WACHT nou maar tot je de afleveringen gezien hebt!quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:49 schreef conleche het volgende:
[..]
Das nietus!!! (buiten het feit dat ik hem nicht zum haben vind.)
Nou ja, WACHT anders ook maar niet te lang meerquote:Op woensdag 14 januari 2009 19:57 schreef Greys het volgende:
[..]
WACHT nou maar tot je de afleveringen gezien hebt!
quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:48 schreef neen het volgende:
[..]
Lijkt wel op Leeuwarden dus, buiten Leeuwarden is Cambuur vet groot en populair maar iedereen hier vind het normaal dat die sterren gewoon op straat lopen.
Vind jequote:Op woensdag 14 januari 2009 20:03 schreef P.F het volgende:
maar met dat witte shirtje lijk ik wayyy ouder.
Die is van juni 05 en ik ben nu 21 en 4 maandenquote:Op woensdag 14 januari 2009 20:07 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Vind je
Ik vind juist van nietAls je zou zeggen dat je 15 was toen die foto werd gemaakt, zou ik het geloven
Owquote:Op woensdag 14 januari 2009 20:08 schreef P.F het volgende:
Die is van juni 05 en ik ben nu 21 en 4 maanden
Dus wel 17 al
Kijk het nou gewoon ff aan; paar keer wassen, paar keer door de wind lopen en dan eens zien. Net geknipt haar is nooit tofquote:Op woensdag 14 januari 2009 20:13 schreef P.F het volgende:
Hehe, nee maakt niet uit joh![]()
Argh, ik was zo blij met m'n haar en nu wil ik het weer anders![]()
Hmm... Ja true true! En met een schuine pony heb je altijd 1 heel lelijk stukjequote:Op woensdag 14 januari 2009 20:14 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Kijk het nou gewoon ff aan; paar keer wassen, paar keer door de wind lopen en dan eens zien. Net geknipt haar is nooit tof
niks ervanquote:Op woensdag 14 januari 2009 20:14 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Kijk het nou gewoon ff aan; paar keer wassen, paar keer door de wind lopen en dan eens zien. Net geknipt haar is nooit tof
O ik mag altijd gratis terug komen voor m'n pony, juist over 4 weken of zo!quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:17 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
niks ervanteruggaan en de boel op stelten zetten
Dan had je nog geen F5 gedaan?quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:18 schreef Greys het volgende:
Er klopt iets niet, in het overzicht zie ik Muis als laatste poster, maar als ik de blz dan open staat PF er als laatste
ja met zo weinig eten zou ik dat ook zijn denk ik! Val je niet om van de honger?quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:14 schreef BlaatschaaP het volgende:
Hallo!
Lijstje:
O: Mandarijn
L: Volkorentoast met een gekookt eitje
T: 3 kwartier krachttraining + 1 uur steps
D: Vegetarische kip tandoori met veel sperziebonen, paprika en komkommer. Nu weer even hard leren en dan straks lekker poolen
.
Oh en ik ben KAPOT.
Nee, ik heb totaal geen honger. Het avondeten zit er ook pas een uurtje in.. Maar ik ben wel pas om 11 uur opgestaan en heb pas om half 1 voor het eerst gegeten. Helpt dat?quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:18 schreef mspoez het volgende:
[..]
ja met zo weinig eten zou ik dat ook zijn denk ik! Val je niet om van de honger?
Maar waarom ben je kapot? Door het trainen? Als je goed eet ga je minder snel "kapot"quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:24 schreef BlaatschaaP het volgende:
[..]
Nee, ik heb totaal geen honger. Het avondeten zit er ook pas een uurtje in.. Maar ik ben wel pas om 11 uur opgestaan en heb pas om half 1 voor het eerst gegeten. Helpt dat?.
Een keer of vier, maar ik had geen verbinding ofzo. Het is weer opgelostquote:
Ik ben kapot van het trainen ja. Ik heb erg intensief gekrachttraind en daarna erg intensief gesteptquote:Op woensdag 14 januari 2009 20:25 schreef P.F het volgende:
[..]
Maar waarom ben je kapot? Door het trainen? Als je goed eet ga je minder snel "kapot"
Of bedoelde je dat ik teveel spamquote:Op woensdag 14 januari 2009 20:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Een keer of vier, maar ik had geen verbinding ofzo. Het is weer opgelost
Wel goed trouwens! Ik moet mijn lazy ass ook eens van de bank afslepen (maar dan gaat m'n haar in de warquote:Op woensdag 14 januari 2009 20:26 schreef BlaatschaaP het volgende:
[..]
Ik ben kapot van het trainen ja. Ik heb erg intensief gekrachttraind en daarna erg intensief gestept. Ik weet wel dat ik wat meer moet eten hoor, maar ik wil ook niet te kort voor het sporten nog eten dus het kon vandaag niet anders.
Herkenbaar. Ik was eens na een vergelijkbare training zo kapot dat ik m'n veters niet eens meer los kon maken.quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:26 schreef BlaatschaaP het volgende:
Ik ben kapot van het trainen ja. Ik heb erg intensief gekrachttraind en daarna erg intensief gestept. Ik weet wel dat ik wat meer moet eten hoor, maar ik wil ook niet te kort voor het sporten nog eten dus het kon vandaag niet anders.
no pain no gainquote:Op woensdag 14 januari 2009 20:29 schreef MuadDib het volgende:
[..]
Herkenbaar. Ik was eens na een vergelijkbare training zo kapot dat ik m'n veters niet eens meer los kon maken.
Nee joh lieffie!quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:27 schreef P.F het volgende:
[..]
Of bedoelde je dat ik teveel spam
Volgens mij denken wij van elkaar dat we het gemener bedoelden dan we bedoelen
Haha je moet ook niet kijken maar luisterenquote:Op woensdag 14 januari 2009 20:29 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Nee!lekker soundje maar hij ziet er wel een beetje fout uit
Hehehe spam gerust, dan valt dat van mij wat minder opquote:Op woensdag 14 januari 2009 20:31 schreef motorbloempje het volgende:
creatieve dames! Wat vinden we van de website nu?
Sorry voor mijn gespammaar meningen zijn belangrijk
![]()
Jullie zijn Afrika vergeten in je websitequote:Op woensdag 14 januari 2009 20:31 schreef motorbloempje het volgende:
![]()
ik ben geen damequote:Op woensdag 14 januari 2009 20:31 schreef motorbloempje het volgende:
![]()
Ziet er leuk uit!quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:31 schreef motorbloempje het volgende:
![]()
Afrika doen we in een aparte reis na de wereldreis, omdat je daar teveel visa en gevarenmeuk voor moet regelen...quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:32 schreef P.F het volgende:
[..]
Jullie zijn Afrika vergeten in je website
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |