Nou.. doet u mij maar! Ik eet graag zelfgemaakte pizzaquote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:06 schreef BlaatschaaP het volgende:
Oh en m'n pizza is friggin' delicious! Als iemand nog 'n recept wil....
Altijd!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:06 schreef BlaatschaaP het volgende:
Kom maar een keer makenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:06 schreef BlaatschaaP het volgende:
Ja, mijn ouders! Een soort van zeepsmaak, zei mijn vader. Hij was idd ook gaan Googlen en volgens hem kwam het door een combinatie van pijnboompitten met knoflook. Mijn moeder had dat op de broccoli gedaan.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:09 schreef Sugar het volgende:
Nynke:![]()
Ik heb al bijna twee weken een heeeeeeeeeel nare, bittere smaak in mijn mond, nadat ik iets gegeten heb. Maakt niet uit wat ik at, het smaakt daarna heel bitter. Nu bleek mijn man het óók te hebben! Toen ik ging googlen kwam ik erachter dat het komt door het eten van pijnboompitten!Die eet ik regelmatig, maar kennelijk troffen we nu een potje dat die nasmaak geeft, dagenlang! Blegh. Alles smaakt me dus maar heel eventjes. Iemand die het ook heeft (gehad)?
En net lasagna op met in totaal slechts 3 lasagnabladen (lasagna gemaakt voor 3-4 personen). Dat scheelt in de kcal, toch?
Ja! Daar heb ik ooit nog een topic over geopend op Fok!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:09 schreef Sugar het volgende:
Nynke:![]()
Ik heb al bijna twee weken een heeeeeeeeeel nare, bittere smaak in mijn mond, nadat ik iets gegeten heb. Maakt niet uit wat ik at, het smaakt daarna heel bitter. Nu bleek mijn man het óók te hebben! Toen ik ging googlen kwam ik erachter dat het komt door het eten van pijnboompitten!Die eet ik regelmatig, maar kennelijk troffen we nu een potje dat die nasmaak geeft, dagenlang! Blegh. Alles smaakt me dus maar heel eventjes. Iemand die het ook heeft (gehad)?
En net lasagna op met in totaal slechts 3 lasagnabladen (lasagna gemaakt voor 3-4 personen). Dat scheelt in de kcal, toch?
hm ze zijn heel makkelijk!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:10 schreef Syrena het volgende:
[..]
Altijd!
Ik wil ook wel graag het recept van de kiprolletjes, ik heb al een poging tot teruglezen en Fok-Googlezoeken gedaan, maar niks....
Die zocht ik netquote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:11 schreef sigme het volgende:
Bittere smaak in mond door pijnboompitten.
quote:Risico's bij eten pijnboompitten
Het eten van pijnboompitten kan een risico van een ernstig verstoorde smaak opleveren die meerdere dagen of weken kan aanhouden. Deze smaakstoornis doet zich pas een of twee dagen na de consumptie voor. Er wordt een intense bittere, soms metaalachtige smaak ervaren. Dit probleem treedt nooit op bij pijnboompitten van Europese origine, enkel bij een minderheid van de Chinese pijnboompitten. Tot op heden is het niet duidelijk om welke pijnboomsoort het gaat. In verband met de oorzaak werd er, op basis van chromatografisch onderzoek, gesuggereerd dat het zou gaan om triglyceriden die opgebouwd zijn uit C16-C18 onverzadigde vetzuren. Zware metalen, een andere oorzaak van smaakstoornissen, noch pesticidenresidus konden aangetoond worden. [1] Op basis van deze gegevens lijkt er tot op heden in alle geval geen gevaar voor de volksgezondheid. Ook de Voedsel en Waren Autoriteit (VWA) huldigt dit standpunt[2]. Het Belgisch Federaal Agentschap voor de Veiligheid van de Voedselketen ([1],FAVV) heeft hierover geen standpunt. Het probleem kan vermeden worden door geen pijnboompitten van Chinese origine te eten. Men kan deze herkennen door het feit dat ze korter en dikker zijn dan de Europese pijnboompitten.
Ik dacht al dat we net een jubileum hadden gehadquote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:17 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Psst het moet deeltje 469 zijn. Anders zijn we alweer aan een jubileum toe
euhm... ik denk wel een dag of vijf, als t goed dichtzit. t is immers al gaar... maar de truc met kip is ruiken. als t stinkt is t niet goed meerquote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:17 schreef Syrena het volgende:
Oh klinkt echt lekker KwakDat ga ik snel eens maken.
Hoe lang kun je die kip bewaren in dat bakje?
Maar die is van Jarno. De andere van MevrouwHopjes.. ?quote:
Tnx! Morgen ook weer eens wat tomaten en komkommer meenemen van de winkelquote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:19 schreef kwakveense het volgende:
[..]
euhm... ik denk wel een dag of vijf, als t goed dichtzit. t is immers al gaar... maar de truc met kip is ruiken. als t stinkt is t niet goed meer
ik maak vaak 2 kipfilets per keer, dan gaat t op in een dag of drie (ik eet immers de hele dag elke twee uur een halve of hele boterham met kip) t pocheren kost niet zoveel tijd namelijk dus dat kan tussendoor nog een keer...
Wat een slechte tvp zeg..........quote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:17 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Psst het moet deeltje 469 zijn. Anders zijn we alweer aan een jubileum toe
Welkomquote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:21 schreef larry_flynt het volgende:
Ik ga denk ik ook maar eens wat afvallen
Ben 1.87 en 89 kilo zwaar.
Tof PF... ik ben nog niet op stap geweest dus heb nog geen glazen meegenomenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:22 schreef P.F het volgende:
Oeh ik heb mijn kamer opgemeten en de 19e kan ik er meteen inIk moet alleen nog wel een vloer kopen
Heul niet, de statistieken zijn belangrijk!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:23 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Wat een slechte tvp zeg..........
Mwah ligt eraan welke statistiekenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:25 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Heul niet, de statistieken zijn belangrijk!
Dan zal deze voor jou weinig vernieuwend zijnquote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:08 schreef sigme het volgende:
[..]
Nou.. doet u mij maar! Ik eet graag zelfgemaakte pizza.
De kamer zelf is 3,0 * 4.2! En dan nog badkamer/wc, gang, gangkastquote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:25 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Heul niet, de statistieken zijn belangrijk!
En is je kamer groot genoeg PF?
Thai doen dat ookquote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:29 schreef P.F het volgende:
zegt hij: Je bent net een Chinees, je bedoelt nee maar je zegt ja
Sinds wanneer is dit een uitdrukking?!
Las ik nu ergens dat je een kamer had ergens? In die flat ?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:29 schreef P.F het volgende:
De kamer zelf is 3,0 * 4.2! En dan nog badkamer/wc, gang, gangkast
succesquote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:21 schreef larry_flynt het volgende:
Ik ga denk ik ook maar eens wat afvallen
Ben 1.87 en 89 kilo zwaar.
Mijn kledingkast nu is 4 meter breed. Ik weet niet of het gaat lukken met bakken onder m'n bedquote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:32 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Oh dat is best te doen PF. Ik ben zelf ook ooit in zoiets begonnen. Wel had ik een inbouwkast wat enorm scheelde. Een kledingkast neemt veel ruimte in. Maar jij kan misschien werken met bakken onder je bed?
Zo goed?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:32 schreef P.F het volgende:
Sssst edit eens wegJa klopt! Het dichts bij die tramhalte die ook zo heet.
Maar ik moet het contract nog tekenen!!
www.floorplanner.nlquote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:34 schreef P.F het volgende:
O google had toch een kamerteken programma
Sketch Up heet dat. Als het niet lukt moet je maar even gillen, ik heb nog bouwkunde gedaanquote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:34 schreef P.F het volgende:
O google had toch een kamerteken programma
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:22 schreef P.F het volgende:
Oeh ik heb mijn kamer opgemeten en de 19e kan ik er meteen inIk moet alleen nog wel een vloer kopen
OMG wat creepy!quote:
Hellow... Draag jij alle kleren die je hebt of liggen je kinderkleren er ook nog in?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:33 schreef P.F het volgende:
[..]
Mijn kledingkast nu is 4 meter breed. Ik weet niet of het gaat lukken met bakken onder m'n bed![]()
Is die makkelijker? Of floorplanner?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:35 schreef neen het volgende:
[..]
Sketch Up heet dat. Als het niet lukt moet je maar even gillen, ik heb nog bouwkunde gedaanooit
Uhw, alles is van dit seizoen zeg maar, ik heb nog 5 wasmanden kleding op zolder die ik niet meer draagquote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:38 schreef loveli het volgende:
[..]
Hellow... Draag jij alle kleren die je hebt of liggen je kinderkleren er ook nog in?
Floorplanner is geloof ik alleen voor een plattegrond... Sketch Up is 3D, op zich wel makkelijk hoorquote:
quote:
Wordt tijd dat jij je geld aan andere dingen dan kleding gaat spenderenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:40 schreef P.F het volgende:
[..]
Uhw, alles is van dit seizoen zeg maar, ik heb nog 5 wasmanden kleding op zolder die ik niet meer draagEn ja er zit ook kinderkleding tussen maar dat is recent gekocht
Ik denk niet dat m'n vriend dat een goed idee vindt.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:41 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Volgens mij mag je die voor me komen maken hier
Ik heb al een jaar of zo geen kleding gekocht! Dit is van 2-3-4-5 jaar geleden, ik gooi nooit iets wegquote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:41 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Wordt tijd dat jij je geld aan andere dingen dan kleding gaat spenderen
zullen we dr ons rekeningnr pmmen?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:41 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Wrom?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:41 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Een meter per jaar!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:44 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik heb al een jaar of zo geen kleding gekocht! Dit is van 2-3-4-5 jaar geleden, ik gooi nooit iets weg
Haha, o hij is niet zoooo groot hoorquote:
Die had pas écht veel schoenenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:49 schreef P.F het volgende:
[..]
Haha, o hij is niet zoooo groot hoorEen inbouwkast in een schuine muur, 4 meter breed, 1 meter hoog.. Het is niet alsof ik de nieuwe Imelda Marcos ben
Huur, eten, gas, water, licht, verzekeringen and the list goes onquote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:46 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Wrom?waar moet je je geld anders aan uitgeven?
huur/gas/water/licht/eten betalen m'n ouders..quote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:54 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Huur, eten, gas, water, licht, verzekeringen and the list goes on
quote:
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:28 schreef BlaatschaaP het volgende:
[..]
Dan zal deze voor jou weinig vernieuwend zijn. Ik had 't in elk geval zelf nog nooit gedaan en vond 't erg lekker en voor herhaling vatbaar
.
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:54 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Huur, TJ, eten, gas, water, licht, TJ, verzekeringen and the list goes on
Dat bedoeldeik ook. Dat je uitgavenpatroon nu toch automatisch zal gaan veranderen.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:57 schreef P.F het volgende:
[..]
huur/gas/water/licht/eten betalen m'n ouders..
Nu alleen niet meerMaarrr dat komt wel goed, ik ga na m'n tentamens hard opzoek naar een ander baantje
Ik heb wel een kamer over. Mag je wel huren. Dan krijg je van mij een prakkie voor je neus elke avondquote:
Bij studentenwoningweb?quote:
Oh, lekker! Uit eten geweest?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:03 schreef Tinkepink het volgende:
*burp*
In plaats van brood als avondeten heb ik het volgende gegeten:
2 gevulde wijnbladeren
halve tomaat en komkommer
taziki
brood
olie en citroensap (2 eetlepels ofzo)
sla
inktvisringen (niet die gepaneerde)
olijven
2,5 dl retsina
400 gram varkensfilet ofzo
patat
4 cognacbonbons
Klinkt aantrekkelijkquote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:04 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ik heb wel een kamer over. Mag je wel huren. Dan krijg je van mij een prakkie voor je neus elke avond
Hee PF!quote:
Ik ben 21, tell me!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:04 schreef Tonio-mcdo het volgende:
[..]
Bij studentenwoningweb?
Ja, maar pas een half jaar geleden.
Duurt dus nog wel even
Trouwens, weet niet hoe oud je bent maar ik weet wel een leuk baantje in Amsterdam.
Als je ouders niet zulke goede ogen hebben kun je misschien 14m2 vloer weghalenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:05 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Hee PF!
Gefeli met je kamer! Ik heb helaas niks voor je in de aanbieding, maar mocht ik iets tegenkomen dan zal ik je wel een seintje geven!
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:06 schreef P.F het volgende:
[..]
Als je ouders niet zulke goede ogen hebben kun je misschien 14m2 vloer weghalen
Ja!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:05 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Oh, lekker! Uit eten geweest?
Hoe is 't met je man?
Geen geld voorquote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:04 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ik heb wel een kamer over. Mag je wel huren. Dan krijg je van mij een prakkie voor je neus elke avond
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:03 schreef Tinkepink het volgende:
*burp*
In plaats van brood als avondeten heb ik het volgende gegeten:
2 gevulde wijnbladeren
halve tomaat en komkommer
taziki
brood
olie en citroensap (2 eetlepels ofzo)
sla
inktvisringen (niet die gepaneerde)
olijven
2,5 dl retsina
400 gram varkensfilet ofzo
patat
4 cognacbonbons
http://www.elitemodel.nl/quote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:02 schreef P.F het volgende:
[..]
Zo bijzonder zijn ze nietWeet jij een bureau? Dan schrijf ik mij meteen in!
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:07 schreef Muis006 het volgende:
[..]Mijn ouders zien uitstekend!
Maar mijn vriend woont sinds begin vorig jaar op zichzelf en heeft nog heel veel zeil (met houtmotief!) in zijn opslag liggen. Zal ik eens vragen hoeveel m2 dat is en of je het mag hebben? Hij doet er toch niks mee!
Lief van je. Ik red het wel hoor, er kwamen alleen net ambulances langs met de sirenes vol aan, en ik zit hier gewoon te bibberen uit het nietsquote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:07 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ja!
Met mijn man gaat het waarschijnlijk beter dan de jouweIk vind het zo kut voor je.
Dude je werkt toch!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:07 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Geen geld voorMaar wel tof van je!
Heb je vrienden die je kunnen helpen?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:10 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Lief van je. Ik red het wel hoor, er kwamen alleen net ambulances langs met de sirenes vol aan, en ik zit hier gewoon te bibberen uit het niets.
Maar goed, ik heb besloten het maar van dag tot dag aan te pakken, heel stoer alles rond het huis te gaan regelen, en ervoor te zorgen dat we straks samen opnieuw kunnen beginnen in een mooi huisje. Sippen helpt ook niets.
Wat had je man nou uiteindelijk? Was 't ernstig?
Volgens mij niet hoor! Hij gaat van de week even voor je kijken.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:10 schreef P.F het volgende:
[..]
Oo tofMaarrr wie weet heeft hij het als reserve?
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:04 schreef Tonio-mcdo het volgende:
[..]
Trouwens, weet niet hoe oud je bent maar ik weet wel een leuk baantje in Amsterdam.
Ga je het allemaal redden in je eentje? Ik las iets over verhuizen ergens?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:10 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Lief van je. Ik red het wel hoor, er kwamen alleen net ambulances langs met de sirenes vol aan, en ik zit hier gewoon te bibberen uit het niets.
Maar goed, ik heb besloten het maar van dag tot dag aan te pakken, heel stoer alles rond het huis te gaan regelen, en ervoor te zorgen dat we straks samen opnieuw kunnen beginnen in een mooi huisje. Sippen helpt ook niets.
Goedkoopquote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:11 schreef P.F het volgende:
Ik zie dit op de ikea site: http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/20144880
Dit zou dan 25 euro kosten!!
[ afbeelding ]
Ik heb thuis een planken vloer gelegd met hout van de sloop, is wel veel werk met schuren en zagen maar wel een echte houten vloer voor 5 euro per m2quote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:11 schreef P.F het volgende:
Ik zie dit op de ikea site: http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/20144880
Dit zou dan 25 euro kosten!!
[ afbeelding ]
Ja, maar stom genoeg is 't merendeel precies in die tijd op vakantiequote:
Neequote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:12 schreef kwakveense het volgende:
[..]
ligt t aan mij dat ik dit net vond klinken alsof je dr achter een raam wilt zetten? hihihi
Ja anders spam ik dit topic zo onderquote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:12 schreef uniekhoorn het volgende:
PF! Tijd om Klussen en wonen topic aan te raken
Als jij dat een leuk baantje vind?!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:12 schreef kwakveense het volgende:
[..]
ligt t aan mij dat ik dit net vond klinken alsof je dr achter een raam wilt zetten? hihihi
Hartritmestoornis, een virus en een oogprobleem. Maar eigenlijk weten ze het niet precies. HIj is alweer aan het werk, maar wel met een dubbel gevoel.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:10 schreef Razztwizzle het volgende:
Wij en het ontelbare aantal lurkers.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:15 schreef P.F het volgende:
[..]
Ja anders spam ik dit topic zo onderMaar ik heb liever dat alleen jullie het lezen
Poeheequote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:15 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Hartritmestoornis, een virus en een oogprobleem. Maar eigenlijk weten ze het niet precies. HIj is alweer aan het werk, maar wel met een dubbel gevoel.
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:15 schreef P.F het volgende:
Maar ik heb liever dat alleen jullie het lezen
Ja er komen nog meer onderzoeken. Maar ik weet niet goed wat en wanneer.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:16 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Poeheekomen er nog meer onderzoeken? Ik kan me voorstellen dat je daar nou niet erg lekker zomaar vrolijk mee doorgaat.
Oei!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:13 schreef neen het volgende:
[..]
Goedkoopmaar je moet ook nog een ondervloer he
Wat is je kledingmaat trouwens... iemand stuurde me dit een keer.
Ja dat was zelfs nog op ´t nieuws van 8 uur!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:17 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Je weet dat dit topic fungeert als dagelijkse soap voor ongeveer de helft van de bezoekers van Fok! ? En dat het topic waarin gerefereerd werd aan jouw ondergoed ofzo het grootste aantal hits in de kortste tijd ooit had oid?
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:06 schreef P.F het volgende:
Ik heb nu pas een kamer en ik sta ingeschreven sinds mei 2007![]()
Ja! Ik doe geloof ik al zo iets (quote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:19 schreef Tonio-mcdo het volgende:
[..]
![]()
![]()
Had je trouwens het baantje nog meegekregen?
quote:
Hahahahaha, oké ik maak een topicquote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:17 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Je weet dat dit topic fungeert als dagelijkse soap voor ongeveer de helft van de bezoekers van Fok! ? En dat het topic waarin gerefereerd werd aan jouw ondergoed ofzo het grootste aantal hits in de kortste tijd ooit had oid?
Hey!!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:16 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Wij en het ontelbare aantal lurkers.
Hey lurkers!![]()
niet tussen 6 plankjes hoop ikquote:
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:16 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Wij en het ontelbare aantal lurkers.
Hey lurkers!![]()
Lang verhaal maar ja ik werk maar toch. Heb al tijden op mezelf gewoond maar toen door gezondheid ff terug naar huis gegaan!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:10 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Dude je werkt toch!
Je kan niet eeuwig thuis blijven wonen en DH is zoveel toffer dan rotjesknor
Supergoed de laatste tijd, dank jequote:
Oeh ik ga even het topic opzoeken.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:41 schreef Morretje het volgende:
[..]
Supergoed de laatste tijd, dank jeHeb toevallig gister dacht ik een update geschreven in de SC van F&F.
![]()
Hoe is het met jouw freggels?
Relax, morretje gaat zo vast weer terug naar lurken en chip is een kat die een eigen topic had hier op fok en niet de achterbuurman van drie hoog ofzoquote:
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:44 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Oeh ik ga even het topic opzoeken.
Mijn freggels zijn stout en groot!
Ik kon daarnet de afstandsbediening van de tv niet vinden maar de tv versprong wel opeens naar een andere zender. Ligt zo'n freggel over dat ding gedrapeert.
quote:
Ja die miste ik, dus ik dacht dat ze serieus wasquote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:47 schreef BlaatschaaP het volgende:
Volgens mij is loveli nog niet zo bekend met de PI.
O, moet ik die gebruiken als ik een grap probeer te maken? Dat doe ik dus al jaren fout...quote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:47 schreef BlaatschaaP het volgende:
Volgens mij is loveli nog niet zo bekend met de PI.
Gezinssituatie, wie leeft wie is dood en op welke leeftijd enzo??quote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:47 schreef loveli het volgende:
[..]
![]()
Welkom Morretje. Hoeveel weeg je, wat is je streef en hoe ga je dat bereiken?
Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet wat ik weeg , ik gok zo'n 70 kilo bij 1.75 denk ik.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:47 schreef loveli het volgende:
[..]
![]()
Welkom Morretje. Hoeveel weeg je, wat is je streef en hoe ga je dat bereiken?
Je moet helemaal niets hoor. Het is juist wel grappig als mensen 't niet door hebben.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:50 schreef loveli het volgende:
[..]
O, moet ik die gebruiken als ik een grap probeer te maken? Dat doe ik dus al jaren fout...
Met Ravage en bovengenoemde Chippy, in Zwolle maar hopelijk dit jaar nog verhuizend naar Groningen. Niemand is er dood, ja, m'n omi zo'n 5 jaar geleden..quote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:50 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Gezinssituatie, wie leeft wie is dood en op welke leeftijd enzo??
Hier ben ik!Ben alleen hartstikke duf omdat ik sinds 5.30 op ben. Oh en ik eet een Kitkat chunkyquote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:52 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Wat is het rustig hier.
Is er al weer een puppelmeet ofzo?
Hoewel sommigen hier Groningen erg waarderen, why?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:52 schreef Morretje het volgende:
[..]
Met Ravage en bovengenoemde Chippy, in Zwolle maar hopelijk dit jaar nog verhuizend naar Groningen. Niemand is er dood, ja, m'n omi zo'n 5 jaar geleden..
En nog wel voor niks. Arme Muis.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:54 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Hier ben ik!Ben alleen hartstikke duf omdat ik sinds 5.30 op ben. Oh en ik eet een Kitkat chunky
Groningenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:54 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Hoewel sommigen hier Groningen erg waarderen, why?
why oh why groningen of all places?
Groningen is leuk.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:54 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ik kom uit de provincie en heb er jaren gestudeerd. Het is een soort thuiskomen denk ik. Bovendien wonen al mijn schoonzussen en zwagers er, en mijn eigen zusje..quote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:54 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ik heb 10 jaar in Zwolle gewoond. Toen ik er woonde vond ik er niet veel aan, maar nu ik er al een aantal jaren weg ben realiseer ik me dat het best een leuke stad is. Rustig ja. En saai. Maar dat ben ik ookquote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:55 schreef neen het volgende:
Ik zit het nieuwe album van Franz Ferdinand te beluisteren + wat rustig te leren
Zwolledaar moet ik maar even gaan wonen.
Ja oke je komt er mee weg voor deze ene keerquote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:57 schreef Morretje het volgende:
[..]
Ik kom uit de provincie en heb er jaren gestudeerd. Het is een soort thuiskomen denk ik. Bovendien wonen al mijn schoonzussen en zwagers er, en mijn eigen zusje..
Als je nou de volgende keer die 3-4 bladen ook weg laat heb je een lekker stevig gevuld tomatensoepje. Scheelt nog meer!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:09 schreef Sugar het volgende:
Ik wilde naar Utrecht en toen moest ik naar Zwollequote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:59 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik heb 10 jaar in Zwolle gewoond. Toen ik er woonde vond ik er niet veel aan, maar nu ik er al een aantal jaren weg ben realiseer ik me dat het best een leuke stad is. Rustig ja. En saai. Maar dat ben ik ook![]()
![]()
Wij missen ook een hoop, maar hebben dan ook geen krant bijv. Vinden het niet zo erg, het is meer verblijfplaats dan thuis. Maar het is zeker een leuke, mooie, rustige stad!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:04 schreef neen het volgende:
[..]
Ik wilde naar Utrecht en toen moest ik naar Zwollenou ja... kamer krijgen is iig een stuk makkelijker
en als ik er woon kom ik langzaam maar zeker wel te weten wanneer er iets gebeurd en waar ik moet zijn.
Ga je journalistiek doen? Leuk!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:04 schreef neen het volgende:
[..]
Ik wilde naar Utrecht en toen moest ik naar Zwollenou ja... kamer krijgen is iig een stuk makkelijker
en als ik er woon kom ik langzaam maar zeker wel te weten wanneer er iets gebeurd en waar ik moet zijn.
19quote:Op dinsdag 13 januari 2009 10:15 schreef P.F het volgende:
En dat denk ik ook bij Chico, die weegt vrij jong maar die is ook nog maar 18 (?)
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:01 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Als je nou de volgende keer die 3-4 bladen ook weg laat heb je een lekker stevig gevuld tomatensoepje. Scheelt nog meer!![]()
Sorry, flauw, maar dat was wel wat me te binnen schoot toen ik het las en ik kon het niet laten.
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:07 schreef Liejannuh het volgende:
Dames en heren, stop maar met hardlopen, fietsen en zwemmen.
We moeten gaan darten!
Volgens www.valtaf.nl (waar ik vandaag dus heel braaf mijn lijstje aan het invullen was met wat ik heb gegeten en heb gesport), verbrand je met een uur darten 637 calorieen. Met een uur fietsen verbrand je slechts 318 calorieen. Met een uur intensieve sex (hebben jullie wel eens niet intensieve sex eigenlijk??) verbrand je slechts 119 calorieen. Een uur sauna staat gelijk aan 478 calorieen verbruiken.
Dartclubje oprichten maar?
Ik bespeur enig sarcasme!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:09 schreef Razztwizzle het volgende:
Ha, mooi! Logisch natuurlijk, al die darters zijn ook zo atletisch en gespierd. Dat niemand dat eerder heeft bedacht zeg.
Bevrijdingsdag is vaak wel oke in Zwolle, het park daar is ook prima vertoeven en alles is wel goed op de fiets te doen. TNT sorteercentrum zit erquote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:06 schreef Morretje het volgende:
[..]
Wij missen ook een hoop, maar hebben dan ook geen krant bijv. Vinden het niet zo erg, het is meer verblijfplaats dan thuis. Maar het is zeker een leuke, mooie, rustige stad!
Doe ik nu ja maar ik heb 1 van de 2 periodes gemist en nou zie ik weer allemaal problemen die er niet hoeven te zijn om de punten te halenquote:
Je moet wel darten met pijlen van 25 kilo natuurlijk, niet met van die kinderpijltjes zoals op tv.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:09 schreef Razztwizzle het volgende:
Ha, mooi! Logisch natuurlijk, al die darters zijn ook zo atletisch en gespierd. Dat niemand dat eerder heeft bedacht zeg.
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:07 schreef Liejannuh het volgende:
Dames en heren, stop maar met hardlopen, fietsen en zwemmen.
We moeten gaan darten!
Volgens www.valtaf.nl (waar ik vandaag dus heel braaf mijn lijstje aan het invullen was met wat ik heb gegeten en heb gesport), verbrand je met een uur darten 637 calorieen. Met een uur fietsen verbrand je slechts 318 calorieen. Met een uur intensieve sex (hebben jullie wel eens niet intensieve sex eigenlijk??) verbrand je slechts 119 calorieen. Een uur sauna staat gelijk aan 478 calorieen verbruiken.
Dartclubje oprichten maar?
Euh.. hoe train jijquote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:13 schreef Chicolate het volgende:
[..]
. Zijn ze uitgegaan van non-stop pijltjes gooien? Of is dat de kcal-INNAME van de gemiddelde darter per uur?
Ik heb net ook een uurtje getraind en ben nu uitgewoond. Wel redelijk braaf gegeten vandaag, voor het eerst sinds voor kerst
Bevrijdingsdag is zeker top!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:12 schreef neen het volgende:
[..]
Bevrijdingsdag is vaak wel oke in Zwolle, het park daar is ook prima vertoeven en alles is wel goed op de fiets te doen. TNT sorteercentrum zit eralleen dat stappen.... daar hoor ik niet geweldige dingen over. Hoewel "foute verzoekjes avond' wel echt iets voor mij is
[..]
........
Ach, weinig stappen is goed voor me. Weinig kcal inname, op tijd op bed. Misschien is het maar beter zoquote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:14 schreef Morretje het volgende:
[..]
Bevrijdingsdag is zeker top!
Zwolle is niet echt een studentenstad he, dus het stappen is pas zaterdags, en beperkt voor zover ik dat gezien heb..
Ik dacht dat ik de enige was met een dirty mindquote:
Bekaf dusquote:
Stel je voor hoe immens die darters waren geweest als ze waren gaan fietsen ipv darten!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:09 schreef Razztwizzle het volgende:
Mijn mind is veel te suffig en moe om nog op dit soort uitspraken te lettenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:15 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik de enige was met een dirty mind
Misschien zijn het zelf dartersquote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:16 schreef Liejannuh het volgende:
Ik denk dat ik de beheerders van "valt af" maar een mailtje ga sturen.Kijken wat ze erop zeggen.
Maakt niet uit hoorquote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:17 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Mijn mind is veel te suffig en moe om nog op dit soort uitspraken te letten. Ik zou moeten douchen en slapen. Meer niet.
Goed idee!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:01 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Als je nou de volgende keer die 3-4 bladen ook weg laat heb je een lekker stevig gevuld tomatensoepje. Scheelt nog meer!![]()
Sorry, flauw, maar dat was wel wat me te binnen schoot toen ik het las en ik kon het niet laten.
quote:
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:14 schreef Morretje het volgende:
[..]
Bevrijdingsdag is zeker top!
Zwolle is niet echt een studentenstad he, dus het stappen is pas zaterdags, en beperkt voor zover ik dat gezien heb..
Oh, ik dacht ook dat het een vooropgezet plan was om zo mager mogelijke lasagne te maken.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:20 schreef Sugar het volgende:
[..]
Goed idee!![]()
Het was uit nood, hoor, er wáren niet meer dan die 3 bladen nog maar. Geen vooropgezet plan om zo slank mogelijk lasagna te maken.
Ik let er overigens wel een beetje op. De stukken met veel kaas zijn voor mijn kinderen en ik gooi er zoveel mogelijk groente doorheen. Daarnaast eten we hier allemaal graag lasagne gemengd met sla. Een beetje a-la-kapsalonquote:
Ik mis het af en toe dat ik nooit meer zomaar de deur uit kan lopen als ik het thuis effe zat ben, maar het in de kroeg hangen eigenlijk helemaal nietquote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:21 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Toen ik nog in Zwolle woonde ging ik iedere dag uit behalve zaterdag. Oke, zaterdag ook
Ik woonde er zo ongeveer in de kroeg(en)
Zondagmiddag is het erg gezellig in de stad, donderdagavond is leuk,vrijdagavond ook en de andere avonden zijn ook erg gezellig als je op de juiste plaatsen komt.
* Tinkepink mist het vroegere leven soms een beetje. Al is mijn huidige lifestyle een stuk gezonder
Looks good! En je hebt wel gewoon je eigen badkamer? Dat is fijn!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:25 schreef P.F het volgende:
Zo, ik heb mijn nieuwe kamertje alvast maar even ingerichtEn het bureau van DML zou in principe passen
!!!
[ afbeelding ]
Ha, dat doe ik ook altijdquote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:27 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik let er overigens wel een beetje op. De stukken met veel kaas zijn voor mijn kinderen en ik gooi er zoveel mogelijk groente doorheen. Daarnaast eten we hier allemaal graag lasagne gemengd met sla. Een beetje a-la-kapsalon
Jup! En het is zo veel mogelijk op schaalquote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:28 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Looks good! En je hebt wel gewoon je eigen badkamer? Dat is fijn!
Ik zou eigenlijk helemaal niet weten waar ik hier heen zou moeten gaan. Volgens mij gaan vrouwen in Duitsland niet alleen naar de kroeg. In Zwolle had ik een hele rits stamkroegen.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:28 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ik mis het af en toe dat ik nooit meer zomaar de deur uit kan lopen als ik het thuis effe zat ben, maar het in de kroeg hangen eigenlijk helemaal niet.
Nou, we zijn wel eens op do.av. in de stad geweest, maar die keer stelde het niet veel voor. Bijzonder rustig. Misschien waren we niet op de juiste plek..quote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:21 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Toen ik nog in Zwolle woonde ging ik iedere dag uit behalve zaterdag. Oke, zaterdag ook Ik woonde er zo ongeveer in de kroeg(en)
Zondagmiddag is het erg gezellig in de stad, donderdagavond is leuk,vrijdagavond ook en de andere avonden zijn ook erg gezellig als je op de juiste plaatsen komt.
* Tinkepink mist het vroegere leven soms een beetje. Al is mijn huidige lifestyle een stuk gezonder
Krijg al honger als ik naar je lijstje kijkquote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:28 schreef BlaatschaaP het volgende:
Mijn lijstje vandaag:
O/L: Bagel met beetje creamcheese en olijventapenade
D: Zelfgemaakte pizza.. En ik doe 't niet eens expres.
Geen idee.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:31 schreef Morretje het volgende:
[..]
Nou, we zijn wel eens op do.av. in de stad geweest, maar die keer stelde het niet veel voor. Bijzonder rustig. Misschien waren we niet op de juiste plek..![]()
Zegge, ik kom hier wel zo binnenvallen, maar mag ik hier wel zijn?
Ik heb anderhalf jaar in Zwolle gewoond, en vond het er best okay! Later als ik oud heb en kinderen heb zou ik er best willen wonen denk ik.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:59 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik heb 10 jaar in Zwolle gewoond. Toen ik er woonde vond ik er niet veel aan, maar nu ik er al een aantal jaren weg ben realiseer ik me dat het best een leuke stad is. Rustig ja. En saai. Maar dat ben ik ook![]()
![]()
Ik heb wel journalistiek gedaan in Zwolle. Anderhalf jaar maar, maar ben gestopt daarna...quote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:12 schreef neen het volgende:
[..]
[..]
Doe ik nu ja maar ik heb 1 van de 2 periodes gemist en nou zie ik weer allemaal problemen die er niet hoeven te zijn om de punten te halennou ja ik zal m'n leraar eens een mailtje sturen.
Jij ook journalistiek gedaan ofzo?
[..]
Vertel eens even waarom dat niet zou mogen?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:31 schreef Morretje het volgende:
[..]
Nou, we zijn wel eens op do.av. in de stad geweest, maar die keer stelde het niet veel voor. Bijzonder rustig. Misschien waren we niet op de juiste plek..![]()
O de inrichting is die van vriendje!! Ik moet zelf nog een inrichting bedenken, dit was alleen voor de beeldvorming! (Behalve jouw bureau, daar heeft hij een kleiner bureau)quote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:32 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
En je kleren PF? Waar laat je die? Ik sta trouwens te kijken van wat jij er in gepropt krijgt. Mijn kamertje van 13m2 kon zoveel meubels niet aan.
Wanneer?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:33 schreef AKnynke het volgende:
Ik heb wel journalistiek gedaan in Zwolle. Anderhalf jaar maar, maar ben gestopt daarna...
Hoi.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:31 schreef Morretje het volgende:
Sorry dan, zo kwam het nl. wel over, omdat je dat zei over dat het kcal zou schelen.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:20 schreef Sugar het volgende:
[..]
Goed idee!![]()
Het was uit nood, hoor, er wáren niet meer dan die 3 bladen nog maar. Geen vooropgezet plan om zo slank mogelijk lasagna te maken.
begonnen in 2003, gestop in januari 2005. Toen naar Maastricht gegaan.quote:
En vriendje heeft geen kleren die hij ergens moet laten?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:34 schreef P.F het volgende:
[..]
O de inrichting is die van vriendje!! Ik moet zelf nog een inrichting bedenken, dit was alleen voor de beeldvorming! (Behalve jouw bureau, daar heeft hij een kleiner bureau)
Sorryquote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:06 schreef Chicolate het volgende:
Holy shit, ik dacht even "30 topics tijdens mijn training? Nee...."![]()
[..]
19
Ja. En ik heb er heeeeeeeeeel lang over gedaan. Ben begonnen toen het nog HICO heette.quote:
in Kampen?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:37 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ja. En ik heb er heeeeeeeeeel lang over gedaan. Ben begonnen toen het nog HICO heette.
Ja die liggen in de kast "opslag" en waar ik die koelkast heb getekend heeft hij een stang met hangkleding..quote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:36 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
En vriendje heeft geen kleren die hij ergens moet laten?
Begin december. Dat wist jequote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:36 schreef P.F het volgende:
[..]
SorryWanneer was je jarig
??????????????????
Dat is ook echt prive gedeelte? Ik dacht dat je moest delen. Beter!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:37 schreef P.F het volgende:
[..]
Ja die liggen in de kast "opslag" en waar ik die koelkast heb getekend heeft hij een stang met hangkleding..
Nee, net daarna. Ik heb het er overigens wel heel erg naar mijn zin gehad.quote:
Tis ook een toffe opleiding. Op zich. Ik heb me ook heel erg goed vermaakt in Zwolle, maar na anderhalf jaar was het tijd om weg te gaan.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:38 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Nee, net daarna. Ik heb het er overigens wel heel erg naar mijn zin gehad.
Suug schreef er zelf bij 'Scheelt weer in de calorieën, toch?' dus zó gek is het niet dat mensen dan denken dat ze dat expres deed hoor. Had ik bij elke ander ook gedacht, niet alleen bij Sugar.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:26 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Suug
Het lijkt me namelijk niet leuk dit nu zo te lezen.
Ja klopt maar in dit topic is iedereen elke dag jarig lijkt het welquote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:37 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Begin december. Dat wist je. Je hebt me nog gefeliciteerd enzo
. En ik vergis me zelf ook nog steeds hoor, daar niet van
.
Nee. Ik ben aan een Duitser blijven hangenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:40 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Tis ook een toffe opleiding. Op zich. Ik heb me ook heel erg goed vermaakt in Zwolle, maar na anderhalf jaar was het tijd om weg te gaan.
Wat doe je nu dan? Nog steeds in de journalistiek?
Nee dat is niet de keukenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:38 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Dat is ook echt prive gedeelte? Ik dacht dat je moest delen. Beter!
Neemt niet weg dat ik vond dat ze eenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Suug schreef er zelf bij 'Scheelt weer in de calorieën, toch?' dus zó gek is het niet dat mensen dan denken dat ze dat expres deed hoor. Had ik bij elke ander ook gedacht, niet alleen bij Sugar.
En ik vond het grapje van BE ook erg lollig
He getsie, nooit doen die Duitsers...quote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:41 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Nee. Ik ben aan een Duitser blijven hangenEn mijn Duits is niet goed genoeg voor de journalistiek.
Ja, naar volkquote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:43 schreef AKnynke het volgende:
[..]
He getsie, nooit doen die Duitsers...
Tuurlijk wel. Ik weet niet meer wat je had neergezet, maar volgens mij was het niet zo schokkend dat je het moest deleten, toch?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:43 schreef Brighteyes het volgende:
*edit*
Laat ook maar.
Blijkbaar is er geen ruimte voor een grapje.
Wie wat waar?!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:44 schreef Chicolate het volgende:
Bij Dieetclub hebben ze ijs gepost met maar 150 kcal in een pot van 500 ml en nu wil ik het ook!En ik had een rotdag, zou het ideale einde van de dag zijn: met een bak ijs op de bank een film kijken.
Natuurlijk wel en ik zag de grap er ook wel van in maar ik heb het idee dat Sugar net wat gevoeliger reageert op dit soort dingen dus ik dacht ik deel even eenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:43 schreef Brighteyes het volgende:
*edit*
Laat ook maar.
Blijkbaar is er geen ruimte voor een grapje.
In ons 'zustertopic' op de laatste pagina. En ik ga niet weer klikken, want ik weet dat er in míjn vriezer geen gezond ijs te vinden is.quote:
Ja, dat kan ik ook. Men neme een bak. Men doe-e er water in. Men zette het in vriezer. Men wachte. Men hebben ijs. Zonder calorieën.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:44 schreef Chicolate het volgende:
Bij Dieetclub hebben ze ijs gepost met maar 150 kcal in een pot van 500 ml en nu wil ik het ook!En ik had een rotdag, zou het ideale einde van de dag zijn: met een bak ijs op de bank een film kijken.
de mijne is zo lief, en zo bezorgd om me op dit moment. Als ik gewoon al eventjes bel om hoi te zeggen denkt ie al dat ik heel erg verdrietig ben, en wil hij gelijk op de fiets stappen en hier naar toe komen...quote:
Ja maar zij....quote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:44 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Greys! Uit jouw mond! Ga je mond spoelen. Met zeep.
Heb je die ook in frambozensmaak?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:47 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Ja, dat kan ik ook. Men neme een bak. Men doe-e er water in. Men zette het in vriezer. Men wachte. Men hebben ijs. Zonder calorieën.
Het lijkt de mijne welquote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:48 schreef AKnynke het volgende:
[..]
de mijne is zo lief, en zo bezorgd om me op dit moment. Als ik gewoon al eventjes bel om hoi te zeggen denkt ie al dat ik heel erg verdrietig ben, en wil hij gelijk op de fiets stappen en hier naar toe komen....Terwijl ik echt alleen maar evne hoi wou zeggen.
zouden alle duitsers dan hetzelfde zijn?quote:
Doe us liefquote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:54 schreef Vivi het volgende:
[..]
Drankje?
Heel weinig Kcals!
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:56 schreef Viking84 het volgende:
.
Ik verveel me en ik vind het nog te vroeg om te gaan slapen. En m'n arm is weer goed, dus toch nog maar ff internetten.
Is Tink getrouwd met een Duitser?. Niet dat dat erg is hoor, maar ik dacht dat je met een Nederlandse man naar Duitsland was verhuisd
.
Bel hem lekker zelf!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:53 schreef TJDoornbos het volgende:
Greys bel is zo'n kapsalon brengmarrokaan
Dat mag ik hopen van een Duitserquote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:58 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Een echte! Houdt van bier, karnaval, worst, zuurkool en mij
en hij spreekt nog Duits ook
![]()
die van mij kan dat ook. En ook nog in allerlei kut-accenten die ik niet versta. En dat vind ie heel grappig!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:01 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat mag ik hopen van een Duitser.
Ja, ik vind t een geweldige film!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Bel hem lekker zelf!
Ik mag geen kapsalon! Ik heb al gegeten en Orio's als toetje
AKnynke, mooie film he?Maar wel een tranentrekker inderdaad...
Waar zag je dat?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:06 schreef Chicolate het volgende:
Aaaah zag ik dat nou goed? Greys is inderdaad liefste user geworden?
Ik geloof in het algemene topic, waar je zelf ook gereageerd hebt op dat bericht? Of ben ik nu blind gewordenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Waar zag je dat?
Want ik kon het nog nergens vinden
Ik ga ook even zoeken.
Als reactie op jouw vraag wie/wat/waarquote:Op dinsdag 13 januari 2009 10:56 schreef BrandX het volgende:
[..]
Je bent de liefste user volgens de andere users
O dat.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:09 schreef Chicolate het volgende:
[FOK!radio] uitslag FOK! Awards 2008
Je weet toch dat ik je laf!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Doe us lief![]()
Muisje, trusten en succes morgen en dat alle apparaten dan maar mogen werken!
Dat dus.. Ik ga slapen, misschien meldt ik me in het volgende topic ook weer..quote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:08 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ik zie nu pas de strekking van je post. Tijd om te gaan slapen...
Zou leuk zijn Mor!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:13 schreef Morretje het volgende:
[..]
Dat dus.. Ik ga slapen, misschien meldt ik me in het volgende topic ook weer..
Niets eigenlijkquote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:32 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
was ist loos?
Oh ja sorry, dat had ik gezien uiteraard want ik heb er zelf ook gepost.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:08 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ik geloof in het algemene topic, waar je zelf ook gereageerd hebt op dat bericht? Of ben ik nu blind geworden
Ik weet! Dus die vloeibare ontstopper geef je maar lekker aan de gootsteen!quote:
Dank dank!quote:
Ja Mor!quote:
Gewoon mee snakk'nquote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:22 schreef Greys het volgende:
Dank dank!
Ik weet niet zo goed wat ik er mee moet, ik voel me er een beetje ongemakkelijk bij, bij zo'n award
Het is wel heel lief natuurlijk!
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |