00. Wij komen zeven uur aanzetten -nog best vroeg vond ik zelf-, waren alle consumptiebonnenal op. Er werd blijkbaar met bonnen gewerkt (wel twee! per persoon! ) want je zou natuurlijk gewoon eens drie drankjes kunnen nemen. Dat werd dus zelf betalen voor de drankjes terwijl je bent uitgenodigd.
Kreeg ik een rosé in een glas waar volgens mij iemand eerst in gekotst had en daarna afgeveegd met een wcborstel, zo rook het tenminste. Maar de bediening daar vond zichzelf zo ontzettend hip boven iedereen verheven dat klagen daarover bij voorbaat al hopeloos was.
Veel mensen hadden ook wel een buffetje verwacht, omdat het zo'n hele avond was, maar ik heb 2 x iemand met een schaal vieze frituurhapjes zien lopen. Waar dan de bitterballen al vanaf waren gegeten, en je kon kiezen uit kaas met paneermeel of geperste kipnuggets. Juk!
Toen wij een uurtje binnen waren, ging het tl-licht in de grote zaal ook al aan, en begon men demonstratief de bar al schoon te maken, dus iedereen droop een beetje beteuterd af en ging maar op de trap of in de gang staan praten. Het lijkt me onwaarschijnlijk dat iemand ook maar tot 22.00 is gebleven na deze hartelijke ontvangst, wij gingen ook om negen uur maar weer naar huis. Nog wel veel vrienden gezien, en dan maar staan praten halverwege de trap terwijl iedereen zich langs je rug wurmt.
Een echte recessieborrel dus.
quote:Op woensdag 14 januari 2009 17:27 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja dan moet ik de Google beveiliging op laag zetten.
Ik was ook al driftig aan het zoeken, en mijn beveiliging staat op laag. En nu heb ik ineens geen trek meerquote:Op woensdag 14 januari 2009 17:27 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja dan moet ik de Google beveiliging op laag zetten.
Omdat mijn tere zieltje niet onverwachts geconfronteerd wenst te worden met ranzigheid.quote:Op woensdag 14 januari 2009 17:28 schreef conleche het volgende:
[..]
Waarom zou je die uberhaupt hoog hebben staan??
Daarom heb ik hem dus op hoog staanquote:Op woensdag 14 januari 2009 17:32 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ik was ook al driftig aan het zoeken, en mijn beveiliging staat op laag. En nu heb ik ineens geen trek meer
Ja, had ik ook! Jeugdsentimentquote:Op woensdag 14 januari 2009 17:26 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Wat kloteik heb heel andere herinneringen aan het paard
Ik vroeg niet, maar hij (zij?quote:Op woensdag 14 januari 2009 17:53 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Greys u vroeg?
[ afbeelding ]
Ik ben een import-Hagenaar, en ik ben een paar keer in het Paard geweest. Maar ik voel me er zo óud.quote:
Sticker er bij besteld en deze op maat gemaakt.quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:14 schreef Greys het volgende:
Dizzy, wat leukkkk!
Was hij al zo of heb je er zelf nog iets opgeplakt?
Wat een grappig ding. Hoe gaat het trouwens met typen op een netbook? Vind jij dat niet lastig?quote:
Waar heb je die besteld?quote:Op woensdag 14 januari 2009 @ 18:15 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Sticker er bij besteld en deze op maat gemaakt.
www.laptopshop.nlquote:
Oeh die is ook tof. Lekker knal!quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:16 schreef progje het volgende:
[ afbeelding ]
dat is die van mij, lekker fout in het roze, altijd leuk als je verder alleen met mannen samenwerkt
Ik heb een 10" netbook en dat typte meteen net zo makkelijk weg als op een gewoon toetsenbord!quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:15 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Wat een grappig ding. Hoe gaat het trouwens met typen op een netbook? Vind jij dat niet lastig?
Ook ik heb nog cassettebandjes gehad hoorquote:Op woensdag 14 januari 2009 18:15 schreef conleche het volgende:
Ik heb nog ergens een cassettebandje met een illegale opname van een concert wat Prince gaf in het paard.
Waar zou ik dat nou hebben? Heb ik uberhaupt nog wel cassettebandjes???? Over oud gesproken......
En die ander bolletjequote:Op woensdag 14 januari 2009 14:23 schreef boem-dikkie het volgende:
Aah. Noemen jullie het geitje dan Geitje-Dikkie? Alsjeblieft, alsjeblieft, alsjeblieeeeeeeeeft?
Zij hebben mij voor niks naar Rotterdam laten komen voor een sollicitatiegesprek, dus iedereen hier moet hen (en alles wat eindigt op -shop) maar boycottenquote:Op woensdag 14 januari 2009 18:17 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
www.laptopshop.nl
Van harte aan te bevelen. Geen verzendkosten en direct de volgende dag bezorgd.
Ik ook!!! Een gele sportversie die tegen water kon en waar je mee kon hardlopen!!!quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:21 schreef progje het volgende:
Ik had vroeger een walkman van sony en ik was daar wel zo blij mee
Leukquote:Op woensdag 14 januari 2009 18:16 schreef progje het volgende:
[ afbeelding ]
dat is die van mij, lekker fout in het roze, altijd leuk als je verder alleen met mannen samenwerkt
Ik ook! ...en later eentje met auto-reverse en toen was ik helemaal de man, want ik hoefde mijn bandjes niet meer om te draaienquote:Op woensdag 14 januari 2009 18:21 schreef progje het volgende:
Ik had vroeger een walkman van sony en ik was daar wel zo blij mee
Ik heb een Firefox-sticker op m'n laptopquote:Op woensdag 14 januari 2009 18:24 schreef Chicolate het volgende:
Ik zou best wel stickers op mn laptop plakken, als ik er een gehad had. Stuk makkelijker te herkennen en lekker vrolijk
. Op mn pc vind ik het wat overdreven, die staat toch onder mn bureau
.
Tof! Thanks!quote:Op woensdag 14 januari 2009 @ 18:17 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
www.laptopshop.nl
Van harte aan te bevelen. Geen verzendkosten en direct de volgende dag bezorgd.
Denk wel dat het daarvoor zou werken ja. Plakt flink dat ding.quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:25 schreef neen het volgende:
Zijn die dingen stevig? Dan is het misschien wel een optie aangezien m'n scherm aan de achterkant is gescheurden dat gaat omhoog als ik hem dichtklap
oja inderdaad dat had ik ook helemaal geweldig natuurlijk... hihiquote:Op woensdag 14 januari 2009 18:24 schreef Abbadon het volgende:
[..]
Ik ook! ...en later eentje met auto-reverse en toen was ik helemaal de man, want ik hoefde mijn bandjes niet meer om te draaien![]()
Hey Co
He Greys
zeg datquote:Op woensdag 14 januari 2009 18:26 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Zonder een walkman hadden auto ritjes en vakanties laaaaaaaaaaaaang geduurd vroeger
Vertel mij watquote:Op woensdag 14 januari 2009 18:26 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Zonder een walkman hadden auto ritjes en vakanties laaaaaaaaaaaaang geduurd vroeger
quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:28 schreef P.F het volgende:
Ik ben toch maar naar de kapper geweest want mijn mama was er ook al en zij trakteerde![]()
Pony is weer kort, achterkant is bijna niks af maar wel rechter geknipt oid..
[ afbeelding ]
hmmz...vind je het erg als ik niet heel enthousiast ben over de pony?quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:28 schreef P.F het volgende:
Ik ben toch maar naar de kapper geweest want mijn mama was er ook al en zij trakteerde![]()
[ afbeelding ]
Oh idd. Volgens mij was dat het eerste wat mijn ouders deden toen ze een autootje kochten: 3 walkmans erbij voor 'de achterbank'quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:26 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
autoreverse was echt bijna science fictionquote:Op woensdag 14 januari 2009 18:30 schreef conleche het volgende:
Ik had ook autoreverse en ik was 15 of 16 toen ik ook al hardliep en had een bandje helemaal volgeplempt met 1 liedje waar ik heerlijk op liep, dan raakte ik in een soort trance en ik hoefde dan nooit aan de knopjes te zitten.
Jaquote:Op woensdag 14 januari 2009 18:30 schreef Abbadon het volgende:
[..]
hmmz...vind je het erg als ik niet heel enthousiast ben over de pony?
ah, in dat geval zal het ongetwijfeld aan de foto liggen...quote:
quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:31 schreef TJDoornbos het volgende:
Mag ik een steen naar iemand zn botte kop gooien?
Dat ligt er aan, is het zinloos of zinvol geweld?quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:31 schreef TJDoornbos het volgende:
De Feyenoord selectiequote:Op woensdag 14 januari 2009 18:31 schreef TJDoornbos het volgende:
quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:32 schreef Greys het volgende:
Ik zocht naar een geschikt OP plaatje voor Vik en kijk nou wat ik tegenkwam
[ afbeelding ]
Laf joe!quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:32 schreef cinnamongirl het volgende:
Doe mij maar de Macbook. Prachtig design, nooit formatteren en van virussen en andere shit heb je al helemaal nooit last. En het ding is oerdegelijk. Het laadsnoer werkt met een magneetje, zodat je nooit je nek kan breken over het snoer.
[ afbeelding ]
Vreselijkquote:Op woensdag 14 januari 2009 18:28 schreef P.F het volgende:
[ afbeelding ]
Oh ja. Dat.quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:33 schreef neen het volgende:
[..]
De Feyenoord selectiewat een pussy's
Mac ging mijn ouders qua prijs wat verquote:Op woensdag 14 januari 2009 18:32 schreef cinnamongirl het volgende:
Doe mij maar de Macbook. Prachtig design, nooit formatteren en van virussen en andere shit heb je al helemaal nooit last. En het ding is oerdegelijk. Het laadsnoer werkt met een magneetje, zodat je nooit je nek kan breken over het snoer.
[ afbeelding ]
Ik kan niet blij kijken als ik naar mezelf kijkquote:Op woensdag 14 januari 2009 18:30 schreef Greys het volgende:
Staat je goed hoor PF!
Nu nog iets blijer er bij kijken
Hahaha, klinkt bekend!quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:36 schreef Morretje het volgende:Mijn paps nam vroeger voor tijdens de vakantie ook altijd bandjes op met radiostukjes..
En dan ben je na zo'n vakantie zo gebrainwashed, dat je verward bent als er een ander liedje tussenkomt, of een andere reclame..![]()
PF,Om de een of andere reden had ik je haar al veeeeel langer verwacht..
Vast omdat je steeds post dat je dat wil..
Staat je vast en zeker goed, dat hele lange! Dit ook trouwens..
Dan kun je nog steeds je nek breken over het snoer, uhu, er zit nu een deuk in mijn macbookjequote:Op woensdag 14 januari 2009 18:32 schreef cinnamongirl het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
Ah liefffff koediwoediewoediequote:Op woensdag 14 januari 2009 18:37 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik kan niet blij kijken als ik naar mezelf kijk
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
I tried.
Het is best lang, maar mijn haar krult op dus dan lijkt het korter, zie jequote:Op woensdag 14 januari 2009 18:36 schreef Morretje het volgende:
Mijn paps nam vroeger voor tijdens de vakantie ook altijd bandjes op met radiostukjes..
En dan ben je na zo'n vakantie zo gebrainwashed, dat je verward bent als er een ander liedje tussenkomt, of een andere reclame..![]()
PF,Om de een of andere reden had ik je haar al veeeeel langer verwacht..
Vast omdat je steeds post dat je dat wil..
Staat je vast en zeker goed, dat hele lange! Dit ook trouwens..
Ja doe ik! Maar ze had het net helemaal recht en glad en mooi gemaakt zodat ik kon zien hoe lang het wasquote:Op woensdag 14 januari 2009 18:41 schreef conleche het volgende:
PF, ik blijf bij mijn standpunt: het staat je heel goed, maar het moet wat rommeliger!
Als het je enige computer in huis is niet.quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:39 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
![]()
DML, ik vind ze niet heel duur. De mijne kostte rond de 1000,- en daarvoor krijg je meer dan waar voor je geld.
Ik heb een Asus gehad, en een Acer, die scheurden, onderdelen zoals adapters, koeling gingen stuk, etc.
Goedkoop is echt duurkoop. Bovendien blijft Apple waardevast en kun je hem jaren later nog voor een goede prijs verkopen
Mijn Acer was goedkoop en er zit een scheur in omdat ik er op ging staanquote:Op woensdag 14 januari 2009 18:39 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
![]()
DML, ik vind ze niet heel duur. De mijne kostte rond de 1000,- en daarvoor krijg je meer dan waar voor je geld.
Ik heb een Asus gehad, en een Acer, die scheurden, onderdelen zoals adapters, koeling gingen stuk, etc.
Goedkoop is echt duurkoop. Bovendien blijft Apple waardevast en kun je hem jaren later nog voor een goede prijs verkopen
quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:22 schreef Viking84 het volgende:
Zij hebben mij voor niks naar Rotterdam laten komen voor een sollicitatiegesprek, dus iedereen hier moet hen (en alles wat eindigt op -shop) maar boycotten.
Voor 800 heb je ook een prima macbookje! En als je dan zelf de helft betaaldquote:Op woensdag 14 januari 2009 18:44 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Als het je enige computer in huis is niet.
Ik heb een hele mooie, vrij nieuwe desktop staan die ik ook wil blijven gebruiken. Dat zou met een macbook niet gebeuren
En gewoon no way dat ik iets van 1000euro voor mijn verjaardag krijg van mijn ouders. Ik vond dit lief genoeg van ze.
Dat vind ik een heel tof liedje altijd!!!quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:45 schreef P.F het volgende:
[..]
Why?
Het zit nu nog zoals de kapster het heeft gedaan.. Ik krijg 't toch nooit zo
Nogmaals ik heb een desktop. Netbook is voor er bij. Ik ben er happy mee en ik was vorige maand werkloos. Ik heb momenteel geen 400euro over. Dit netbookje kostte trouwens ook geen 400euro. Bij lange na niet.quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:45 schreef P.F het volgende:
[..]
Voor 800 heb je ook een prima macbookje! En als je dan zelf de helft betaald
COME TO THE DARKSIDEquote:Op woensdag 14 januari 2009 18:47 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Nogmaals ik heb een desktop. Netbook is voor er bij. Ik ben er happy mee en ik was vorige maand werkloos. Ik heb momenteel geen 400euro over.
I'm just happy the way it is
WHAT KIND?quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:48 schreef P.F het volgende:
[..]
COME TO THE DARKSIDE
WHE HAVE COOKIES!
Ik draai gewoon XP (ieeuwquote:Op woensdag 14 januari 2009 18:47 schreef neen het volgende:
De reden dat ik destijds deze kocht ipv een macbook is OS Xje kan er geen autocad op draaien
Heb ik mezelf even in de vingers gesneden
Vastplakken?quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:47 schreef Chicolate het volgende:
Mijn haar was ook altijd pluis en kruin. Tot ik een pony nam die schuin viel (en natuurlijk precies bij die kruin) en er wat kruidvat mousse in doe vlak na het douchen (in nat haar). Nu kan ik het vastpakken, geen pluis meer en 's morgens wat water erover en het zit weer prima. Een bus mousse is 3 euro oid, moeite waard te proberen?
Ja maar jij woont toch in Groningenquote:Op woensdag 14 januari 2009 18:46 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb vroeger een poosje knalrode extensions in m'n haar gehad. Mèn, wat was ik hip.
Ehm, omdat die pony eruit ziet alsof een kleuter 'm heeft geknipt. Is niet recht?quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:45 schreef P.F het volgende:
[..]
Why?
Het zit nu nog zoals de kapster het heeft gedaan.. Ik krijg 't toch nooit zo
Huh?quote:Op woensdag 14 januari 2009 @ 18:45 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]![]()
Misschien kun je Miss Bliss nog tegenhouden!
Leuk kapsel, P.F.
Nou, pakweg 10 jaar geleden was dat landelijk hip!quote:
Tegen het Feyenoordbestuur vind ik het zinvol en vele vrienden en mede-fans ook. Vanavond schijnen er supporters naar het stadion te gaan maar ik vrees dat er relluh komen dus blijf veilig bij julliequote:Op woensdag 14 januari 2009 18:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat ligt er aan, is het zinloos of zinvol geweld?
Second thatquote:Op woensdag 14 januari 2009 18:30 schreef Abbadon het volgende:
[..]
hmmz...vind je het erg als ik niet heel enthousiast ben over de pony?
Vik had een slecht solli gesprek bij die laptopshop waar ik je de link van gaf dus volgens haar moeten we het nu boycotten.quote:
Dat klinkt als mijn haar!quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:52 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Nou, pakweg 10 jaar geleden was dat landelijk hip!
@Chico: mousse helpt wel wat tegen pluis, en haarserum ook wel, maar elk spul wat ik in mijn haar gooi, verzwaart het en maakt het futloos en snel vet (het haar is echt erg dun).
precies.........quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh ja. Dat.
Alsof die trainert er wat aan kan doen dat hij met zo'n stel sufferds moet werken
Ik zag hetquote:Op woensdag 14 januari 2009 @ 18:54 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Vik had een slecht solli gesprek bij die laptopshop waar ik je de link van gaf dus volgens haar moeten we het nu boycotten.
quote:Op woensdag 14 januari 2009 @ 18:52 schreef MissBliss het volgende:
-edit-
oooh, ik lees nu de rest... Tja, jammer voor Vik, maar als ik een sticker wil ga ik die toch echt wel kopen!
Oh ja, ik heb juist heel licht en glad haar, ik ben wel blij als het wat zwaarder is. Vetter wordt het niet volgens mij, dat duurt wel een halve week (en ik douche sinds deze week dagelijks, lijkt nu wel iets sneller vet te worden?)quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:52 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Nou, pakweg 10 jaar geleden was dat landelijk hip!
@Chico: mousse helpt wel wat tegen pluis, en haarserum ook wel, maar elk spul wat ik in mijn haar gooi, verzwaart het en maakt het futloos en snel vet (het haar is echt erg dun).
Heeft Gerard Cox toch niet voor niets zijn seizoenskaart verscheurdquote:Op woensdag 14 januari 2009 18:52 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Tegen het Feyenoordbestuur vind ik het zinvol en vele vrienden en mede-fans ook. Vanavond schijnen er supporters naar het stadion te gaan maar ik vrees dat er relluh komen dus blijf veilig bij jullie
Ja!quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:56 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Muis! Deed het apparaat het vandaag weer?
Die onderste is tof! Maar dat zou ik nu denk ik wel kunnen doen met mijn haar nu als ik het inderdaad wat wilder maak. Ik kan sowieso nog terug voor die pony.. Want hij valt open en dat is irritant..quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:52 schreef SHE het volgende:
[..]
Ehm, omdat die pony eruit ziet alsof een kleuter 'm heeft geknipt. Is niet recht?
En omdat jij een wild, jong, knap en speels ding bent. En knappe speelse dingen nemen geen kloosterkapsel.
ik dacht meer aan:
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
Dus je was wel de eerste?quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:00 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja!
Was gisteren om 17.30 pas gemaakt dus er is niemand bestraald gisteren.
Precies, die onderste van Halle, kan je gewoon doen met het haar dat je nu hebt. Het is trouwens wel een plaatje wat je moet bookmarken, want die laagjes in het gezicht zijn ook mooi!!quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:02 schreef P.F het volgende:
[..]
Die onderste is tof! Maar dat zou ik nu denk ik wel kunnen doen met mijn haar nu als ik het inderdaad wat wilder maak. Ik kan sowieso nog terug voor die pony.. Want hij valt open en dat is irritant..
Ik wou 't eigenlijk weer zo, maar een rechte pony scheen beter te blijven zitten.. Hoewel ik dit toffer vind..
[ afbeelding ]
Bedankt voor de complimentjes, al zat ik er natuurlijk wel naar te vissen (hoi Greys)
Ik snapte Cox maar juist die bekende fans hadden voor Verbeek en tegen Bosz moeten gaan staan en niet moeten wegblijven!quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Heeft Gerard Cox toch niet voor niets zijn seizoenskaart verscheurd
De supporters vielen hem aan (niet letterlijk) dat hij het team in de steek liet als fanatiek supporter, maar het ging hem puur om de irritatie jegens het bestuur.
Geen idee, maar ik weet wat er mis was: het apparaat deed het gewoon naar behoren, alleen kwam er geen straal uit de machine. Dus dat deeltje hebben ze gisteravond vervangen. En ze leggen me echt niet in dat ding zonder te testen: hoe denk je dat ze er gisteren achter zijn gekomen dat ie t niet deedquote:
Dan ga ik dat proberen.quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:54 schreef Muis006 het volgende:
Ik heb ook vrijwel alle shampoos geprobeerd en er is er maar 1 die de pluis echt vermindert: zwitsal babyshampoo
Ja nou, wie weet wat voor dingen die straal doet als ie in aanraking komt met mensen.quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:06 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik weet wat er mis was: het apparaat deed het gewoon naar behoren, alleen kwam er geen straal uit de machine. Dus dat deeltje hebben ze gisteravond vervangen. En ze leggen me echt niet in dat ding zonder te testen: hoe denk je dat ze er gisteren achter zijn gekomen dat ie t niet deed?
I just can't do it captainquote:Op woensdag 14 januari 2009 19:07 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ja nou, wie weet wat voor dingen die straal doet als ie in aanraking komt met mensen.
Beam me up Scotty en zulks!
quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:09 schreef Muis006 het volgende:
Speciaal voor Co: Simon Baker!
[ afbeelding ]
Speciaal voor Muis: George Baker!quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:09 schreef Muis006 het volgende:
[ afbeelding ]
Hahaha ik moest lachenquote:Op woensdag 14 januari 2009 19:11 schreef neen het volgende:
[..]
Speciaal voor Muis: George Baker!
[ afbeelding ]
Una paloma blanka, i'm just a bird in the sky
ik moest lachen en dat door een vrouwquote:Op woensdag 14 januari 2009 19:07 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ja nou, wie weet wat voor dingen die straal doet als ie in aanraking komt met mensen.
Beam me up Scotty en zulks!
En Sylar als mr. Spock!quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:10 schreef Muis006 het volgende:
De nieuwe Capt. Kirk (links) mag er ook wel zijn!
[ afbeelding ]
Glij ende sop.........quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:09 schreef Muis006 het volgende:
[ afbeelding ]
Een waar mysterie, mensen: in de post van neen staat 'una paloma blanca' en in de quote van muis 'una paloma blanka'.quote:
Idd, maar toch is Una Paloma Blanco beter.. dat staat buiten kijf.quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:17 schreef Viking84 het volgende:
Little Green Bag van George Baker is wel een fantastisch nr.
Reservoir Dogs.
Ja, daar was deze Sherlock al achterquote:Op woensdag 14 januari 2009 19:18 schreef neen het volgende:
[..]
Idd, maar toch is Una Paloma Blanco beter.. dat staat buiten kijf.
ik heb de post nog geedit nadat ik hem gepost had!
quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:19 schreef Sugar het volgende:
Ja, als tussendoortjes.Maar vandaag heb ik dus echt lopen klooien met op zich wel goede dingen, maar te veel. Morgen weer wat normaler doen maar.
Brrr jij liever dan ik. Ik vind dat dus echt te droog, zonder iets er op.quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:19 schreef Sugar het volgende:
Ja, als tussendoortjes.Maar vandaag heb ik dus echt lopen klooien met op zich wel goede dingen, maar te veel. Morgen weer wat normaler doen maar.
Meesterlijk fluitwerk!quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:18 schreef neen het volgende:
Idd, maar toch is Una Paloma Blanco beter.. dat staat buiten kijf.
toffe pic dit PF, ik vind je nieuwe haar wel goed, maar niet echt stunningquote:Op woensdag 14 januari 2009 18:42 schreef P.F het volgende:
[..]
Het is best lang, maar mijn haar krult op dus dan lijkt het korter, zie je
Don't mind the face!
Sooooow wel weer genoeg foto's voor de hele week!
[ afbeelding ]
Eet jij ook wel eens gezond?quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:23 schreef TJDoornbos het volgende:
Zo www.bezorgbeer.nl maar eens bezocht
Mixed Grill![]()
Doeei SHE veel plezier ook al heb je tegenzin!quote:
Thank God!quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:29 schreef Muis006 het volgende:
Greysie er zijn vrijwel geen goeie McArmy screenshots te maken van de aflevering van vorige week.
Merde!
Ja!quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:29 schreef Muis006 het volgende:
Greysie er zijn vrijwel geen goeie McArmy screenshots te maken van de aflevering van vorige week.
Merde!
Oh goeie!quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja!
Fuckeduck!
Dammit!
Maar misschien zijn er mooie foto's te vinden van de volgende aflevering ofzo?
Ik ga zo even zoeken!
Hij is lekker weinig in beeld momenteelquote:Op woensdag 14 januari 2009 19:29 schreef Muis006 het volgende:
Merde!
Kook jij zelf wel eens?quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:23 schreef TJDoornbos het volgende:
Mixed Grill![]()
Die foto? Hoezo?quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:35 schreef Greys het volgende:
Whehehehe. Maar da's wel een spoilert voor Co
Een ontzettende spuit-elf vraag, maar speelde hij ook niet in Rome?quote:
dan komt er een beer op een bromfiets bij je thuis!quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:23 schreef TJDoornbos het volgende:
Mixed Grill![]()
quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:34 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Hij is lekker weinig in beeld momenteel
k woon thuis maar idd hier kookt men te weinigquote:
of een beer van een ventquote:Op woensdag 14 januari 2009 19:37 schreef kaasplankje het volgende:
dan komt er een beer op een bromfiets bij je thuis!echt waar
That´s spiritquote:Op woensdag 14 januari 2009 19:29 schreef SHE het volgende:
Ik moet sporten en ik wil niet, dus ik ga dus mooi met tegenzin. HA!
Yep!quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:37 schreef MuadDib het volgende:
[..]
Een ontzettende spuit-elf vraag, maar speelde hij ook niet in Rome?
Ssssssssssssht, niets over Grey's zeggen alsjeblieft.quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:38 schreef Morretje het volgende:
[..]
Ik ben gisteren pas begonnen met seizoen 5, en ik vond zijn intrede echt bizar! Christina die zich zo de mond laat snoeren?
![]()
Oh nee, niet zo!
Ik ga vanavond nog een aflevering kijken denk ik..
We kijken de Amerikaansequote:Op woensdag 14 januari 2009 19:37 schreef DevilsAndDust het volgende:
Zeg, wanneer is Grey's er weer op dan?. Zijn er nieuwe afleveringen?
Ik zei het net boven jou al.quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:41 schreef conleche het volgende:
GEEEEEN spoilers aub!!!!![]()
Co kan ook boos worden heur, je zou het niet denken, maar hoedt u, degenen die hun leven liefhebben!!!
Net 5... iets na 12'enquote:Op woensdag 14 januari 2009 19:37 schreef DevilsAndDust het volgende:
Zeg, wanneer is Grey's er weer op dan?. Zijn er nieuwe afleveringen?
Huh?quote:
Ok, maar nog niets weer op Net5 dus? Ik schrok al. Daar zit ik netjes op te wachten namelijk.quote:
Gaat ze ook naar Oprah?quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:43 schreef Muis006 het volgende:
Ik zag seizoen 4 vandaag bij Free record shop, nog steeds voor 60 euro! Belachelijk.
Mijn moeder moet in februari weer naar Chicago dus ik vraag wel of ze hem mee kan nemen voor 30 dollar
Dat zijn geen nieuwe afleveringen poepiequote:
Nee ik bedoelde dat ik iedereen bedanktequote:Op woensdag 14 januari 2009 19:31 schreef Greys het volgende:
PF, of bedoelde je met hoi Greys dat ik altijd naar complimentjes vis?![]()
Haaaaaaaahahahaha, gek mens!quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:44 schreef P.F het volgende:
[..]
Nee ik bedoelde dat ik iedereen bedankte
Ik ga het downloaden en met m'n zusje kijkenquote:Op woensdag 14 januari 2009 19:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat zijn geen nieuwe afleveringen poepie
Maar jij hebt dus op Net 5 gekeken gister en eergister? Ik heb een stukje gezien en ik weet welke afleveringen het waren, dat waren echt superspannende afleveringen!
Ik weet alleen niet of ik er iets over kan zeggen, uit welk seizoen het komt
CO, HEB JE NOU SEIZOEN 4 AL EENS GEZIEN?????
quote:
Ieeeeeeks sylar!quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:10 schreef Muis006 het volgende:
De nieuwe Capt. Kirk (links) mag er ook wel zijn!
[ afbeelding ]
Raap me op!quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:39 schreef Muis006 het volgende:
[ afbeelding ]
"Dark blonde hair huh, and blue eyes?
WOW, that picture!![]()
Must...go...visit....Muis006....RIGHT NOW!
Rrrrooarrrhhhhh!"
Heee, wees blij dat je niet naar 't ziekenhuis moet!quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Raap me op!![]()
Wel een beetje egoïstisch dat je hem gewoon inpikt
Bwehehehe goed he!quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Raap me op!![]()
Wel een beetje egoïstisch dat je hem gewoon inpikt
Maar je zou 't krijgenquote:Op woensdag 14 januari 2009 19:43 schreef conleche het volgende:
Wat me doet denken: ik heb seizoen 4 niet gekregen voor kerst!!! Dus nu ga ik het zelf maar kaufen.
Da's ook wel weer waar.quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:47 schreef P.F het volgende:
[..]
Heee, wees blij dat je niet naar 't ziekenhuis moet!
Lijkt wel op Leeuwarden dus, buiten Leeuwarden is Cambuur vet groot en populair maar iedereen hier vind het normaal dat die sterren gewoon op straat lopen.quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:46 schreef Muis006 het volgende:
In Chicago zelf is Oprah niet zo'n heel groot fenomeen. Je ziet d'r ook weleens joggen door het park samen met haar trainer.
Nee joh dat met die bom is seizoen 2 pas.quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat zijn geen nieuwe afleveringen poepie
Maar jij hebt dus op Net 5 gekeken gister en eergister? Ik heb een stukje gezien en ik weet welke afleveringen het waren, dat waren echt superspannende afleveringen!
Ik weet alleen niet of ik er iets over kan zeggen, uit welk seizoen het komt
CO, HEB JE NOU SEIZOEN 4 AL EENS GEZIEN?????
Sterrenquote:Op woensdag 14 januari 2009 19:48 schreef neen het volgende:
[..]
Lijkt wel op Leeuwarden dus, buiten Leeuwarden is Cambuur vet groot en populair maar iedereen hier vind het normaal dat die sterren gewoon op straat lopen.
Ah, dan kan ik dat rustig zeggen dus, Co loopt wel dramatisch achter, maar dat heeft zelfs ZIJ gezien!quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:49 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Nee joh dat met die bom is seizoen 2 pas.
WACHT nou maar tot je de afleveringen gezien hebt!quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:49 schreef conleche het volgende:
[..]
Das nietus!!! (buiten het feit dat ik hem nicht zum haben vind.)
Nou ja, WACHT anders ook maar niet te lang meerquote:Op woensdag 14 januari 2009 19:57 schreef Greys het volgende:
[..]
WACHT nou maar tot je de afleveringen gezien hebt!
quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:48 schreef neen het volgende:
[..]
Lijkt wel op Leeuwarden dus, buiten Leeuwarden is Cambuur vet groot en populair maar iedereen hier vind het normaal dat die sterren gewoon op straat lopen.
Vind jequote:Op woensdag 14 januari 2009 20:03 schreef P.F het volgende:
maar met dat witte shirtje lijk ik wayyy ouder.
Die is van juni 05 en ik ben nu 21 en 4 maandenquote:Op woensdag 14 januari 2009 20:07 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Vind je
Ik vind juist van nietAls je zou zeggen dat je 15 was toen die foto werd gemaakt, zou ik het geloven
Owquote:Op woensdag 14 januari 2009 20:08 schreef P.F het volgende:
Die is van juni 05 en ik ben nu 21 en 4 maanden
Dus wel 17 al
Kijk het nou gewoon ff aan; paar keer wassen, paar keer door de wind lopen en dan eens zien. Net geknipt haar is nooit tofquote:Op woensdag 14 januari 2009 20:13 schreef P.F het volgende:
Hehe, nee maakt niet uit joh![]()
Argh, ik was zo blij met m'n haar en nu wil ik het weer anders![]()
Hmm... Ja true true! En met een schuine pony heb je altijd 1 heel lelijk stukjequote:Op woensdag 14 januari 2009 20:14 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Kijk het nou gewoon ff aan; paar keer wassen, paar keer door de wind lopen en dan eens zien. Net geknipt haar is nooit tof
niks ervanquote:Op woensdag 14 januari 2009 20:14 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Kijk het nou gewoon ff aan; paar keer wassen, paar keer door de wind lopen en dan eens zien. Net geknipt haar is nooit tof
O ik mag altijd gratis terug komen voor m'n pony, juist over 4 weken of zo!quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:17 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
niks ervanteruggaan en de boel op stelten zetten
Dan had je nog geen F5 gedaan?quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:18 schreef Greys het volgende:
Er klopt iets niet, in het overzicht zie ik Muis als laatste poster, maar als ik de blz dan open staat PF er als laatste
ja met zo weinig eten zou ik dat ook zijn denk ik! Val je niet om van de honger?quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:14 schreef BlaatschaaP het volgende:
Hallo!
Lijstje:
O: Mandarijn
L: Volkorentoast met een gekookt eitje
T: 3 kwartier krachttraining + 1 uur steps
D: Vegetarische kip tandoori met veel sperziebonen, paprika en komkommer. Nu weer even hard leren en dan straks lekker poolen
.
Oh en ik ben KAPOT.
Nee, ik heb totaal geen honger. Het avondeten zit er ook pas een uurtje in.. Maar ik ben wel pas om 11 uur opgestaan en heb pas om half 1 voor het eerst gegeten. Helpt dat?quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:18 schreef mspoez het volgende:
[..]
ja met zo weinig eten zou ik dat ook zijn denk ik! Val je niet om van de honger?
Maar waarom ben je kapot? Door het trainen? Als je goed eet ga je minder snel "kapot"quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:24 schreef BlaatschaaP het volgende:
[..]
Nee, ik heb totaal geen honger. Het avondeten zit er ook pas een uurtje in.. Maar ik ben wel pas om 11 uur opgestaan en heb pas om half 1 voor het eerst gegeten. Helpt dat?.
Een keer of vier, maar ik had geen verbinding ofzo. Het is weer opgelostquote:
Ik ben kapot van het trainen ja. Ik heb erg intensief gekrachttraind en daarna erg intensief gesteptquote:Op woensdag 14 januari 2009 20:25 schreef P.F het volgende:
[..]
Maar waarom ben je kapot? Door het trainen? Als je goed eet ga je minder snel "kapot"
Of bedoelde je dat ik teveel spamquote:Op woensdag 14 januari 2009 20:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Een keer of vier, maar ik had geen verbinding ofzo. Het is weer opgelost
Wel goed trouwens! Ik moet mijn lazy ass ook eens van de bank afslepen (maar dan gaat m'n haar in de warquote:Op woensdag 14 januari 2009 20:26 schreef BlaatschaaP het volgende:
[..]
Ik ben kapot van het trainen ja. Ik heb erg intensief gekrachttraind en daarna erg intensief gestept. Ik weet wel dat ik wat meer moet eten hoor, maar ik wil ook niet te kort voor het sporten nog eten dus het kon vandaag niet anders.
Herkenbaar. Ik was eens na een vergelijkbare training zo kapot dat ik m'n veters niet eens meer los kon maken.quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:26 schreef BlaatschaaP het volgende:
Ik ben kapot van het trainen ja. Ik heb erg intensief gekrachttraind en daarna erg intensief gestept. Ik weet wel dat ik wat meer moet eten hoor, maar ik wil ook niet te kort voor het sporten nog eten dus het kon vandaag niet anders.
no pain no gainquote:Op woensdag 14 januari 2009 20:29 schreef MuadDib het volgende:
[..]
Herkenbaar. Ik was eens na een vergelijkbare training zo kapot dat ik m'n veters niet eens meer los kon maken.
Nee joh lieffie!quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:27 schreef P.F het volgende:
[..]
Of bedoelde je dat ik teveel spam
Volgens mij denken wij van elkaar dat we het gemener bedoelden dan we bedoelen
Haha je moet ook niet kijken maar luisterenquote:Op woensdag 14 januari 2009 20:29 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Nee!lekker soundje maar hij ziet er wel een beetje fout uit
Hehehe spam gerust, dan valt dat van mij wat minder opquote:Op woensdag 14 januari 2009 20:31 schreef motorbloempje het volgende:
creatieve dames! Wat vinden we van de website nu?
Sorry voor mijn gespammaar meningen zijn belangrijk
![]()
Jullie zijn Afrika vergeten in je websitequote:Op woensdag 14 januari 2009 20:31 schreef motorbloempje het volgende:
![]()
ik ben geen damequote:Op woensdag 14 januari 2009 20:31 schreef motorbloempje het volgende:
![]()
Ziet er leuk uit!quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:31 schreef motorbloempje het volgende:
![]()
Afrika doen we in een aparte reis na de wereldreis, omdat je daar teveel visa en gevarenmeuk voor moet regelen...quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:32 schreef P.F het volgende:
[..]
Jullie zijn Afrika vergeten in je website
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |