quote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:06 schreef P.F het volgende:
[..]
Als je ouders niet zulke goede ogen hebben kun je misschien 14m2 vloer weghalen
Ja!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:05 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Oh, lekker! Uit eten geweest?
Hoe is 't met je man?
Geen geld voorquote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:04 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ik heb wel een kamer over. Mag je wel huren. Dan krijg je van mij een prakkie voor je neus elke avond
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:03 schreef Tinkepink het volgende:
*burp*
In plaats van brood als avondeten heb ik het volgende gegeten:
2 gevulde wijnbladeren
halve tomaat en komkommer
taziki
brood
olie en citroensap (2 eetlepels ofzo)
sla
inktvisringen (niet die gepaneerde)
olijven
2,5 dl retsina
400 gram varkensfilet ofzo
patat
4 cognacbonbons
http://www.elitemodel.nl/quote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:02 schreef P.F het volgende:
[..]
Zo bijzonder zijn ze nietWeet jij een bureau? Dan schrijf ik mij meteen in!
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:07 schreef Muis006 het volgende:
[..]Mijn ouders zien uitstekend!
Maar mijn vriend woont sinds begin vorig jaar op zichzelf en heeft nog heel veel zeil (met houtmotief!) in zijn opslag liggen. Zal ik eens vragen hoeveel m2 dat is en of je het mag hebben? Hij doet er toch niks mee!
Lief van je. Ik red het wel hoor, er kwamen alleen net ambulances langs met de sirenes vol aan, en ik zit hier gewoon te bibberen uit het nietsquote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:07 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ja!
Met mijn man gaat het waarschijnlijk beter dan de jouweIk vind het zo kut voor je.
Dude je werkt toch!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:07 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Geen geld voorMaar wel tof van je!
Heb je vrienden die je kunnen helpen?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:10 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Lief van je. Ik red het wel hoor, er kwamen alleen net ambulances langs met de sirenes vol aan, en ik zit hier gewoon te bibberen uit het niets.
Maar goed, ik heb besloten het maar van dag tot dag aan te pakken, heel stoer alles rond het huis te gaan regelen, en ervoor te zorgen dat we straks samen opnieuw kunnen beginnen in een mooi huisje. Sippen helpt ook niets.
Wat had je man nou uiteindelijk? Was 't ernstig?
Volgens mij niet hoor! Hij gaat van de week even voor je kijken.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:10 schreef P.F het volgende:
[..]
Oo tofMaarrr wie weet heeft hij het als reserve?
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:04 schreef Tonio-mcdo het volgende:
[..]
Trouwens, weet niet hoe oud je bent maar ik weet wel een leuk baantje in Amsterdam.
Ga je het allemaal redden in je eentje? Ik las iets over verhuizen ergens?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:10 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Lief van je. Ik red het wel hoor, er kwamen alleen net ambulances langs met de sirenes vol aan, en ik zit hier gewoon te bibberen uit het niets.
Maar goed, ik heb besloten het maar van dag tot dag aan te pakken, heel stoer alles rond het huis te gaan regelen, en ervoor te zorgen dat we straks samen opnieuw kunnen beginnen in een mooi huisje. Sippen helpt ook niets.
Wat had je man nou uiteindelijk? Was 't ernstig?
Goedkoopquote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:11 schreef P.F het volgende:
Ik zie dit op de ikea site: http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/20144880
Dit zou dan 25 euro kosten!!
[ afbeelding ]
Ik heb thuis een planken vloer gelegd met hout van de sloop, is wel veel werk met schuren en zagen maar wel een echte houten vloer voor 5 euro per m2quote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:11 schreef P.F het volgende:
Ik zie dit op de ikea site: http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/20144880
Dit zou dan 25 euro kosten!!
[ afbeelding ]
Ja, maar stom genoeg is 't merendeel precies in die tijd op vakantiequote:
Neequote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:12 schreef kwakveense het volgende:
[..]
ligt t aan mij dat ik dit net vond klinken alsof je dr achter een raam wilt zetten? hihihi
Ja anders spam ik dit topic zo onderquote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:12 schreef uniekhoorn het volgende:
PF! Tijd om Klussen en wonen topic aan te raken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |