Oh ja, ik heb juist heel licht en glad haar, ik ben wel blij als het wat zwaarder is. Vetter wordt het niet volgens mij, dat duurt wel een halve week (en ik douche sinds deze week dagelijks, lijkt nu wel iets sneller vet te worden?)quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:52 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Nou, pakweg 10 jaar geleden was dat landelijk hip!
@Chico: mousse helpt wel wat tegen pluis, en haarserum ook wel, maar elk spul wat ik in mijn haar gooi, verzwaart het en maakt het futloos en snel vet (het haar is echt erg dun).
Heeft Gerard Cox toch niet voor niets zijn seizoenskaart verscheurdquote:Op woensdag 14 januari 2009 18:52 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Tegen het Feyenoordbestuur vind ik het zinvol en vele vrienden en mede-fans ook. Vanavond schijnen er supporters naar het stadion te gaan maar ik vrees dat er relluh komen dus blijf veilig bij jullie
Ja!quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:56 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Muis! Deed het apparaat het vandaag weer?
Die onderste is tof! Maar dat zou ik nu denk ik wel kunnen doen met mijn haar nu als ik het inderdaad wat wilder maak. Ik kan sowieso nog terug voor die pony.. Want hij valt open en dat is irritant..quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:52 schreef SHE het volgende:
[..]
Ehm, omdat die pony eruit ziet alsof een kleuter 'm heeft geknipt. Is niet recht?
En omdat jij een wild, jong, knap en speels ding bent. En knappe speelse dingen nemen geen kloosterkapsel.
ik dacht meer aan:
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
Dus je was wel de eerste?quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:00 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja!
Was gisteren om 17.30 pas gemaakt dus er is niemand bestraald gisteren.
Precies, die onderste van Halle, kan je gewoon doen met het haar dat je nu hebt. Het is trouwens wel een plaatje wat je moet bookmarken, want die laagjes in het gezicht zijn ook mooi!!quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:02 schreef P.F het volgende:
[..]
Die onderste is tof! Maar dat zou ik nu denk ik wel kunnen doen met mijn haar nu als ik het inderdaad wat wilder maak. Ik kan sowieso nog terug voor die pony.. Want hij valt open en dat is irritant..
Ik wou 't eigenlijk weer zo, maar een rechte pony scheen beter te blijven zitten.. Hoewel ik dit toffer vind..
[ afbeelding ]
Bedankt voor de complimentjes, al zat ik er natuurlijk wel naar te vissen (hoi Greys)
Ik snapte Cox maar juist die bekende fans hadden voor Verbeek en tegen Bosz moeten gaan staan en niet moeten wegblijven!quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Heeft Gerard Cox toch niet voor niets zijn seizoenskaart verscheurd
De supporters vielen hem aan (niet letterlijk) dat hij het team in de steek liet als fanatiek supporter, maar het ging hem puur om de irritatie jegens het bestuur.
Geen idee, maar ik weet wat er mis was: het apparaat deed het gewoon naar behoren, alleen kwam er geen straal uit de machine. Dus dat deeltje hebben ze gisteravond vervangen. En ze leggen me echt niet in dat ding zonder te testen: hoe denk je dat ze er gisteren achter zijn gekomen dat ie t niet deedquote:
Dan ga ik dat proberen.quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:54 schreef Muis006 het volgende:
Ik heb ook vrijwel alle shampoos geprobeerd en er is er maar 1 die de pluis echt vermindert: zwitsal babyshampoo
Ja nou, wie weet wat voor dingen die straal doet als ie in aanraking komt met mensen.quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:06 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik weet wat er mis was: het apparaat deed het gewoon naar behoren, alleen kwam er geen straal uit de machine. Dus dat deeltje hebben ze gisteravond vervangen. En ze leggen me echt niet in dat ding zonder te testen: hoe denk je dat ze er gisteren achter zijn gekomen dat ie t niet deed?
I just can't do it captainquote:Op woensdag 14 januari 2009 19:07 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ja nou, wie weet wat voor dingen die straal doet als ie in aanraking komt met mensen.
Beam me up Scotty en zulks!
quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:09 schreef Muis006 het volgende:
Speciaal voor Co: Simon Baker!
[ afbeelding ]
Speciaal voor Muis: George Baker!quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:09 schreef Muis006 het volgende:
[ afbeelding ]
Hahaha ik moest lachenquote:Op woensdag 14 januari 2009 19:11 schreef neen het volgende:
[..]
Speciaal voor Muis: George Baker!
[ afbeelding ]
Una paloma blanka, i'm just a bird in the sky
ik moest lachen en dat door een vrouwquote:Op woensdag 14 januari 2009 19:07 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ja nou, wie weet wat voor dingen die straal doet als ie in aanraking komt met mensen.
Beam me up Scotty en zulks!
En Sylar als mr. Spock!quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:10 schreef Muis006 het volgende:
De nieuwe Capt. Kirk (links) mag er ook wel zijn!
[ afbeelding ]
Glij ende sop.........quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:09 schreef Muis006 het volgende:
[ afbeelding ]
Een waar mysterie, mensen: in de post van neen staat 'una paloma blanca' en in de quote van muis 'una paloma blanka'.quote:
Idd, maar toch is Una Paloma Blanco beter.. dat staat buiten kijf.quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:17 schreef Viking84 het volgende:
Little Green Bag van George Baker is wel een fantastisch nr.
Reservoir Dogs.
Ja, daar was deze Sherlock al achterquote:Op woensdag 14 januari 2009 19:18 schreef neen het volgende:
[..]
Idd, maar toch is Una Paloma Blanco beter.. dat staat buiten kijf.
ik heb de post nog geedit nadat ik hem gepost had!
quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:19 schreef Sugar het volgende:
Ja, als tussendoortjes.Maar vandaag heb ik dus echt lopen klooien met op zich wel goede dingen, maar te veel. Morgen weer wat normaler doen maar.
Brrr jij liever dan ik. Ik vind dat dus echt te droog, zonder iets er op.quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:19 schreef Sugar het volgende:
Ja, als tussendoortjes.Maar vandaag heb ik dus echt lopen klooien met op zich wel goede dingen, maar te veel. Morgen weer wat normaler doen maar.
Meesterlijk fluitwerk!quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:18 schreef neen het volgende:
Idd, maar toch is Una Paloma Blanco beter.. dat staat buiten kijf.
toffe pic dit PF, ik vind je nieuwe haar wel goed, maar niet echt stunningquote:Op woensdag 14 januari 2009 18:42 schreef P.F het volgende:
[..]
Het is best lang, maar mijn haar krult op dus dan lijkt het korter, zie je
Don't mind the face!
Sooooow wel weer genoeg foto's voor de hele week!
[ afbeelding ]
Eet jij ook wel eens gezond?quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:23 schreef TJDoornbos het volgende:
Zo www.bezorgbeer.nl maar eens bezocht
Mixed Grill![]()
Doeei SHE veel plezier ook al heb je tegenzin!quote:
Thank God!quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:29 schreef Muis006 het volgende:
Greysie er zijn vrijwel geen goeie McArmy screenshots te maken van de aflevering van vorige week.
Merde!
Ja!quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:29 schreef Muis006 het volgende:
Greysie er zijn vrijwel geen goeie McArmy screenshots te maken van de aflevering van vorige week.
Merde!
Oh goeie!quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja!
Fuckeduck!
Dammit!
Maar misschien zijn er mooie foto's te vinden van de volgende aflevering ofzo?
Ik ga zo even zoeken!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |