Wat klotequote:Op woensdag 14 januari 2009 17:18 schreef Laureline het volgende:
O, julllie hadden nog het verhaal van mijn krenterige rotnieuwjaarsreceptie tegoed.
Het hele Paard van Troje was ervoor afgehuurd, en het was van 17.00 tot 22.00. Wij komen zeven uur aanzetten -nog best vroeg vond ik zelf-, waren alle consumptiebonnenal op. Er werd blijkbaar met bonnen gewerkt (wel twee! per persoon! ) want je zou natuurlijk gewoon eens drie drankjes kunnen nemen. Dat werd dus zelf betalen voor de drankjes terwijl je bent uitgenodigd.
Kreeg ik een rosé in een glas waar volgens mij iemand eerst in gekotst had en daarna afgeveegd met een wcborstel, zo rook het tenminste. Maar de bediening daar vond zichzelf zo ontzettend hip boven iedereen verheven dat klagen daarover bij voorbaat al hopeloos was.
Veel mensen hadden ook wel een buffetje verwacht, omdat het zo'n hele avond was, maar ik heb 2 x iemand met een schaal vieze frituurhapjes zien lopen. Waar dan de bitterballen al vanaf waren gegeten, en je kon kiezen uit kaas met paneermeel of geperste kipnuggets. Juk!
Toen wij een uurtje binnen waren, ging het tl-licht in de grote zaal ook al aan, en begon men demonstratief de bar al schoon te maken, dus iedereen droop een beetje beteuterd af en ging maar op de trap of in de gang staan praten. Het lijkt me onwaarschijnlijk dat iemand ook maar tot 22.00 is gebleven na deze hartelijke ontvangst, wij gingen ook om negen uur maar weer naar huis. Nog wel veel vrienden gezien, en dan maar staan praten halverwege de trap terwijl iedereen zich langs je rug wurmt.
Een echte recessieborrel dus.
quote:Op woensdag 14 januari 2009 17:27 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja dan moet ik de Google beveiliging op laag zetten.
Ik was ook al driftig aan het zoeken, en mijn beveiliging staat op laag. En nu heb ik ineens geen trek meerquote:Op woensdag 14 januari 2009 17:27 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja dan moet ik de Google beveiliging op laag zetten.
Omdat mijn tere zieltje niet onverwachts geconfronteerd wenst te worden met ranzigheid.quote:Op woensdag 14 januari 2009 17:28 schreef conleche het volgende:
[..]
Waarom zou je die uberhaupt hoog hebben staan??
Daarom heb ik hem dus op hoog staanquote:Op woensdag 14 januari 2009 17:32 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ik was ook al driftig aan het zoeken, en mijn beveiliging staat op laag. En nu heb ik ineens geen trek meer
Ja, had ik ook! Jeugdsentimentquote:Op woensdag 14 januari 2009 17:26 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Wat kloteik heb heel andere herinneringen aan het paard
Ik vroeg niet, maar hij (zij?quote:Op woensdag 14 januari 2009 17:53 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Greys u vroeg?
[ afbeelding ]
Ik ben een import-Hagenaar, en ik ben een paar keer in het Paard geweest. Maar ik voel me er zo óud.quote:
Sticker er bij besteld en deze op maat gemaakt.quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:14 schreef Greys het volgende:
Dizzy, wat leukkkk!
Was hij al zo of heb je er zelf nog iets opgeplakt?
Wat een grappig ding. Hoe gaat het trouwens met typen op een netbook? Vind jij dat niet lastig?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |