Hij is lekker weinig in beeld momenteelquote:Op woensdag 14 januari 2009 19:29 schreef Muis006 het volgende:
Greysie er zijn vrijwel geen goeie McArmy screenshots te maken van de aflevering van vorige week.
Merde!
Kook jij zelf wel eens?quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:23 schreef TJDoornbos het volgende:
Zo www.bezorgbeer.nl maar eens bezocht
Mixed Grill![]()
Die foto? Hoezo?quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:35 schreef Greys het volgende:
Whehehehe. Maar da's wel een spoilert voor Co
Een ontzettende spuit-elf vraag, maar speelde hij ook niet in Rome?quote:
dan komt er een beer op een bromfiets bij je thuis!quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:23 schreef TJDoornbos het volgende:
Zo www.bezorgbeer.nl maar eens bezocht
Mixed Grill![]()
quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:34 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Hij is lekker weinig in beeld momenteel
k woon thuis maar idd hier kookt men te weinigquote:
of een beer van een ventquote:Op woensdag 14 januari 2009 19:37 schreef kaasplankje het volgende:
dan komt er een beer op een bromfiets bij je thuis!echt waar
That´s spiritquote:Op woensdag 14 januari 2009 19:29 schreef SHE het volgende:
Ik moet sporten en ik wil niet, dus ik ga dus mooi met tegenzin. HA!
Yep!quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:37 schreef MuadDib het volgende:
[..]
Een ontzettende spuit-elf vraag, maar speelde hij ook niet in Rome?
Ssssssssssssht, niets over Grey's zeggen alsjeblieft.quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:38 schreef Morretje het volgende:
[..]
Ik ben gisteren pas begonnen met seizoen 5, en ik vond zijn intrede echt bizar! Christina die zich zo de mond laat snoeren?
![]()
Oh nee, niet zo!
Ik ga vanavond nog een aflevering kijken denk ik..
We kijken de Amerikaansequote:Op woensdag 14 januari 2009 19:37 schreef DevilsAndDust het volgende:
Zeg, wanneer is Grey's er weer op dan?. Zijn er nieuwe afleveringen?
Ik zei het net boven jou al.quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:41 schreef conleche het volgende:
GEEEEEN spoilers aub!!!!![]()
Co kan ook boos worden heur, je zou het niet denken, maar hoedt u, degenen die hun leven liefhebben!!!
Net 5... iets na 12'enquote:Op woensdag 14 januari 2009 19:37 schreef DevilsAndDust het volgende:
Zeg, wanneer is Grey's er weer op dan?. Zijn er nieuwe afleveringen?
Huh?quote:
Ok, maar nog niets weer op Net5 dus? Ik schrok al. Daar zit ik netjes op te wachten namelijk.quote:
Gaat ze ook naar Oprah?quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:43 schreef Muis006 het volgende:
Ik zag seizoen 4 vandaag bij Free record shop, nog steeds voor 60 euro! Belachelijk.
Mijn moeder moet in februari weer naar Chicago dus ik vraag wel of ze hem mee kan nemen voor 30 dollar
Dat zijn geen nieuwe afleveringen poepiequote:
Nee ik bedoelde dat ik iedereen bedanktequote:Op woensdag 14 januari 2009 19:31 schreef Greys het volgende:
PF, of bedoelde je met hoi Greys dat ik altijd naar complimentjes vis?![]()
Haaaaaaaahahahaha, gek mens!quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:44 schreef P.F het volgende:
[..]
Nee ik bedoelde dat ik iedereen bedankte
Ik ga het downloaden en met m'n zusje kijkenquote:Op woensdag 14 januari 2009 19:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat zijn geen nieuwe afleveringen poepie
Maar jij hebt dus op Net 5 gekeken gister en eergister? Ik heb een stukje gezien en ik weet welke afleveringen het waren, dat waren echt superspannende afleveringen!
Ik weet alleen niet of ik er iets over kan zeggen, uit welk seizoen het komt
CO, HEB JE NOU SEIZOEN 4 AL EENS GEZIEN?????
quote:
Ieeeeeeks sylar!quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:10 schreef Muis006 het volgende:
De nieuwe Capt. Kirk (links) mag er ook wel zijn!
[ afbeelding ]
Raap me op!quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:39 schreef Muis006 het volgende:
[ afbeelding ]
"Dark blonde hair huh, and blue eyes?
WOW, that picture!![]()
Must...go...visit....Muis006....RIGHT NOW!
Rrrrooarrrhhhhh!"
Heee, wees blij dat je niet naar 't ziekenhuis moet!quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Raap me op!![]()
Wel een beetje egoïstisch dat je hem gewoon inpikt
Bwehehehe goed he!quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Raap me op!![]()
Wel een beetje egoïstisch dat je hem gewoon inpikt
Maar je zou 't krijgenquote:Op woensdag 14 januari 2009 19:43 schreef conleche het volgende:
Wat me doet denken: ik heb seizoen 4 niet gekregen voor kerst!!! Dus nu ga ik het zelf maar kaufen.
Da's ook wel weer waar.quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:47 schreef P.F het volgende:
[..]
Heee, wees blij dat je niet naar 't ziekenhuis moet!
Lijkt wel op Leeuwarden dus, buiten Leeuwarden is Cambuur vet groot en populair maar iedereen hier vind het normaal dat die sterren gewoon op straat lopen.quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:46 schreef Muis006 het volgende:
In Chicago zelf is Oprah niet zo'n heel groot fenomeen. Je ziet d'r ook weleens joggen door het park samen met haar trainer.
Nee joh dat met die bom is seizoen 2 pas.quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat zijn geen nieuwe afleveringen poepie
Maar jij hebt dus op Net 5 gekeken gister en eergister? Ik heb een stukje gezien en ik weet welke afleveringen het waren, dat waren echt superspannende afleveringen!
Ik weet alleen niet of ik er iets over kan zeggen, uit welk seizoen het komt
CO, HEB JE NOU SEIZOEN 4 AL EENS GEZIEN?????
Sterrenquote:Op woensdag 14 januari 2009 19:48 schreef neen het volgende:
[..]
Lijkt wel op Leeuwarden dus, buiten Leeuwarden is Cambuur vet groot en populair maar iedereen hier vind het normaal dat die sterren gewoon op straat lopen.
Ah, dan kan ik dat rustig zeggen dus, Co loopt wel dramatisch achter, maar dat heeft zelfs ZIJ gezien!quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:49 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Nee joh dat met die bom is seizoen 2 pas.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |