Waar heb je die besteld?quote:Op woensdag 14 januari 2009 @ 18:15 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Sticker er bij besteld en deze op maat gemaakt.
www.laptopshop.nlquote:
Oeh die is ook tof. Lekker knal!quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:16 schreef progje het volgende:
[ afbeelding ]
dat is die van mij, lekker fout in het roze, altijd leuk als je verder alleen met mannen samenwerkt
Ik heb een 10" netbook en dat typte meteen net zo makkelijk weg als op een gewoon toetsenbord!quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:15 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Wat een grappig ding. Hoe gaat het trouwens met typen op een netbook? Vind jij dat niet lastig?
Ook ik heb nog cassettebandjes gehad hoorquote:Op woensdag 14 januari 2009 18:15 schreef conleche het volgende:
Ik heb nog ergens een cassettebandje met een illegale opname van een concert wat Prince gaf in het paard.
Waar zou ik dat nou hebben? Heb ik uberhaupt nog wel cassettebandjes???? Over oud gesproken......
En die ander bolletjequote:Op woensdag 14 januari 2009 14:23 schreef boem-dikkie het volgende:
Aah. Noemen jullie het geitje dan Geitje-Dikkie? Alsjeblieft, alsjeblieft, alsjeblieeeeeeeeeft?
Zij hebben mij voor niks naar Rotterdam laten komen voor een sollicitatiegesprek, dus iedereen hier moet hen (en alles wat eindigt op -shop) maar boycottenquote:Op woensdag 14 januari 2009 18:17 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
www.laptopshop.nl
Van harte aan te bevelen. Geen verzendkosten en direct de volgende dag bezorgd.
Ik ook!!! Een gele sportversie die tegen water kon en waar je mee kon hardlopen!!!quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:21 schreef progje het volgende:
Ik had vroeger een walkman van sony en ik was daar wel zo blij mee
Leukquote:Op woensdag 14 januari 2009 18:16 schreef progje het volgende:
[ afbeelding ]
dat is die van mij, lekker fout in het roze, altijd leuk als je verder alleen met mannen samenwerkt
Ik ook! ...en later eentje met auto-reverse en toen was ik helemaal de man, want ik hoefde mijn bandjes niet meer om te draaienquote:Op woensdag 14 januari 2009 18:21 schreef progje het volgende:
Ik had vroeger een walkman van sony en ik was daar wel zo blij mee
Ik heb een Firefox-sticker op m'n laptopquote:Op woensdag 14 januari 2009 18:24 schreef Chicolate het volgende:
Ik zou best wel stickers op mn laptop plakken, als ik er een gehad had. Stuk makkelijker te herkennen en lekker vrolijk
. Op mn pc vind ik het wat overdreven, die staat toch onder mn bureau
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |