WACHT nou maar tot je de afleveringen gezien hebt!quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:49 schreef conleche het volgende:
[..]
Das nietus!!! (buiten het feit dat ik hem nicht zum haben vind.)
Nou ja, WACHT anders ook maar niet te lang meerquote:Op woensdag 14 januari 2009 19:57 schreef Greys het volgende:
[..]
WACHT nou maar tot je de afleveringen gezien hebt!
quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:48 schreef neen het volgende:
[..]
Lijkt wel op Leeuwarden dus, buiten Leeuwarden is Cambuur vet groot en populair maar iedereen hier vind het normaal dat die sterren gewoon op straat lopen.
Vind jequote:Op woensdag 14 januari 2009 20:03 schreef P.F het volgende:
maar met dat witte shirtje lijk ik wayyy ouder.
Die is van juni 05 en ik ben nu 21 en 4 maandenquote:Op woensdag 14 januari 2009 20:07 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Vind je
Ik vind juist van nietAls je zou zeggen dat je 15 was toen die foto werd gemaakt, zou ik het geloven
Owquote:Op woensdag 14 januari 2009 20:08 schreef P.F het volgende:
Die is van juni 05 en ik ben nu 21 en 4 maanden
Dus wel 17 al
Kijk het nou gewoon ff aan; paar keer wassen, paar keer door de wind lopen en dan eens zien. Net geknipt haar is nooit tofquote:Op woensdag 14 januari 2009 20:13 schreef P.F het volgende:
Hehe, nee maakt niet uit joh![]()
Argh, ik was zo blij met m'n haar en nu wil ik het weer anders![]()
Hmm... Ja true true! En met een schuine pony heb je altijd 1 heel lelijk stukjequote:Op woensdag 14 januari 2009 20:14 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Kijk het nou gewoon ff aan; paar keer wassen, paar keer door de wind lopen en dan eens zien. Net geknipt haar is nooit tof
niks ervanquote:Op woensdag 14 januari 2009 20:14 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Kijk het nou gewoon ff aan; paar keer wassen, paar keer door de wind lopen en dan eens zien. Net geknipt haar is nooit tof
O ik mag altijd gratis terug komen voor m'n pony, juist over 4 weken of zo!quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:17 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
niks ervanteruggaan en de boel op stelten zetten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |