Heb jij die!?quote:Op woensdag 14 januari 2009 17:03 schreef Laureline het volgende:
[..]
Krijg je van mij een MightyMouse applicatie voor op je spijkerbroek! Wel eerst even vallen hè.
Was zeker een leuke meneer!?quote:Op woensdag 14 januari 2009 17:02 schreef Laureline het volgende:
En dat tepelgat van Conleche doet me denken daan een leuke zelfgehaakte jurk van een vriendin uit de 70's. Die jurk was zo mooi 'open' gehaakt dat ze halverwege een gesprek met een meneer merkte dat er twéé tepelgaten in zaten. En je droeg natuurlijk geen bh's in die periode
Jij hebt mijn samenvatting gezien!quote:Op woensdag 14 januari 2009 17:08 schreef Beessie-Jen het volgende:
@BEwat leuheuk
en wat leuk om de groei van dat kleine wezentje te volgen
![]()
@SHE, ik had niet anders verwacht! (met al je awards..)
@CO: maat 27OMG mooooooooi hoor
maar dat vraagt natuurlijk om een foto haha
AA is idd kut en mierzoet....vind het echt niet lekker en ik drink met trainen alleen water (en vooraf zorg ik al dat genoeg heb gedronken.. dus een goede vochttoestand, helpt ook tegen spierkramp), na de wedstrijd drink ik vaak een flesje aquarius, lekker fris en met zouten.
hele dag gewerkt en ben nu moe moe moe, misschien dat ik nog even een tukkie doe voordat ik eten ga maken
I am with Greys!!! Vik??quote:Op woensdag 14 januari 2009 17:16 schreef Greys het volgende:
Ik had trouwens wel een ander OP plaatje verwacht bij deze TT
quote:Op woensdag 14 januari 2009 17:17 schreef motorbloempje het volgende:
thanks voor 't kijken
en wat bedoel je met blauw op motorpak?
Je bedoeld die slijtplekken? Soms wel mooi hoor maar je moet er niet mee overdrijven. Ik kocht laatst een Cycle-jeans en daar zat een speciaal schuursponsje bij zodat je zelf je broek een vintage-look kan gevenquote:Op woensdag 14 januari 2009 17:16 schreef conleche het volgende:
O BJ, ik zit nu alweer in m'n yoghurtbroek, maar zal morgen even een foto maken. Ik heb dus nu dezelfde donkerblauwe jeans in 3 maten.Alleen maar omdat ze nog steeds die irritante nep-oud-strepen maken op bijna alle jeans. Ik had er gisteren eentje aan en die zat eigenlijk echt heel mooi. Maar onder die oudheidsstreepies. Ik moet dat niet
ah, okquote:Op woensdag 14 januari 2009 17:19 schreef Greys het volgende:
[..]Toen ik net keek stond niet alleen jij er, maar ook Rene? Jullie stonden er allebei, rechtsboven!
En jij in een andere pose! En hij met een stukje blauw op zijn arm/mouw!Heus, echt!
haha je yoghurtbroekquote:Op woensdag 14 januari 2009 17:16 schreef conleche het volgende:
O BJ, ik zit nu alweer in m'n yoghurtbroek, maar zal morgen even een foto maken. Ik heb dus nu dezelfde donkerblauwe jeans in 3 maten.Alleen maar omdat ze nog steeds die irritante nep-oud-strepen maken op bijna alle jeans. Ik had er gisteren eentje aan en die zat eigenlijk echt heel mooi. Maar onder die oudheidsstreepies. Ik moet dat niet
Als het nu mooi was gedaan, zodat het echt zou lijken. Maar nee. De streepjes zijn allemaal even breed en lang en dan die witte plekken. Brr. En dan heb ik het gewoon over Replay hè, niet een broek van de zeeman.quote:Op woensdag 14 januari 2009 17:21 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Je bedoeld die slijtplekken? Soms wel mooi hoor maar je moet er niet mee overdrijven. Ik kocht laatst een Cycle-jeans en daar zat een speciaal schuursponsje bij zodat je zelf je broek een vintage-look kan geven
Wat klotequote:Op woensdag 14 januari 2009 17:18 schreef Laureline het volgende:
O, julllie hadden nog het verhaal van mijn krenterige rotnieuwjaarsreceptie tegoed.
Het hele Paard van Troje was ervoor afgehuurd, en het was van 17.00 tot 22.00. Wij komen zeven uur aanzetten -nog best vroeg vond ik zelf-, waren alle consumptiebonnenal op. Er werd blijkbaar met bonnen gewerkt (wel twee! per persoon! ) want je zou natuurlijk gewoon eens drie drankjes kunnen nemen. Dat werd dus zelf betalen voor de drankjes terwijl je bent uitgenodigd.
Kreeg ik een rosé in een glas waar volgens mij iemand eerst in gekotst had en daarna afgeveegd met een wcborstel, zo rook het tenminste. Maar de bediening daar vond zichzelf zo ontzettend hip boven iedereen verheven dat klagen daarover bij voorbaat al hopeloos was.
Veel mensen hadden ook wel een buffetje verwacht, omdat het zo'n hele avond was, maar ik heb 2 x iemand met een schaal vieze frituurhapjes zien lopen. Waar dan de bitterballen al vanaf waren gegeten, en je kon kiezen uit kaas met paneermeel of geperste kipnuggets. Juk!
Toen wij een uurtje binnen waren, ging het tl-licht in de grote zaal ook al aan, en begon men demonstratief de bar al schoon te maken, dus iedereen droop een beetje beteuterd af en ging maar op de trap of in de gang staan praten. Het lijkt me onwaarschijnlijk dat iemand ook maar tot 22.00 is gebleven na deze hartelijke ontvangst, wij gingen ook om negen uur maar weer naar huis. Nog wel veel vrienden gezien, en dan maar staan praten halverwege de trap terwijl iedereen zich langs je rug wurmt.
Een echte recessieborrel dus.
quote:Op woensdag 14 januari 2009 17:27 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja dan moet ik de Google beveiliging op laag zetten.
Ik was ook al driftig aan het zoeken, en mijn beveiliging staat op laag. En nu heb ik ineens geen trek meerquote:Op woensdag 14 januari 2009 17:27 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja dan moet ik de Google beveiliging op laag zetten.
Omdat mijn tere zieltje niet onverwachts geconfronteerd wenst te worden met ranzigheid.quote:Op woensdag 14 januari 2009 17:28 schreef conleche het volgende:
[..]
Waarom zou je die uberhaupt hoog hebben staan??
Daarom heb ik hem dus op hoog staanquote:Op woensdag 14 januari 2009 17:32 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ik was ook al driftig aan het zoeken, en mijn beveiliging staat op laag. En nu heb ik ineens geen trek meer
Ja, had ik ook! Jeugdsentimentquote:Op woensdag 14 januari 2009 17:26 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Wat kloteik heb heel andere herinneringen aan het paard
Ik vroeg niet, maar hij (zij?quote:Op woensdag 14 januari 2009 17:53 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Greys u vroeg?
[ afbeelding ]
Ik ben een import-Hagenaar, en ik ben een paar keer in het Paard geweest. Maar ik voel me er zo óud.quote:
Sticker er bij besteld en deze op maat gemaakt.quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:14 schreef Greys het volgende:
Dizzy, wat leukkkk!
Was hij al zo of heb je er zelf nog iets opgeplakt?
Wat een grappig ding. Hoe gaat het trouwens met typen op een netbook? Vind jij dat niet lastig?quote:
Waar heb je die besteld?quote:Op woensdag 14 januari 2009 @ 18:15 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Sticker er bij besteld en deze op maat gemaakt.
www.laptopshop.nlquote:
Oeh die is ook tof. Lekker knal!quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:16 schreef progje het volgende:
[ afbeelding ]
dat is die van mij, lekker fout in het roze, altijd leuk als je verder alleen met mannen samenwerkt
Ik heb een 10" netbook en dat typte meteen net zo makkelijk weg als op een gewoon toetsenbord!quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:15 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Wat een grappig ding. Hoe gaat het trouwens met typen op een netbook? Vind jij dat niet lastig?
Ook ik heb nog cassettebandjes gehad hoorquote:Op woensdag 14 januari 2009 18:15 schreef conleche het volgende:
Ik heb nog ergens een cassettebandje met een illegale opname van een concert wat Prince gaf in het paard.
Waar zou ik dat nou hebben? Heb ik uberhaupt nog wel cassettebandjes???? Over oud gesproken......
En die ander bolletjequote:Op woensdag 14 januari 2009 14:23 schreef boem-dikkie het volgende:
Aah. Noemen jullie het geitje dan Geitje-Dikkie? Alsjeblieft, alsjeblieft, alsjeblieeeeeeeeeft?
Zij hebben mij voor niks naar Rotterdam laten komen voor een sollicitatiegesprek, dus iedereen hier moet hen (en alles wat eindigt op -shop) maar boycottenquote:Op woensdag 14 januari 2009 18:17 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
www.laptopshop.nl
Van harte aan te bevelen. Geen verzendkosten en direct de volgende dag bezorgd.
Ik ook!!! Een gele sportversie die tegen water kon en waar je mee kon hardlopen!!!quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:21 schreef progje het volgende:
Ik had vroeger een walkman van sony en ik was daar wel zo blij mee
Leukquote:Op woensdag 14 januari 2009 18:16 schreef progje het volgende:
[ afbeelding ]
dat is die van mij, lekker fout in het roze, altijd leuk als je verder alleen met mannen samenwerkt
Ik ook! ...en later eentje met auto-reverse en toen was ik helemaal de man, want ik hoefde mijn bandjes niet meer om te draaienquote:Op woensdag 14 januari 2009 18:21 schreef progje het volgende:
Ik had vroeger een walkman van sony en ik was daar wel zo blij mee
Ik heb een Firefox-sticker op m'n laptopquote:Op woensdag 14 januari 2009 18:24 schreef Chicolate het volgende:
Ik zou best wel stickers op mn laptop plakken, als ik er een gehad had. Stuk makkelijker te herkennen en lekker vrolijk
. Op mn pc vind ik het wat overdreven, die staat toch onder mn bureau
.
Tof! Thanks!quote:Op woensdag 14 januari 2009 @ 18:17 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
www.laptopshop.nl
Van harte aan te bevelen. Geen verzendkosten en direct de volgende dag bezorgd.
Denk wel dat het daarvoor zou werken ja. Plakt flink dat ding.quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:25 schreef neen het volgende:
Zijn die dingen stevig? Dan is het misschien wel een optie aangezien m'n scherm aan de achterkant is gescheurden dat gaat omhoog als ik hem dichtklap
oja inderdaad dat had ik ook helemaal geweldig natuurlijk... hihiquote:Op woensdag 14 januari 2009 18:24 schreef Abbadon het volgende:
[..]
Ik ook! ...en later eentje met auto-reverse en toen was ik helemaal de man, want ik hoefde mijn bandjes niet meer om te draaien![]()
Hey Co
He Greys
zeg datquote:Op woensdag 14 januari 2009 18:26 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Zonder een walkman hadden auto ritjes en vakanties laaaaaaaaaaaaang geduurd vroeger
Vertel mij watquote:Op woensdag 14 januari 2009 18:26 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Zonder een walkman hadden auto ritjes en vakanties laaaaaaaaaaaaang geduurd vroeger
quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:28 schreef P.F het volgende:
Ik ben toch maar naar de kapper geweest want mijn mama was er ook al en zij trakteerde![]()
Pony is weer kort, achterkant is bijna niks af maar wel rechter geknipt oid..
[ afbeelding ]
hmmz...vind je het erg als ik niet heel enthousiast ben over de pony?quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:28 schreef P.F het volgende:
Ik ben toch maar naar de kapper geweest want mijn mama was er ook al en zij trakteerde![]()
Pony is weer kort, achterkant is bijna niks af maar wel rechter geknipt oid..
[ afbeelding ]
Oh idd. Volgens mij was dat het eerste wat mijn ouders deden toen ze een autootje kochten: 3 walkmans erbij voor 'de achterbank'quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:26 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
autoreverse was echt bijna science fictionquote:Op woensdag 14 januari 2009 18:30 schreef conleche het volgende:
Ik had ook autoreverse en ik was 15 of 16 toen ik ook al hardliep en had een bandje helemaal volgeplempt met 1 liedje waar ik heerlijk op liep, dan raakte ik in een soort trance en ik hoefde dan nooit aan de knopjes te zitten.
Jaquote:Op woensdag 14 januari 2009 18:30 schreef Abbadon het volgende:
[..]
hmmz...vind je het erg als ik niet heel enthousiast ben over de pony?
ah, in dat geval zal het ongetwijfeld aan de foto liggen...quote:
quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:31 schreef TJDoornbos het volgende:
Mag ik een steen naar iemand zn botte kop gooien?
Dat ligt er aan, is het zinloos of zinvol geweld?quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:31 schreef TJDoornbos het volgende:
De Feyenoord selectiequote:Op woensdag 14 januari 2009 18:31 schreef TJDoornbos het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |