abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65000378

Slank # 468 Boyfriendjeans!

Voor wie is "Slank de herfst in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Mocht je door de slowchat de afvaltips niet meer zien? Dan is dit jouw topic!

Momenteel is het SHE-dieet erg hot. Wil je weten wat het inhoudt, klik dan hier

Mannen kijken : hier

Thuis trainen doe je zo:
klik

Varieren doe je zo:

schema 1
schema 2
schema 3
schema 4

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! De OP is hier te vinden.
En vergeet niet : SHE is always RIGHT!

MEET: Slank-meeting: welkom in restaurant de Greyse Muis! verplicht voor iedere slank-postster
  dinsdag 13 januari 2009 @ 18:59:29 #2
236335 neen
schone schijn
pi_65000396
FIPO na het eten
het lijkt niet wat het is
pi_65000398
Ik had heel lief een reactie getypt op iedereen, is alles weg Noessss
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 13 januari 2009 @ 19:00:12 #4
163650 Greys
pi_65000422
TeeVeePringle
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 13 januari 2009 @ 19:00:34 #5
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_65000439
wat ik in t vorige topic nog wilde posten:

een dikke knuffel voor Nynke, sterkte met je oma, dat soort dingen zijn heel naar, ook al weet je dat het beter is

en ik heb helemaal verzuimd om razz een hart onder de riem te steken...wat een schrik zeg, en ik snap dat je t naar vindt dat je er nu twee maanden alleen voor staat.... maar t komt vast allemaal goed. razz-power! en je schoonmama zorgt vast erg goed voor dr kind...

vampie: sterkte met je zus!!

------
ik voel me nog een beetje zieker dan vanmiddag en had alleen maar trek in kip, dus ik eet kip vanavond. gegrilde pootjes... mjam.
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
pi_65000524
Nyke succes de komende tijd
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_65000534
blerg kwak, beterschap, ziek zijn zuigt
  dinsdag 13 januari 2009 @ 19:03:41 #8
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_65000550
Vamp, sterkte met je zus, Aknynke, kaarsje voor je oma, Razz, akelige foto's zeg, gelukkig dat ie er nog is en KwakzOr - beterschapjes!
Prrrrr
  dinsdag 13 januari 2009 @ 19:04:25 #9
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_65000586
TVP.
En ik heb last van m'n arm (weet niet of dat nu nog vd injectie is of RSI), dus ik ga vanavond ff wat anders doen.

O ja, het ziekenhuis heeft geen fout gemaakt: er stonden wel degelijk twee injecties vermeld op m'n formulier, maar ik heb er gewoon overheen gelezen . Echt hè, waarom overkomt mij dat soort dingen altijd? . Morgen maar weer even afspraak maken bij de huisarts dan .

O ja, doei tot morgen! .
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 13 januari 2009 @ 19:06:12 #10
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_65000648
SHE, had je dat boekje van die vegavent nog gevonden? .
  dinsdag 13 januari 2009 @ 19:06:41 #11
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_65000668
Oh en m'n pizza is friggin' delicious! Als iemand nog 'n recept wil... .
pi_65000732
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 19:06 schreef BlaatschaaP het volgende:
Nou.. doet u mij maar! Ik eet graag zelfgemaakte pizza .
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_65000741
Sterkte Nynke.

Jeetje, Razz.
Wat een verschrikkelijke foto's.
Wat geweldig dat je vriend er zo goed uit is gekomen.

Even wat betreft mijn PM en Hyves verwondering:
Ik snapte dat PM-gedoe van SHE wel (niet in detail, maar snapte dat er een reden voor is), maar niet met andere PM's.
En die worden vaker gemeld en laten altijd mijn wenkbrauwen een lichtjes rijzen.
Waarom melden, je ziet toch aan dat gele envelopje dat je PM hebt?

Meldingen over Hyves snap ik ook niet, want dat is op Hyves en je kunt daar toch aan diegene vragen wie het is?
Nu zag ik vanwege 1 van die opmerkingen het uiterlijk van iemand die heel duidelijk is geweest geen foto van zichzelf op FOK! te willen hebben.

Het stoort me verder niet ofzo, maar ik vind het zo nutteloos.
Het verbaast me.
  dinsdag 13 januari 2009 @ 19:09:50 #14
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_65000783
Nynke:

Ik heb al bijna twee weken een heeeeeeeeeel nare, bittere smaak in mijn mond, nadat ik iets gegeten heb. Maakt niet uit wat ik at, het smaakt daarna heel bitter. Nu bleek mijn man het óók te hebben! Toen ik ging googlen kwam ik erachter dat het komt door het eten van pijnboompitten! Die eet ik regelmatig, maar kennelijk troffen we nu een potje dat die nasmaak geeft, dagenlang! Blegh. Alles smaakt me dus maar heel eventjes. Iemand die het ook heeft (gehad)?

En net lasagna op met in totaal slechts 3 lasagnabladen (lasagna gemaakt voor 3-4 personen). Dat scheelt in de kcal, toch?
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_65000814
quote:
Altijd!
Ik wil ook wel graag het recept van de kiprolletjes, ik heb al een poging tot teruglezen en Fok-Googlezoeken gedaan, maar niks....
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_65000837
Zometeen maar 's naar mn vergadering toe, lekker met de bus, want gaan zin om te fietsen
Ja doei.
pi_65000839
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_65000866
quote:
Kom maar een keer maken
pi_65000867
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 19:09 schreef Sugar het volgende:
Nynke:

Ik heb al bijna twee weken een heeeeeeeeeel nare, bittere smaak in mijn mond, nadat ik iets gegeten heb. Maakt niet uit wat ik at, het smaakt daarna heel bitter. Nu bleek mijn man het óók te hebben! Toen ik ging googlen kwam ik erachter dat het komt door het eten van pijnboompitten! Die eet ik regelmatig, maar kennelijk troffen we nu een potje dat die nasmaak geeft, dagenlang! Blegh. Alles smaakt me dus maar heel eventjes. Iemand die het ook heeft (gehad)?

En net lasagna op met in totaal slechts 3 lasagnabladen (lasagna gemaakt voor 3-4 personen). Dat scheelt in de kcal, toch?
Ja, mijn ouders! Een soort van zeepsmaak, zei mijn vader. Hij was idd ook gaan Googlen en volgens hem kwam het door een combinatie van pijnboompitten met knoflook. Mijn moeder had dat op de broccoli gedaan.
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 13 januari 2009 @ 19:13:43 #20
163650 Greys
pi_65000920
quote:
Nynke:

Ja! Daar heb ik ooit nog een topic over geopend op Fok!
En ik kwam ook na Googlen op de pijnboompitten en dat klopte, die had ik gegeten!
Een héle smerige metaalachtige bittere smaak, na alles wat ik at of dronk. Echt supersmerig.
Zelfs spoelen met van dat mondwater hielp niet, helemaal niets. Na drie of vier dagen was het over!

Waren het toevallig van die kleinere pijnboompitjes?
Je moet maar eens kijken, je hebt de wat grotere pitjes en die hebben een bolle en een beetje puntige kant. Die schijn je rustig te kunnen eten, die hebben dat kwaaltje zo goed als nooit. Die kleinere formaatje rijstkorrel komen van verder weg (China geloof ik!) en die kunnen dan een soort-van geöxideerd zijn.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_65000960
Bah, ik heb een appel gegeten en sindsdien heb ik buikpijn.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_65000965
Ik heb de dikke variant geloof ik. Pfoe.
Al heb ik nu ook een vieze smaak, maar dat komt door m'n verkoudheid.
  dinsdag 13 januari 2009 @ 19:14:56 #23
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_65000980
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 19:10 schreef Syrena het volgende:

[..]

Altijd!
Ik wil ook wel graag het recept van de kiprolletjes, ik heb al een poging tot teruglezen en Fok-Googlezoeken gedaan, maar niks....
hm ze zijn heel makkelijk!

kipfilets pocheren in kokend water met een bouillonblokje erin(water met blokje laten koken, laag zette, kip erin, eruit alen als t gaar is)
dan met twee vorken in vezeltjes ui elkaar trekken, bewaren in een bakje

brood: evt. beetje lightmayo erop, blaadjes sla en evt. extra rauwkost, beetje kip, kruiden met peper (ik doe soms een beetje maggi...:@ zo lekker) oprollen, en in folie verpakken. evt. in tweeen snijden)
mjam!

@ vmw: ik vind t ook altijd irritant dat pm gemeld, maar met hyves deed ik t nu dus zelf...
maar ik heb toch geen foto van tink geplaatst?? als ze zelf dr foto op hyves zet is t toch neit erg als mensen haar daar zien als ze zelf zoeken? volgens mij gaat t meer om de googlebaarheid van fok en de combi foto/nickname... die kon iemand nu maar heel tijdelijk maken, toen ik zei dat ik net was toegevoegd op hyves, door daarna naar mijn hyves te gaan en te zoeken ofzo

(sry ingewikkeld verhaal)
pi_65000992
Zie het topic in CUL, linkje staat hierboven. Chinese pijnboompitjes doen dit soms. Knoflook maakt niet uit.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 13 januari 2009 @ 19:15:41 #25
163650 Greys
pi_65001006
quote:
Die zocht ik net
quote:
Risico's bij eten pijnboompitten

Het eten van pijnboompitten kan een risico van een ernstig verstoorde smaak opleveren die meerdere dagen of weken kan aanhouden. Deze smaakstoornis doet zich pas een of twee dagen na de consumptie voor. Er wordt een intense bittere, soms metaalachtige smaak ervaren. Dit probleem treedt nooit op bij pijnboompitten van Europese origine, enkel bij een minderheid van de Chinese pijnboompitten. Tot op heden is het niet duidelijk om welke pijnboomsoort het gaat. In verband met de oorzaak werd er, op basis van chromatografisch onderzoek, gesuggereerd dat het zou gaan om triglyceriden die opgebouwd zijn uit C16-C18 onverzadigde vetzuren. Zware metalen, een andere oorzaak van smaakstoornissen, noch pesticidenresidus konden aangetoond worden. [1] Op basis van deze gegevens lijkt er tot op heden in alle geval geen gevaar voor de volksgezondheid. Ook de Voedsel en Waren Autoriteit (VWA) huldigt dit standpunt[2]. Het Belgisch Federaal Agentschap voor de Veiligheid van de Voedselketen ([1],FAVV) heeft hierover geen standpunt. Het probleem kan vermeden worden door geen pijnboompitten van Chinese origine te eten. Men kan deze herkennen door het feit dat ze korter en dikker zijn dan de Europese pijnboompitten.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_65001063
Oh klinkt echt lekker Kwak Dat ga ik snel eens maken.
Hoe lang kun je die kip bewaren in dat bakje?
pi_65001081
Psst het moet deeltje 469 zijn. Anders zijn we alweer aan een jubileum toe
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_65001149
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 19:17 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik dacht al dat we net een jubileum hadden gehad
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  dinsdag 13 januari 2009 @ 19:19:34 #29
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_65001151
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 19:17 schreef Syrena het volgende:
Oh klinkt echt lekker Kwak Dat ga ik snel eens maken.
Hoe lang kun je die kip bewaren in dat bakje?
euhm... ik denk wel een dag of vijf, als t goed dichtzit. t is immers al gaar... maar de truc met kip is ruiken. als t stinkt is t niet goed meer
ik maak vaak 2 kipfilets per keer, dan gaat t op in een dag of drie (ik eet immers de hele dag elke twee uur een halve of hele boterham met kip) t pocheren kost niet zoveel tijd namelijk dus dat kan tussendoor nog een keer...
pi_65001190
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 19:15 schreef Greys het volgende:

[..]

Die zocht ik net
[..]
Maar die is van Jarno. De andere van MevrouwHopjes.. ?
pi_65001205
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 19:19 schreef kwakveense het volgende:

[..]

euhm... ik denk wel een dag of vijf, als t goed dichtzit. t is immers al gaar... maar de truc met kip is ruiken. als t stinkt is t niet goed meer
ik maak vaak 2 kipfilets per keer, dan gaat t op in een dag of drie (ik eet immers de hele dag elke twee uur een halve of hele boterham met kip) t pocheren kost niet zoveel tijd namelijk dus dat kan tussendoor nog een keer...
Tnx! Morgen ook weer eens wat tomaten en komkommer meenemen van de winkel
pi_65001207
Ik ga denk ik ook maar eens wat afvallen
Ben 1.87 en 89 kilo zwaar.
pi_65001234
Oeh ik heb mijn kamer opgemeten en de 19e kan ik er meteen in Ik moet alleen nog wel een vloer kopen
pi_65001276
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 19:17 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Wat een slechte tvp zeg..........

Ik maak vast een Bus Paprika Pringles open iemand anders nog wat?

Power to the
pi_65001289
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 19:21 schreef larry_flynt het volgende:
Welkom .
  dinsdag 13 januari 2009 @ 19:24:11 #36
236335 neen
schone schijn
pi_65001313
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 19:22 schreef P.F het volgende:
Oeh ik heb mijn kamer opgemeten en de 19e kan ik er meteen in Ik moet alleen nog wel een vloer kopen
Tof PF... ik ben nog niet op stap geweest dus heb nog geen glazen meegenomen het kan wel even duren want ik neem mooit echt veel mee per avond maar ik regel ze wel hoor!
pi_65001327
Hey ik ga die Chinese pijnboompitten kopen, misschien vreet ik dan wat minder

Enne, sterkte aan diegenen die het kunnen gebruiken!
  dinsdag 13 januari 2009 @ 19:25:18 #38
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_65001348
thanks allemaal voor het kusjekroel, doet me goed.

@ Kwak: ik heb vroeger heel veel blokfluit gespeeld, en de prijzen van die krengen zijn ongeloofelijk. Ik bleef nog vrij amateuristisch, het meeste waar ik mn geld in gestopt heb was een fluit van 300 gulden destijds. Maar goed, dat was al heel wat. Men, wat zat daar een mooi geluid in!
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_65001372
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 19:23 schreef TJDoornbos het volgende:

[..]

Wat een slechte tvp zeg..........
Heul niet, de statistieken zijn belangrijk!

En is je kamer groot genoeg PF?
The way you rock'n'roll
pi_65001451
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 19:25 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

[..]

Mwah ligt eraan welke statistieken

Sportstatistieken jah
forumrommel nee!
  dinsdag 13 januari 2009 @ 19:28:32 #41
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_65001489
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 19:08 schreef sigme het volgende:

[..]

Nou.. doet u mij maar! Ik eet graag zelfgemaakte pizza .
Dan zal deze voor jou weinig vernieuwend zijn . Ik had 't in elk geval zelf nog nooit gedaan en vond 't erg lekker en voor herhaling vatbaar .

Zelfgemaakte slanke pizza

Ingredienten:
Tarwe/volkorenmeel 300 gram
Gist (zakje) 7 gram
Tomatenpuree/saus (uit een doosje of zelf maken)
Magere kaas of mozarella (maximaal 100 gram)
Topping (denk aan paprika, ui, knoflook, kruiden, vlees, etc.)
Zout
Suiker

Benodigdheden:
Beslagkom
Pizza-bakplaat (te koop bij de Marskramer, HEMA, etc.)
Deegroller/lege fles wijn/iets anders ronds
Oven

Bereiding:
Gooi het zakje gist allereerst leeg in een kommetje met een bodempje water met een theelepel suiker. Even kort doorroeren en een paar minuten laten wellen. Ondertussen doe je de bloem in een beslagkom, samen met wat zout, een scheut olijfolie (en optioneel kruiden). Roer dit door elkaar. Als de gist geweld is, doe je dat bij de bloemmix en roer je alles door elkaar tot het een elastische mix wordt en je met je handen verder gaat. Kneed in minstens 5 minuten het deeg tot een lekkere niet plakkende deegbal. Als het te vochtig is, kun je wat extra bloem bij de mix doen. Uiteindelijk mag het deeg niet meer aan je vingers plakken. Ben je klaar, doe je een droge theedoek over het deeg heen en zet je de beslagkom op een droge plek neer om te rijzen. Dit duurt 30 tot 45 minuten.

Ondertussen kun je beginnen aan de topping. Als je zelf saus maakt, begin je daar nu aan. Heb je saus uit een doosje, kun je nog even wachten. Ongeveer een kwartier voor het deeg gerezen is, zet je de oven in elk geval aan om voor te verwarmen op 230 graden. Maak je tomatensaus lekker kruidig met pepertjes, knoflook en natuurlijk kruiden. Snij je groentes of vlees en leg deze ook vast klaar. Voor de duidelijkheid: De topping bepaalt hier grotendeels de slankheid van de pizza! Dus met een berg 48+ kaas en een hoop salami blijft 'ie natuurlijk niet echt mager meer. Als het deeg gerezen is, haal jé 'm uit de beslagkom en leg je 'm op een droog blad met wat bloem eroverheen. Zorg dat het deeg niet vastplakt aan het blad en begin met je deegroller een mooie ronde pizzavorm te creeeren. Je beslist nu ook hoe dik je pizza wordt. Het deeg zal nog wat hoger komen in de oven, dus realiseer je dat je voor een Italiaanse dunne bodem ook écht een dunne bodem nodig hebt! Vet vervolgens de pizzabakplaat heel lichtjes in met olijfolie. Leg het pizzadeeg op de bakplaat, vouw de randjes een beetje omhoog en begin met de topping. Logischerwijs doe je eerst tomatensaus, dan kaas, dan de rest (groentes/vlees) en tenslotte de extra kruiden. Maar het is aan jou! Leef je in elk geval uit. Als je pizza lekker bedekt is, smeer je de randen nog even heel licht in met olijfolie. Daarna stop je 'm in de oven voor ongeveer 15 minuten. Blijf er in elk geval goed op letten, want hij brandt snel aan en je kunt 'm er natuurlijk uithalen wanneer jij 'm er lekker uit vindt zien!

Smakelijk!

Zo zag 'ie er bij mij uit:

[ Bericht 2% gewijzigd door BlaatschaaP op 13-01-2009 19:38:40 ]
pi_65001508
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 19:25 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

[..]

En is je kamer groot genoeg PF?
De kamer zelf is 3,0 * 4.2! En dan nog badkamer/wc, gang, gangkast

Ik zal het zo wel even tekenen

Mijn vader zeurde dat ik iets moet doen dus ik zeg
okee is goed..

zegt hij: Je bent net een Chinees, je bedoelt nee maar je zegt ja

Sinds wanneer is dit een uitdrukking ?!
  dinsdag 13 januari 2009 @ 19:30:50 #43
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_65001590
NED 1 moooi programma, over de IC

en dit keer echt IC
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_65001607
bus gemist
Ja doei.
pi_65001614
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 19:29 schreef P.F het volgende:

zegt hij: Je bent net een Chinees, je bedoelt nee maar je zegt ja

Sinds wanneer is dit een uitdrukking ?!
Thai doen dat ook

Feli met je eigen hokje!!! Wel nog ff een studie afmaken he, anders eindig je net zoals ik aan de avondstudie
pi_65001617
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 19:29 schreef P.F het volgende:
De kamer zelf is 3,0 * 4.2! En dan nog badkamer/wc, gang, gangkast
Las ik nu ergens dat je een kamer had ergens? In die flat ?
In dat Spaanse cafe danste wij ole, Maria Magdalena
Met je ogen zo zwart stal je heel mijn hart, Maria Magdalena
Sinds ik jou heb gekust vind ik nergens rust, Maria Magdalena
Ja, jou alleen wil ik steeds om mij heen, Jou en anders geen
pi_65001636
Muziekinstrumenten zijn gruwelijk duur

Lijstje keuren anyone?
O: 2 geroosterde boterhammen, kop thee
T: Thee.
L: 2 geroosterde boterhammen, 1 ei, bakje magere yoghurt met klein beetje cruesli
T: Halve gele paprika
D: Die rijst van SHE! Errug lekker, heb er wel nog meer groenten bijgeflikkerd en nu voor ongeveer 5x genoeg of zo ...
Toe: plakje ontbijtkoek en stukje chocola (mmmm zoet)

T: uur ergometeren (ik roei) en daarom veel water
Daarna banaan? Mag dat? Ook al is het dan 22u?
pi_65001649
Oh dat is best te doen PF. Ik ben zelf ook ooit in zoiets begonnen. Wel had ik een inbouwkast wat enorm scheelde. Een kledingkast neemt veel ruimte in. Maar jij kan misschien werken met bakken onder je bed?
The way you rock'n'roll
pi_65001656
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 19:21 schreef larry_flynt het volgende:
succes
pi_65001669
Sssst edit eens weg Ja klopt! Het dichts bij die tramhalte die ook zo heet.

Maar ik moet het contract nog tekenen!!
pi_65001708
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 19:32 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Oh dat is best te doen PF. Ik ben zelf ook ooit in zoiets begonnen. Wel had ik een inbouwkast wat enorm scheelde. Een kledingkast neemt veel ruimte in. Maar jij kan misschien werken met bakken onder je bed?
Mijn kledingkast nu is 4 meter breed. Ik weet niet of het gaat lukken met bakken onder m'n bed
pi_65001735
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 19:32 schreef P.F het volgende:
Sssst edit eens weg Ja klopt! Het dichts bij die tramhalte die ook zo heet.

Maar ik moet het contract nog tekenen!!
Zo goed?
Als je er woont zwaai ik wel even als ik naar m'n ouders fiets.
pi_65001757
O google had toch een kamerteken programma
  dinsdag 13 januari 2009 @ 19:34:32 #54
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_65001765
Wat grappig dat er zelfs topics over zijn op Fok, over die bittere smaak!

BlaatschaaP, ik zie je plaatje niet. Recept klinkt goed!
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  dinsdag 13 januari 2009 @ 19:34:33 #55
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_65001767
moooi stukje over prone position
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_65001782
Recept klinkt goed zeg
pi_65001792
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 19:34 schreef P.F het volgende:
www.floorplanner.nl

Ja doei.
  dinsdag 13 januari 2009 @ 19:35:21 #58
236335 neen
schone schijn
pi_65001795
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 19:34 schreef P.F het volgende:
Sketch Up heet dat. Als het niet lukt moet je maar even gillen, ik heb nog bouwkunde gedaan ooit
  dinsdag 13 januari 2009 @ 19:35:54 #59
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_65001814
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 19:22 schreef P.F het volgende:
Prrrrr
pi_65001830
blergh ik zit nog @ work en ik heb honger ...
pi_65001890
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 19:35 schreef mspoez het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
OMG wat creepy!
Ik ben blij dat het plaatje van de pizza het niet doet, het recept klinkt al veel te lekker
Ik haat avonddiensten vooral vanwege het gebrek aan eten
pi_65001945
BJ er staat hier een dom programma over vogels op dus ik kan niet zappen
  Vis een optie? dinsdag 13 januari 2009 @ 19:38:36 #63
70532 loveli
N
pi_65001950
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 19:33 schreef P.F het volgende:

[..]

Mijn kledingkast nu is 4 meter breed. Ik weet niet of het gaat lukken met bakken onder m'n bed
Hellow... Draag jij alle kleren die je hebt of liggen je kinderkleren er ook nog in?
crap in = crap out
pi_65001989
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 19:35 schreef neen het volgende:

[..]

Sketch Up heet dat. Als het niet lukt moet je maar even gillen, ik heb nog bouwkunde gedaan ooit
Is die makkelijker? Of floorplanner?
pi_65002014
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 19:38 schreef loveli het volgende:

[..]

Hellow... Draag jij alle kleren die je hebt of liggen je kinderkleren er ook nog in?
Uhw, alles is van dit seizoen zeg maar, ik heb nog 5 wasmanden kleding op zolder die ik niet meer draag En ja er zit ook kinderkleding tussen maar dat is recent gekocht
  dinsdag 13 januari 2009 @ 19:40:45 #66
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
  dinsdag 13 januari 2009 @ 19:40:57 #67
236335 neen
schone schijn
pi_65002043
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 19:39 schreef P.F het volgende:

[..]

Is die makkelijker? Of floorplanner?
Floorplanner is geloof ik alleen voor een plattegrond... Sketch Up is 3D, op zich wel makkelijk hoor
pi_65002058
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 19:28 schreef BlaatschaaP het volgende:

----PizzaVerhaal-------
Volgens mij mag je die voor me komen maken hier
pi_65002076
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 19:40 schreef BlaatschaaP het volgende:
[ afbeelding ] ?
Er zit nu kwijl op m'n beeldscherm
pi_65002090
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 19:40 schreef P.F het volgende:

[..]

Uhw, alles is van dit seizoen zeg maar, ik heb nog 5 wasmanden kleding op zolder die ik niet meer draag En ja er zit ook kinderkleding tussen maar dat is recent gekocht
Wordt tijd dat jij je geld aan andere dingen dan kleding gaat spenderen
The way you rock'n'roll
  dinsdag 13 januari 2009 @ 19:44:10 #71
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_65002181
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 19:41 schreef TJDoornbos het volgende:

[..]

Volgens mij mag je die voor me komen maken hier
Ik denk niet dat m'n vriend dat een goed idee vindt.
pi_65002187
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 19:41 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

[..]

Ik heb al een jaar of zo geen kleding gekocht! Dit is van 2-3-4-5 jaar geleden, ik gooi nooit iets weg
pi_65002205
quote:

[..]

zullen we dr ons rekeningnr pmmen?
pi_65002262
Heeee, ik heb nu geen geld en ik heb al heel er lang bezuinigd. Ik had een baantje dat wel prima betaalde + ik kocht veeeeel in de uitverkoop. Tasjes voor 2 euro, pumps voor 12, bikini broekjes voor 2
etc. etc. etc.

Plus ik ging een tijd lang liever niet uit omdat ik liever nieuwe schoenen kocht En hier kan ik nog iemand blij mee maken en anders was m'n geld sowieso weg
  dinsdag 13 januari 2009 @ 19:46:25 #75
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_65002270
quote:

[..]

Wrom? waar moet je je geld anders aan uitgeven?
  Vis een optie? dinsdag 13 januari 2009 @ 19:46:33 #76
70532 loveli
N
pi_65002278
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 19:44 schreef P.F het volgende:

[..]

Ik heb al een jaar of zo geen kleding gekocht! Dit is van 2-3-4-5 jaar geleden, ik gooi nooit iets weg
Een meter per jaar!
(Ik ben de laatste die je daarop mag aankijken, want ik gooi ook niets weg en heb 3.5 meter kast en het een en ander in dozen staan.)

[ Bericht 6% gewijzigd door loveli op 13-01-2009 19:51:45 ]
crap in = crap out
pi_65002393
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 19:46 schreef loveli het volgende:

[..]

Een meter per jaar!
Haha, o hij is niet zoooo groot hoor Een inbouwkast in een schuine muur, 4 meter breed, 1 meter hoog.. Het is niet alsof ik de nieuwe Imelda Marcos ben
  dinsdag 13 januari 2009 @ 19:50:48 #78
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_65002453
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 19:49 schreef P.F het volgende:

[..]

Haha, o hij is niet zoooo groot hoor Een inbouwkast in een schuine muur, 4 meter breed, 1 meter hoog.. Het is niet alsof ik de nieuwe Imelda Marcos ben
Die had pas écht veel schoenen
pi_65002612
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 19:46 schreef kaasplankje het volgende:

[..]

Wrom? waar moet je je geld anders aan uitgeven?
Huur, eten, gas, water, licht, verzekeringen and the list goes on
The way you rock'n'roll
pi_65002757
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 19:54 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

[..]

Huur, eten, gas, water, licht, verzekeringen and the list goes on
huur/gas/water/licht/eten betalen m'n ouders..
Nu alleen niet meer Maarrr dat komt wel goed, ik ga na m'n tentamens hard opzoek naar een ander baantje
  Vis een optie? dinsdag 13 januari 2009 @ 19:59:03 #81
70532 loveli
N
pi_65002812
Handmodel!
Hoe bedoel je hardnekkig?
crap in = crap out
pi_65002851
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 19:59 schreef loveli het volgende:
Handmodel!
pi_65002872
Ik wil ook een kamer in Amsterdam.
pi_65002885
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 19:28 schreef BlaatschaaP het volgende:

[..]

Dan zal deze voor jou weinig vernieuwend zijn . Ik had 't in elk geval zelf nog nooit gedaan en vond 't erg lekker en voor herhaling vatbaar .

Ik gebruik nooit een deegroller; officieel hoort dat ook niet. D'r loopt net een pizzadiscussietopic in CUL: pizzaoven
pi_65002905
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 19:54 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

[..]

Huur, TJ, eten, gas, water, licht, TJ, verzekeringen and the list goes on
pi_65002953
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 19:57 schreef P.F het volgende:

[..]

huur/gas/water/licht/eten betalen m'n ouders..
Nu alleen niet meer Maarrr dat komt wel goed, ik ga na m'n tentamens hard opzoek naar een ander baantje
Dat bedoeldeik ook. Dat je uitgavenpatroon nu toch automatisch zal gaan veranderen.
The way you rock'n'roll
pi_65002969
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 19:59 schreef loveli het volgende:
Handmodel!
Zo bijzonder zijn ze niet Weet jij een bureau? Dan schrijf ik mij meteen in!
  dinsdag 13 januari 2009 @ 20:02:55 #88
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_65002974
pfff ik ben zo dood als een pier
  dinsdag 13 januari 2009 @ 20:03:17 #89
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_65002992
Hallooo!
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
  dinsdag 13 januari 2009 @ 20:03:26 #90
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_65003002
*burp*

In plaats van brood als avondeten heb ik het volgende gegeten:

2 gevulde wijnbladeren
halve tomaat en komkommer
taziki
brood
olie en citroensap (2 eetlepels ofzo)
sla
inktvisringen (niet die gepaneerde)
olijven
2,5 dl retsina
400 gram varkensfilet ofzo
patat
4 cognacbonbons
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  dinsdag 13 januari 2009 @ 20:03:43 #91
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_65003014
Ik ben sporten, tot latorrrrr!
Prrrrr
pi_65003031
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 20:00 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Ik wil ook een kamer in Amsterdam.
Heb je je wel ingeschreven?
pi_65003039
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 20:01 schreef TJDoornbos het volgende:

[..]

Ik heb wel een kamer over. Mag je wel huren. Dan krijg je van mij een prakkie voor je neus elke avond
The way you rock'n'roll
pi_65003048
Heee Muis!
pi_65003070
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 20:04 schreef P.F het volgende:

[..]

Heb je je wel ingeschreven?
Bij studentenwoningweb?
Ja, maar pas een half jaar geleden.

Duurt dus nog wel even

Trouwens, weet niet hoe oud je bent maar ik weet wel een leuk baantje in Amsterdam.
pi_65003090
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 20:03 schreef Tinkepink het volgende:
*burp*

2 gevulde wijnbladeren
taziki
brood
sla
olijven
2,5 dl retsina
patat
4 cognacbonbons
Oh, lekker! Uit eten geweest?
Hoe is 't met je man?
pi_65003091
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 20:04 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

[..]

Ik heb wel een kamer over. Mag je wel huren. Dan krijg je van mij een prakkie voor je neus elke avond
Klinkt aantrekkelijk
  dinsdag 13 januari 2009 @ 20:05:18 #98
148689 Muis006
pi_65003092
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 20:04 schreef P.F het volgende:
Heee Muis!
Hee PF!

Gefeli met je kamer! Ik heb helaas niks voor je in de aanbieding, maar mocht ik iets tegenkomen dan zal ik je wel een seintje geven!
pi_65003103
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 20:04 schreef Tonio-mcdo het volgende:

[..]

Bij studentenwoningweb?
Ja, maar pas een half jaar geleden.

Duurt dus nog wel even

Trouwens, weet niet hoe oud je bent maar ik weet wel een leuk baantje in Amsterdam.
Ik ben 21, tell me!
pi_65003120
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 20:05 schreef Muis006 het volgende:

[..]

Hee PF!

Gefeli met je kamer! Ik heb helaas niks voor je in de aanbieding, maar mocht ik iets tegenkomen dan zal ik je wel een seintje geven!
Als je ouders niet zulke goede ogen hebben kun je misschien 14m2 vloer weghalen
pi_65003141
Ik heb nu pas een kamer en ik sta ingeschreven sinds mei 2007
  dinsdag 13 januari 2009 @ 20:07:17 #102
148689 Muis006
pi_65003161
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 20:06 schreef P.F het volgende:

[..]

Als je ouders niet zulke goede ogen hebben kun je misschien 14m2 vloer weghalen
Mijn ouders zien uitstekend!

Maar mijn vriend woont sinds begin vorig jaar op zichzelf en heeft nog heel veel zeil (met houtmotief!) in zijn opslag liggen. Zal ik eens vragen hoeveel m2 dat is en of je het mag hebben? Hij doet er toch niks mee!

[ Bericht 0% gewijzigd door Muis006 op 13-01-2009 20:08:27 (want het is al 2009 :P) ]
  dinsdag 13 januari 2009 @ 20:07:44 #103
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_65003176
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 20:05 schreef Razztwizzle het volgende:

[..]

Oh, lekker! Uit eten geweest?
Hoe is 't met je man?
Ja!

Met mijn man gaat het waarschijnlijk beter dan de jouwe Ik vind het zo kut voor je.
pi_65003179
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 20:04 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

[..]

Geen geld voor Maar wel tof van je!
pi_65003180
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 20:03 schreef Tinkepink het volgende:
*burp*

2 gevulde wijnbladeren
taziki
brood
sla
olijven
2,5 dl retsina
patat
4 cognacbonbons

't Is dat ik niet in de buurt woon, anders had ik het adres gevraagd .
  Vis een optie? dinsdag 13 januari 2009 @ 20:08:10 #106
70532 loveli
N
pi_65003197
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 20:02 schreef P.F het volgende:

[..]

Zo bijzonder zijn ze niet Weet jij een bureau? Dan schrijf ik mij meteen in!
http://www.elitemodel.nl/
http://www.maxmodels.nl/
Een lagereschoolvriendin van me wilde zich jaren geleden opgeven bij Max en ik moest mee omdat ze er niet alleen naartoe durfde. Ze hebben haar heel lief verteld dat ze al zoveel blonde modellen hadden dat ze haar daarom niet konden gebruiken en mijn handen werden zonder te vragen vastgepakt en bekeken. Maar niet goedgekeurd.
crap in = crap out
  dinsdag 13 januari 2009 @ 20:08:23 #107
236335 neen
schone schijn
pi_65003205
Van dat goedkope kliklaminaat niet iets? makkelijk te leggen en niet duur
  dinsdag 13 januari 2009 @ 20:08:24 #108
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_65003207
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 20:05 schreef Razztwizzle het volgende:

[..]

Hoe is 't met je man?
Dat wou ik ook net vragen
pi_65003230
Het is een bedrijf(je) in Amsterdam. Zijn meerdere vestigingen van, ik werk in Rotterdam. Je werkt op feestjes, borrels, en soms concerten. Denk bijvoorbeeld aan premieres in Tuschinski, en , zoals vanavond, een feestje op de ocean diva.
Het bedrijf heet V&W
pi_65003233
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 20:05 schreef P.F het volgende:

[..]
Klinkt aantrekkelijk
Beetje ver van a'dam alleen... maar mijn bureau mag je hebben als ie past.

Muis
The way you rock'n'roll
pi_65003304
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 20:07 schreef Muis006 het volgende:

[..]

Mijn ouders zien uitstekend!

Maar mijn vriend woont sinds begin vorig jaar op zichzelf en heeft nog heel veel zeil (met houtmotief!) in zijn opslag liggen. Zal ik eens vragen hoeveel m2 dat is en of je het mag hebben? Hij doet er toch niks mee!

Oo tof Maarrr wie weet heeft hij het als reserve?
pi_65003308
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 20:07 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Ja!

Met mijn man gaat het waarschijnlijk beter dan de jouwe Ik vind het zo kut voor je.
Lief van je. Ik red het wel hoor, er kwamen alleen net ambulances langs met de sirenes vol aan, en ik zit hier gewoon te bibberen uit het niets .

Maar goed, ik heb besloten het maar van dag tot dag aan te pakken, heel stoer alles rond het huis te gaan regelen, en ervoor te zorgen dat we straks samen opnieuw kunnen beginnen in een mooi huisje. Sippen helpt ook niets.

Wat had je man nou uiteindelijk? Was 't ernstig?
pi_65003315
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 20:07 schreef TJDoornbos het volgende:

[..]

Geen geld voor Maar wel tof van je!
Dude je werkt toch!
Je kan niet eeuwig thuis blijven wonen en DH is zoveel toffer dan rotjesknor
The way you rock'n'roll
pi_65003340
Ik zie dit op de ikea site: http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/20144880

Dit zou dan 25 euro kosten !!

pi_65003375
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 20:10 schreef Razztwizzle het volgende:

[..]

Lief van je. Ik red het wel hoor, er kwamen alleen net ambulances langs met de sirenes vol aan, en ik zit hier gewoon te bibberen uit het niets .

Maar goed, ik heb besloten het maar van dag tot dag aan te pakken, heel stoer alles rond het huis te gaan regelen, en ervoor te zorgen dat we straks samen opnieuw kunnen beginnen in een mooi huisje. Sippen helpt ook niets.

Heb je vrienden die je kunnen helpen?
  dinsdag 13 januari 2009 @ 20:12:22 #117
148689 Muis006
pi_65003377
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 20:10 schreef P.F het volgende:

[..]

Oo tof Maarrr wie weet heeft hij het als reserve?
Volgens mij niet hoor! Hij gaat van de week even voor je kijken.
  dinsdag 13 januari 2009 @ 20:12:27 #118
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_65003379
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 20:04 schreef Tonio-mcdo het volgende:

[..]

ligt t aan mij dat ik dit net vond klinken alsof je dr achter een raam wilt zetten? hihihi
  dinsdag 13 januari 2009 @ 20:12:42 #119
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_65003388
PF! Tijd om Klussen en wonen topic aan te raken
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_65003422
quote:

[..]

Ga je het allemaal redden in je eentje? Ik las iets over verhuizen ergens?
The way you rock'n'roll
  dinsdag 13 januari 2009 @ 20:13:36 #121
236335 neen
schone schijn
pi_65003428
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 20:11 schreef P.F het volgende:

[ afbeelding ]
Goedkoop maar je moet ook nog een ondervloer he
Wat is je kledingmaat trouwens... iemand stuurde me dit een keer.
  dinsdag 13 januari 2009 @ 20:13:38 #122
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_65003429
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 20:11 schreef P.F het volgende:

[ afbeelding ]
Ik heb thuis een planken vloer gelegd met hout van de sloop, is wel veel werk met schuren en zagen maar wel een echte houten vloer voor 5 euro per m2
pi_65003433
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 20:12 schreef P.F het volgende:

[..]

Heb je vrienden die je kunnen helpen?
Ja, maar stom genoeg is 't merendeel precies in die tijd op vakantie . Gelukkig kan familie helpen, en hoeft er niet bijster veel te gebeuren aan 't huis. De keuken moet eruit en er komt een nieuwe in. Lief z'n broer helpt met keuken slopen, keuken wordt geplaatst door bedrijf. Vloeren worden gedaan door een bedrijf. Dan alleen nog sauzen en dan is 't klaar en kunnen we verhuizen.
pi_65003476
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 20:12 schreef kwakveense het volgende:

[..]

ligt t aan mij dat ik dit net vond klinken alsof je dr achter een raam wilt zetten? hihihi
Nee Maar ik wist al dat ie pas 18 was, dus zo erg kon het niet zijn
pi_65003488
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 20:12 schreef uniekhoorn het volgende:
PF! Tijd om Klussen en wonen topic aan te raken
Ja anders spam ik dit topic zo onder Maar ik heb liever dat alleen jullie het lezen
pi_65003504
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 20:12 schreef kwakveense het volgende:

[..]

Als jij dat een leuk baantje vind?!
  dinsdag 13 januari 2009 @ 20:15:42 #127
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_65003517
quote:

Hartritmestoornis, een virus en een oogprobleem. Maar eigenlijk weten ze het niet precies. HIj is alweer aan het werk, maar wel met een dubbel gevoel.
  dinsdag 13 januari 2009 @ 20:16:30 #128
148689 Muis006
pi_65003542
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 20:15 schreef P.F het volgende:

[..]

Ja anders spam ik dit topic zo onder Maar ik heb liever dat alleen jullie het lezen
Wij en het ontelbare aantal lurkers.

Hey lurkers!
pi_65003554
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 20:15 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Hartritmestoornis, een virus en een oogprobleem. Maar eigenlijk weten ze het niet precies. HIj is alweer aan het werk, maar wel met een dubbel gevoel.
Poehee komen er nog meer onderzoeken? Ik kan me voorstellen dat je daar nou niet erg lekker zomaar vrolijk mee doorgaat.
  dinsdag 13 januari 2009 @ 20:17:13 #130
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_65003571
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 20:15 schreef P.F het volgende:

Maar ik heb liever dat alleen jullie het lezen
Je weet dat dit topic fungeert als dagelijkse soap voor ongeveer de helft van de bezoekers van Fok! ? En dat het topic waarin gerefereerd werd aan jouw ondergoed ofzo het grootste aantal hits in de kortste tijd ooit had oid?
  dinsdag 13 januari 2009 @ 20:18:05 #131
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_65003606
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 20:16 schreef Razztwizzle het volgende:

[..]

Poehee komen er nog meer onderzoeken? Ik kan me voorstellen dat je daar nou niet erg lekker zomaar vrolijk mee doorgaat.
Ja er komen nog meer onderzoeken. Maar ik weet niet goed wat en wanneer.
Oh, ik word geroepen. Kusjestijd voor de kinderen.
pi_65003624
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 20:13 schreef neen het volgende:

[..]

Goedkoop maar je moet ook nog een ondervloer he
Wat is je kledingmaat trouwens... iemand stuurde me dit een keer.
Oei!
Ik ben 174,5
soms 36 soms maat 38
bovenwijdte is over je tepels? die is geloof ik wel 88 centimeter
mijn taille is ook iets van 72
en volgens mij m'n heupen 100?

dinsdag 13 januari 2009 @ 20:19:03 #133
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_65003656
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 20:17 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Je weet dat dit topic fungeert als dagelijkse soap voor ongeveer de helft van de bezoekers van Fok! ? En dat het topic waarin gerefereerd werd aan jouw ondergoed ofzo het grootste aantal hits in de kortste tijd ooit had oid?
Ja dat was zelfs nog op ´t nieuws van 8 uur!
pi_65003664
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 20:06 schreef P.F het volgende:
Ik heb nu pas een kamer en ik sta ingeschreven sinds mei 2007

Had je trouwens het baantje nog meegekregen?
pi_65003746
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 20:19 schreef Tonio-mcdo het volgende:

[..]

Had je trouwens het baantje nog meegekregen?
Ja! Ik doe geloof ik al zo iets ( ) ik wil het liefst maandag van 9 tot 6 op een kantoor
denk ik

nu ga ik altijd al van hot naar her, maar ik heb geen horeca ervaring en dat zou best tof zijn
pi_65003774
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 20:16 schreef Muis006 het volgende:
Hey lurkers!
pi_65003792
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 20:17 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Hahahahaha, oké ik maak een topic
pi_65003849
Nja het verdient voor een 21-jarige met 8,30 ook niet enorm goed. Maar voor 18 jaar is het wel lekker
pi_65003976
Ik vind het wel tof dat jullie zo meedenken
pi_65004184
quote:

[..]

Hey lurkers!
Hey!!
*poef* nu is het weg
  dinsdag 13 januari 2009 @ 20:31:26 #141
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_65004233
TVPlank
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
pi_65004281
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 20:31 schreef ElisaB het volgende:
TVPlank
was ist loos?
The way you rock'n'roll
  dinsdag 13 januari 2009 @ 20:34:25 #143
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_65004357
ik heb zomaar 10 cm van mijn haar afgeknipt Mijn kappersbeurt weer
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_65004370
Wat is het hier trouwens gezellig
  dinsdag 13 januari 2009 @ 20:35:40 #145
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_65004393
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 20:31 schreef ElisaB het volgende:
TVPlank
niet tussen 6 plankjes hoop ik
pi_65004465
quote:

[..]

Hey lurkers!
Hier ook nog steeds
I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥
pi_65004596
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 20:37 schreef Morretje het volgende:

[..]

Hier ook nog steeds
Hoest met chippie?
The way you rock'n'roll
pi_65004625
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 20:10 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

[..]

Dude je werkt toch!
Je kan niet eeuwig thuis blijven wonen en DH is zoveel toffer dan rotjesknor
Lang verhaal maar ja ik werk maar toch. Heb al tijden op mezelf gewoond maar toen door gezondheid ff terug naar huis gegaan!

Dat laatste geloof ik niet
  dinsdag 13 januari 2009 @ 20:41:20 #149
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_65004627
Ik heb zojuist de Salepagina op de online shop van H&M ontdekt.. Help .
pi_65004649
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 20:40 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

[..]

Hoest met chippie?
Supergoed de laatste tijd, dank je Heb toevallig gister dacht ik een update geschreven in de SC van F&F.
Hoe is het met jouw freggels?
pi_65004669
Net gelukkig een paar hapjes van het avondeten van vriendlief naar binnen kunnen werken Gaat qua eetlust alweer de wat betere kant uit!
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  Vis een optie? dinsdag 13 januari 2009 @ 20:42:54 #152
70532 loveli
N
pi_65004698
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 20:40 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

[..]

Hoest met chippie?
Ja, of je stuurt gewoon een PM!
crap in = crap out
pi_65004752
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 20:41 schreef Morretje het volgende:

[..]

Supergoed de laatste tijd, dank je Heb toevallig gister dacht ik een update geschreven in de SC van F&F.
Hoe is het met jouw freggels?
Oeh ik ga even het topic opzoeken.

Mijn freggels zijn stout en groot!
Ik kon daarnet de afstandsbediening van de tv niet vinden maar de tv versprong wel opeens naar een andere zender. Ligt zo'n freggel over dat ding gedrapeert.
The way you rock'n'roll
pi_65004755
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 20:42 schreef loveli het volgende:

[..]

DML, je hebt geen PM
pi_65004814
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 20:42 schreef loveli het volgende:

[..]

Relax, morretje gaat zo vast weer terug naar lurken en chip is een kat die een eigen topic had hier op fok en niet de achterbuurman van drie hoog ofzo
The way you rock'n'roll
pi_65004835
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 20:44 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

[..]

Oeh ik ga even het topic opzoeken.

Mijn freggels zijn stout en groot!
Ik kon daarnet de afstandsbediening van de tv niet vinden maar de tv versprong wel opeens naar een andere zender. Ligt zo'n freggel over dat ding gedrapeert.

Klinkt wel supergezellig met die 2 van jou Daar hebben wij geen last van, met onze theemuts..
  dinsdag 13 januari 2009 @ 20:47:47 #157
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_65004908
Volgens mij is loveli nog niet zo bekend met de PI.
  Vis een optie? dinsdag 13 januari 2009 @ 20:47:53 #158
70532 loveli
N
pi_65004911
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 20:44 schreef Morretje het volgende:

[..]

DML, je hebt geen PM

Welkom Morretje. Hoeveel weeg je, wat is je streef en hoe ga je dat bereiken?
crap in = crap out
pi_65004997
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 20:47 schreef BlaatschaaP het volgende:
Ja die miste ik, dus ik dacht dat ze serieus was
The way you rock'n'roll
  Vis een optie? dinsdag 13 januari 2009 @ 20:50:05 #160
70532 loveli
N
pi_65005003
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 20:47 schreef BlaatschaaP het volgende:
O, moet ik die gebruiken als ik een grap probeer te maken? Dat doe ik dus al jaren fout...
crap in = crap out
  dinsdag 13 januari 2009 @ 20:50:18 #161
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_65005014
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 20:47 schreef loveli het volgende:

[..]

Gezinssituatie, wie leeft wie is dood en op welke leeftijd enzo??
pi_65005034
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 20:47 schreef loveli het volgende:

[..]

Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet wat ik weeg , ik gok zo'n 70 kilo bij 1.75 denk ik.
Ben wel een klein beetje aan het opletten, ik wil er vooral wat vetjes af hebben. Cijfers doe ik niet aan, het moet er goed uitzien en goed voelen.
  dinsdag 13 januari 2009 @ 20:51:40 #163
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_65005054
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 20:50 schreef loveli het volgende:

[..]

O, moet ik die gebruiken als ik een grap probeer te maken? Dat doe ik dus al jaren fout...
Je moet helemaal niets hoor. Het is juist wel grappig als mensen 't niet door hebben.
pi_65005092
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 20:50 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Gezinssituatie, wie leeft wie is dood en op welke leeftijd enzo??
Met Ravage en bovengenoemde Chippy, in Zwolle maar hopelijk dit jaar nog verhuizend naar Groningen. Niemand is er dood, ja, m'n omi zo'n 5 jaar geleden..
pi_65005096
Wat is het rustig hier.
Is er al weer een puppelmeet ofzo?
The way you rock'n'roll
  dinsdag 13 januari 2009 @ 20:54:12 #166
148689 Muis006
pi_65005145
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 20:52 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Wat is het rustig hier.
Is er al weer een puppelmeet ofzo?
Hier ben ik!Ben alleen hartstikke duf omdat ik sinds 5.30 op ben. Oh en ik eet een Kitkat chunky
pi_65005153
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 20:52 schreef Morretje het volgende:

[..]

Met Ravage en bovengenoemde Chippy, in Zwolle maar hopelijk dit jaar nog verhuizend naar Groningen. Niemand is er dood, ja, m'n omi zo'n 5 jaar geleden..
Hoewel sommigen hier Groningen erg waarderen, why?
why oh why groningen of all places?
The way you rock'n'roll
pi_65005177
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 20:54 schreef Muis006 het volgende:

[..]

Hier ben ik!Ben alleen hartstikke duf omdat ik sinds 5.30 op ben. Oh en ik eet een Kitkat chunky
En nog wel voor niks. Arme Muis.
The way you rock'n'roll
  dinsdag 13 januari 2009 @ 20:55:37 #169
236335 neen
schone schijn
pi_65005192
Ik zit het nieuwe album van Franz Ferdinand te beluisteren + wat rustig te leren

Zwolle daar moet ik maar even gaan wonen.
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 20:54 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

[..]

Groningen
Fantastisch stappen daar!
pi_65005264
quote:

[..]

Groningen is leuk. .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  dinsdag 13 januari 2009 @ 20:57:12 #171
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_65005266
Toevallig iemand hier die me morgen Arabisch bijles kan geven? . Ik heb vrijdag tentamen en ik wiiiiiiiiil niiiiiiiiiiiieeeeeeeeeet! Echt, talen leren dat is me te lang geleden. Kan me er niet meer voor concentreren. Maar 't moet maar!
pi_65005274
quote:

[..]

Ik kom uit de provincie en heb er jaren gestudeerd. Het is een soort thuiskomen denk ik. Bovendien wonen al mijn schoonzussen en zwagers er, en mijn eigen zusje..
  dinsdag 13 januari 2009 @ 20:59:52 #173
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_65005352
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 20:55 schreef neen het volgende:
Ik zit het nieuwe album van Franz Ferdinand te beluisteren + wat rustig te leren

Zwolle daar moet ik maar even gaan wonen.
Ik heb 10 jaar in Zwolle gewoond. Toen ik er woonde vond ik er niet veel aan, maar nu ik er al een aantal jaren weg ben realiseer ik me dat het best een leuke stad is. Rustig ja. En saai. Maar dat ben ik ook
pi_65005361
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 20:57 schreef Morretje het volgende:

[..]

Ik kom uit de provincie en heb er jaren gestudeerd. Het is een soort thuiskomen denk ik. Bovendien wonen al mijn schoonzussen en zwagers er, en mijn eigen zusje..
Ja oke je komt er mee weg voor deze ene keer
The way you rock'n'roll
  dinsdag 13 januari 2009 @ 21:01:14 #175
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_65005406
quote:
Als je nou de volgende keer die 3-4 bladen ook weg laat heb je een lekker stevig gevuld tomatensoepje. Scheelt nog meer!

Sorry, flauw, maar dat was wel wat me te binnen schoot toen ik het las en ik kon het niet laten.
pi_65005486
Mn msn stond ff oranjegloeiend vandaar dat ik koest was
  dinsdag 13 januari 2009 @ 21:04:10 #177
236335 neen
schone schijn
pi_65005520
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 20:59 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Ik heb 10 jaar in Zwolle gewoond. Toen ik er woonde vond ik er niet veel aan, maar nu ik er al een aantal jaren weg ben realiseer ik me dat het best een leuke stad is. Rustig ja. En saai. Maar dat ben ik ook
Ik wilde naar Utrecht en toen moest ik naar Zwolle nou ja... kamer krijgen is iig een stuk makkelijker en als ik er woon kom ik langzaam maar zeker wel te weten wanneer er iets gebeurd en waar ik moet zijn.
pi_65005530
pi_65005600
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 21:04 schreef neen het volgende:

[..]

Ik wilde naar Utrecht en toen moest ik naar Zwolle nou ja... kamer krijgen is iig een stuk makkelijker en als ik er woon kom ik langzaam maar zeker wel te weten wanneer er iets gebeurd en waar ik moet zijn.
Wij missen ook een hoop, maar hebben dan ook geen krant bijv. Vinden het niet zo erg, het is meer verblijfplaats dan thuis. Maar het is zeker een leuke, mooie, rustige stad!
  dinsdag 13 januari 2009 @ 21:06:50 #180
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_65005627
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 21:04 schreef neen het volgende:

[..]

Ga je journalistiek doen? Leuk!
pi_65005631
Holy shit, ik dacht even "30 topics tijdens mijn training? Nee...."
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 10:15 schreef P.F het volgende:

En dat denk ik ook bij Chico, die weegt vrij jong maar die is ook nog maar 18 (?)
19
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_65005638
Dames en heren, stop maar met hardlopen, fietsen en zwemmen.
We moeten gaan darten!

Volgens www.valtaf.nl (waar ik vandaag dus heel braaf mijn lijstje aan het invullen was met wat ik heb gegeten en heb gesport), verbrand je met een uur darten 637 calorieen. Met een uur fietsen verbrand je slechts 318 calorieen. Met een uur intensieve sex (hebben jullie wel eens niet intensieve sex eigenlijk?? ) verbrand je slechts 119 calorieen. Een uur sauna staat gelijk aan 478 calorieen verbruiken.

Dartclubje oprichten maar?
  dinsdag 13 januari 2009 @ 21:08:28 #183
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_65005694
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 21:01 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Als je nou de volgende keer die 3-4 bladen ook weg laat heb je een lekker stevig gevuld tomatensoepje. Scheelt nog meer!

Sorry, flauw, maar dat was wel wat me te binnen schoot toen ik het las en ik kon het niet laten.

. . .

Sorry, ik vind hem echt hilarisch .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  dinsdag 13 januari 2009 @ 21:08:40 #184
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_65005703
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 21:07 schreef Liejannuh het volgende:
We moeten gaan darten!

Volgens www.valtaf.nl (waar ik vandaag dus heel braaf mijn lijstje aan het invullen was met wat ik heb gegeten en heb gesport), verbrand je met een uur darten 637 calorieen. Met een uur fietsen verbrand je slechts 318 calorieen. Met een uur intensieve sex (hebben jullie wel eens niet intensieve sex eigenlijk?? ) verbrand je slechts 119 calorieen. Een uur sauna staat gelijk aan 478 calorieen verbruiken.

Zou dat wel echt kloppen? Kan het me nauwelijks voorstellen
  dinsdag 13 januari 2009 @ 21:09:13 #185
148689 Muis006
pi_65005724
Lasagne

Ik heb vorige week nog 1/3 ovenschaal lasagne opgegeten!
pi_65005749
Ha, mooi! Logisch natuurlijk, al die darters zijn ook zo atletisch en gespierd. Dat niemand dat eerder heeft bedacht zeg.
  dinsdag 13 januari 2009 @ 21:10:27 #187
148689 Muis006
pi_65005771
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 21:09 schreef Razztwizzle het volgende:
Ha, mooi! Logisch natuurlijk, al die darters zijn ook zo atletisch en gespierd. Dat niemand dat eerder heeft bedacht zeg.
Ik bespeur enig sarcasme!
  dinsdag 13 januari 2009 @ 21:12:31 #188
236335 neen
schone schijn
pi_65005851
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 21:06 schreef Morretje het volgende:

[..]

Wij missen ook een hoop, maar hebben dan ook geen krant bijv. Vinden het niet zo erg, het is meer verblijfplaats dan thuis. Maar het is zeker een leuke, mooie, rustige stad!
Bevrijdingsdag is vaak wel oke in Zwolle, het park daar is ook prima vertoeven en alles is wel goed op de fiets te doen. TNT sorteercentrum zit er alleen dat stappen.... daar hoor ik niet geweldige dingen over. Hoewel "foute verzoekjes avond' wel echt iets voor mij is
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 21:06 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Ga je journalistiek doen? Leuk!
Doe ik nu ja maar ik heb 1 van de 2 periodes gemist en nou zie ik weer allemaal problemen die er niet hoeven te zijn om de punten te halen nou ja ik zal m'n leraar eens een mailtje sturen.
Jij ook journalistiek gedaan ofzo?
quote:
Je moet wel darten met pijlen van 25 kilo natuurlijk, niet met van die kinderpijltjes zoals op tv.
pi_65005893
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 21:07 schreef Liejannuh het volgende:
We moeten gaan darten!

. Zijn ze uitgegaan van non-stop pijltjes gooien? Of is dat de kcal-INNAME van de gemiddelde darter per uur?

Ik heb net ook een uurtje getraind en ben nu uitgewoond. Wel redelijk braaf gegeten vandaag, voor het eerst sinds voor kerst
pi_65005927
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 21:13 schreef Chicolate het volgende:

[..]

. Zijn ze uitgegaan van non-stop pijltjes gooien? Of is dat de kcal-INNAME van de gemiddelde darter per uur?

Ik heb net ook een uurtje getraind en ben nu uitgewoond. Wel redelijk braaf gegeten vandaag, voor het eerst sinds voor kerst
Euh.. hoe train jij ?
pi_65005933
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 21:12 schreef neen het volgende:

[..]

Bevrijdingsdag is vaak wel oke in Zwolle, het park daar is ook prima vertoeven en alles is wel goed op de fiets te doen. TNT sorteercentrum zit er alleen dat stappen.... daar hoor ik niet geweldige dingen over. Hoewel "foute verzoekjes avond' wel echt iets voor mij is
[..]
........
Bevrijdingsdag is zeker top!
Zwolle is niet echt een studentenstad he, dus het stappen is pas zaterdags, en beperkt voor zover ik dat gezien heb..
  dinsdag 13 januari 2009 @ 21:14:14 #192
148689 Muis006
pi_65005935
Midget darts!
  dinsdag 13 januari 2009 @ 21:15:51 #193
236335 neen
schone schijn
pi_65005989
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 21:14 schreef Morretje het volgende:

[..]

Zwolle is niet echt een studentenstad he, dus het stappen is pas zaterdags, en beperkt voor zover ik dat gezien heb..
Ach, weinig stappen is goed voor me. Weinig kcal inname, op tijd op bed. Misschien is het maar beter zo
O ja, die voetbalclub heeft ook een lelijk stadion en stomme fans
pi_65005994
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 21:14 schreef Razztwizzle het volgende:

[..]

Euh.. hoe train jij ?
Ik dacht dat ik de enige was met een dirty mind
  dinsdag 13 januari 2009 @ 21:16:17 #195
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_65006012
3 meter nogwat is het record van dwergwerpen ja
pi_65006015
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 21:14 schreef Razztwizzle het volgende:

[..]

Euh.. hoe train jij ?
Bekaf dus . Níet het soort trainen waar jij nu aan denkt .
pi_65006019
quote:
Stel je voor hoe immens die darters waren geweest als ze waren gaan fietsen ipv darten!
pi_65006035
Ik denk dat ik de beheerders van "valt af" maar een mailtje ga sturen. Kijken wat ze erop zeggen.
pi_65006060
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 21:15 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Ik dacht dat ik de enige was met een dirty mind
Mijn mind is veel te suffig en moe om nog op dit soort uitspraken te letten . Ik zou moeten douchen en slapen. Meer niet.
pi_65006096
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 21:16 schreef Liejannuh het volgende:
Ik denk dat ik de beheerders van "valt af" maar een mailtje ga sturen. Kijken wat ze erop zeggen.
Misschien zijn het zelf darters
pi_65006097
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 21:17 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Mijn mind is veel te suffig en moe om nog op dit soort uitspraken te letten . Ik zou moeten douchen en slapen. Meer niet.
Maakt niet uit hoor
  dinsdag 13 januari 2009 @ 21:20:54 #202
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_65006200
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 21:01 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Goed idee!

Het was uit nood, hoor, er wáren niet meer dan die 3 bladen nog maar. Geen vooropgezet plan om zo slank mogelijk lasagna te maken.
pi_65006210
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 21:18 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Maakt niet uit hoor
  dinsdag 13 januari 2009 @ 21:21:57 #204
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_65006254
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 21:14 schreef Morretje het volgende:

[..]

Toen ik nog in Zwolle woonde ging ik iedere dag uit behalve zaterdag. Oke, zaterdag ook Ik woonde er zo ongeveer in de kroeg(en) Zondagmiddag is het erg gezellig in de stad, donderdagavond is leuk,vrijdagavond ook en de andere avonden zijn ook erg gezellig als je op de juiste plaatsen komt.

* Tinkepink mist het vroegere leven soms een beetje. Al is mijn huidige lifestyle een stuk gezonder

[ Bericht 3% gewijzigd door Tinkepink op 13-01-2009 21:28:00 ]
  dinsdag 13 januari 2009 @ 21:23:29 #205
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_65006313
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 21:20 schreef Sugar het volgende:

[..]

Goed idee!

Het was uit nood, hoor, er wáren niet meer dan die 3 bladen nog maar. Geen vooropgezet plan om zo slank mogelijk lasagna te maken.
Oh, ik dacht ook dat het een vooropgezet plan was om zo mager mogelijke lasagne te maken.
  dinsdag 13 januari 2009 @ 21:24:17 #206
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_65006340
Niet dus.
pi_65006409
Zo, ik heb mijn nieuwe kamertje alvast maar even ingericht En het bureau van DML zou in principe passen !!!

pi_65006429
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 21:24 schreef Sugar het volgende:
Niet dus.
Suug
Het lijkt me namelijk niet leuk dit nu zo te lezen.
The way you rock'n'roll
pi_65006470
Lijstje:

O: half bakje optimel yoghurt
L: 1 cup a soup met een kaal broodje
T: 1 banaan
T: 1 plakje ontbijtkoek
D: drie stukjes vlees en een paar happen sla
T: halve appel

Woei
  dinsdag 13 januari 2009 @ 21:27:25 #210
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_65006488
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 21:24 schreef Sugar het volgende:
Niet dus.
Ik let er overigens wel een beetje op. De stukken met veel kaas zijn voor mijn kinderen en ik gooi er zoveel mogelijk groente doorheen. Daarnaast eten we hier allemaal graag lasagne gemengd met sla. Een beetje a-la-kapsalon
  dinsdag 13 januari 2009 @ 21:27:26 #211
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_65006490
Bedankt, DML.
  dinsdag 13 januari 2009 @ 21:28:10 #212
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_65006521
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 21:21 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Toen ik nog in Zwolle woonde ging ik iedere dag uit behalve zaterdag. Oke, zaterdag ook Ik woonde er zo ongeveer in de kroeg(en) Zondagmiddag is het erg gezellig in de stad, donderdagavond is leuk,vrijdagavond ook en de andere avonden zijn ook erg gezellig als je op de juiste plaatsen komt.

* Tinkepink mist het vroegere leven soms een beetje. Al is mijn huidige lifestyle een stuk gezonder
Ik mis het af en toe dat ik nooit meer zomaar de deur uit kan lopen als ik het thuis effe zat ben, maar het in de kroeg hangen eigenlijk helemaal niet .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_65006524
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 21:25 schreef P.F het volgende:
Zo, ik heb mijn nieuwe kamertje alvast maar even ingericht En het bureau van DML zou in principe passen !!!

[ afbeelding ]
Looks good! En je hebt wel gewoon je eigen badkamer? Dat is fijn!
  dinsdag 13 januari 2009 @ 21:28:38 #214
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_65006535
Mijn lijstje vandaag:
O/L: Bagel met beetje creamcheese en olijventapenade
D: Zelfgemaakte pizza.

. En ik doe 't niet eens expres.
pi_65006552
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 21:27 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Ik let er overigens wel een beetje op. De stukken met veel kaas zijn voor mijn kinderen en ik gooi er zoveel mogelijk groente doorheen. Daarnaast eten we hier allemaal graag lasagne gemengd met sla. Een beetje a-la-kapsalon
Ha, dat doe ik ook altijd . M'n vriend zit er hier altijd vol afschuw naar te kijken dat de sla die ik er eerst altijd netjes naast leg er altijd weer doorheen raakt. Lekker toch .

Ik neem trouwens ook altijd een stuk met minder kaas. Om op het laatst van het restje dat altijd overblijft de kaa af te snoepen. En de restjes kaas uit de schaal te pulken en op te eten. .
pi_65006587
Lasagne hoort met kaas Ik eet het toch al bijna nooit, dus als ik het eet doe ik het goed
pi_65006588
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 21:28 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Looks good! En je hebt wel gewoon je eigen badkamer? Dat is fijn!
Jup! En het is zo veel mogelijk op schaal

Maar ik moet het contract nog tekenen he
  dinsdag 13 januari 2009 @ 21:30:27 #218
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_65006596
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 21:28 schreef k_i_m het volgende:

[..]

Ik mis het af en toe dat ik nooit meer zomaar de deur uit kan lopen als ik het thuis effe zat ben, maar het in de kroeg hangen eigenlijk helemaal niet .
Ik zou eigenlijk helemaal niet weten waar ik hier heen zou moeten gaan. Volgens mij gaan vrouwen in Duitsland niet alleen naar de kroeg. In Zwolle had ik een hele rits stamkroegen.

Overigens loop ik hier rustig het huis uit als ik het zat ben. Tenminste,als mijn man thuis is. Weet dan alleen niet waar ik heen moet en rij maar een rondje met de auto voordat ik weer naar huis toe ga De triestheid.
pi_65006647
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 21:21 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Nou, we zijn wel eens op do.av. in de stad geweest, maar die keer stelde het niet veel voor. Bijzonder rustig. Misschien waren we niet op de juiste plek..

Zegge, ik kom hier wel zo binnenvallen, maar mag ik hier wel zijn?
  dinsdag 13 januari 2009 @ 21:31:49 #220
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_65006659
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 21:28 schreef BlaatschaaP het volgende:
Mijn lijstje vandaag:
O/L: Bagel met beetje creamcheese en olijventapenade
D: Zelfgemaakte pizza.

. En ik doe 't niet eens expres.
Krijg al honger als ik naar je lijstje kijk Zullen we onze kcal-inname van vandaag delen? Ik heb een beetje over
pi_65006674
En je kleren PF? Waar laat je die? Ik sta trouwens te kijken van wat jij er in gepropt krijgt. Mijn kamertje van 13m2 kon zoveel meubels niet aan.
The way you rock'n'roll
  dinsdag 13 januari 2009 @ 21:32:16 #222
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_65006681
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 21:31 schreef Morretje het volgende:

[..]

Nou, we zijn wel eens op do.av. in de stad geweest, maar die keer stelde het niet veel voor. Bijzonder rustig. Misschien waren we niet op de juiste plek..

Geen idee.
Ben je slank?
  dinsdag 13 januari 2009 @ 21:33:01 #223
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_65006715
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 20:59 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Ik heb anderhalf jaar in Zwolle gewoond, en vond het er best okay! Later als ik oud heb en kinderen heb zou ik er best willen wonen denk ik.
quote:

[..]

[..]

Doe ik nu ja maar ik heb 1 van de 2 periodes gemist en nou zie ik weer allemaal problemen die er niet hoeven te zijn om de punten te halen nou ja ik zal m'n leraar eens een mailtje sturen.
[..]
Ik heb wel journalistiek gedaan in Zwolle. Anderhalf jaar maar, maar ben gestopt daarna...
pi_65006720
quote:

[..]

Vertel eens even waarom dat niet zou mogen?
The way you rock'n'roll
  dinsdag 13 januari 2009 @ 21:34:02 #225
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_65006754
Wat ik me vooral van Zwolle kan herinneren is dat het stappen zo laat op gang kwam. Veel mensen gingen pas om een uur of 12 de stad in (wat ik te laat vind). Misschien waren jullie gewoon te vroeg?
pi_65006776
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 21:32 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
En je kleren PF? Waar laat je die? Ik sta trouwens te kijken van wat jij er in gepropt krijgt. Mijn kamertje van 13m2 kon zoveel meubels niet aan.
O de inrichting is die van vriendje!! Ik moet zelf nog een inrichting bedenken, dit was alleen voor de beeldvorming! (Behalve jouw bureau, daar heeft hij een kleiner bureau)
  dinsdag 13 januari 2009 @ 21:34:47 #227
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_65006793
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 21:33 schreef AKnynke het volgende:

Ik heb wel journalistiek gedaan in Zwolle. Anderhalf jaar maar, maar ben gestopt daarna...
Wanneer?
pi_65006821
quote:

Hoi.

Kan je lezen? kan je typen? Dan mag je.
  dinsdag 13 januari 2009 @ 21:35:44 #229
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_65006827
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 21:20 schreef Sugar het volgende:

[..]

Goed idee!

Sorry dan, zo kwam het nl. wel over, omdat je dat zei over dat het kcal zou schelen.
My bad...
pi_65006828
Ik kom op 1400 vandaag, das stukken beter dan afgelopen dagen! Het voelde nog als vrij veel, maar als ik het zo zie is het nog vrij weinig. En géén chocolade .

O: Bak brinta
T: -
L: 1 bruin bolletje met rosbief en tomaat/komkommer en 2 krentenbollen lunch van de uni
T: Bakje optimel yoghurt
T: 6 mentos
D: 2 pitabroodjes met kipshoarma en 'slanke knofsaus'. Grote bak sla/komkommer/tomaat
T: Uur taekwondo
T: Glas optimeldrink
  dinsdag 13 januari 2009 @ 21:35:49 #231
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_65006832
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 21:34 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Wanneer?
begonnen in 2003, gestop in januari 2005. Toen naar Maastricht gegaan.
pi_65006862
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 21:34 schreef P.F het volgende:

[..]

O de inrichting is die van vriendje!! Ik moet zelf nog een inrichting bedenken, dit was alleen voor de beeldvorming! (Behalve jouw bureau, daar heeft hij een kleiner bureau)
En vriendje heeft geen kleren die hij ergens moet laten?
The way you rock'n'roll
pi_65006873
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 21:06 schreef Chicolate het volgende:
Holy shit, ik dacht even "30 topics tijdens mijn training? Nee...."
[..]

19
Sorry Wanneer was je jarig ??????????????????
  dinsdag 13 januari 2009 @ 21:37:15 #234
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_65006893
quote:

Ja. En ik heb er heeeeeeeeeel lang over gedaan. Ben begonnen toen het nog HICO heette.
  dinsdag 13 januari 2009 @ 21:37:37 #235
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_65006905
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 21:37 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Ja. En ik heb er heeeeeeeeeel lang over gedaan. Ben begonnen toen het nog HICO heette.
in Kampen?
pi_65006916
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 21:36 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

[..]

En vriendje heeft geen kleren die hij ergens moet laten?
Ja die liggen in de kast "opslag" en waar ik die koelkast heb getekend heeft hij een stang met hangkleding..
pi_65006927
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 21:36 schreef P.F het volgende:

[..]

Sorry Wanneer was je jarig ??????????????????
Begin december. Dat wist je . Je hebt me nog gefeliciteerd enzo . En ik vergis me zelf ook nog steeds hoor, daar niet van .
pi_65006955
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 21:37 schreef P.F het volgende:

[..]

Ja die liggen in de kast "opslag" en waar ik die koelkast heb getekend heeft hij een stang met hangkleding..
Dat is ook echt prive gedeelte? Ik dacht dat je moest delen. Beter!
The way you rock'n'roll
  dinsdag 13 januari 2009 @ 21:38:58 #239
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_65006963
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 21:37 schreef AKnynke het volgende:

[..]

in Kampen?
Nee, net daarna. Ik heb het er overigens wel heel erg naar mijn zin gehad.
  dinsdag 13 januari 2009 @ 21:40:03 #240
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_65007007
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 21:38 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Nee, net daarna. Ik heb het er overigens wel heel erg naar mijn zin gehad.
Tis ook een toffe opleiding. Op zich. Ik heb me ook heel erg goed vermaakt in Zwolle, maar na anderhalf jaar was het tijd om weg te gaan.

Wat doe je nu dan? Nog steeds in de journalistiek?
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 13 januari 2009 @ 21:40:09 #241
163650 Greys
pi_65007012
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 21:26 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

[..]

Suug
Het lijkt me namelijk niet leuk dit nu zo te lezen.
Suug schreef er zelf bij 'Scheelt weer in de calorieën, toch?' dus zó gek is het niet dat mensen dan denken dat ze dat expres deed hoor. Had ik bij elke ander ook gedacht, niet alleen bij Sugar.
En ik vond het grapje van BE ook erg lollig
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_65007054
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 21:37 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Begin december. Dat wist je . Je hebt me nog gefeliciteerd enzo . En ik vergis me zelf ook nog steeds hoor, daar niet van .
Ja klopt maar in dit topic is iedereen elke dag jarig lijkt het wel

Solly!
  dinsdag 13 januari 2009 @ 21:41:24 #243
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_65007061
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 21:40 schreef AKnynke het volgende:

[..]

Tis ook een toffe opleiding. Op zich. Ik heb me ook heel erg goed vermaakt in Zwolle, maar na anderhalf jaar was het tijd om weg te gaan.

Wat doe je nu dan? Nog steeds in de journalistiek?
Nee. Ik ben aan een Duitser blijven hangen En mijn Duits is niet goed genoeg voor de journalistiek.
pi_65007063

Ik ben redelijk slank, kan typen zoals bewezen en lezen ook Graag zelfs, dat lezen trouwens.. ben echt leesverslaafd

Tja, waarom ik hier misschien niet zou horen? Omdat ik niet echt bewust met eten bezig ben, en ik van jullie allerlei lijstjes zie..
pi_65007090
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 21:38 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

[..]

Dat is ook echt prive gedeelte? Ik dacht dat je moest delen. Beter!
Nee dat is niet de keuken De keuken is denk ik 20-30 m2
pi_65007138
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 21:40 schreef Greys het volgende:

[..]

Suug schreef er zelf bij 'Scheelt weer in de calorieën, toch?' dus zó gek is het niet dat mensen dan denken dat ze dat expres deed hoor. Had ik bij elke ander ook gedacht, niet alleen bij Sugar.
En ik vond het grapje van BE ook erg lollig
Neemt niet weg dat ik vond dat ze een verdiende. We zitten er bij haar best veel bovenop met z'n allen soms vind ik.
Een doet niemand kwaad verder toch?
The way you rock'n'roll
  dinsdag 13 januari 2009 @ 21:42:57 #247
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_65007143
Wat ben je toch een rotwijf Greys!
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  dinsdag 13 januari 2009 @ 21:43:06 #248
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_65007153
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 21:41 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Nee. Ik ben aan een Duitser blijven hangen En mijn Duits is niet goed genoeg voor de journalistiek.
He getsie, nooit doen die Duitsers...
  dinsdag 13 januari 2009 @ 21:43:06 #249
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_65007155
*edit*
Laat ook maar.
Blijkbaar is er geen ruimte voor een grapje.
  dinsdag 13 januari 2009 @ 21:43:07 #250
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_65007158
Ik had er gewoon meteen bij moeten zetten dat het noodgedwongen was. Ik leer wel op mijn woorden letten.
  dinsdag 13 januari 2009 @ 21:43:37 #251
148689 Muis006
pi_65007182
Mijn moeder moet doorlezen want ze is Ines, vrouw van mijn hart aan het lezen! Heb de eerste 16 pagina's gelezen en ik ben nu al verkocht.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 13 januari 2009 @ 21:44:12 #252
163650 Greys
pi_65007213
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 21:42 schreef Vivi het volgende:
Wat ben je toch een rotwijf Greys!
Rotmokkel
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 13 januari 2009 @ 21:44:14 #253
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_65007215
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 21:43 schreef AKnynke het volgende:

[..]

He getsie, nooit doen die Duitsers...
Ja, naar volk
  dinsdag 13 januari 2009 @ 21:44:51 #254
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_65007241
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 21:44 schreef Greys het volgende:

[..]

Rotmokkel
Greys! Uit jouw mond! Ga je mond spoelen. Met zeep.
pi_65007245
Bij Dieetclub hebben ze ijs gepost met maar 150 kcal in een pot van 500 ml en nu wil ik het ook! En ik had een rotdag, zou het ideale einde van de dag zijn: met een bak ijs op de bank een film kijken.
  dinsdag 13 januari 2009 @ 21:45:50 #256
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_65007295
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 21:43 schreef Brighteyes het volgende:
*edit*
Laat ook maar.
Tuurlijk wel. Ik weet niet meer wat je had neergezet, maar volgens mij was het niet zo schokkend dat je het moest deleten, toch?
pi_65007314
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 21:44 schreef Chicolate het volgende:
Bij Dieetclub hebben ze ijs gepost met maar 150 kcal in een pot van 500 ml en nu wil ik het ook! En ik had een rotdag, zou het ideale einde van de dag zijn: met een bak ijs op de bank een film kijken.
Wie wat waar?!
pi_65007321
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 21:43 schreef Brighteyes het volgende:
*edit*
Laat ook maar.
Natuurlijk wel en ik zag de grap er ook wel van in maar ik heb het idee dat Sugar net wat gevoeliger reageert op dit soort dingen dus ik dacht ik deel even een uit.

Is toch van beiden kanten geen probleem?
Nu gaan mensen zich verdedigen voor het maken van een grapje en voor het uitdelen van een . Niet nodig toch?
The way you rock'n'roll
  dinsdag 13 januari 2009 @ 21:47:21 #259
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_65007373
En ik heb nergens staan dat ik het stom of wat dan ook vond.
pi_65007385
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 21:46 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Wie wat waar?!
In ons 'zustertopic' op de laatste pagina. En ik ga niet weer klikken, want ik weet dat er in míjn vriezer geen gezond ijs te vinden is.
pi_65007388
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 21:44 schreef Chicolate het volgende:
Ja, dat kan ik ook. Men neme een bak. Men doe-e er water in. Men zette het in vriezer. Men wachte. Men hebben ijs. Zonder calorieën.
  dinsdag 13 januari 2009 @ 21:48:17 #262
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_65007422
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 21:44 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Ja, naar volk
de mijne is zo lief, en zo bezorgd om me op dit moment. Als ik gewoon al eventjes bel om hoi te zeggen denkt ie al dat ik heel erg verdrietig ben, en wil hij gelijk op de fiets stappen en hier naar toe komen... .Terwijl ik echt alleen maar evne hoi wou zeggen.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 13 januari 2009 @ 21:48:29 #263
163650 Greys
pi_65007425
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 21:44 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Greys! Uit jouw mond! Ga je mond spoelen. Met zeep.
Ja maar zij....
Ja maar zij....

Nou vooruit.
*schuimbekt*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_65007431
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 21:47 schreef Razztwizzle het volgende:

[..]

Ja, dat kan ik ook. Men neme een bak. Men doe-e er water in. Men zette het in vriezer. Men wachte. Men hebben ijs. Zonder calorieën.
Heb je die ook in frambozensmaak? Zonder knispers?
  dinsdag 13 januari 2009 @ 21:49:35 #265
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_65007472
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 21:48 schreef AKnynke het volgende:

[..]

de mijne is zo lief, en zo bezorgd om me op dit moment. Als ik gewoon al eventjes bel om hoi te zeggen denkt ie al dat ik heel erg verdrietig ben, en wil hij gelijk op de fiets stappen en hier naar toe komen... .Terwijl ik echt alleen maar evne hoi wou zeggen.
Het lijkt de mijne wel
  dinsdag 13 januari 2009 @ 21:49:57 #266
148689 Muis006
pi_65007492
Ik ga eens afsluiten want mijn ogen vallen dicht

Trusten!
  dinsdag 13 januari 2009 @ 21:51:34 #267
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_65007550
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 21:49 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Het lijkt de mijne wel
zouden alle duitsers dan hetzelfde zijn?

Zo. Ik ga weer verder kijken naar PS. I love you. Ik moet steeds huilen onder de film, want hij is zo lief leuk mooi en zielig, dus moet ik hem weer stopzetten...
pi_65007625
Greys bel is zo'n kapsalon brengmarrokaan
  dinsdag 13 januari 2009 @ 21:54:23 #269
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_65007666
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 21:44 schreef Greys het volgende:

[..]

Rotmokkel
Drankje?

Heel weinig Kcals!

dinsdag 13 januari 2009 @ 21:56:23 #270
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_65007761
.

Ik verveel me en ik vind het nog te vroeg om te gaan slapen. En m'n arm is weer goed, dus toch nog maar ff internetten.
Is Tink getrouwd met een Duitser? . Niet dat dat erg is hoor, maar ik dacht dat je met een Nederlandse man naar Duitsland was verhuisd .
Niet meer actief op Fok!
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 13 januari 2009 @ 21:58:37 #271
163650 Greys
pi_65007878
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 21:54 schreef Vivi het volgende:

[..]

Drankje?

Heel weinig Kcals!

[ afbeelding ]
Doe us lief

Muisje, trusten en succes morgen en dat alle apparaten dan maar mogen werken!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_65007894

zo en nu nog een keer zonder spullen. Whaaaaaa ik moet leren maar ik heb veel leukere dingen om aan te denken
  dinsdag 13 januari 2009 @ 21:58:58 #273
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_65007901
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 21:56 schreef Viking84 het volgende:
.

Ik verveel me en ik vind het nog te vroeg om te gaan slapen. En m'n arm is weer goed, dus toch nog maar ff internetten.
Is Tink getrouwd met een Duitser? . Niet dat dat erg is hoor, maar ik dacht dat je met een Nederlandse man naar Duitsland was verhuisd .
Een echte! Houdt van bier, karnaval, worst, zuurkool en mij en hij spreekt nog Duits ook
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 13 januari 2009 @ 21:59:59 #274
163650 Greys
pi_65007939
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 21:53 schreef TJDoornbos het volgende:
Greys bel is zo'n kapsalon brengmarrokaan
Bel hem lekker zelf!
Ik mag geen kapsalon! Ik heb al gegeten en Orio's als toetje

AKnynke, mooie film he? Maar wel een tranentrekker inderdaad...
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_65007961
Muis suc7 morgen!
  dinsdag 13 januari 2009 @ 22:01:44 #276
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_65008017
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 21:58 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Een echte! Houdt van bier, karnaval, worst, zuurkool en mij en hij spreekt nog Duits ook
Dat mag ik hopen van een Duitser .
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 13 januari 2009 @ 22:02:48 #277
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_65008073
Tijd om naar bed te gaan. Ik heb net voor 400 kcal chocolade gegeten; ná alle alcohol en al het eten van vanavond.
  dinsdag 13 januari 2009 @ 22:05:47 #279
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_65008212
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 22:01 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Dat mag ik hopen van een Duitser .
die van mij kan dat ook. En ook nog in allerlei kut-accenten die ik niet versta. En dat vind ie heel grappig!
  dinsdag 13 januari 2009 @ 22:06:07 #280
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_65008230
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 21:59 schreef Greys het volgende:

[..]

Bel hem lekker zelf!
Ik mag geen kapsalon! Ik heb al gegeten en Orio's als toetje

AKnynke, mooie film he? Maar wel een tranentrekker inderdaad...
Ja, ik vind t een geweldige film!
pi_65008252
Aaaah zag ik dat nou goed? Greys is inderdaad liefste user geworden?
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 13 januari 2009 @ 22:07:23 #282
163650 Greys
pi_65008288
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 22:06 schreef Chicolate het volgende:
Aaaah zag ik dat nou goed? Greys is inderdaad liefste user geworden?
Waar zag je dat?
Want ik kon het nog nergens vinden
Ik ga ook even zoeken.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_65008328
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 22:07 schreef Greys het volgende:

[..]

Waar zag je dat?
Want ik kon het nog nergens vinden
Ik ga ook even zoeken.
Ik geloof in het algemene topic, waar je zelf ook gereageerd hebt op dat bericht? Of ben ik nu blind geworden
pi_65008343
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 22:03 schreef TJDoornbos het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zie nu pas de strekking van je post. Tijd om te gaan slapen...
The way you rock'n'roll
pi_65008372
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 10:56 schreef BrandX het volgende:

[..]

Je bent de liefste user volgens de andere users
Als reactie op jouw vraag wie/wat/waar
pi_65008387
  dinsdag 13 januari 2009 @ 22:11:28 #287
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_65008452
quote:
O dat.
Er moet nog een officiele uitslag komen ofzo . Vage shizzle.
Maar Greys heeft uiteraard gewonnen, dus feliciteer haar maar vast .
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 13 januari 2009 @ 22:12:28 #288
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_65008497
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 21:58 schreef Greys het volgende:

[..]

Doe us lief

Muisje, trusten en succes morgen en dat alle apparaten dan maar mogen werken!
Je weet toch dat ik je laf!
pi_65008544
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 22:08 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

[..]

Ik zie nu pas de strekking van je post. Tijd om te gaan slapen...
Dat dus.. Ik ga slapen, misschien meldt ik me in het volgende topic ook weer..
pi_65008763
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 22:13 schreef Morretje het volgende:

[..]

Dat dus.. Ik ga slapen, misschien meldt ik me in het volgende topic ook weer..
Zou leuk zijn Mor!

The way you rock'n'roll
  dinsdag 13 januari 2009 @ 22:18:55 #291
33954 ElisaB
pi_65008792
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 20:32 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
was ist loos?
Niets eigenlijk Maar jullie gaan zo hard

Ik ben gewoon aan het werk weer en dan heb ik amper tijd om alles bij te houden
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 13 januari 2009 @ 22:20:08 #292
163650 Greys
pi_65008839
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 22:08 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Ik geloof in het algemene topic, waar je zelf ook gereageerd hebt op dat bericht? Of ben ik nu blind geworden
Oh ja sorry, dat had ik gezien uiteraard want ik heb er zelf ook gepost.
Maar ik dacht dat jij ergens een 'officiele' uitslag had gezien, een topic ofzo, want dat had ik dan gemist
Maar dat moet nog komen
Ik ben er een beetje zenuwachtig voor
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 13 januari 2009 @ 22:20:23 #293
33954 ElisaB
pi_65008849
Feli Greys

pi_65008873
Truste die gaan slapen ik blijf nog ffies denk ik
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 13 januari 2009 @ 22:21:14 #295
163650 Greys
pi_65008886
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 22:12 schreef Vivi het volgende:

[..]

Je weet toch dat ik je laf!
Ik weet! Dus die vloeibare ontstopper geef je maar lekker aan de gootsteen!
Anders hang ik de hele nacht boven de pot
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 13 januari 2009 @ 22:22:10 #296
163650 Greys
pi_65008930
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 22:20 schreef ElisaB het volgende:
Feli Greys

Dank dank!
Ik weet niet zo goed wat ik er mee moet, ik voel me er een beetje ongemakkelijk bij, bij zo'n award
Het is wel heel lief natuurlijk!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 13 januari 2009 @ 22:22:47 #297
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_65008959
Ik doe nog even een en een naar iedereen.
Er was no harm meant en ook niet gedaan als ik het goed heb begrepen. Lekker slapen dus zometeen en strakjes allemaal.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 13 januari 2009 @ 22:22:50 #298
163650 Greys
pi_65008967
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 22:18 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

[..]

Zou leuk zijn Mor!

Ja Mor!
En een dikke kus aan de Chipperd! En doe Ravage d'r ook maar eentje!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 13 januari 2009 @ 22:23:38 #299
33954 ElisaB
pi_65009010
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 22:22 schreef Greys het volgende:
Dank dank!
Ik weet niet zo goed wat ik er mee moet, ik voel me er een beetje ongemakkelijk bij, bij zo'n award
Het is wel heel lief natuurlijk!
Gewoon mee snakk'n
  dinsdag 13 januari 2009 @ 22:24:06 #300
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_65009036
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 22:20 schreef Greys het volgende:
Ik ben er een beetje zenuwachtig voor
.
Hoeft toch niet, want je hebt gewonennnnnnn, muts!
Nu ga ik echt weg.

Slaap lekker, allemaal! .
Niet meer actief op Fok!
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 13 januari 2009 @ 22:28:58 #301
163650 Greys
pi_65009276
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 22:23 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Gewoon mee snakk'n
En det miens...?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY