Tof! Thanks!quote:Op woensdag 14 januari 2009 @ 18:17 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
www.laptopshop.nl
Van harte aan te bevelen. Geen verzendkosten en direct de volgende dag bezorgd.
Denk wel dat het daarvoor zou werken ja. Plakt flink dat ding.quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:25 schreef neen het volgende:
Zijn die dingen stevig? Dan is het misschien wel een optie aangezien m'n scherm aan de achterkant is gescheurden dat gaat omhoog als ik hem dichtklap
oja inderdaad dat had ik ook helemaal geweldig natuurlijk... hihiquote:Op woensdag 14 januari 2009 18:24 schreef Abbadon het volgende:
[..]
Ik ook! ...en later eentje met auto-reverse en toen was ik helemaal de man, want ik hoefde mijn bandjes niet meer om te draaien![]()
Hey Co
He Greys
zeg datquote:Op woensdag 14 januari 2009 18:26 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Zonder een walkman hadden auto ritjes en vakanties laaaaaaaaaaaaang geduurd vroeger
Vertel mij watquote:Op woensdag 14 januari 2009 18:26 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Zonder een walkman hadden auto ritjes en vakanties laaaaaaaaaaaaang geduurd vroeger
quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:28 schreef P.F het volgende:
Ik ben toch maar naar de kapper geweest want mijn mama was er ook al en zij trakteerde![]()
Pony is weer kort, achterkant is bijna niks af maar wel rechter geknipt oid..
[ afbeelding ]
hmmz...vind je het erg als ik niet heel enthousiast ben over de pony?quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:28 schreef P.F het volgende:
Ik ben toch maar naar de kapper geweest want mijn mama was er ook al en zij trakteerde![]()
Pony is weer kort, achterkant is bijna niks af maar wel rechter geknipt oid..
[ afbeelding ]
Oh idd. Volgens mij was dat het eerste wat mijn ouders deden toen ze een autootje kochten: 3 walkmans erbij voor 'de achterbank'quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:26 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
autoreverse was echt bijna science fictionquote:Op woensdag 14 januari 2009 18:30 schreef conleche het volgende:
Ik had ook autoreverse en ik was 15 of 16 toen ik ook al hardliep en had een bandje helemaal volgeplempt met 1 liedje waar ik heerlijk op liep, dan raakte ik in een soort trance en ik hoefde dan nooit aan de knopjes te zitten.
Jaquote:Op woensdag 14 januari 2009 18:30 schreef Abbadon het volgende:
[..]
hmmz...vind je het erg als ik niet heel enthousiast ben over de pony?
ah, in dat geval zal het ongetwijfeld aan de foto liggen...quote:
quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:31 schreef TJDoornbos het volgende:
Mag ik een steen naar iemand zn botte kop gooien?
Dat ligt er aan, is het zinloos of zinvol geweld?quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:31 schreef TJDoornbos het volgende:
De Feyenoord selectiequote:Op woensdag 14 januari 2009 18:31 schreef TJDoornbos het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |