Een waar mysterie, mensen: in de post van neen staat 'una paloma blanca' en in de quote van muis 'una paloma blanka'.quote:
Idd, maar toch is Una Paloma Blanco beter.. dat staat buiten kijf.quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:17 schreef Viking84 het volgende:
Little Green Bag van George Baker is wel een fantastisch nr.
Reservoir Dogs.
Ja, daar was deze Sherlock al achterquote:Op woensdag 14 januari 2009 19:18 schreef neen het volgende:
[..]
Idd, maar toch is Una Paloma Blanco beter.. dat staat buiten kijf.
ik heb de post nog geedit nadat ik hem gepost had!
quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:19 schreef Sugar het volgende:
Ja, als tussendoortjes.Maar vandaag heb ik dus echt lopen klooien met op zich wel goede dingen, maar te veel. Morgen weer wat normaler doen maar.
Brrr jij liever dan ik. Ik vind dat dus echt te droog, zonder iets er op.quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:19 schreef Sugar het volgende:
Ja, als tussendoortjes.Maar vandaag heb ik dus echt lopen klooien met op zich wel goede dingen, maar te veel. Morgen weer wat normaler doen maar.
Meesterlijk fluitwerk!quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:18 schreef neen het volgende:
Idd, maar toch is Una Paloma Blanco beter.. dat staat buiten kijf.
toffe pic dit PF, ik vind je nieuwe haar wel goed, maar niet echt stunningquote:Op woensdag 14 januari 2009 18:42 schreef P.F het volgende:
[..]
Het is best lang, maar mijn haar krult op dus dan lijkt het korter, zie je
Don't mind the face!
Sooooow wel weer genoeg foto's voor de hele week!
[ afbeelding ]
Eet jij ook wel eens gezond?quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:23 schreef TJDoornbos het volgende:
Zo www.bezorgbeer.nl maar eens bezocht
Mixed Grill![]()
Doeei SHE veel plezier ook al heb je tegenzin!quote:
Thank God!quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:29 schreef Muis006 het volgende:
Greysie er zijn vrijwel geen goeie McArmy screenshots te maken van de aflevering van vorige week.
Merde!
Ja!quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:29 schreef Muis006 het volgende:
Greysie er zijn vrijwel geen goeie McArmy screenshots te maken van de aflevering van vorige week.
Merde!
Oh goeie!quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja!
Fuckeduck!
Dammit!
Maar misschien zijn er mooie foto's te vinden van de volgende aflevering ofzo?
Ik ga zo even zoeken!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |