Heb jij die!?quote:Op woensdag 14 januari 2009 17:03 schreef Laureline het volgende:
[..]
Krijg je van mij een MightyMouse applicatie voor op je spijkerbroek! Wel eerst even vallen hè.
Was zeker een leuke meneer!?quote:Op woensdag 14 januari 2009 17:02 schreef Laureline het volgende:
En dat tepelgat van Conleche doet me denken daan een leuke zelfgehaakte jurk van een vriendin uit de 70's. Die jurk was zo mooi 'open' gehaakt dat ze halverwege een gesprek met een meneer merkte dat er twéé tepelgaten in zaten. En je droeg natuurlijk geen bh's in die periode
Jij hebt mijn samenvatting gezien!quote:Op woensdag 14 januari 2009 17:08 schreef Beessie-Jen het volgende:
@BEwat leuheuk
en wat leuk om de groei van dat kleine wezentje te volgen
![]()
@SHE, ik had niet anders verwacht! (met al je awards..)
@CO: maat 27OMG mooooooooi hoor
maar dat vraagt natuurlijk om een foto haha
AA is idd kut en mierzoet....vind het echt niet lekker en ik drink met trainen alleen water (en vooraf zorg ik al dat genoeg heb gedronken.. dus een goede vochttoestand, helpt ook tegen spierkramp), na de wedstrijd drink ik vaak een flesje aquarius, lekker fris en met zouten.
hele dag gewerkt en ben nu moe moe moe, misschien dat ik nog even een tukkie doe voordat ik eten ga maken
I am with Greys!!! Vik??quote:Op woensdag 14 januari 2009 17:16 schreef Greys het volgende:
Ik had trouwens wel een ander OP plaatje verwacht bij deze TT
quote:Op woensdag 14 januari 2009 17:17 schreef motorbloempje het volgende:
thanks voor 't kijken
en wat bedoel je met blauw op motorpak?
Je bedoeld die slijtplekken? Soms wel mooi hoor maar je moet er niet mee overdrijven. Ik kocht laatst een Cycle-jeans en daar zat een speciaal schuursponsje bij zodat je zelf je broek een vintage-look kan gevenquote:Op woensdag 14 januari 2009 17:16 schreef conleche het volgende:
O BJ, ik zit nu alweer in m'n yoghurtbroek, maar zal morgen even een foto maken. Ik heb dus nu dezelfde donkerblauwe jeans in 3 maten.Alleen maar omdat ze nog steeds die irritante nep-oud-strepen maken op bijna alle jeans. Ik had er gisteren eentje aan en die zat eigenlijk echt heel mooi. Maar onder die oudheidsstreepies. Ik moet dat niet
ah, okquote:Op woensdag 14 januari 2009 17:19 schreef Greys het volgende:
[..]Toen ik net keek stond niet alleen jij er, maar ook Rene? Jullie stonden er allebei, rechtsboven!
En jij in een andere pose! En hij met een stukje blauw op zijn arm/mouw!Heus, echt!
haha je yoghurtbroekquote:Op woensdag 14 januari 2009 17:16 schreef conleche het volgende:
O BJ, ik zit nu alweer in m'n yoghurtbroek, maar zal morgen even een foto maken. Ik heb dus nu dezelfde donkerblauwe jeans in 3 maten.Alleen maar omdat ze nog steeds die irritante nep-oud-strepen maken op bijna alle jeans. Ik had er gisteren eentje aan en die zat eigenlijk echt heel mooi. Maar onder die oudheidsstreepies. Ik moet dat niet
Als het nu mooi was gedaan, zodat het echt zou lijken. Maar nee. De streepjes zijn allemaal even breed en lang en dan die witte plekken. Brr. En dan heb ik het gewoon over Replay hè, niet een broek van de zeeman.quote:Op woensdag 14 januari 2009 17:21 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Je bedoeld die slijtplekken? Soms wel mooi hoor maar je moet er niet mee overdrijven. Ik kocht laatst een Cycle-jeans en daar zat een speciaal schuursponsje bij zodat je zelf je broek een vintage-look kan geven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |